| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 27.10.2011 13:45 Post subject: |
|
|
Basert på forrige ukes intervju med ST så tror jeg ikke han kommer til oss. Vi trenger spillere på andre posisjoner enn midtbanen. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 27.10.2011 16:17 Post subject: |
|
|
Vi må ikke utelukke at man internt i RBK allerede vet om flere spillere på vei ut - f.eks Henriksen. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 27.10.2011 16:25 Post subject: |
|
|
| Kan signeringen av Berntsen ha noe med at Henriksen er på vei ut å gjøre? Med Berntsen, Svensson, Midtsjø, Åsen, Issah og evt Andersson er ikke Henriksen prekær å ha med videre. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.10.2011 17:16 Post subject: |
|
|
| Ville vært veldig fornuftig å selge Henriksen for ett stort beløp og så reinvestere i andre lagdeler som er svakere besatt. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 11.11.2011 00:29 Post subject: |
|
|
Tipper han kommer jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 11.11.2011 00:38 Post subject: |
|
|
Hva faen skal vi betale lønn til enda en midtbanespiller for, når kostnadskutt er på agendaen og vi sliter mer andre steder på banen. Enda en midtbanespiller som vil stå i veien for utviklingen til Midtsjø og Selnæs, og som ikke har videresalgspotensial, men en sannsynlig stor lønn.
Jönsson eller Hoftun... eller begge? Idioti samme faen! |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 11.11.2011 00:44 Post subject: |
|
|
Jeg synes også det er merkelig om vi skal signere denne spilleren uten at Markus Henriksen blir solgt.
I tillegg til midtbanespillerne vi alerede har så kan flere av angrepsspillerne våre spille midtbane; Moldskred, DFH, Chibuike etc.
Fredrik Winsnes legger riktig nok opp, men hannes erstatter heter Daniel Berntsen. Om ikke Henriksen blir solgt så synes jeg Johan Anderson er en dårlig signering. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 11.11.2011 01:16 Post subject: |
|
|
Prica's erstatter? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 11.11.2011 04:00 Post subject: |
|
|
Tror du er inne på noe Rånny. Ettersom Høiland var vår "raske stopper" ser jeg for meg at dette er bakromsspissen vår. God avslutter og ganske bra fart? _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 11.11.2011 07:20 Post subject: |
|
|
He-he, kanskje det bare er en måte for Hoftun/styret å vri seg unna påtalenemda på. Hvis vi betaler 4,25 mill for ham, så kan de jo argumentere for at det er vår prissetting av ham. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 11.11.2011 08:25 Post subject: |
|
|
Genialt. Enda en svenske. Hurra.  _________________ PÃ¥meldt |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 11.11.2011 08:58 Post subject: |
|
|
Om vi selger Henriksen i vinter så er dette et godt valg. Vi får inn en god og rutinert midtbanespiller som scorer jevnt. Alt dette får vi gratis samtidig som det ruller inn en god del millioner for Henriksen.
Salget av Henriksen og signeringen av gratis Andersson vil også gjøre oss økonomisk rustet til å erstatte Lustig og Prica. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 11.11.2011 09:30 Post subject: |
|
|
Liker ikke spillertypen. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 11.11.2011 09:43 Post subject: |
|
|
helt enig med deg Torbjørn. Kan ikke fordra spillertypen som hever lønn i x antall år for å være skada jeg heller _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 11.11.2011 09:51 Post subject: |
|
|
Kan du fordra spillertypen som scorer 30 mål på 60 kamper som midtbanespiller da? For det er spillertyper jeg kan fordra..
Vi trenger målscorere fra midtbanen og vi trenger litt mer fart inn i laget. Dette bidrar JA med.
At han ofte har vært skadet er bekymringsfullt, det er jeg enig i. Men får man spilleren gratis og deler av lønna utbetales på bakgrunn av spilte kamper så mener jeg dette er en veldig god signering. Men kun om vi selger Henriksen, for hvis ikke så "renner vi over" av midtbanespillere. |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 11.11.2011 10:15 Post subject: |
|
|
| Enig med Miami. Synes egentlig ikke at Henriksen tilfører oss så veldig mye, så lenge målene uteblir. Dette kan være en god signering. Jeg liker typen, og hvis vi kan holde han skadefri som vi har klart med Stadsgaard og Iversen ser jeg bare positive ting med denne overgangen. Kjapp spiller som er utpreget god i bakrom, ikke som Trond Olsen for øvrig. Kan å sette ballen i mål, og det er undervurdert. |
|
| Back to top |
|
 |
BigT Junior
|
Posted: 11.11.2011 10:21 Post subject: |
|
|
| Ut i fra det jeg har lest av intervju tidligere, regner jeg med at Jönsson ser på han som venstreving. Erstatter for Moldskred m.a.o. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 11.11.2011 12:07 Post subject: |
|
|
Johan Andersson er jo ikke en rask fotballspiller! Hvor har man det fra? Han har en fart som er helt gjennomsnittelig. Det blir som å si at Roar Strand var en rask fotballspiller! Ikke er Andersson noen dribler heller. Jeg tror at jeg aldri har sett Andersson foreta en avdribling.
Det Johan Andersson først og fremst er god på er å gå på løp.
Han er som Roar Strand, veldig flink til å gå "gjennomløpninger" og dype løp inn i motstanderens 16 meter.
Hvorfor kan ikke RBK bruke Chibuike som venstreving? Der gjør han mindre skade med sin ballholding - og innimellom vil han jo også klare å komme forbi sin back og skape farlige situasjoner.
Daniel Berntsen har vist seg å være best sentralt og da er det synd å bruke ham på kanten. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 11.11.2011 12:10 Post subject: |
|
|
| Vi trenger kanskje en spiller som ligner på Roar Strand Tom H?? eller? |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 11.11.2011 12:21 Post subject: |
|
|
Vi trenger en midtbanespiller som er god til å løpe i bakrom og god for ca. 10 mål. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 11.11.2011 12:37 Post subject: |
|
|
Ja, jeg har ikke sagt at RBK ikke trenger en spiller som Andersson. Jeg har bare påpekt en feil i oppfatningen av ham. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 11.11.2011 12:50 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Om vi selger Henriksen i vinter så er dette et godt valg. |
Jepp, og så kan vi kanskje håpe på at pappa følger med som rådgiver eller noe til utlandet, slik at vi kan få inn noen med skikkelig fotballfaglig erfaring som ass.trener.
Ikke et vondt ord om Rambo som person, men jeg klarer ikke helt å se hva han har å bidra med utover innstilling og guts.
Når det gjelder Johan Andersson, er jeg ikke uten videre negativ. Med en resultatbasert avlønning, kan det være en fin mann å ha som en del av rotasjonen på laget, altså som en av 5-7 spillere som benyttes regelmessig på midten. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 11.11.2011 12:56 Post subject: |
|
|
| toreinar wrote: | | Vi trenger en midtbanespiller som er god til å løpe i bakrom og god for ca. 10 mål. |
Da må vi i tilfelle legge opp til et spillesystem som gjør at en slik spiller får spilt ut spisskompetansen sin. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.11.2011 15:10 Post subject: |
|
|
- I midten av neste uke vil jeg ta kontakt med de klubbene som er interessante. Jeg har bestemt meg i forhold til Lillestrøm, sier svensken til Romerikes Blad.
– Og hva har du falt ned på?
– Det ønsker jeg ikke å gå ut med nå. Jeg skal ha noen samtaler i løpet av de nærmeste dagene.
– Skal du i møte med LSK?
– Ikke jeg, men en av mine medhjelpere.
– Har det betydning for deg om LSK skulle få på plass Magnus Haglund som trener før midten av neste uke?
– Det vil jeg se på som en stor fordel for Lillestrøm. Det er det ingen tvil om.
Les mer: Har bestemt seg – vil ikke si noe |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 13.11.2011 15:12 Post subject: |
|
|
| Enda en skadeplaget spiller er jo akkurat det vi trenger egentlig. |
|