English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jan Jönsson
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 381, 382, 383  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
abjoern
Veteran

PostPosted: 26.09.2011 17:45    Post subject: Reply with quote

Quote:
Nå virker det som om du bare klager for å klage, vi var klart bedre en enga i går. Jeg forstår godt at Janne var fornøyd med spillet for vi skapte mange sjanser som vi vanligvis ville satt.

Det her skjønner jeg ikke. Jeg så enorme mengder poling fra backrekken fordi de to sentrale midtbanespillerne ikke klarte å gjøre seg spillbare i undertall mens det var enkelt for VIF å stenge av Svensson og Dockal mot sidelinjen.

De sjansene vi fikk, kom da VIF allerede var i ubalanse og vi kunne kjøre overgangsfotball. Da er vi ganske gode, mye takket være Henriksen, Dockal og Chibuike. Med en raskere og mer klinisk toppspiss kunne vi sikkert blitt enda farligere på den biten.

I spill mot etablert ble det fantasiløst, tregt og udynamisk. Vi slår helt ubegripelig svake og daue pasninger og det fantes ikke tendenser til trekanter på midtbanen. Det må vi få til hvis vi skal bli noe mer enn et typisk norsk lag.

All vurdering av prestasjoner i TL må for øvrig sees i lys av at vi spiller i en av europas aller svakeste ligaer.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran

PostPosted: 26.09.2011 17:45    Post subject: Reply with quote

Jeg syns vel at det frem til utvisningen var en nokså jevn kamp. Tendensene til godt spill så man mer hos motparten enn hos oss. Unntaket var kanskje et kontringsangrep vi hadde i førsteomgangen som endte med avslutning fra Henriksen. Det var det bra klasse over.

Sjanser sier ikke all verden om spill, og jeg har vondt for å forstå hvordan Jönsson kan være fornøyd med så lite. Mange feilpasninger, lite plan i det offensive spillet, en organisering posisjonsmessig som ikke får ut det beste av spillerne.

Men kanskje jeg tenker litt for ambisiøst i forhold til hva jeg tror at Jönsson ser etter. Hvis jeg tenker tilbake på intervjuer etter kampene denne sesongen har 'mangel på aggressivitet' vært en gjenganger hos Jönsson. Og på det området er jeg enig i at han kan være fornøyd med gårsdagens kamp.

Men helt ærlig så trodde jeg at det var litt mer ved Jönsson enn aggressivitet og 'vinning av dueller' som hovedpostulater i forhold til hvordan laget skal spille.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 26.09.2011 17:46    Post subject: Reply with quote

Ryujin wrote:
Brady wrote:
Jeg syns at Vålerenga-kampen var nok et bevis på at Jan Jönsson bør sparkes som RBK-trener, jo før jo heller.

Nå har vi kjøpt oss til det klart beste laget i Tippeligaen. Allikevel greier han ikke å skape et lag som spiller spesielt interessant eller god fotball. Jeg føler på mange måter at det er blitt noe lillestrømsk over oss, solid og fysisk, men lite egnet til å skape resultater utenfor norges grenser.

Det er også urovekkende at han virker ærlig og oppriktig veldig fornøyd med kampen på Ullevaal, for er det på dette nivået lista skal ligge kan man være sikker på at det er lenge til vi gjør oss bemerket ute i Europa igjen iallfall.

Har ikke Jönsson fått til noen forbedringer? Joda, det har han. Aggressiviteten er mye bedre nå enn hva den var tidligere i sesongen. Jeg ser også tegn på mer selvtillit hos enkeltspillere. Forsvarsstrukturen er også blitt forbedret.

Her tror jeg også det stanser. Kanskje Jönsson greier å få til enda mer forståelse mellom enkeltspillere i midtbane/angrep, og en bedre utnyttelse av disses ferdigheter. Men jeg har ingen tro på at han vil lage et lag som fungerer sammen på en slik måte at vi igjen kan høre CL-hymnen på Lerkendal sent i november.

Nå virker det som om du bare klager for å klage, vi var klart bedre en enga i går. Jeg forstår godt at Janne var fornøyd med spillet for vi skapte mange sjanser som vi vanligvis ville satt.

Enig med deg. Brady er født for å klage. Her har vi knust all motstand i det siste, og da har han vært borte. Nå tapte vi en kamp, der vi rundspilte motstanderen å tapte, og da kommer han tilbake. Tåpelig. Vi fortjente å vinne. Sier alt om motstanderen når midtstopperen er toppscoreren.

- Torgeir Børven
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 26.09.2011 17:54    Post subject: Reply with quote

Mener dere virkelig at vi spilte bra igår? Jeg syns vi spilte en heller middelmådig kamp med like mye eller mer langpasninger mot Prica fra forsvaret enn vanlig.

Store minuser må gis til JJ også. Han står å ser på langballene uten å rette det opp, han ser på en Chuibike som ligger altfor altfor dypt uten å få han høyere. I tillegg kommer det ikke noe bytte i andre omgang selv om hele Norge kan se at vi er nødt til å gjøre noen grep.

I 79.minutt har det enda ikke blitt foretatt noe grep av JJ. Stoor sendes av banen.
I 80.minutt signaliserer Martin Andresen formasjonsbytte til 4-5-0 uten en spiss på banen. Fortsatt foretar ikke JJ seg noe.

86. minutt - Nå sender JJ norgeshistoriens minstscorende spiss ut på banen. Herfra og ut er det stort sett mislykkede polinger mot Prica. De få overgangene/forsøkene som Enga får klarer utrolig nok RBK-spillerne å sende over linja så Enga får brukt opp tida.
Back to top
Daniel Sjölund
Senior

PostPosted: 26.09.2011 18:35    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:

Nå tapte vi en kamp, der vi rundspilte motstanderen å tapte, og da kommer han tilbake. Tåpelig. Vi fortjente å vinne.

Hvis du synes vi rundspilte Vålerenga foreslår jeg at du ser kampen en gang til. Vi hadde 1 god målsjanse i første omgang. Vålerenga hadde 2. I andre omgang hadde vi 3 gode muligheter, mens Enga hadde 2.

Store deler av kampen var vi veldig dårlige og mistet ballen gang på gang før vi i det hele tatt nærmet oss VIFs 16-meter. Alle angrep er bare tilfeldigheter og mange langballer og innlegg blir slått der det ikke står en eneste lagkamerat. Det tyder på at spillerne ikke vet hva de skal gjøre med ballen og bare prøver ett eller annet. Noen ganger lykkes det, mens mange ganger lykkes det ikke.

Vi kjempet bra og det var det eneste positive i går synes jeg.
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 26.09.2011 18:54    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:

Enig med deg. Brady er født for å klage. Her har vi knust all motstand i det siste, og da har han vært borte. Nå tapte vi en kamp, der vi rundspilte motstanderen å tapte, og da kommer han tilbake. Tåpelig. Vi fortjente å vinne. Sier alt om motstanderen når midtstopperen er toppscoreren.

Rolig du nå. Det er litt komiske Ali over deg også, i grunn. RBK har knust de 4 bunnlagene, eller knust og knust. Det var vel bare Odd som ble knust. RBK ble rundspilt i 60 min av Sarp, hadde easy pickin' mot gampeforsvaret til Start, og holdt på å gå på en smell mot Sogndal.

At man rundspilte VIF, vel.. Det går an å få kjøpt nye briller. En realist friskmelder ikke RBK etter to gode og to middelmådige kamper mot dumpekandidatene.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 26.09.2011 19:09    Post subject: Reply with quote

Tror faktisk Erik Huseklepp gir ham hard kamp om den tittelen 1972, men så vidt jeg kan se er Fredheim Holms snitt noen hundredeler lavere i mål per kamp Smile

Jönsson har fått mer sving på sakene etter hvert, og gjort oss til et mer målkåt lag enn på svært mange år. Det er ikke bare tilfeldig det heller.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Erlendr
Veteran

PostPosted: 26.09.2011 19:31    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:

Jönsson har fått mer sving på sakene etter hvert, og gjort oss til et mer målkåt lag enn på svært mange år. Det er ikke bare tilfeldig det heller.

Spørs hvordan man vil lese statistikken det, Ali Wink
I 2009 hadde man 49 mål etter 23, ikke så mange årene siden, og da med urdefensive Hamren som trener Razz

En okei jobb av RBK og Jønsson de siste 3 av 5 kampene, men ikke noe mere. Med ligaens klart beste lag ville veldig mange trenere gjort en bedre jobb, dessverre.
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 26.09.2011 20:05    Post subject: Reply with quote

Er litt spent på hva Dorsin svarer på Eggenspørsmålet under grillingen. Jeg hadde følelsen av at Spillergruppa ikke kjøpte Eggen og har litt av samme følelsen nå.

For meg ser det ut som om Jønson ikke klarer å selge filosofien sin like godt til alle. Det er nok riktig det Erlendr sier at mange av trenerne i eliteserien ville ha gjort en bedre jobb med dagens RBK lag.

Hva Jønson kan klare i løpet av kontraktstiden sin kan bare tiden vise, men det vet jeg ikke om jeg er villig til å vente på. Nå venter LSK, så en lang pause, etter det bør JJ levere bedre spill..... Ikke bare glimtvis.
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 26.09.2011 20:16    Post subject: Reply with quote

En liten tanke, Ståle Solbakken har nå brukt 7 kamper på å få Køln til å fremstå som noe bedre enn den dumpekandidaten de så ut som i de to første kampene. Hvor mange kamper trenger Jønsson på å få det suverent beste laget i Norge til å fremstå som det de skal være?

Som Sollied sa; Man trenger ikke mer enn enn noen uker på å spille inn et lag.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 26.09.2011 20:31    Post subject: Reply with quote

Synes det blir for enkelt å tenke sånn, selv om jeg var en av de som trodde vi skulle få sving på ting en del raskere.

Hamrén brukte en del tid han også, og den velkjente 1991-sesongen under Eggen lot også resultatene vente på seg lenge.

Solbakken-sammenlikningen blir vel noe overilt. Køln skal vel ikke være et bunnlag, og at de så sånn ut i de første kampene er ingen unnskyldning sånn sett. Vi så også ut som en dumpekandidat de første par-tre-fire kampene. Etter seks hadde vi slått to av de største favorittene til seriegullet (riktignok ikke hos meg).
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 26.09.2011 20:46    Post subject: Reply with quote

Mulig man tenker enkelt, Det er bare så eitrende f***anna å se det uforløste potensialet i laget når vi taper jevne kamper som i går. Det er ikke vanskelig å godta tap når man har fått gjort det man der kapabel til.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 26.09.2011 21:24    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Tror faktisk Erik Huseklepp gir ham hard kamp om den tittelen 1972, men så vidt jeg kan se er Fredheim Holms snitt noen hundredeler lavere i mål per kamp Smile

Ja Huseklepp har i sine sesonger i Norge scoret neste like lite som DFH. Jeg blir litt usikker når du skriver sånn, for jeg vet ikke om du kommer med en tilfeldig sammenligning/betrakning, eller om det ligger noe poeng bak hehe

Uansett: Det var et par ord av hele innlegget mitt og absolutt ikke hovedpoenget i innlegget Smile

Hovedpoenget mitt var at vi venter til det er igjen 4 minutter av kampen før vi gjør noen offensive grep. Det er en skandale. Og hadde han enda gjort det i det øyeblikket Stoor ble utvist så hadde det bare vært et sent og litt feigt bytte. Men at han står å ser på Stoor bli sendt av banen, ser at Martin Andresen umiddelbart gjør grep(tar ut sin eneste spiss og setter inn forsvarer, legger om til 4-5-0), og allikevel så venter han utrolige 6-7 minutter før han gjør sitt grep. Det vitner om manglende evne til å ta avgjørelser.

Vi trenger selvsagt ikke 4 forsvarspillere og en DM på banen når motstanderer spiller en 4-5-0 som blir til en tydelig 8-1-0.
JJ skulle kastet inn en spiss umiddelbart når utvisningen var et faktum. Så skulle en forsvarer gått ut for Bakenga etterpå.

Istedenfor gikk vi for det urgamle "trikset" å sende opp en midtstopper(Rønning).

Jeg ble skuffet ihvertfall.
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 26.09.2011 21:58    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:

Hamrén brukte en del tid han også, og den velkjente 1991-sesongen under Eggen lot også resultatene vente på seg lenge.

Solbakken-sammenlikningen blir vel noe overilt. Køln skal vel ikke være et bunnlag, og at de så sånn ut i de første kampene er ingen unnskyldning sånn sett. Vi så også ut som en dumpekandidat de første par-tre-fire kampene. Etter seks hadde vi slått to av de største favorittene til seriegullet (riktignok ikke hos meg).

1. Hamrén tok over et RBK i ingenmannsland midt i sesongen.
2. Du synes ikke selv du overspiller 1991-kortet? Det beviser i grunn ingenting.
3. Køln har slitt massivt i starten av sesongen med skader. Og dette på en allerede svak og tynn tropp på grunn av begrensede ressurser i Køln. Overilt, nei. Betimelig, ja. Jønsson tok over den SUVERENE seriemester, og klarer selv ikke etter at laget har blitt betraktelig forsterket å vise at han greier å samspille et lag. Heldigvis for oss er forsterkningene såpass gode enkeltspillere at de kan avgjøre kamper helt alene.

Sorry, Jønsson har blitt veid og funnet for lett.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 26.09.2011 22:26    Post subject: Reply with quote

Å pøse på med spisser og stoppere i motstanderens felt er ingen god løsning og det så vi nok engang da vi gjorde akkurat samme tabben for som vanlig endte det med at vi ikke fikk kontroll på midtbanen og dermed hadde det ingenting å si hva vi hadde inne i motstanderens felt. Å kaste inn på spisser er en desperat handling fra noen som har gått tom for andre idèer.

Dagens lag har ett stort potensial, men det laget så begynte i mars hadde ikke det. Vi hadde da veldig mange eldre norske og dårlige spillere samt at spillere som Bakenga, Wangberg, Svensson ikke var i nærheten av det nivået dem er på idag. Slik som starten på sesongen var og den troppen vi begynte sesongen med ble det klart tidlig at målet for sesongen i hovedsak ble å bygge ett nytt storlag. At vi må gjøre det igjen så kort tid etter 2007 - 2008 er ikke Jönsson sin feil, men Hoftun. Vi er allerede kommet langt på vei og vi får for all del håpe at denne gangen kan vi klare å opprettholde laget vi bygger noe lenger enn sist gang. La oss håpe at vi har lært for det har vært frustrerende for alle å se den sportslig satsingen som en hadde ikke gi mer avkastning grunnet dårlig ledelse og planlegging.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 27.09.2011 10:49    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det var et åpenbart godt trekk å skyve opp Rønning, som er en glimrende offensiv hodespiller, men som Jönsson sier selv, så var det meningen at laget skulle fortsette å spille seg til gode innleggssituasjoner.

Problemet, sånn jeg ser det, ble at spesielt Henriksen og Svensson, og senere også Holm, ble liggende igjen alt for høyt i banen, i stedet for å komme ned og være playmakere på hver sin side. Dermed ble det lett for VIF å tillate tidlige innlegg fra backene våre, som ikke hadde tålmodighet nok. Hadde vi spilt oss til ordentlige situasjoner, med Chibuike, Prica og Rønning kun jobbende for å posisjonere seg for innlegg, så hadde det blitt farlig på slutten. Da hadde vi fått dueller i farlig område i feltet, samtidig som vi hadde hatt spillere i returrom når VIF ble presset inn i eget mål.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 27.09.2011 11:33    Post subject: Reply with quote

Rønning har spilt 125 kamper for Kongsvinger, AIK, Bodø Glimt og Rosenborg med et resultat på 9 mål. Det gir et snitt på 0.07 mål pr kamp.

I tillegg har han scoret imponerende 0 mål på 31 aldersbestemte landslag, noe som gir et småfrekt snitt på 0.00 mål pr kamp.

Glimrende offensiv hodespiller syns jeg blir å dra det rimelig langt. Den beskrivelsen må i så fall tildeles Larsen i klubben vår.

Uansett så er jeg motstander av å dytte opp en midtstopper i desperasjon når man jakter mål siste 5 minuttene.

Da kan man mye heller ta ut en sliten midtstopper og sette innpå en frisk spiss.
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 27.09.2011 11:36    Post subject: Reply with quote

Zaphod 81: så var det meningen at laget skulle fortsette å spille seg til gode innleggssituasjoner.

Der er du inne på problemet. Jønson klarer ikke å formidle meningene sine ut til spillerne. Se hva Skarsfjord klarer med addeco spillerne i Brann og Rekdal i Ålesund. De får ut potensialet sitt og henger med i serien, mot alle odds.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 27.09.2011 11:40    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Rønning har spilt 125 kamper for Kongsvinger, AIK, Bodø Glimt og Rosenborg med et resultat på 9 mål. Det gir et snitt på 0.07 mål pr kamp.

Glimrende offensiv hodespiller syns jeg blir å dra det rimelig langt. Den beskrivelsen må i så fall tildeles Larsen i klubben vår.

Larsen har 4 mål på 70 kamper for RBK og Silkeborg, et snitt på 0,06 mål per kamp. Så Rønning er i hvert fall et hundredel bedre enn ham.

Jaco: Brann er litt bedre enn ventet i år, men det kan ha vel så mye med litt flyt å gjøre. Det har muligens slått positivt ut at de for en gangs skyld ikke hadde store forventninger. De kan dog fort havne der nede allerede til neste år. Selv skrev jeg at:

12. Brann
Svært skeptisk til årets Brann-lag, og har ikke trua på Skarsfjord som trener. Har byttet ut store deler av laget, og egentlig til det bedre rent fotballmessig. Men kan bli litt tynne og mangle de som går foran når det butter. De kan i verste fall rykke ned, men jeg har såpass tro på at klubben er i gang med mer langsiktig tenkning og utskifting til et lag som ikke er en levende skadegjører at jeg velger å se dem et stykke over den skikkelige bunnen.

Medalje får de neppe til slutt. Tipper de havner rundt nummer seks-sju.

Om Aalesund skrev jeg at:

10. Aalesund
Har mistet flere viktigere spillere, ikke minst keeper Lindegaard som i mine øyne er en av hovedårsakene til de gode prestasjonene de siste par årene. Merkbar forskjell da han ikke var i klubben en periode. Aarøy er også borte, og laget må endre litt på opplegget. Tror Sellin kan få en bra sesong, men om han putter sju-åtte mål er ikke det nok. Bør styre unna den verste bunnstriden, men en liknende sesong som i fjor tror jeg ikke på.

De havner vel ganske rundt der også. At Reka har fått så enormt mye ut av laget i år vil jeg ikke si.

Last edited by kristobal on 27.09.2011 11:49; edited 1 time in total
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 27.09.2011 11:47    Post subject: Reply with quote

..oj... det dårlige snittet på Larsen er smått utrolig når man har sett hvor sterk han er på hodet på cornere... ble han ikke brukt på cornere i Silkeborg eller?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 27.09.2011 12:06    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:

Larsen har 4 mål på 70 kamper for RBK og Silkeborg, et snitt på 0,06 mål per kamp. Så Rønning er i hvert fall et hundredel bedre enn ham.

Tror ikke wikipedia sin statistikk er riktig. En rask titt på statistikkoversikten på bold.dk viser at han har scoret ihvertfall 4 mål for Silkeborg, i tillegg til sine 3 denne sesongen for oss. Om antall kamper stemmer på Wiki så er han vel da mer målfarlig.

Men dette er uansett bare et par ord ut av setningen min(nok en gang) hvor du finner det for godt å skulle diskutere på en liten fliseting... Wink

Hovedpoenget mitt var at jeg ikke liker når vi sender opp midtstopper til å leke spiss i håpet om at noen klarer å pole ballen inn i feltet og at vi skal ha monsterflaks å rote den i mål.
Jeg hata det når vi gjorde det med Riseth, jeg hater det nå. Hvorfor skal vi sende en sliten midtstopper til å gjøre en spissjobb når vi har uthvilte spisser på benken? Makes no sense!
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 27.09.2011 12:45    Post subject: Reply with quote

Bakenga med masse bevegelse og friske bein ville passet bedre, det kan vel få tvile på.
hristo
Senior

PostPosted: 27.09.2011 13:04    Post subject: Reply with quote

Det høres nesten ut som det var Jostein Flo vi satte inn her. DFH er både hodesterk, flink med ball på små flater og potensielt sjanseskapende.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 27.09.2011 13:07    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg synes det var et åpenbart godt trekk å skyve opp Rønning, som er en glimrende offensiv hodespiller, men som Jönsson sier selv, så var det meningen at laget skulle fortsette å spille seg til gode innleggssituasjoner.
Yeah, that makes sense...

Jeg plasserer denne nakne dama her. Hu har veldig pene øyne. Ja, hun er naken, men det er meningen dere fortsatt skal se på henne kun som et medmenneske altså.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 27.09.2011 14:50    Post subject: Reply with quote

Men dette er uansett bare et par ord ut av setningen min(nok en gang) hvor du finner det for godt å skulle diskutere på en liten fliseting... Wink

Hovedpoenget mitt var at jeg ikke liker når vi sender opp midtstopper til å leke spiss i håpet om at noen klarer å pole ballen inn i feltet og at vi skal ha monsterflaks å rote den i mål.
Jeg hata det når vi gjorde det med Riseth, jeg hater det nå. Hvorfor skal vi sende en sliten midtstopper til å gjøre en spissjobb når vi har uthvilte spisser på benken? Makes no sense!

Beklager, det var flisespikkeri, og jeg er enig med deg i det andre her. Ideelt sett bør man ha litt ulike typer på benken som man kan sette inn for å endre kampforløp.

Jeg tror nok Bakenga ville vært en dårlig løsning hvis vi skulle pole ball opp.

Det jeg husker som selve øyeblikket hva angår bytting de siste årene er på Åråsen i 2009. Da vi hadde sett ferdig reprisene av Lillestrøms ledermål stod Prica klar til å komme inn. Han preget kampen umiddelbart og endte etter hvert opp med å utlikne og sette opp Sapara til vinnermålet. Smile
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 381, 382, 383  Next
Page 143 of 383

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb