| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 11.12.2005 21:23 Post subject: |
|
|
| Hvordan er luftstyrken til Koppinen da? |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 11.12.2005 21:38 Post subject: |
|
|
Mitt forsvar neste sesong:
Høiland Kvarme Lago Dorsin
Høiland har imponert meg i både landslaget og i klubbfotballen. Han er både god offensiv og defensiv. Han scorer faktisk endel mål også.
Kvarme defensiv meget god, og solid med rutine.
Lago har god del fart og solid defensiv.
Dorsin har vært både opp og ned denne sesongen, men er ung og fortjener sjangsen også neste sesong. Tror nok også at han lærer av Høgmo, denne vintern.
Jeg håper det blir slik, så får vi se.
PS: Koppinen er god i alt egentlig. Men han har nok Duellstyrken som sin store styrke!  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.01.2006 14:09 Post subject: |
|
|
Miika Koppinen kjemper mot Vidar Riseth, Bjørn Tore Kvarme og Alejandro Lago om spilletid i Rosenborg. Det ser ikke finnen mørkt på.
– Først og fremst er det godt å være tilbake på treningsfeltet. Jeg har jobbet målbevisst for å være klar til den første treningen. Det er sterke spillerne jeg kjemper med, men jeg skal gjøre mitt beste. Mulighetene er iallfall til stede, sier Koppinen.
Les mer: Vil ha Miika- effekt |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.01.2006 01:30 Post subject: |
|
|
| Alle som så Brøndby-kampen i kveld er vel enige med meg i at Beto i øyeblikket er et klart førstevalg som stopper. Spørsmålet er hvem som skal spille sammen med ham. Håper Høgmo vil teste Beto i tospann med tre kandidatene utover i de nærmeste treningskampene. |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 14.01.2006 01:39 Post subject: |
|
|
Kvarme har rutine og ferdigheter. Lar seg ikke lure av triks og fanteri. RBKs sikreste kort som midtstopper.
Har tro på at Lago sin styrke kan komme godt med. Han er god når det andre laget er på offensiven, syns jeg.
Riseth er heller ikke så verst, når han er i form. Spørsmålet er; når er han i form?
Koppinen kan birda veldig mye offensivt, derfor har jeg tro på at han kan bli en god back. Får håpe at han viser seg frem i trening, og på kamper når han får sjansen. Litt svak i duellen som ga en scoring, selv om Eguren må ta mesteparten av skylden. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 23.01.2006 17:04 Post subject: |
|
|
Lago er jo en litt loose canon, men det samme kan vel sies om Riseth. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Bonnien Proff
|
Posted: 23.01.2006 17:04 Post subject: |
|
|
Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Riseth til Brann?? Han skal ikke andre steder enn der han er for øyeblikket. Jeg vil absolutt ha Vidar Riseth med videre. Han er absolutt en spiller som forsterker laget veldig når han er i form. Dette er faktisk ikke et tema engang:)
Bli på Lerkendal Vidar!!!
PS: Dessuten regner det noe jævlig i denne byen.... |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 23.01.2006 17:08 Post subject: |
|
|
Det regner vel ikke så mye mindre i Glasgow?
Uansett, Riseth, ikke uerstattelige.
Hvem skal erstatte han? Veit da f....
Vi har 3 gode stoppere ellers, pluss at Basma kan spille stopper om nødvendig. Kanskje vi bare skal hente opp en talentfull stopper fra juniorstallen og "tvinge" han til å ta et par raske steg opp i nivå?
Det kommer uansett ikke til å skje, bare tenker høyt. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 23.01.2006 17:11 Post subject: |
|
|
| Bonnien wrote: | Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Riseth til Brann?? Han skal ikke andre steder enn der han er for øyeblikket. Jeg vil absolutt ha Vidar Riseth med videre. Han er absolutt en spiller som forsterker laget veldig når han er i form. Dette er faktisk ikke et tema engang:)
Bli på Lerkendal Vidar!!!
PS: Dessuten regner det noe jævlig i denne byen.... |
Det jeg mente var at hvis han vil gå, så mener jeg at vi ikke skal hindre ham. Aldern er imot ham, dessuten er Lago og Koppinen minst like gode. Da får de mer spillertid også.
Og som erstarter for Riseth kan vi kjøpe et ungt talent!  |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 23.01.2006 17:15 Post subject: |
|
|
Riseth kan fort dra til Brann, han er jo fra Frosta og er veldig glad i penger.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 23.01.2006 18:33 Post subject: |
|
|
Jeg er slettes ikke sikker på hva RBK bør gjøre i denne situasjonen. Riseth spåilte veldig bra på slutten av fjorårssesongen, men var samtidig tagisk i på starten av sesongen, og året før. Og dessuten er han gammel, så hvis Brann er villig til å gi 1-2-3mill for ham, så syns jeg at vi bør slå til. Jeg tror at både Koppinen og Lago kan gjøre det minst like bra hvis de får tillit i den posisjonen.
DEt jeg er redd for skal skje er det som skjedde med Frode Johnsen (delvis Ørjan Berg også), at vi rett og slett gir en kontrakt til en spiller som er gammel og "over the top", bare fordi vi er redde for at noen andre skal få tak i spilleren.
Vi trenger ikke å selge Riseth, men vi trenger slettes ikke å forlenge kontrakta hans heller, slik Bratseth antyder... _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
Alstad Junior
|
Posted: 23.01.2006 18:53 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | Riseth kan fort dra til Brann, han er jo fra Frosta og er veldig glad i penger.. |
SÃ¥ vi ifra Frosta er mere glad i penger enn folk ifra resten av landet!?  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.01.2006 19:39 Post subject: |
|
|
Uten tvil  |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 23.01.2006 20:22 Post subject: |
|
|
Ja, uten tvil, dere er griske . _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Alstad Junior
|
Posted: 23.01.2006 20:43 Post subject: |
|
|
Haha  |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 24.01.2006 02:54 Post subject: |
|
|
Jeg kjenner en Alstad fra Frosta, du skjønner fort at han er der i fra, for det går i Vidar Riseth, Neset FK, potet og penger.... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 25.01.2006 09:13 Post subject: |
|
|
| mono wrote: | | Jeg er slettes ikke sikker på hva RBK bør gjøre i denne situasjonen. Riseth spåilte veldig bra på slutten av fjorårssesongen, men var samtidig tagisk i på starten av sesongen, og året før. |
Mener du at spillernes form i begynnelsen av sesongen i fjor skal avgjøre om de er verdt å satse på? Ser ut som vi trenger et nytt lag gitt... Ikke engang Lille-Per var stabilt bra i fjor vår. Han hadde en bra kamp mot start. En dårlig kamp mot moille og brann. Kanskje vi skal selge han også? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 25.01.2006 12:33 Post subject: |
|
|
| Lille-Per var katastrofal mot Brann. Martin Andresen utraderte ham fullstendig. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 25.01.2006 12:53 Post subject: |
|
|
Brann-kampen var elendig, men han var ikke eneste RBK-spiller som var dårlig i den kampen, og oppladningen var vel ikke den aller beste akkurat. Han skulle jo ikke spilt den kampen.
Molde-kampen syns jeg han var blant de beste før utvisningen, så der er jeg ikke enig i at PCS spilte dårlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 25.01.2006 13:31 Post subject: |
|
|
Han spilte bra før han ble uytvist, men med utvisningen var han skyld i at vi bare klarte uavgjort.
Satt ting bare på spissen. poenget mitt er at vi må slutte å se på hvordan den enkelte spiller spilte i begynnelsen av sesongen i fjor. Hele laget hadde en kollektiv kollaps. Ingen enkeltspillere er skyld i det. Hele laget har like mye skyld. Derfor synes jeg det blir for dumt å si at Riseth, som gir alt hele tiden, bare kan ha seg vekk fordi han hadde et par personlige feil i begynnelsen av sesongen. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 25.01.2006 13:38 Post subject: |
|
|
| Enig i det, Thor Arild. Riseth slet vel også med en skade som hemmet ham størstedelen av sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.01.2006 22:50 Post subject: |
|
|
Tror personlig ikke at Brann greier å lokke Riseth til Bergen. Han er godt etablert i Trondheim (igjen), og har som eiendomsbaron på Frosta og Storvallen nok å gjøre her i traktene.
Samtidig tror jeg heller ikke at RBK uten videre tør å satse på at folk som Beto og Koppinen holder seg skadefri gjennom en hel sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 26.01.2006 23:43 Post subject: |
|
|
Nå er vel Riseth delvis eiendomsbaron på Kongsvinger også, men han styrer da det fint fra Trondheim. Skulle tro han kunne styre eiendommer i Trondheim i tillegg fra Bergen, han har vel ikke daglig oppsyn med alt av eiendomsdrift.
Jeg er for å selge Riseth så sant vi kan komme opp med en ung, god erstatter som kan takle å spille i Eliteserien eller svært sansynlig har potensiale til det når han får sjansen.
Det er i hvertfall tullball å forlenge den eksisterende kontrakten.
P.S. Husker han lovte Kongsvinger å avslutte karrieren der, men han skal vel ikke gi seg før han er 40. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.01.2006 23:50 Post subject: |
|
|
| Han har vel solgt bygården i Kongsvinger? |
|
| Back to top |