View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Bakklandia Legende
|
Posted: 06.09.2011 21:52 Post subject: |
|
|
Rånny wrote: | Ingen kunne gjort en bedre jobb med Norge enn det Drillo har gjort/kommer til å gjøre. |
Joda - men neppe noen som NFF er villig til å i det hele tatt vurdere! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 06.09.2011 22:00 Post subject: |
|
|
Haha, så pinlig. |
|
Back to top |
|
 |
Laff1 Senior
|
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 06.09.2011 22:02 Post subject: |
|
|
Ã…h fy faen.
Jeg visste vi kom til å fremstå som noe krampaktige, men jeg hadde åpenbart likevel for høye forventninger. Dette er noe av det mest rævva jeg har sett på lenge.
Danmark spiller bra og er mye bedre enn oss individuelt og kollektivt. Gratulerer til dem! _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.09.2011 22:03 Post subject: |
|
|
Veldig behagelig å ha den egenskapen at man klarer å gi helt faen i landslaget. Tipper det må være omtrent som å heie på Odd eller Fredrikstad. Veldig morsomt når det går bra, men man forventer alltid at det går til helvete på ett eller annet tidspunkt - og tar dette med fatning.
Dumt at det ikke blir EM, men vi har ikke gjort mye for å fortjene det i de to nøkkelkampene mot Danmark. Håper bare de ryker ut av playoff. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 06.09.2011 22:04 Post subject: |
|
|
Synes hele drilloskolen kan ta hatten sin etter denne kampen, inlkudert Semb.
Nederlandsk/dansk fotballfilosofi >>>> skotsk/norsk fotballfilosofi
Vi trenger endringer asap med langsiktige perspektiver. |
|
Back to top |
|
 |
Laff1 Senior
|
Posted: 06.09.2011 22:05 Post subject: |
|
|
helt ok at man ikke når EM. Norge er ikke i nærheten av å være god nok til å spille dær.
Heia  |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 06.09.2011 22:10 Post subject: |
|
|
Jeg savner Demidov. Jeg har en litt annen oppfatning om hvorfor Norge sliter som fotballnasjon enn de som mener det er mangel på tekniske ferdigheter osv. Vi mangler det mentale aspektet til å prestere i viktige kamper rett og slett. Se hvordan Demidov opptrer når han kommer inn. For en vinnerskalle. For en spiller.
Last edited by Tommærn on 06.09.2011 22:15; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 06.09.2011 22:11 Post subject: |
|
|
greit at norge ikke drar til em ja, der har vi fint lite å gjøre. feigt av drillo å ikke satse på demidov fra start, han er jo 5 ganger bedre enn wæhler. også huseklepp var tabbe i dag, og skal rise spille, må han jo være back, alt annet er bare trist.
sorry drillo, den andre olsen er nok din taktiske overmann. her tapte du på en rekke feil valg. samt, at danmark er bedre enn jeg kan huske å ha sett dem på lenge. |
|
Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
Posted: 06.09.2011 22:13 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | ...Dumt at det ikke blir EM, men vi har ikke gjort mye for å fortjene det i de to nøkkelkampene mot Danmark. Håper bare de ryker ut av playoff. |
NÃ¥ undervurderer du sterkt posisjonen som FFK har i hjembyen. Ellers enig. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.09.2011 22:25 Post subject: |
|
|
Skremmende vurdering av styrkeforholdene mellom de to lagene.
Jarstein: 4
Høgli: 4
Wæhler: 4
Hangeland: 7
Ruud: 4
Huseklepp: 5
Tettey: 7
Nordtveit: 6
Grindheim: 4
Moa: 7
= 52
Danmark
Sørensen: 5
Boilesen: 5
Agger: 9
Kjær: 7
Jacobsen: 4
Dehli: 5
Ziemling: 5
Eriksen: 9
Kvist: 7
Rommedahl: 6
Bendtner: 7
= 71
Er mer det riktige styrkeforholdet. Vi har ingen spillere som er i nærheten av nivået til Agger og Eriksen. |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 06.09.2011 22:32 Post subject: |
|
|
Dette var noe av det skrøpligste jeg har sett! at drillo skulle å gjøre så mange taktiske blemmer iløpet av en kamp, hadde jeg aldri trodd at skulle skje!!
rise på kant og ikke forsvar, carew inn med 20min igjen å spille når vi lå under 2-0 etter 1 omgang osv..
lett å være etterpåklok men der glimtet drillos fotballhode med sitt fravær...
danmark var minst 2 hakk bedre enn oss og det er de strengt tatt ikke når laget spiller som akkurat det: ett lag... mindte meg om RBK mot haugesund etter pause... skammelig og trist!
der...måtte bare få det ut...
men... HEIA RBK, KVIT OG SVART FOR EVIG  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 06.09.2011 23:03 Post subject: |
|
|
Drillos fotballhode under kamp har aldri vært særlig mye å skryte av - det er før kamp han har sin store styrke. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 06.09.2011 23:23 Post subject: |
|
|
Først som sist kan det nevnes at denne Christian Eriksen etter alt og dømme har en stor fremtid forran seg. Hvorfor United har kasta bort tida si på å jage Modric, Sneijder og Gøtze er for meg en gåte.
I Norge vinner desverre ikke typer som Eriksen og Kjær frem. her derimot er det fysiske brutale beist som Grindheim og Wæhler som kommer på første lagene i ung alder, og jaggu har de ikke klippekort på landslaget frem til de blir 80 år!
Hvorfor i huleste får Wæhler spille midtstopper da vi har både Demidov og Nordtveit som spiller fast på lag i ligaer som er dimensjoner bedre en den danske? Demidov og Nordtveit er også framtida. Også har vi Christian Grindheim . avdanka feit fyr som svekker både FC København og landslaget, håper Singh eller Skjelbred snarest stabiliserer seg på sitt toppnivå slik at vi aldri får se Grindheim på landslaget igjen. Primitiv spiller type med dratiltryne av dimensjoner, kunne like så godt brukt Fredrik Carlsen  _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 06.09.2011 23:55 Post subject: |
|
|
Vollrik wrote: | Hvorfor United har kasta bort tida si på å jage Gøtze er for meg en gåte.
I Norge vinner desverre ikke typer som Eriksen og Kjær frem....
|
Har du sett Mario Götze spille og hvilken type midtstopper mener du Simon Kjær er...?
http://www.youtube.com/wa...Is604AEkes |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 07.09.2011 00:24 Post subject: |
|
|
Mario Götze er ett enda større talent og etter en kamp mot Brasil for en liten stund siden ble han omtalt i avisene som den tyske Messi. Ett absurd stort talent som jeg håper å slippe å se i en United trøye. Arsenal fikk forsåvidt avvist ett bud i 35 - 40 millioner euro størrelsen. |
|
Back to top |
|
 |
|