| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.08.2011 00:22 Post subject: |
|
|
| Stenseth har langt på vei lagt seg flat i forhold til en del av kommentarene han kom med. Greit med litt takhøyde for en i hans stilling. Langt verre er det Morten Loktu har kommet med i kveld. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 26.08.2011 00:23 Post subject: |
|
|
Okei, det har ikke jeg fått med meg. Men det var jaggu på tide at noen i klubben legger seg flat, i det minste. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 26.08.2011 00:56 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Stenseth har langt på vei lagt seg flat i forhold til en del av kommentarene han kom med. Greit med litt takhøyde for en i hans stilling. Langt verre er det Morten Loktu har kommet med i kveld. |
Har vært opptatt med annet i kveld, hva har Loktu kommet med? |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 26.08.2011 01:02 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Til tross for god støtte fra Adressa før kampen gikk det galt med ett mål. Trist. Vi har jo et publikum og en regionavis som stiller opp på en måte som gjør at de fortjener bedre. Håper vi kan levere bedre ved neste anledning. Klubben får ett energikick av støtten. |
|
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 26.08.2011 07:51 Post subject: |
|
|
Dette er rett og slett flaut. Ser ikke Loktu at det er de grep som styre og adm har gjort de siste årene som gjør at dette kommer opp til overflaten nå. Trodde de virkelig at dette ikke skulle dukke opp. Man kan i lengre tid stikke hodet i sanden, men selv strutsen må puste inni mellom, og da...
Vær så vennlig ta selvkritikk, godta kritikken, trekk konklusjoner ut av den og gjør de nødvendige forandringer og grep som må til. Eller er det å be om for mye...? _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 26.08.2011 09:10 Post subject: |
|
|
| kan man ikke fortsatt skrive innlegg i adressa med det navnet man velger? Sikker på at ingen vil provosere med dette inlegget? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.08.2011 09:12 Post subject: |
|
|
| Det er bekreftet at det var han. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 26.08.2011 09:20 Post subject: |
|
|
Loktu:
Du angriper ikke supporterne i den situasjonen vi er nå! I form av ditt styreverv er du medskyldig for den posisjonen klubben har nå, nemlig fritt fall og fullstendig krise. Om du ikke er oppegående nok til å skjønne såpass kan du si opp på flekken, for da har du ingenting å bidra med i ditt verv.
Skamfullt hvordan samtlige i Rosenborg håndterer sin egenskapte katastrofe. Det nytter ikke å drite i egen stue i mange år for så å bli forbanna på andre når det lukter dritt rundt deg.
Og Hoftun:
Du driter deg ut når du kaller et par kritiske artikler fra Adressa for "en heksejakt uten like". Start runden med unnskyldninger istedenfor å gå til usaklige angrep på alle rundt dere. Det er en tid for å legge seg langflate. Jeg er overrasket over at ikke propagandaartistene Stenseth og Heldal har foreslått dette.
Last edited by 1972 Miami Dolphins on 26.08.2011 09:23; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 26.08.2011 09:21 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Stenseth har langt på vei lagt seg flat i forhold til en del av kommentarene han kom med. Greit med litt takhøyde for en i hans stilling. Langt verre er det Morten Loktu har kommet med i kveld. |
Holdningene og kommentarene til Stenseth, Hoftun, Loktu, Heldal m.flere bekrefter bare mitt inntrykk av at de lever i en slags boble der borte på brakka. Istedenfor å ta innover seg den kritikken de får, så fokuserer de heller på Adressa. Virker som om hele brakka er i en slags "krigsmodus", hvor den utbredte holdningen er at Adressa er det store problemet, ikke vi. _________________ "I think they're a team that's looking for their form, for their game, for their everything."
Jordi Cruyff 18.08.2011 |
|
| Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 26.08.2011 09:26 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Det er bekreftet at det var han. |
Hvor er dette bekreftet? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.08.2011 09:33 Post subject: |
|
|
| Han har postet samme melding (tilnærmet) på sin private facebook-profil. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 26.08.2011 10:13 Post subject: |
|
|
Hedon
Ok, da er han en som ikke hører hjemme i styret lenger. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 26.08.2011 10:29 Post subject: |
|
|
| Hva har Loktu sagt? Og Stenseth/Heldal for den saks skyld? |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 26.08.2011 10:35 Post subject: |
|
|
| De tar ikke et snev av selvkritikk. Skremmende og faktisk enda værre en jeg trodde. Brakka har en virkelighetsoppfatning som er hinsides. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.08.2011 10:36 Post subject: |
|
|
BjarneS:
| Kjello wrote: | | Quote: | | Til tross for god støtte fra Adressa før kampen gikk det galt med ett mål. Trist. Vi har jo et publikum og en regionavis som stiller opp på en måte som gjør at de fortjener bedre. Håper vi kan levere bedre ved neste anledning. Klubben får ett energikick av støtten. |
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 26.08.2011 10:37 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | BjarneS:
| Kjello wrote: | | Quote: | | Til tross for god støtte fra Adressa før kampen gikk det galt med ett mål. Trist. Vi har jo et publikum og en regionavis som stiller opp på en måte som gjør at de fortjener bedre. Håper vi kan levere bedre ved neste anledning. Klubben får ett energikick av støtten. |
|
|
Heisann!  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 26.08.2011 10:44 Post subject: |
|
|
Ready wrapped...  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 26.08.2011 11:41 Post subject: |
|
|
ML på SMS til meg idag:
"Jeg var enormt skuffet. Kommentaren tok jeg bort etter noen timer. Jeg burde satt anførselstegn rundt supporterne. Jeg mener ikke de ekte supporterne".
Snakket senere med han på telefon der han sa han ville legge inn en ny kommentar på Adressa der han beklaget overfor supporterne. Noen som kan sjekke om dere finner den?
Han var pissed på Adressa pga av timingen, ikke at de kjørte saken. Han mente at den siste ukas hardkjør i pressen påvirket hele klubben også spillerne negativt. Adressa kunne ventet til denne viktige kampen var unngjort. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.08.2011 11:45 Post subject: |
|
|
Forklarer fortsatt ikke hvorfor han angriper supporterne. Er ikke akkurat lenge siden Adressa kjørte en minst like drøy svertekampanje mot Kjernen/RBK-supporterne. Nå skal vi liksom settes i samme bås som Adressa?
Hjerneblødning av ML. Og jeg har ikke funnet noen ny kommentar. Han burde kanskje få slippe til på bloggen til Heldal, istedet for å drukne et dementi blant hundrevis av usaklige kommentarer i feltet til Adressa. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 26.08.2011 11:48 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Forklarer fortsatt ikke hvorfor han angriper supporterne. Er ikke akkurat lenge siden Adressa kjørte en minst like drøy svertekampanje mot Kjernen/RBK-supporterne. |
Det er ingen grunn til å angripe Adressa heller. Det er ingenting drøyt med den dekningen de har hatt de siste dagene, det kalles kritisk journalistikk. Kritikken har vært saklig og god. _________________ "I think they're a team that's looking for their form, for their game, for their everything."
Jordi Cruyff 18.08.2011 |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.08.2011 11:50 Post subject: |
|
|
| Forsåvidt, men er enig i at timingen ikke var spesielt god. De kunne ventet noen dager. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 26.08.2011 11:50 Post subject: |
|
|
| Det går vel an å være enig i at adressa kunne ventet til i dag med å trykke artiklene, ellers er det lite å utsette på dem. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 26.08.2011 11:54 Post subject: |
|
|
Timingen kunne sikkert vært bedre, men den kunne jo også vært verre. Hva om de hadde startet før høsten viktige CL-kval kamper?
Personlig så tror jeg jo ikke disse artiklene hadde noe med at vi røk ut i går, kampen i går lignet stort sett på de andre kampene vi har sett i år. Uavhengig om det var bra timing eller ikke, så synes jeg det er feil fokus fra brakka. _________________ "I think they're a team that's looking for their form, for their game, for their everything."
Jordi Cruyff 18.08.2011
Last edited by longines on 26.08.2011 12:04; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 26.08.2011 11:59 Post subject: |
|
|
Han kritiserer ikke Adressa for innholdet, men for timingen. Og der er jeg enig med Loktu. Men om de hadde ventet med å kjøre saken tviler jeg på om det hadde endret kampresultatet.
Han innrømmet glatt at det var 'hjernblødning' å skrive det innlegget i går og at han hadde et forklaringsproblem overfor supporterne. Jeg oppfordret han til å legge seg flat, og svaret på det var altså at han skulle beklage seg i et nytt innlegg. Hvor var det dere fant gårsdagens innlegg? Jeg finner heller ikke noe. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 26.08.2011 12:08 Post subject: |
|
|
| ode wrote: | Han kritiserer ikke Adressa for innholdet, men for timingen. Og der er jeg enig med Loktu. Men om de hadde ventet med å kjøre saken tviler jeg på om det hadde endret kampresultatet.
|
Han avslørte uansett en helt ufattelig ansvarsfraskrivelse i det innlegget. Han ga regelrett Adressa skylden for tapet. Morten Loktu selv, har langt større skyld i det tapet enn hva Adressa har. Han og resten av styret har sittet stille å sett på forfallet av denne klubben, tapet i går er et produkt av han og styret sitt mildt sagt lite imponerende arbeid. Allikevel så går han ut i Adressa og prøver å gjøre de til en slags syndebukk. En ansvarsfraskrivelse som er så drøy at det er vanskelig å ta innover seg. _________________ "I think they're a team that's looking for their form, for their game, for their everything."
Jordi Cruyff 18.08.2011
Last edited by longines on 26.08.2011 12:26; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
|