English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2011
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 251, 252, 253 ... 260, 261, 262  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
puckno
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 22:07    Post subject: Reply with quote

Kent wrote:
Sverige???

Ser ikke for meg at det er i sverige vi finnet der beste angrepsspillerne. Jeg ønsker meg en spiss med samme ferdigheter som lsks uhah eller lyns edu hadde.

Eller evt som moldes diouf.

Eller Zlatan. Eller Henke.
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 22:10    Post subject: Reply with quote

thoves wrote:
ola. wrote:
Hoftun skal ha vært i Sverige og kikket på spillere.

Vet du når og hvilken kamp?

Fikk ikke vite mer spesifikt, men man kan vel anta det gjelder en eller flere spillere vi har luktet på tidligere. Det var jo en offensiv spiller vi fikk vite om før Wanderson, som spilte i Allsvenskan... husker ikke navnet.
Back to top
hendrix
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 22:11    Post subject: Reply with quote

Herregud for et usaklig innlegg Kent. Jeg er ikke akkurat fornøyd med arbeidet Hoftun legger ned, men det er umulig å være negativ til at en SD drar til Sverige å ser på spillere. Alt annet en Stjørdal og nordover og jeg jubler.
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 22:16    Post subject: Reply with quote

Han var vel i Malmø og så gais tape 2-1. Wanderson scora for gais men han så vel på mervan celic spilte en ok kamp
Back to top
Kent
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 22:23    Post subject: Reply with quote

Hendrix; har du svekket syn? Alle norske klubber har dårligere ressurser enn rbk. Likrevel klarer disse klubbene gang på gang å hente virkelig kvalitetsspillere utenfra, og i særdeleshet gode spisser.

Er drittlei av at hoftun leter etter gråstein.
Back to top
hendrix
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 22:29    Post subject: Reply with quote

Er ikke Sverige utenfra? trenger ikke å hente Bongo fra Kongo for at det skal være et kvalitetkjøp.

Klarer Hoftun å hente Celik skal vi være fornøyde. En spiller som går direkte inn å styrker laget.
Back to top
DogShitCat
Junior

PostPosted: 22.08.2011 22:34    Post subject: Reply with quote

Er vel mer denne spillern Hoftun vurderer i Sverige:

http://fotball.adressa.no...207942.ece
Kent
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 22:38    Post subject: Reply with quote

Du høres nesten ut som hoftun når du formulerer deg.

Kjenner ikke celik spesielt godt, men har sett en del svenske kamper i år uten at jeg er blitt imponert.

Hvordan har svenske klubber prestert i europa?

Er fortsatt av den oppfatning av at vi har større sjanse til å finne en bra angrepsspiller utenfor skandinavia.
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 22:42    Post subject: Reply with quote

Det ble stille rundt celik etter at galatasaray forsterka i hans posisjon. Han ligger som 4 i allsvenskan med 10mål fra venstre kantposisjon. En spiller vi har bruk for bak Prica og Borges. Huff... Nei nå ble det i dyreste laget.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 22:54    Post subject: Reply with quote

DogShitCat wrote:
Er vel mer denne spillern Hoftun vurderer i Sverige:

http://fotball.adressa.no...207942.ece

Dersom Gashi kommer til RBK kommer jeg til å selvantenne.

Jeg mener det, da klikker jeg i vinkel. ETT drittkjøp til fra Hoftun nå.....da tror jeg faktisk jeg får helserelaterte problemer.
eporkg
Proff

PostPosted: 22.08.2011 22:58    Post subject: Reply with quote

Hvis kona ikke vil flytte fra fredrikstad til helsingborg er det vel lite trolig at hun vil flytte til Trondheim? Han er vel langt mer aktuell for klubber som fredrikstad og sarpsborg, samt klubbene i område rundt Oslo...
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 23:03    Post subject: Reply with quote

Mervan Celik är Månadens Tipselitspelare

Har ni inte lagt namnet, steget, attityden och målsinnet på minnet så är det dags nu.

Mervan Celik, 21 årig anfallare i Gais är Månadens Tipselitspelare i maj.

– Jag blir glad för det, säger han.

Mervan Celik har haft en fantastisk start på säsongen. Bofast i startelvan, fem mål i Allsvenskan och succé i sin debut i U 21-landslaget där han blev tvåmålsskytt.

Förklaringen är enkel.

– Herregud, fotboll är det bästa som finns, jag älskar att träna, säger han.

Mervan Celik har förmågan att underkasta sig hårt träning. Har alltid haft. Han stannar ofta kvar sist av alla efter träningarna för att träna skott eller gå en sväng förbi gymmet.

Redan när han var en dryg tvärhand hög hemma på Biskopsgården var karriärvalet givet.

– Jag sa till mig själv när jag var liten att jag som sämst ska spela i Allsvenskan.

Även rektorn i skolan blev varse Mervans prioriteringar:

Leif Gjulem, Tipselitansvarig i Gais minns:

– Jag var med Mervan när han var 14 år till rektorn som förklarade att han måste ägna sig åt skolan en smula för att få sina betyg och Mervans svar var, ”jag har bestämt mig, jag ska bli fotbollsspelare.

Gott så, i dag har hans målmedvetna satsning tagit honom till en given position i Göteborgs för tillfället bästa lag.

– Det känns bra att vara bäst i stan, men det är många matcher kvar på säsongen, säger han.

Ödmjukhet och integritet är två karaktärsdrag som passar bra på den unge talangen. Två mål i träningskampen med U 21-landslaget mot Norge (4-1) får inte honom att sväva iväg.

– Nej, jag tänker inte så mycket på det. Jag kör på, så får vi se hur långt det räcker.

Mervan Celik är inte bara en kille med stor potential som spelare – Leif Gjulem ser många fler kvaliteter.

– Han är en stor idol för alla barn i Biskopsgården som han ofta tar sig tid att prata med, säger Gjulem. Han har gjort jobb för GAIS i skolan där. Och han är en otroligt uppskattad kille på Gaisgården…ödmjukt kaxig, det är väl en bra kombination?

Priset för Månadens Tipselitspelare delas ut i samband med GAIS hemmamatch mot AIK söndagen den 19 juni. En vacker glastavla och 13 000 kronor som tillfaller GAIS ungdomsverksamhet.

Relaterade dokument

Mervan Celik  
Vinst mot AIK - GAIS upp på fjärde!   2011-06-19

Av: Bengt Forsman
Skapad: 17 juni - 2011

Håper Hoftun leser forumet for å orientere seg i spillermarkedet Smile
Back to top
Rocky83
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 23:06    Post subject: Reply with quote

ja, du tror det er slik han oppdaget Jon Inge Høiland og Rønning? Razz
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 23:10    Post subject: Reply with quote

Da måtte han ha sortert med oldest first......
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 22.08.2011 23:27    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Rosenborg prøvde å kjøpe han i januar, så vi har vært på banen vi også i følge Hedon.

Ja, og som jeg nevnte allerede da var MFK, VIF og Aalesund også interesserte. AaFK skal visstnok ha hatt en transferpott på 20 millioner i vinter. Vet ikke hvor mye som er igjen av den nå, men at de har penger til å prøve seg på Senghor i dag, overrasker meg iallefall ikke.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Jonas
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 23:28    Post subject: Reply with quote

I og med at Hoftun ser ut til å ha funnet litt tilbake til Adecco-sporet igjen jf. Per Verner Rønning-overgangen, burde han ta en kikk på Hødds Adama Diomande. Scoret to nye mål mot Løv-Ham i går og er nå oppe i 13 scoringer totalt i år (delt toppscorer med Altas Vegard Braathen). Bredt register i scoringene sine (hodet, kalde avslutninger, brassespark m.m.), veldig sterk og har evnen til å dra av folk. Husker jeg rett går dessuten kontrakten hans ut ved jul. Idea
hendrix
Veteran

PostPosted: 22.08.2011 23:54    Post subject: Reply with quote

Kent wrote:
Kjenner ikke celik spesielt godt, men har sett en del svenske kamper i år uten at jeg er blitt imponert.

Da har du ikke sett en de samme kampene som meg. Scorer mål, bra teknikk og bra fart. Hadde vært en knallkjøp.

Kent wrote:
Hvordan har svenske klubber prestert i europa?

Bedre enn norske hvertfall. Malmö slo senesten ut Rangers. Vi, de norske mestrene, har et dårlig utgangspunkt mot nr 202 på uefa rankingen. Skal vi kun hente spillere fra land som gjør det bra i Europa? lykke til.

Kent wrote:
Er fortsatt av den oppfatning av at vi har større sjanse til å finne en bra angrepsspiller utenfor skandinavia.

Hva baserer du den oppfatningen på?
Back to top
thoves
Veteran

PostPosted: 23.08.2011 00:24    Post subject: Reply with quote

Kent wrote:
Sverige???

Ser ikke for meg at det er i sverige vi finnet der beste angrepsspillerne. Jeg ønsker meg en spiss med samme ferdigheter som lsks uhah eller lyns edu hadde

Allsvenskan pøser jo ut angripere til Europa, så ser ikke helt problemet med at Hoftun leter der. Bare seneste måneden nå så har vel Gerndt blitt solgt til Utrecht for 30mill, Bangura til Bursaspor for 20+ og Jönsson skal selges for 20+ til Wolfsburg.

Så at man ikke finner gode angripere i Allsvensken er skivebom så det holder..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SteinarG
Rutinert

PostPosted: 23.08.2011 00:37    Post subject: Reply with quote

Aalesund har noen patetiske utsagn i forbindelse med at de prøver å hente Senghor. "Vi finner ikke spillere i klassen vi søker, under ti millioner", sa Bjarne Haagensen.

Dersom man legger lista der, at kvalitet mååå koste, så tror jeg vi få mange kjøp alla Moldskred framover. Tåpelig utsagn, heldigvis er det faktisk ennå mulig i fotballverden å hente gode spillere til lave priser.

Edit: Forøvrig er vel dette en spiller vi egentlig burde vært ute etter... men er vel kanskje en prisklasse for høy akkurat nå.
Back to top
Libero
Junior

PostPosted: 23.08.2011 00:59    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hvorfor enkelte er så negative til et eventuelt kjøp av Gashi. Han har vært en av Helsingborgs beste spillere de siste årene og en av de beste midtbanespillerene i den svenske serien. Han er en skikkelig fighter og har en vinnermentalitet ingen av de utrente og umotiverte RBK-slaraffene er i nærheten av å ha. En spiller som hadde forsterket oss betraktelig.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 23.08.2011 13:26    Post subject: Reply with quote

Leste i denne tråden at sunnmøringene ville gi 10 mill for senghor.

Han hadde i alle fall ikke blitt hentet hit i Bratseths tid. Razz
Supernils
Proff

PostPosted: 23.08.2011 15:13    Post subject: Reply with quote

Han blir ikke hentet hit nå heller, så lite er forandret. Forskjellen nå er at det blir tydeligvis nesten ingen andre heller.
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 23.08.2011 15:20    Post subject: Reply with quote

Noen som vet om Hoftun er på farten noen plass da?.

Jaggu ikke mange dager igjen av overgangsvinduet.
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 23.08.2011 15:27    Post subject: Reply with quote

Du kan banne på at det jobbes hardt for å signere en til to nye spillere. Desverre har vi mista mye tid på de som har avslått.
Back to top
Ræven
Rutinert

PostPosted: 23.08.2011 16:09    Post subject: Reply with quote

Om Hoftun har vært i Sverige er det nok for å sjekke status på dette stortalentet http://fotball.aftenposte...207337.ece.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 251, 252, 253 ... 260, 261, 262  Next
Page 252 of 262

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb