View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 21.08.2011 21:46 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Tror Rosenborg er elendig trent... For ting gjentar seg gang på gang... |
Nei nei, treneren har jo null å si for sånt, det er spillerne som spiller kampen.
(Ironi, for de som ikke skjønte det) _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 21.08.2011 21:51 Post subject: |
|
|
Vel, Jönsson får si hva han vil. Jeg sier som Solbakken: Uavgjort er et pissresultat. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 21.08.2011 21:54 Post subject: |
|
|
Har vel mer med slitasje og skader å gjøre, når visse spillere ikke presterer så vinner vi heller ikke. Samtidig har nok treningshverdagen blitt dårligere, til dels på grunn av mangel på spillere (støtteapparatet har vært på banen på trening), lavere kvalitet på spillerne og mangel på konkurranse. Dessuten har en del juniorer blitt kastet inn, som sliter må prestere stabilt på et høyt nivå - selv om f.eks. Henriksen har holdt godt. Svensson har slitt med å holde kampene, men har spilt godt når han har vært på banen. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Snøbannannummerfem Senior
|
Posted: 21.08.2011 22:02 Post subject: |
|
|
Greit nok at troppen er litt dårligere enn tidligere sesonger, men dette unnskylder ikke det at Jønsson ikke har fått til en dritt den tiden han har vært her. Det finnes ingen lys i enden av tunnelen med han som trener, han må bort, snarest.
Vi må ha inn en som får spillerne til å blø for drakta og viser litt inmsats for mer fraværende enn det her kan det vel neppe bli ... |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 21.08.2011 22:05 Post subject: |
|
|
Jönsson er en liten brikke på dette brettet. De som plasserte brikken der og er ansvarlige for rammevilkårene er de som burde vært sparket. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 21.08.2011 22:12 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | Småirriterende for flere at vi ikke har en spiller som kan drible av en motspiller? |
Ja.
Alle lag trenger en offensiv spiller med slike ferdigheter. |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 21.08.2011 22:17 Post subject: |
|
|
Trodde faktisk at Dockal var en spiller med teknikk og finter gode nok til å dra av en mann, men det han har vist de to siste kampene gir meg ingen god følelse akkurat. Brukbar innleggsfot,ja, men stopper det virkelig der? Håper jeg tar feil. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 21.08.2011 22:19 Post subject: |
|
|
Du er inne på mye viktig her ja:
- Stallen er alt for tynn.
Juniorene skal ikke VÆRE bærebjelkene, de skal lære AV de! Svensson/Henriksen gjør mer enn godkjent de, forholdene tatt i betraktning. Vi ser det med en gang det blir skader etc, laget rakner totalt sammen fordi bredden rett å slett ikke er der. Spillere må spille mer kamper enn de burde, rett å slett fordi evt. erstattere ikke duger/ikke finnes!
- RBK suger ræv når de blir for defensive.
Gang på gang rakner alt når det først begynner å gå gæærnt. Innstillingen og "staken", "attityden" er ikke der! Der har Jönsson & Co. noe å gjøre. Få tilbake en mental trener til å prate med de. De blir jo pissredde og legger seg i forsvar for å "prøve" å safe inn en seier/poeng.. DET er IKKE RBK!!!
Det er livsfarlig når spillere har klippekort på laget selv om de spiller pissdårlig kamp etter kamp. Uten Prica på topp er vi helt seriøst på adecconivå. Om spissene heter aldri så mye som Moldskred, Bakenga++. De duger ikke! Face it!
Vi trenger en offensiv spiller inn, det er fakta! Kreativiteten i angrep er så fraværende at det er helt ubegripelig.. Bare lomping fra Lusse opp mot Prica, og spede forsøk fra Dorsin. Det er ikke bra angrepsspill, det er FLAKS og "fjellapefotball" som Olsen så fint sier det. Trodde seriøst ALDRI jeg skulle se RBK spille en slik fotball. Å da har jeg sett RBK på Lerkendal i snart 30 år.
Kjenner at jeg bare blir mer og mer frustrert etter hver kamp, for nå roter de virkelig med det som har vært kjennetegnet til RBK gjennom alle år, nemlig angrepsfotball! Javel, det har vært noen år der det ikke har gått så bra, men da har de ihvertfall prøvd.
Tar heller en 10.plass der de prøver å spille fin og underholdende fotball enn en 5 plass med dørgende kjedelig fotball og lomping uten mål og mening. Å ifølge tilskuertallet har jeg tydeligvis flere med meg i det, for det kom mange flere tilskuere på kampene for et par år siden selv om vi var ned å kavet på 8-10 plass en periode. Vi sugde det året også, men vi prøvde ihvertfall!
SÃ¥nn, det var kvelden spontane kommentar.... Dritlei! |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 21.08.2011 22:58 Post subject: |
|
|
Dette var et trist syn, dårlig å rote bort en tomåls-ledelse.
Er ufattelig lei av å se at vi har et angrepsspill totalt uten plan, og som kun rår på tilfeldigheter. |
|
Back to top |
|
 |
Libero Junior

|
Posted: 21.08.2011 23:22 Post subject: |
|
|
Legg opp Winsnes. Vær så snill. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 21.08.2011 23:22 Post subject: |
|
|
Så kan dere tenke dere hvor fælt jeg har det, som var der dere er nå, for et år siden  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 21.08.2011 23:25 Post subject: |
|
|
Langvarig depresjon er ikke sunt. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 21.08.2011 23:38 Post subject: |
|
|
Faen ikke rart jeg er gretten og aggressiv... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 22.08.2011 00:20 Post subject: |
|
|
Det verste med hele kampen er jo JJ sine febrilske rop. Høres ut som en kombinasjon av en brunstig okse og brølape. Kan utenkelig være bra for laget og tilhørende. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 22.08.2011 00:21 Post subject: |
|
|
Herregud. Å være engasjert under en kamp, får da være grenser for hva man skal ta JJ for... |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.08.2011 00:22 Post subject: |
|
|
quarterback wrote: | Det verste med hele kampen er jo JJ sine febrilske rop. Høres ut som en kombinasjon av en brunstig okse og brølape. Kan utenkelig være bra for laget og tilhørende. |
Det er jo uendelig mye bedre enn at han står og mumler oppi fjeset på Jørn Jamtfall. Synes det var befriende å se Janne forbannet under kampen i dag. Det har ikke skjedd ofte nok. |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 22.08.2011 00:25 Post subject: |
|
|
Klager på Jönsson sine rop og engasjement - vil ha Eggen tilbake. Logisk. _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
Svennarbonden Senior
|
Posted: 22.08.2011 00:27 Post subject: |
|
|
gisp! wrote: | Jönsson er en liten brikke på dette brettet. De som plasserte brikken der og er ansvarlige for rammevilkårene er de som burde vært sparket. |
Dette! |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 22.08.2011 00:31 Post subject: |
|
|
Han kan skrike levra si ut for min del, men dessverre er det til fånyttes når alt han spyr ut er meningsløst piss. Spillerne driter jo også i det, så jeg fortstår ikke hvorfor han gidder. Virker som en desperat mann som har totalt mistet kontrollen. |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 22.08.2011 00:32 Post subject: |
|
|
Ivar wrote: | Klager på Jönsson sine rop og engasjement - vil ha Eggen tilbake. Logisk. |
Hvor fikk du det fra at jeg ønsket Eggen tilbake? |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 22.08.2011 00:34 Post subject: |
|
|
Var Jönsson forbannet under dagens kamp? Det jeg hørte var at han ganske ofte klappet og skrøt over de fleste ganske regelmessig gjennom hele 2. omgang - uten at det var noe særlig grunn til det.
Fikk litt sånn lilleputtfølelse over det hele, der man ukritisk klapper og gir dem lovord, uansett hvor dårlige enkelte av dem er. |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 22.08.2011 00:36 Post subject: |
|
|
quarterback wrote: |
Hvor fikk du det fra at jeg ønsket Eggen tilbake? |
Hvor fikk du det fra at du er eneste person som klager over det Jönsson lirer av seg under en kamp? _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 22.08.2011 00:40 Post subject: |
|
|
Vel, siden du fant det naturlig å komme med en kommentar rett etter jeg hadde postet min så antok jeg at den rettet den mot meg. Hvis ikke så var tilfelle så hadde du vel replyet på en tidligere tråd, noe du ikke gjorde. |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 22.08.2011 00:57 Post subject: |
|
|
Kommentaren kommer av et resultat at jeg har lest igjennom tråden, etter å ha lest en rekke andre tråder, der folk vil ha Eggen, slakter Jönsson osv. også virket det mest logisk å plassere den her for her var det også syting om ropene til Jönsson - som tydeligvis ikke fungerer et sekund, men likevel. Jeg beklager om du føler deg i alt for stor grad truffet, så skal du få bestemme helt for deg selv hvilken trener du vil ha i Rosenborg  _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 22.08.2011 08:32 Post subject: |
|
|
jrgn wrote: | Henriksen spilte til en 4'er og var god og stødig på midtbanen. Han må dessuten rydde opp etter Winsnes hele tiden. Han får 5% skyld i det frisparkmålet all den tid det er en refleks som er vanskelig å styre når det kommer en ball rett mot ansiktet. Resterende 95% går til Winsnes. |
Etter en tid hvor jeg ikke har hatt muligheten til å se mye fotball, eller være aktiv her inne, var det sent i går kveld tid for å se fotballekstra i opptak.
Da jeg så HFK's mål nr. 2, i oppsummering og analyse, slo tanken meg umiddelbart at nå får Winsneshaterne så mye vann på mølla, at de legger all fotballforståelse til siden og gir all skyld til Winsnes for dette målet. Jaggu fikk jeg helt rett.
Fakta om dette målet, er at Øhlund har ballen i fast grep, og velger å kaste ut til en spiller(Winsnes), i en sone hvor HFK spillerne er ovetall 3 mot 1. Han må derfor ta 90% av skylda for at situasjonen oppstår. Resten kan fordeles med 5% på Winsnes for ikke å banke den opp på tribunen, og 5% på Henriksen for ikke å holde muren.
Sitat fra Bengt Eriksen: Øhlund må fortsatt være svimmel etter den trøkken han fikk i hodet, som kaster ballen inn i en sone overbefolket med Haugesundspillere.... |
|
Back to top |
|
 |
|