View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 13.08.2011 22:07 Post subject: |
|
|
Enig, men ingen hadde fått hørt et pip om dette hadde det ikke vært for settingen dette landet er i for tiden. _________________ Cantate Conflictus |
|
Back to top |
|
 |
Kommandør Junior

|
Posted: 13.08.2011 22:11 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Hjelde wrote: | ja... og det er jo bare å være enig i det... utrolig tankeløst! Ikke bare etter eksplosjonen, men også etter kritikken etter molde- kampen. Utrolig dumt. |
Man kan alltids mene at pyro er tankeløst og dumt, men alle paralleller trukket til 22/7 er betydelig mer tankeløst. Det er faktisk kvalmt. |
Flaut at "journalister" må lage egne paralleller for å fronte sak mot RBK og kjernen, som om det ikke er andre ting å skrive om.
Og å dra 22/7-kortet ingen er usmakelig. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 13.08.2011 22:11 Post subject: |
|
|
Pyrotechnik ist kein verbrechen! _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 13.08.2011 22:13 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote:
At Midtsjø og Moldskred er det beste vi har å sette inn (ifølge Jonsson) sier vel det meste om troppen vår.
Örlund 2 - Forferdelig kamp, svært usikker helt fra starten, og havner stadig på bærtur. Tar seg opp mot slutten, da holder han to enkle baller.
Artig innlegg zaphod81.
Jeg setter store spørsmålstegn ved Ørlunds utvikling. I flere kamper har det den siste tiden vrt noen nestenulykker i forbindelse med "utrusninger".
I dag avslørte han seg katastrofalt på det området! Noe av det verste jeg har sett! Det er barnelærdom å ikke stoppe opp når du som keeper først har startet et løp mot angripende spiss. I alle fall når du kommer utenfor 16 meter!!
Jeg har selv vært keeper og tror dette handler litt om mental styrke. Hadde Schmeisel vært i samme situasjon hadde han sikkert løpt alt han kunne for så å klippe spissen i to ved hoftehøyde.
I tillegg presterer han å bokse ballen bakover og å....ja...dere så jo kampen.
Jeg lurer på om han ikke burde få litt mer konkurranse å bryne seg på.
Men siden Per Verner skal inn er vel keeper det siste vi har råd til nå..  _________________ Du och jag Alfred. |
|
Back to top |
|
 |
Jotjar Junior
|
Posted: 13.08.2011 22:18 Post subject: |
|
|
hansern wrote: | Først vil jeg oppklare en liten misforståelse; spillere drar ikke med seg kort fra cup til seriespill, så Issah er klar for neste kamp.
|
Siden jeg nå uansett roter rundt her inne; Jo, man drar med seg karantene for rødt kort inn i serien, om man ikke kan sone i cupen. Altså må Issah stå over neste seriekamp siden RBK røyk ut i dag. Hadde man vunnet måtte han sonet semifinalen.
Forøvrig blir vel alt over én kamp med inn i serien, uansett cuputfall, i de tilfellene det er aktuelt. _________________ https://www.facebook.com/...jornetcom/ |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 13.08.2011 22:25 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: |
Man kan alltids mene at pyro er tankeløst og dumt, men alle paralleller trukket til 22/7 er betydelig mer tankeløst. Det er faktisk kvalmt. |
Det smalt forjævlig høyt det greiene der, ikke så taktisk med tanke på alt styret rundt forrige kamp. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 13.08.2011 22:25 Post subject: |
|
|
Reagerer på at JJ skylder på det røde kortet, når alle så at vi ble pissa på lenge før Issah pådro seg rødt. Fra 20 min og inn, så ble vi regelrett rundspilt av et aggresivt og godt Aafk-lag. Issah sitt røde bare forsterket opplevelsen. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 13.08.2011 22:30 Post subject: |
|
|
Dette var bare en vond slutt på en helt forjævlig fotball dag. Blir sjokkert over hvor dumt vi spiller og hvor lite motgang som skal til før vi klapper sammen mentalt.  |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 13.08.2011 22:58 Post subject: |
|
|
Et mesterstykke av Svendsen,Skutle m fl å kjøre RBK-skuta så i senk at vi blir pisset på av Aalesund.
JJ: hva er spillemønsteret vårt ? Har vi ett ? ( bortsett fra langpasninger mot Prica )
Fysisk trener Hjelde : AAlesund har hatt like hardt kampprogram som oss, hvorfor har de løpskraft i overflod,mens våre spillere ser ut som enbente høns utpå der. Ingen fart, ingen utholdenhet.
De er dårlig trent !! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.08.2011 23:01 Post subject: |
|
|
En gjennomført grusom kamp og denne gangen er jeg enig med de som etter tap tidligere har klaga på innsatsen, i dag ville vi ikke nok. I tillegg var alt planløst offensivt etter de første 20.
Mine terningkast:
Örlund 1
Lustig 3 (Lago 3)
Larsen 2
Wangberg 2
Dorsin 2
Winsnes 1
Issah 1
Svensson 3
Dockal 1
Prica 2
Fredheim Holm 1
Barantes var strålende, han er stort sett veldig god hver gang jeg ser AaFK. |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 14.08.2011 00:26 Post subject: |
|
|
tr0ndern wrote: | Mulig JJ er for opptatt med å fantasere om landslagsjobb. Ikke vet jeg. Eventuelt vet han allerede at han er ferdig i klubben, og gir dermed rett og slett faen. |
Nå må du gi deg, det går over stokk og stein. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 14.08.2011 00:28 Post subject: |
|
|
Går rykter om Lustig og en aldri så liten kaffekopp? _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
Libero Junior

|
Posted: 14.08.2011 01:31 Post subject: |
|
|
De første ti minuttene var årsbeste. Resten var årsverste. |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 14.08.2011 02:12 Post subject: |
|
|
Tror mye av tapet i dag ligger i det psykiske. De blir rett og slett for redd for Ã¥ tape kampen, det samme skjedde i Tsjekkia mot Viktoria Plzeň. Vi spilte i dag en brukbar 1.omgang, og vi spilte glimrende i 1.omgangen i Tsjekkia. Men alt rakner i 2. omgang, MYE av det ligger i psyken og mentaliteten i laget. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 14.08.2011 02:17 Post subject: |
|
|
Vi gjorde i hvertfall opp for Molde-kampen for Rekdal. Lustig gikk ut med skade, i tillegg scoret vi både selvmål med han som scoret mot romsdalingene, i tillegg til å la dem score (på Barrantes' mål). Så nå må vel alt være greit.
Synes fortsatt vi sliter med benken. Vi har ingen å sete inn som kan endre kampbildet. Håper (mulig naivt) at Hoftun og Co. ser dette også. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 14.08.2011 02:22 Post subject: |
|
|
Om alt ligger i psyken,så send alle til psykolog iaff..Tror de fleste hadde gjort bedre jobb enn de som var på banen i 2 omgang. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 14.08.2011 02:29 Post subject: |
|
|
Han sa de opp i vinter. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.08.2011 03:25 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke hva som skjer i det heletatt...
vi eier kampen i 25minutter og både pisser og driter på Ålesund.
Så får de 1-1 og siden da virker det ikke som de er interessert i cupgull i det heletatt...
Gidder ikke engang nevne utvisninga for uansett om man er 10 eller 11 så skal man ikke slutte å prøve. RBK sluttet lenge før Issah ble utvist..
Ålesund SKAL vi slå samme pokker. de har morrison og Barrantes som er de eneste dyktige spilleren utpå der i dag. Barrantes er virkelig god. er det hver kamp jeg ser ham, så han istede for wimsnes hadde nok hjulpet...
Forstår ikke en dritt av hva som skjedde. så for meg 4 og 5-0 etter vi tok ledelsen, men så svikter det totalt. og etter pause må vøre noe av det mest rævva jeg har sett av RBK noensinne på TV.
Har hatt troen på Janne hele tiden pga mangel på spillermateriale, men begynner å tvile SKIKKELIG på om han er istand til å motivere spillerne i øyeblikket. Ser ut som om Solbakken får fyken i Køln Rimelig raskt og da må vi kjenne vår besøkelsestid. Enten det eller hente inn Nils som trener og sette Janne som Manager.
Ørlund: "neh jæklar hur sliten jag e. orker inte løpe efter den ballen jsut nu" Resultat: MÅL imot..
Han var rett og slett helt forferdelig i dag.
Ny keeper trengs også om ikke han har noe konkurranse, for å få stå så dårlig i mål må ha sin konsekvens.
Bah best å legge seg å håpe vi har en gullsignering på gang... gullsignering..tok du 'an?
>< _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 14.08.2011 09:39 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Han sa de opp i vinter. | Men de evnet ikke å erstatte ham, dette laget trenger mental styrke. Samt at det må ryddes opp i apparatet rundt Jönsson. Det er altfor mange gamle travere som ikke får fokus mot seg. Ser bla. at samtlige av våre målvakter gjør de samme feilene etter to sesonger, med unntak av Hirschfeldt, eller hva sier du Jamtfall? jeg vil ha inn nytt blod, med nytt tankegods og nye metoder. Ut med kaffe, vaffel og "go tia" mentaliteten. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 14.08.2011 10:05 Post subject: |
|
|
Barrantes var eminent i går.
Han eide banen, både i RBKs gode periode og i 3/4 av kampen hvor AaFK overkjører RBK.
Kan grunnen til "manglende" løpskraft være at AaFK hadde hatt unormalt mange fridager før kampen? Noen som vet hva slags treningsopplegg RBK har hatt inn mot kampen? _________________ Takk.
Last edited by TomH on 14.08.2011 10:12; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 14.08.2011 10:11 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | Synes fortsatt vi sliter med benken. Vi har ingen å sete inn som kan endre kampbildet. Håper (mulig naivt) at Hoftun og Co. ser dette også. |
Dette også som unskyldning og forklaring for Janne. Hamren hadde en tid både Traore og Konan på benken. Det sier litt om hvordan stallen har forandret seg. |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 14.08.2011 10:14 Post subject: |
|
|
ace wrote: | Keenoir wrote: | Han sa de opp i vinter. | Men de evnet ikke å erstatte ham, dette laget trenger mental styrke. Samt at det må ryddes opp i apparatet rundt Jönsson. Det er altfor mange gamle travere som ikke får fokus mot seg. Ser bla. at samtlige av våre målvakter gjør de samme feilene etter to sesonger, med unntak av Hirschfeldt, eller hva sier du Jamtfall? jeg vil ha inn nytt blod, med nytt tankegods og nye metoder. Ut med kaffe, vaffel og "go tia" mentaliteten. |
Det samme har jeg tenkt. Jann har Henriksen og Jamtfall ved sin side på benken. Der er det ikke mye konstruktivt å hente som jeg kan forstå. Sitter dog langt unna begivenhetene. |
|
Back to top |
|
 |
kongenavtys Junior
|
Posted: 14.08.2011 10:21 Post subject: |
|
|
Helt ufattelig at et lag som har så mye penger ikke skal cruise over samtlige lag i Tippeligaen og vinne serien med 20-25 poeng. Ingen lag med unntak av RBK er i nærheten av å kunne bruke såpass med penger som det har blitt gjort i dette vinduet - og det å da bli rundspilt mot Aafk er toppen av ydmykelse.
Dette er så pinlig at jeg ikke har ord. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 14.08.2011 10:46 Post subject: |
|
|
Ja, men slik blir det når man ansetter amatør i hver ledd.
Ingen nye spillere, skadet Lustig og rødt kort på Issah. Fatter ikke hvorfor de orker å satse på cupen, de vet jo at de går ut i kvart/semifinale uansett. De vil ikke til finalen, orker ikke å gi innsats.
Blir rundspilt av Aalesund = bye, bye Europa |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 14.08.2011 15:35 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: |
Nå viser det seg at det var ofre fra utøya til stede på kamp, og at en av dem fikk en voldsom reaksjon. jeg har vært temmelig forbannet på gjerningspersonen i noen timer nå, og det går nok ikke over med det første.
vi trengte virkelig ikke en uke til med piss i media. |
|
Back to top |
|
 |
|