View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 13.08.2011 21:27 Post subject: |
|
|
Eksil wrote: | Hoftun skal jo kjøpe Per Werner |
MTP sluttpakken til Jönsson er jo han sannsynligvis den eneste vi har råd til... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
DelPiero Proff
|
Posted: 13.08.2011 21:28 Post subject: |
|
|
Vi må ha ny stopper. Kan ikke fortsette å la Wangberg spille seg god nok for tippeligaen. Han takler det ikke. Lei han ut en til et tippeligalag en sesong, og så hent han inn igjen _________________ Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best- |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 13.08.2011 21:29 Post subject: |
|
|
stenex wrote: | In theoretical physics, M-theory is an extension of string ... |
Tulling.
Last edited by Ablativ on 13.08.2011 21:29; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
lillegutt Junior
|
Posted: 13.08.2011 21:29 Post subject: |
|
|
Eksil wrote: | Slapp av folkens! Hoftun skal jo kjøpe Per Werner, da løser jo aaalt seg!! Jaaaadaa!!!!  |
Er relativt sikker på at Per Verner er bedre enn både Wangberg og Larsen |
|
Back to top |
|
 |
bingo7 Junior

|
Posted: 13.08.2011 21:30 Post subject: |
|
|
Denne kampen kommer til å ødelegge nattesøvnen for en del netter fremmover.  |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 13.08.2011 21:30 Post subject: |
|
|
bingo7 wrote: | Denne kampen kommer til å ødelegge nattesøvnen for en del netter fremmover.  |
Ja, den og "lillegutt".
Last edited by jadda on 13.08.2011 21:31; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 13.08.2011 21:31 Post subject: |
|
|
Edit: Never mind. Don't feed...
Last edited by Ablativ on 13.08.2011 21:32; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 13.08.2011 21:31 Post subject: |
|
|
Denne kampen er rett og slett skremmende. De rundspiller Ålesund de første 10 min. Får et mål for deretter og falle TOTALT sammen. Er blitt rundspilt i 75 min. Virker som de for sent inn i ALLE dueller. Lurer på hva som skjedde etter 1-0??? Er bare skuffet og orker nesten ikke være sint heller. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 13.08.2011 21:32 Post subject: |
|
|
Klevolainen wrote: | JJ er garantert trener til neste år også. |
I så fall er jeg stygt redd for at RBK spiller i Adeccoligaen i 2013.
(På den annen side: Det er vel kanskje det som er det eneste som kan få istand den nødvendige oppryddinga i klubben). _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 13.08.2011 21:33 Post subject: Re: Huuuuuff |
|
|
[quote="tr0ndern"] jamez wrote: | Så ekstreeeemt ustabil vi er da!!!! Vi orker ingenting utpå der igjen jo.....hvordan er d mulig da? |
Det er mulig fordi vi har en "trener" som totalt mangler en hver form for evne til å motivere spillerne.[/quote
Det er da ikke trenern som skal motivere spillerne til innsats. Om det ikke er nok motivasjon å spille cupfinale for Rosenborg, kan de ryke og reise. Slik de fremstår nå er et hån mot de som har reist nedover og står på tribunen. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 13.08.2011 21:34 Post subject: Re: Huuuuuff |
|
|
[quote="tr0ndern"] jamez wrote: | Så ekstreeeemt ustabil vi er da!!!! Vi orker ingenting utpå der igjen jo.....hvordan er d mulig da? |
Det er mulig fordi vi har en "trener" som totalt mangler en hver form for evne til å motivere spillerne.[/quote
Det er da ikke trenern som skal motivere spillerne til innsats. Om det ikke er nok motivasjon å spille cupfinale for Rosenborg, kan de ryke og reise. Slik de fremstår nå er et hån mot de som har reist nedover og står på tribunen. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 13.08.2011 21:34 Post subject: |
|
|
stolavs wrote: | Er bare skuffet og orker nesten ikke være sint heller. |
Akkurat der er jeg også. Utrolig skuffet over hva vi får til i dag. Det ser ikke ut som om vi har vært interessert i å gå videre i cupen i det hele tatt. Laget har, som du sier, stått frem tafatt i 75 minutter - og har ikke skapt en dritt! Kjenner at jeg blir nervøs i forhold til de to kommende kampene mot Larnaca. _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 13.08.2011 21:34 Post subject: |
|
|
Vi er ustabile. På vårt beste er vi gode, men har ikke evnen til å drepe kamper vi leder eller male på og avgjøre kamper.
Vi har scoret mer enn på samme tid i fjor, men det ustødig. Jeg vet mange har vært oppgitt over 2007-sammenlikningene mine, men det var sånn da også. Slapp inn utrolig mange enkle mål, særlig på bortebane, og ble liksom bare overløpt til tider. |
|
Back to top |
|
 |
lillegutt Junior
|
Posted: 13.08.2011 21:35 Post subject: |
|
|
Å sparke JJ i år vil være idiotisk. Hvis vi først ansatte ham så må han få tid og mulighet til å påvirke laget hvertfall ett år. Denne sesongen er så godt som ødelagt nå og da er det like greit å la JJ sitte til neste år. Har fortsatt kjempetro på at han blir en suksess |
|
Back to top |
|
 |
jamez Junior
|
Posted: 13.08.2011 21:36 Post subject: |
|
|
Dette er ikke bra!! Triste greier å se på. Kanskje vi skal legge inn et bud på Barantes? |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 13.08.2011 21:37 Post subject: |
|
|
jamez wrote: | Dette er ikke bra!! Triste greier å se på. Kanskje vi skal legge inn et bud på Barantes? |
Han har spilt greit nok, men hva vil du basere den kommentaren din på? At han klarte å lobbe en ball i mål? Han er ikke like bra hver kamp - ustabil _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
Fireballs Junior
|
|
|
M0lly wrote: | Fireballs wrote: | For dæm som ikke har forstått det ennå, vi har blitt et middelmådig tippeligalag, med en ennå mer middelmådig ledelse. Gamle, overbetalte spillera, og en trener som itj e i stand te å ta nånn grep underveis i kampan. Hælvete heller, bli gåan rundt å tænk på det jævla hæslige gliset te ræka i lang tid fremover. |
fire-innlegg hvor du kritiserer alt og alle rundt Rosenborg. Hold deg unna om alt er så jævlig. |
Og du e helt fornøyd med tingenes tilstand ??? Hadde inntrykk av at det va lov te å lufte sin frustrasjon hær inne. Det har vel itj vært mange positive kommentaran å læs, så vidt æ kan sjå....?
Men, men, bra det e nånn som virke å vær fornøyd med dagens innsats....! |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
|
|
RÃ¥nny wrote: | Dew wrote: | Hoftun, dra deg ut av klubben i mitt hjerte
Janne, dra deg ut av klubben i mitt hjerte
Prica, dra deg ut av klubben i mitt hjerte
Winsnes, dra deg ut av klubben i mitt hjerte
Ørlund, dra deg ut av klubben i mitt hjerte |
Klovn. Blir mer irritert å se sånne små unger som deg skrive, enn å se på kampen. | Om du ikke klarer å bli frustrert over enkeltprestasjonene idag er du faen meg ikke mye bedre selv. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.08.2011 21:38 Post subject: |
|
|
Ikke bra kamp av oss, men velger heller å berømme AaFK i dag. De har vært veldig gode. Sjelden jeg har sett et norsk lag opptre med en sånn aggressivitet i presset som de har gjort i kveld. De har også vært veldig heldig med tre sykt billige scoringer (selvmål, Ørlund, flaks-flaks-flaks-flaks-mål!), men uansett fortjent at de vinner.
Vi var gode de første 20 minutter. Noe av det bedre jeg har sett i år. Etter 1-1 gikk rullegardina ned.
Heldigvis er det bare cupen. I serien må vi vinne alt! |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
|
|
Det er jo klart at det svekker laget med et forholdsvis tidlig skade på Lustig, en utvisning, samt å ha Winsnes på banen i en times tid. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
Fireballs wrote: | Og du e helt fornøyd med tingenes tilstand ??? Hadde inntrykk av at det va lov te å lufte sin frustrasjon hær inne. Det har vel itj vært mange positive kommentaran å læs, så vidt æ kan sjå....? |
Dropp dialekt. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 13.08.2011 21:39 Post subject: |
|
|
lillegutt wrote: |
Er relativt sikker på at Per Verner er bedre enn både Wangberg og Larsen |
Virkelig? Det hadde jo vært bra.  _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
bingo7 Junior

|
|
|
Har en følelse av at JJ kommer til å prate om at RBK skal ta med seg den positive starten videre.. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
|
|
lillegutt wrote: | Å sparke JJ i år vil være idiotisk. Hvis vi først ansatte ham så må han få tid og mulighet til å påvirke laget hvertfall ett år. Denne sesongen er så godt som ødelagt nå og da er det like greit å la JJ sitte til neste år. Har fortsatt kjempetro på at han blir en suksess |
Ødelagt når vi har avgitt seks poeng mer enn Molde og har svært gode muligheter for å ta oss inn i Europa League?
Helt feil innstilling. |
|
Back to top |
|
 |
jamez Junior
|
|
|
KenMan wrote: | jamez wrote: | Dette er ikke bra!! Triste greier å se på. Kanskje vi skal legge inn et bud på Barantes? |
Han har spilt greit nok, men hva vil du basere den kommentaren din på? At han klarte å lobbe en ball i mål? Han er ikke like bra hver kamp - ustabil |
hehe...d var egentlig en spøk. Men jeg synes han har virket ganske go på sitt beste i år. Men vi trenger iallefall spillere som han på dette laget.. |
|
Back to top |
|
 |
|