View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zeno Veteran

|
Posted: 13.08.2011 20:40 Post subject: |
|
|
Bra start på kampen, fine tendenser på venstresiden. Og meget bra av Svensson og Dorsin på 0-1 scoringen. Synd med Lustigs skade.
De siste 20 minuttene tok AaFK mer og mer over, og jeg liker kamputviklingen svært dårlig. Vi ga de rett og slett ingiativet altfor ofte, og Aalesund fikk altfor god tid når de var i angrep.
Håper på en mer positiv 2. omgang. |
|
Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 13.08.2011 20:40 Post subject: |
|
|
O-Rex wrote: | Tufs, greit å vente til situasjonen er over før du fordømmer RBK-spillerne. |
Ser den - sorry Lustig! Neste gang skal jeg vente til etter de obligatoriske 5-10 sek med sprelling du driver med til vanlig... |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 13.08.2011 20:41 Post subject: |
|
|
K er ikke stum, Scheie sier feil. Ifølge en tsjekkisk taxisjåfør. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 13.08.2011 20:42 Post subject: |
|
|
Da bøyer jeg meg ikke i støvet!
Håper det er tid for at Winsnes går av. Møkkaspiller. Har han klippekort? _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.08.2011 20:43 Post subject: |
|
|
O-Rex wrote: | Tufs, greit å vente til situasjonen er over før du fordømmer RBK-spillerne. |
I tilfelle Lustig så må han nesten ta skylda for den selv. Jeg ble bare flau da jeg så han lå og sprelle som en fisk på kaia. Han gjør jo dette i hver eneste kamp, så det er jo umulig å ta seriøst. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 13.08.2011 20:44 Post subject: |
|
|
Snakkes om balansert og nøytralt studio her, med Molde-patriot Nesbø og Aalesund-mann Osvold. Tema: Rosenborg er dårlige på fair play og skulle ikke Aalesund hatt straffe. Riksdekkende public service tv ftw.
Rosenborg minus Winsnes startet bra, men de mister jo helt trykket, som vanlig. Kanskje på tide å innse at de alltid taper kampene sine idet de legger seg bakpå uten press på ballfører? Målet imot er bare helt vanvittig elendig av Dorsin, som verken klarer å markere mannen sin eller å hindre ham i å legge inn stillestående selv uten noen form for finte.
Hvis vi skal vinne fotballkamper så er det helt nødvendig at laget vil spille fotball, og de der polballene fra Larsen og Lustig er direkte kamptapende for oss. Bruk Issah til å vende spillet, for svarte.
Winsnes er en vandrende katastrofe, og jeg tviler nesten på at han har truffet med mer enn en støttepasning så langt. Aalesund spiller bevisst på udugeligheten hans for å vinne ballen, det burde være hint nok for Jönsson. Hvem som helst er et bedre valg, kjør Åsen. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
petter sprett Junior
|
Posted: 13.08.2011 20:44 Post subject: |
|
|
Ingen stumme bokstaver i tsjekkisk sprÃ¥k. Dočkal uttales Dotschkal.
Forresten - hvor vant er Dočkal til Ã¥ spille pÃ¥ kunstgress?
Last edited by petter sprett on 13.08.2011 20:45; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 13.08.2011 20:45 Post subject: |
|
|
Winsnes har vært dårlig i det siste, og bør byttes ut. Tror nok han hadde startet på benken om Henriksen hadde vært disponibel.
Winsnes var en faktor til at vi klarte å snu 0-1-3 på de første fire til en veldig bra periode, men har nå dabbet av igjen. |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 13.08.2011 20:45 Post subject: |
|
|
Rekdal sa at Wangberg burde scoret et selvmål etter handsmålet mot Molde. Nå skal han i værtfall holde kjeft etter kampen! |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 13.08.2011 20:46 Post subject: |
|
|
vegran wrote: | Rekdal sa at Wangberg burde scoret et selvmål etter handsmålet mot Molde. Nå skal han i værtfall holde kjeft etter kampen! |
Jeg tenker at nå har han allerede scoret selvmålet, så nå kan han score med hånda i andre omgang.  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 13.08.2011 20:46 Post subject: |
|
|
Ja det er da vel åpenbart at både Svensson og Henriksen stiller forann i køa. |
|
Back to top |
|
 |
Komatic Proff

|
Posted: 13.08.2011 20:47 Post subject: |
|
|
Chuck Bass wrote: | K er ikke stum, Scheie sier feil. Ifølge en tsjekkisk taxisjåfør. |
Da bøyer jeg meg i støvet  _________________ I am very mistrustful of people who are constantly over-intellectualising things. It kills passion. You have to allow yourself to lose control from time to time
-Eric Cantona |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 13.08.2011 20:47 Post subject: |
|
|
Winsnes er ikke bra i det hele tatt, tror han er glad for at det er slutt etter sesongen. Ser tydelig at han ikke henger med i svingene lenger. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 13.08.2011 20:49 Post subject: |
|
|
Dette laget trenger fortsatt kreativitet, teknikk, fart og generelt mer sexy ferdigheter enn vi har i dag.
Issah og Dockal - bra det, men langt i fra nok. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 13.08.2011 20:50 Post subject: |
|
|
petter sprett wrote: | Ingen stumme bokstaver i tsjekkisk sprÃ¥k. Dočkal uttales Dotschkal.
Forresten - hvor vant er Dočkal til Ã¥ spille pÃ¥ kunstgress? |
...og akkurat sånn er det Scheie uttalte det nå ihvertfall... |
|
Back to top |
|
 |
Komatic Proff

|
Posted: 13.08.2011 20:51 Post subject: |
|
|
Helt utrolig... Winsnes er fortsatt på banen! _________________ I am very mistrustful of people who are constantly over-intellectualising things. It kills passion. You have to allow yourself to lose control from time to time
-Eric Cantona |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 13.08.2011 20:51 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | ...og akkurat sånn er det Scheie uttalte det nå ihvertfall... |
Kanskje Scheie har vært på RBK-Web i pausen  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
Back to top |
|
 |
Daniel Sjölund Senior
|
Posted: 13.08.2011 20:52 Post subject: |
|
|
FÃ… UT WINSNES!  |
|
Back to top |
|
 |
petter sprett Junior
|
Posted: 13.08.2011 20:56 Post subject: |
|
|
KenMan wrote: | Hjelde wrote: | ...og akkurat sånn er det Scheie uttalte det nå ihvertfall... |
Kanskje Scheie har vært på RBK-Web i pausen  |
Tviler. Mannen er stort sett inkompetent. I hoppsammenheng omtaler han Slovakia konsekvent som Slovenia, og jeg har enda til gode å høre ham uttale et tsjekkisk navn rett. Han kan masse om statistikk, men prater utrolig mye tull. |
|
Back to top |
|
 |
Komatic Proff

|
Posted: 13.08.2011 20:57 Post subject: |
|
|
Offside! Men legg merke til hvem som lar AaFK spilleren slippe gjennom så altfor enkelt: Winsnes _________________ I am very mistrustful of people who are constantly over-intellectualising things. It kills passion. You have to allow yourself to lose control from time to time
-Eric Cantona |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 13.08.2011 20:58 Post subject: |
|
|
Får ikke sett kampen, men følger den på (treigt) nett. Leser at Winsnes har hatt en sedvanlig svak førsteomgang, også tenker jeg "nå må da Jönsson bytte ham ut", men neida, han starter andre omgang også. Og hva er det første jeg leser omtrent på VG Live? "Barrantes tar tunnel på Winsnes."
Tragikomisk  _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 13.08.2011 20:58 Post subject: |
|
|
Legg merke til hvem som løp vekk fra ballen... Winsnes  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 13.08.2011 21:00 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: |
Hvis vi skal vinne fotballkamper så er det helt nødvendig at laget vil spille fotball, og de der polballene fra Larsen og Lustig er direkte kamptapende for oss. Bruk Issah til å vende spillet, for svarte.
Winsnes er en vandrende katastrofe, og jeg tviler nesten på at han har truffet med mer enn en støttepasning så langt. Aalesund spiller bevisst på udugeligheten hans for å vinne ballen, det burde være hint nok for Jönsson. Hvem som helst er et bedre valg, kjør Åsen. |
Gode poeng. Issah må involveres i oppbyggende spill. Nå skal heldigvis Winsnes ut. |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 13.08.2011 21:00 Post subject: |
|
|
Winsnes ut i følge Scheie
Har skjerven svelget fløyta si? _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.08.2011 21:01 Post subject: |
|
|
Legg merke til hvem som blir byttet ut: WINSNES.
Lykke til, Midstjø. Nå skal du hoppe etter Eddie the Eagle.
ØRLUND? |
|
Back to top |
|
 |
|