View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Largactyl Veteran

|
Posted: 08.08.2011 21:16 Post subject: |
|
|
Ingen hemmelighet at TV Bergen hater Rosenborg. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 08.08.2011 21:19 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Frode Olsen dummer seg ut på Zebra |
What else is new? |
|
Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 08.08.2011 21:22 Post subject: |
|
|
For en rølpekanal. Trøste og bære. TV 2 sin arroganse blir uforståelig når deres faglige kompetanse og journalistiske integritet er totalt fraværende. Det irriterende er jo at det hadde vært så utrolig enkelt å irettesatt disse "journalistene" og ekspertene. Det er så innmari synd at de får sitte og raljere uten noen som helst mulighet for kontradiksjon.
Jeg har sagt det før og sier det igjen; Dette har blitt en motegreie. Forhåpentligvis blir det "in" igjen å levere noe som kan minne om et faglig håndtverk, men det er lite sannsynlig. Denne latterlige propagandavirksomheten som TV2 bedriver er jo bortimot like tydelig over hele fjøla. Det er ganske sykt at til og med nyhetene blir vridd og satt i en propagandakontekst. Blir helt matt altså... |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 08.08.2011 21:23 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...206952.ece
Syns Lustig kommer med en fornuftig forklaring her.
- Nei, greia er den at det er en voldsom hatstemning mellom Rosenborg og Molde. I situasjonen før vår 1-1-scoring knuffet vi litt. Da vi scoret, skulle jeg bort for å skrike til ham, og da satte han ut rumpa, slik at vi kolliderte forklarer Lustig, som avviser at han er redd for sanksjoner fra NFF.
Noe ala Keown vs V.Nistelrooy når han misset straffe. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.08.2011 21:25 Post subject: |
|
|
Mikael Lustig förklarar situationen:
– På de första bilderna ser det ut som att jag springer rakt över honom, men bilderna i efterhand visar att han sätter ut rumpan när jag springer förbi och då blir det en kollision, säger han till FotbollsExpressen.se.
– Sedan är det egentligen inte mer med det, men saken är att han fick en smäll på axeln och blev tvungen att byta. Då blev det en sak av det.
Var det medvetet?
– Nej, grejen är att det är en väldig hatstämning mellan Rosenborg och Molde. När de gjorde 1–0 så hetsade jag i gång vår publik och adrenalinet pumpade. I situationen före vårt mål ville jag ha straff och efteråt var det samma kille som markerade mig. Då stod vi och knuffades lite och tjaffsade, när vi sedan gjorde mål så kutade jag för att skrika på honom och då satte han ut rumpan.
Läs mera: Lustig svarar Solkjaer: "Faktiskt lite stolt" |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 08.08.2011 21:27 Post subject: |
|
|
- Er det kanskje litt stort å være i konflikt med en spiller som har avgjort en mesterligafinale?
"- Absolutt. Han sa til og med navnet mitt, så det er jeg stolt av." |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.08.2011 21:33 Post subject: |
|
|
Virka ikke helt som om journalisten så sarkasmen i svaret. |
|
Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 08.08.2011 21:34 Post subject: |
|
|
Seriøst, nå stiger Lustig i kurs hos meg! Lo godt av den kommentaren der. Fint at han ikke grever seg ned, men hever seg flott over denne latterlige ikke-saken. |
|
Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 08.08.2011 21:46 Post subject: |
|
|
Haha, der var det en sarkasme som journalisten ikke oppfattet ja. For øvrig et usedvanlig tåpelig spørsmål, men mulig det var et avtalt sarkasmeutspill mot fotballnorges store helt! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2011 21:51 Post subject: |
|
|
Tror dere undervurderer humoren til journalisten.  |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 08.08.2011 21:53 Post subject: |
|
|
Jeg misliker Lustig 363 dager i året, men i kampene mot Molde viser han at han hater dette drittlaget like mye som alle oss andre - og han viser det tydeligst av alle. Gang på gang. Så akkurat da liker jeg han veldig godt. Hadde han hatt den samme tenningen og gløden resten av sesongen, kunne han blitt en skikkelig publikumshelt. Istedet forlater han etter all sannsynlighet klubben som en nobody. |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 08.08.2011 21:56 Post subject: |
|
|
Feiringen hans på 3 -1 målet. Han er gal  |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 08.08.2011 21:58 Post subject: |
|
|
Eneste Frode Olsen duger til er å meie ned PRkåte supportere, samt å rope Golgolgolgolgolgol til LaLiga en gang i blant. Ellers duger han ikke til en dritt.
Han duger såvidt til å snakke godkjent norsk, og det er synd, for hadde ingen forstått ham så hadde alle sluppet å høre og forstå den følelseslada propagandadritten han kommer med.
Og denne mannen jobber altså da i den TV kanalen som dekker eliteserien i Norge, større skandale en at RBH, Østenstad, Hoftun og Fjørtoft kan jobbe som SDer. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
fsnass Proff
|
Posted: 08.08.2011 22:01 Post subject: |
|
|
Liker at Lustig (som nevnt tidligere) har denne litt drittsekk-framtoninga når vi spiller mot Molde. Minner meg litt om når Gary Neville feiret et mål mot Liverpool. Var vel rett foran The Kop, om jeg ikke er helt på jordet? |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 08.08.2011 22:03 Post subject: |
|
|
Stemmer det. Den lille rotta gjorde det. FÃ¥r det ikke mer Manchester United enn Neville. |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 08.08.2011 22:12 Post subject: |
|
|
Blir så jævlig deilig når Canal + får rettighetene  |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 08.08.2011 22:15 Post subject: |
|
|
christianm wrote: | Seriøst, nå stiger Lustig i kurs hos meg! Lo godt av den kommentaren der. Fint at han ikke grever seg ned, men hever seg flott over denne latterlige ikke-saken. |
Har litt sansen for kommentarene til Lustig. Måten han feirer 3-1 målet mot Molde når han river i nettet og går bananas, og kommentarene han kommer med i garderoben etter kamp er alltid artig å høre på. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 08.08.2011 23:24 Post subject: |
|
|
Som så mange ganger før driter adressa seg ut. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.08.2011 11:52 Post subject: |
|
|
http://fotboll.expressen....ll-la-liga
Rosenborg aktuell for La Liga, men Rosenborg har satt en prislapp på 8 millioner svenske kroner, noe som kan gjøre at Lustig blir i Rosenborg ut året og går gratis.
Ikke mye nytt med andre ord. |
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 09.08.2011 12:06 Post subject: |
|
|
Lustig spille i spansk-fotball skal jeg se. Kort karriere med Flo-passninger rett opp og over alt. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 09.08.2011 12:21 Post subject: |
|
|
Fra Expressen:
"Enligt uppgifter till SPORT-Expressen för nu hans agent Lennart Norgren en dialog med flera klubbar i La Liga.
Allt talar också för att det blir Spanien för den svenske högerbacken.
- Det finns ett seriöst intresse för Micke från flera klubbar i de största ligorna. Men han är en klok spelare som inte kommer att göra något förhastat utan noga tänka igenom var han går.
- I övrigt vill jag inte kommentera något mer, säger Norgren."
Lykke til i "de største ligorna" da, Lustig
Svenske backer som har gått fra RBK til "større ligaer" har vist en tendens til å vende tilbake til norsk fotball.
Ellers lukter det agent som prøver å skape større interesse (lønnstilbud) enn markedet viser. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Oddsking Proff
|
Posted: 09.08.2011 13:47 Post subject: |
|
|
Solskjær har mista all min respekt, 15 år med respekt ble wipet bort på sekunder. Og nå som NFF oppretter en sak mot Lustig så beviser det bare at gnålet til rekdal,stavrum og alle de f*****e om at rosenborg er så forskjellbehandlet egentlig bare er en sur fis fra misunnelsens høyborg moille! |
|
Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
|