| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.08.2011 20:41 Post subject: |
|
|
| trondhb wrote: | Terje Liverød i VG i dag:
| Quote: | | I beste fall tror jeg Per Ciljan Skjelbred vil kunne trenge tid. Jeg tviler sterkt på at han vil prege Hamburg i noen stor grad. |
Og Rune Bratseth:
| Quote: | | Jeg er usikker på hvilke premisser Hamburg har hentet Skjelbred på. Er det på grunn av at han er tiltenkt en plass i førsteelleveren - eller er det på grunn av hans historikk - og nå billige pris? |
|
Jeg har på følelsen at Skjelbred kommer til å overaske veldig positivt for Hamburg og som så riktig kommentatorene på eurosport sa igår så mangler Hamburg en playmaker. Jeg tror den playmakeren kan vise seg å være Skjelbred. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 07.08.2011 17:50 Post subject: |
|
|
Bayern-M'Gladbach 0-1.
Herlig. Under halvtimen igjen. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 08.08.2011 14:20 Post subject: |
|
|
Ikke helt heldig for Neuer som ikke akkurat er populær blant alle Bayern sine fans å gjøre en sånn brøler i sin første kamp. Ble mektig imponert over Nordtveit som tok luven ut av mange Bayern angrep og som etter min mening virker å være mange ganger bedre enn Hauger. Uforståelig at han ikke er på landslaget.
Vil og trekke frem Gladbach sitt nye super keepertalent Marc-André ter Stegen som var meget god og som hadde en redningsprosent på over 80 etter at han kom inn på laget ifjor. Ett vanvittig stort keepertalent som faktisk kan gi Neuer uventet konkurranse på landslaget om litt tid.
|
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 08.08.2011 15:10 Post subject: |
|
|
| Wenger angret nok rimelig kjapt på at han lot Nordtveit gå. God spiller. Skal se om jeg får med meg en del tysk fotball i år, virker som en spennende liga. Sunn økonomi trekker også opp. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 08.08.2011 15:14 Post subject: |
|
|
| Tror du vil like måten Dortmund spiller fotball på. |
|
| Back to top |
|
 |
Verdaln4Ever Junior
|
Posted: 08.08.2011 16:34 Post subject: |
|
|
Hadde Bugge og Steen sett Neuer og Boateng i aksjon tidligere på dagen?
Ganske lik tabben dem hadde når Prica scoret igår. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 10.08.2011 00:17 Post subject: |
|
|
Nordtveit har debutert og vil være et fast navn i landslagstroppen når som helst. Vi har gode midtstoppere men ikke så gode at han skal utelates. Vi kan plukke blandt kvartetten Hangeland, Nordtveit, Demidov og Rogne i neste kvalikk. Tre av dem spiller regelmessig i gode ligaer og fjerdemann er i den litt svakere skotske serien. Ingen dårlig bukett. Og det er såklart helt riktig at tabben som begås i Bayern-forsvaret er prototypen på den som kom Rosenborg til gode på søndag. Neuer hadde gode redninger men akkurat det målet der var ikke bra. Nå var det seriedebuten hans, så kommunikasjonsbiten sitter nok ikke helt. Jerome Boateng er jo nyinnkjøpt han også, i likhet med Rafinha som også er der bak. I fjor var forsvaret et stort problem til tider og Heynckes er nødt til å finne en god firer og holde på den. Både Rafinha og Lahm er glimrende offensivt og Boateng/Badstuber burde være en mer enn bra nok stopperduo, så det går seg nok til. Spiller for spiller er de nok styrket både på keeperplass og i midtforsvaret. Kraft blir en bra keeper men rutine er viktig. Neuer er ingen kamferdropskeeper han heller, men han har vært med på mye med Schalke og landslaget og har et ekstremt potensiale. Han har bra rekkevidde og er offensiv og tøff i hodet. For å vinne kamper må de score selv også, og Super-Mario vil nok bli en bra kandidat til årets torschützerkönig i år også, selv om det blir vanskelig å følge opp fjorårssesongen. Müller og Petersen er unge, men har bevist at de har det som kreves. Klose til Lazio er i alle fall intet tap sånn som han har prestert i ligaen.
Gøy at VfB knuser Schalke i første kamp og leder serien på alfabetet enn så lenge. Jeg tillater meg å tvile på at det vil vare. Men om man fortsetter å få nærmest max ut av en kar som Martin Harnik vet man aldri. Labbadia virker å ha fortstått at han må være i startoppstillingen i alle fall. En god start.
Per satt på benken og så Hamburg få en leksjon av regjerende mester Dortmund. De spilte til tider fantastisk fotball, og de unge hotshots Götze og Grosskreutz viser at de ikke er et blaff. Å debutere på landslaget OG gjøre seg gjeldende i så ung alder er imponerende, og begge vil være allment kjente navn i fotballverdenen innen kort tid. Kagawa ser også ut til å være i bra slag. Sett i forhold til pris vil jeg si at han var årets signering i Europa i fjor, selv om han gikk skadet en lengre periode.
Moa putter og Hannover vinner. Hauger debuterer. Det hjelper at vi har 2(3) nordmenn/"nordmenn" der men det er fortsatt en plastikklubb. De er uansett litt mer interessante å følge nå enn før.
DETTE BLIR EN HEFTIG SESONG! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.08.2011 13:58 Post subject: |
|
|
| Sender ikke Eurosport Bundesligaen i dag? Finner litt motstridende info her. Hadde håpet på Skjelbred-kamp i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Alstadinho Junior
|
Posted: 13.08.2011 14:04 Post subject: |
|
|
Eurosport sender ja.
Ifølge hjemmesiden så skal de vise Hoffenheim - Dortmund nå om 30 min og Monchengladbach - Stuttgart senere i kveld |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 13.08.2011 14:13 Post subject: |
|
|
Skjelbred starter i dag! får håpe han gjør en god kamp så han får fast plass
Men de viser vel ikke kampen. Er vel Hoffenheim - Dortmund siden det er storkampen kl 15:30 |
|
| Back to top |
|
 |
Snorreth Rutinert
|
Posted: 13.08.2011 14:30 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Sender ikke Eurosport Bundesligaen i dag? Finner litt motstridende info her. Hadde håpet på Skjelbred-kamp i dag. | ES2, gutten min, men som Vegard sier: de viser Hoffenheim - Dortmund.
Godt erstatning bare det, da. 
Last edited by Snorreth on 13.08.2011 14:31; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 13.08.2011 14:31 Post subject: |
|
|
EU2 sender Hoffenheim-Dortmund _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.08.2011 14:39 Post subject: |
|
|
| Snorreth wrote: | | Hedon wrote: | | Sender ikke Eurosport Bundesligaen i dag? Finner litt motstridende info her. Hadde håpet på Skjelbred-kamp i dag. | ES2, gutten min, men som Vegard sier: de viser Hoffenheim - Dortmund.
|
Gutten min meg her, og gutten min meg der. Ikke min skyld at Eurosport skriver på sine egne hjemmesider at de ikke skal sende Bundesliga.
http://tv.eurosport.co.uk/
Ifølge denne skal det sendes World Superbike nå.
Stream til Skjelbred finnes her: http://atdhenet.tv/38528/...tha-berlin
Sykt mål av Salihovic og Hoffenheim nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Snorreth Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.08.2011 14:45 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 13.08.2011 14:51 Post subject: |
|
|
| Moa putter igjen, borte mot Nürnberg. |
|
| Back to top |
|
 |
Snorreth Rutinert
|
Posted: 13.08.2011 14:53 Post subject: |
|
|
| Morsomt for Ståle og. Selveste Podolski scorer. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 13.08.2011 14:55 Post subject: |
|
|
| Per klarer seg greit han? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.08.2011 15:00 Post subject: |
|
|
Moa skaffet Hannover straffespark. Fikk ikke ta det selv, men scoring ble det likevel. 2-0!
Også straffe og scoring til Hamburg. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 13.08.2011 15:12 Post subject: |
|
|
| Dette er gøy! Og VIKTIG at de får en god start på sesongen. Per var benket da Hamburg tapte første kamp, hvis de vinner med han fra start har han gode kort for mer spilletid i høst. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 13.08.2011 15:35 Post subject: |
|
|
Ciljan ble byttet ut i pausen. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.08.2011 15:40 Post subject: |
|
|
| Lei Liverpool-Sunderland, har noen stream til Schalke-Köln? |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 13.08.2011 15:44 Post subject: |
|
|
| Snorreth wrote: | | Morsomt for Ståle og. Selveste Podolski scorer. |
Nja, Huntelaar scorte nå 2-1 for Schalke.
EDIT: 3-1... |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.08.2011 15:45 Post subject: |
|
|
Og nå 3-1, ikke så farlig med den streamen Tap i neste så er Ståle ferdig |
|