| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Brady Veteran

|
Posted: 07.08.2011 22:03 Post subject: |
|
|
| Ta det rolig, Rånny. Du skal vite at jeg er negativ til kvaliteten på innlegg her inne når jeg ser det står Rånny i venstre kolonne. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 07.08.2011 22:52 Post subject: |
|
|
Haha, bra comeback.
Issah viste glimt av det jeg tror kan være et klassekjøp av oss. Evner å dekke rom, "rive opp" og vinne dueller defensivt, og i ballinnehav offensivt ønsker og evner han å være konstruktiv, med en fin ro og tendenser til et meget godt blikk for spillet med pasninger gjennom ledd i lengderetningen. Etter litt innkjøring luker han bort de største høyrisikopasningene som førte til enkelte balltap i dag. Har lest at han var elsket av Røde Stjerne-supporterne som en av de beste spillerne i laget. Tror han kommer til å ta for seg og dominere på norske fotballbaner de neste sesongene, slik han har gjort det i Serbia. _________________ Nils Arne Eggen.
Last edited by Torbjørn on 07.08.2011 22:58; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 07.08.2011 22:55 Post subject: |
|
|
| Issah spilte sin første match på lenge og sin aller første kamp for RBK. Det gjør dagens innsats enda mer imponerende! |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 07.08.2011 22:57 Post subject: |
|
|
| Issah var bra. Litt risiko ved et par anledninger, men finfin stabilisator på midten. Når man tenker på at Annan var ganske dårlig de første kampene i RBK så gled Issah bedre inn fra første stund. Tipper han blir enda mer framtredende etter hvert. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 07.08.2011 23:09 Post subject: |
|
|
| Går alle våre andre en høy gang hva gjelder ro og klokskap i trengte situasjoner hvertfall. Virket trygg. Fin debut. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 07.08.2011 23:20 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Issah var bra. Litt risiko ved et par anledninger, men finfin stabilisator på midten. Når man tenker på at Annan var ganske dårlig de første kampene i RBK så gled Issah bedre inn fra første stund. Tipper han blir enda mer framtredende etter hvert. |
X2 _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 07.08.2011 23:23 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Issah var bra. Litt risiko ved et par anledninger, men finfin stabilisator på midten. Når man tenker på at Annan var ganske dårlig de første kampene i RBK så gled Issah bedre inn fra første stund. Tipper han blir enda mer framtredende etter hvert. |
At han var bedre enn Annan, har sikkert sammenheng med at han er mye bedre offensivt - bedre teknikk, pasningsfot og blikk for spillet. _________________ biffen |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 07.08.2011 23:28 Post subject: |
|
|
| Noen farlige balltap og feilpasninger, men jeg ser et stort potensialet. Det jeg ble mest glad over å se er pasningene framover! Ikke pasning bakover, ikke sidelengs, ikke ut mot kant, men rett gjennom pressledd sentralt. Helt nydelig å se på hvordan en pasning kan åpne opp og skape overtall så til de grader. Fantastisk i forhold til alle andre på laget som stopper opp og venter på at en av Mickene skal komme løpende på kant. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 07.08.2011 23:35 Post subject: |
|
|
God debut av Issah. Konstruktiv med ball og balanserende. Dette ser svært lovende ut! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 08.08.2011 00:54 Post subject: |
|
|
Tydeligvis en helt i Røde Stjerne. _________________ biffen |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2011 01:01 Post subject: |
|
|
For 14. gang, biff. Bruk svarknappen.
Fra videoen:
But Issah misses the supporters of Belgrade Red Star, Delije, "They are the very best fans, and the fans in Trondheim are not so good," he says.
Må vel ha fått et bedre inntrykk i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 08.08.2011 11:05 Post subject: |
|
|
Issah tok jo ikke akkurat for seg i kampen mot Molde. Det var langt i fra han som styrte kampen og tempoet ute på banen.
Det ble alt for mange stygge feilpasninger etter min smak. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 08.08.2011 11:10 Post subject: |
|
|
Enig TomH. Mange rare valg pasningsmedsig når han var under press. Spilte og veldig trangt, og gjerne til medspiller som var dekt av 2-3 moldespillere. Hadde og et par ville taklinger, og litt heldig med at han slapp kort.
Ikke overbevist, men avskriver dette på kontoen for "høye skuldre under debut". Var tross alt ikke den enkleste kampen å debutere i.. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 08.08.2011 11:13 Post subject: |
|
|
| Nå hadde han kanskje regnet med at bla. Winsnes klarte å ta i mot en ball, selv med noen litt i press. Men mr. fomle-piruett har jo etterhvert fått trelegg-mottak. På den annen side, det burde Issah sett etter 1 mnd på trening. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2011 11:18 Post subject: |
|
|
Kontoen det skal skrives på er overgangen fra serbisk til norsk fotball og et nytt lag. Tempoet er opphauset og han får mindre tid enn det han er vant til, noe han selv påpeker til Myren:
- Det var mye springing. Også i Serbia er det noen intensive kamper, men her gikk det veldig kjapt. Du må alltid passe på bak deg, slår Issah fast. |
|
| Back to top |
|
 |
spraggon Proff
|
Posted: 08.08.2011 11:23 Post subject: |
|
|
Enig at det var noen skumle ballmist men mener posisjoneringsspillet hans var glimrende. Skapte mye bedre balanse i midtbanen, ved å dekke riktig rom, enn det vi har vært vitne til tidligere i år. Flink til å skjære av pasningsalternativer til motstanderen ved brudd og hurtig i forflytningen. Ser dog ut ikke til å ha taklingsstyrke på nivå med Annan, men har et større pasningsrepertoir(mere fremoverrettet).
Alt i alt må jeg si at han imponerte mere i sin debut enn Annan.
Jeg vil på ingen måte konkludere men det ser unektelig mye lysere ut på midtbanen. Jeg har stor tro på Issah! |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 08.08.2011 11:28 Post subject: |
|
|
Litt urettferdig å sammenlikne med Annan.
Flink til å dekke rom som du sier. Og allerede bedre i rollen enn Henriksen, som derved frigjøres offensivt.
Opptimistisk mht. lagets beste.
Har trua på at han vil bli bedre i rollen etterhvert også. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 08.08.2011 11:30 Post subject: |
|
|
Det virket som om Issah og Henriksen hadde ganske god kjemi. Issah hadde en to-tre flotte pasninger til Henriksen gjennom Moldes midtbane som gjorde at vi kunne angripe forsvarsrekken deres i stor ubalanse. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
| Back to top |
|
 |
spraggon Proff
|
Posted: 08.08.2011 11:44 Post subject: |
|
|
| toreinar wrote: | Litt urettferdig å sammenlikne med Annan.
Flink til å dekke rom som du sier. Og allerede bedre i rollen enn Henriksen, som derved frigjøres offensivt.
Opptimistisk mht. lagets beste.
Har trua på at han vil bli bedre i rollen etterhvert også. |
Hvorfor er det urettferdig å sammenligne med Annan? Prime-time Annan og debut-Annan var to forskjellige spillere og jeg mener faktisk at Issah gjorde en bedre start på sin rbk-karriere enn sin forgjenger.
Jeg er ingen snåsamann så jeg skal ikke foreslå å sette Issah og Bockal på sokkel men som spillertyper virker de som antidepressiva på min rbk-interesse!! |
|
| Back to top |
|
 |
Usedname Senior
|
Posted: 08.08.2011 14:22 Post subject: |
|
|
Annan ved debut i Start var en helt annen spiller enn den akklimatiserte Annan vi mottok.
I Start slet han vel med spilletid i starten også, og det var ikke før i Stabæk han begynte å ligne den spilleren vi ble kjent med.
Gir du Issah samme fartstid i norsk eliteserie så er det helt naturlig at han kommer til å vise bedre takter, selv om jeg på ingen måte var misfornøyd med han i går. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 08.08.2011 14:27 Post subject: |
|
|
| Nå snakket vel spraggon om den Annan som debuterte for RBK borte mot Fredrikstad i 2008. Annan utmerket seg ikke enormt mye for RBK den høsten. Annan anno høst 2008 og Annan 2009-10 var to ganske forskjellige spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 08.08.2011 14:40 Post subject: |
|
|
| Nettopp, Annan var ikke bra i det hele tatt høsten 2008. Forløsningen kom i treningskampene før 2009-sesongen. Det fikk ikke Adressa med seg, og plasserte ham på benken i sitt råd til førsteellver til Hamrén foran seriestarten. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 08.08.2011 14:53 Post subject: |
|
|
Haha, det må være tidenes fotballfaglige selvmord av Adressa Hvem var det de ville bruke istedet? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2011 14:59 Post subject: |
|
|
Her er i hvert fall diskusjonen (og linkene) som var.  |
|
| Back to top |