View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EspN Veteran
|
Posted: 08.08.2011 01:08 Post subject: |
|
|
Tror nok han er god en mot en,men fikk ikke vist det i kampen her.
Han har nok noen hakk og gå på enda,selv og han imponere i debuten:)
Mange tsjekkere er gode en mot en,så vi et godt eksempel på mot pilsen. |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 08.08.2011 01:10 Post subject: |
|
|
biffen wrote: | Dockal virker som en bedre/viktigere bidragsyter enn Skjelbred. |
To vidt forskjellige spillertyper da. Skal man tenke på Skjelbred kan man heller sammenligne hva han ville bidratt med i forhold til WINSNES på banen i dag. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 08.08.2011 01:11 Post subject: |
|
|
Angående Dockals egenskaper 1-mot-1, så mener jeg å huske at Beckham heller ikke var noen mester på det. Er ingen nødvendighet på høyrekant synes jeg. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 08.08.2011 01:12 Post subject: |
|
|
Halvorsen87 wrote: | biffen wrote: | Dockal virker som en bedre/viktigere bidragsyter enn Skjelbred. |
To vidt forskjellige spillertyper da. Skal man tenke på Skjelbred kan man heller sammenligne hva han ville bidratt med i forhold til WINSNES på banen i dag. |
Jaja, selvfølgelig er PCS flere klasser over FW. Jeg tenkte på han som erstatter for Skjelbred. Hvem ville du helst hatt på laget av Dockal og Skjelbred? Jeg ville i alle fall valgt Dockal, og det var ut i fra dette jeg kom med den påstanden. Enig? _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 08.08.2011 01:16 Post subject: |
|
|
Når Fredheim Holm overtar den venstre kantrollen, Svensson flyttes ned på midten der han er aller best og Winsnes havner på benken blir dette bedre enn noe vi har sett på lenge. |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 08.08.2011 01:17 Post subject: |
|
|
Tror ikke vi kommer til å savne PCS, Dockal er veldig spennende spiller og mer direkte på mål enten ved presise innlegg eller velplasserte skudd på mål. God pasningsfot og godt blikk for spillet. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 08.08.2011 01:17 Post subject: |
|
|
Nei,det er ingen nødvendighet:) Jeg synes bare han har større teknisk register en Beckham. |
|
Back to top |
|
 |
Dumpventil Junior

|
Posted: 08.08.2011 01:37 Post subject: |
|
|
Skal bli meget spennende å se han framover. Virker som en bra person også, selv om det er litt tidlig å si. |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 08.08.2011 01:38 Post subject: |
|
|
Ro litt ned nå. Du har sett ham i maksimalt noen få kamper, sannsynligvis bare én, og du sier allerede at han har et større teknisk register enn David Beckham? |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 08.08.2011 01:52 Post subject: |
|
|
EspN wrote: | Nei,det er ingen nødvendighet:) Jeg synes bare han har større teknisk register en Beckham. |
Hehe! Det var da ikke måte på! Men bare positivt - endelig er vi rbk-supportere optimistiske og positive! Lenge siden sist nå. _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 08.08.2011 01:53 Post subject: |
|
|
For å spe på med enda mer optimisme.
Jim Larsen var ingen gud i sine første kamper, men er blitt bedre etter hvert. Hvor utrolig mye bedre blir Dockal? _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 08.08.2011 02:00 Post subject: |
|
|
Ja, sant. Legger vi om til 4-4-2 vil han sikkert bli enda bedre av det, også. Det er jo den formasjonen han er vant til. Håper så sykt vi får Borges og/eller Wanderson.
Det beste laget er vel foreløpig slik:
Dockal-Henriksen-Issah-Svensson
Prica-DFH
Forhåpentligvis spiller vi slik om en uke:
Dockal-Henriksen-Issah-DFH
Wanderson-Prica
Får vi Borges i tillegg, setter vi Wanderson på venstrekant og Borges på topp.
Fjernet nok et unødvendig sitat. Mod. _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 08.08.2011 02:02 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | Når Fredheim Holm overtar den venstre kantrollen, Svensson flyttes ned på midten der han er aller best og Winsnes havner på benken blir dette bedre enn noe vi har sett på lenge. |
Jepp, og når Svenss forhåpentligvis erstattes med noen enda bedre (Nosa går vel dessverre til Tel Aviv) og F. Holm med Borges, ja da er det bare å sprette champagnen  |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 08.08.2011 02:05 Post subject: |
|
|
Etter og sett u-21 Em,SÃ¥ synes jeg han var god 1-mot 1,men jeg kan vel ta feil. |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 08.08.2011 02:05 Post subject: |
|
|
Ja, for et sinnsykt lag vi har da. Hadde vært litt gøy å sammenligne det laget med den antatt beste lagoppstillingen vi har kunnet stille med de ulike sesongene mellom 05-11. Tror ikke den startoppstillingen står tilbake for noen av dem. Jönsson og Hoftun bringer oss til nye høyder! Virker sykt å si det, men jammen virker det ikke slik akkurat nå.
Fjernet dobbelt sitat. Mod. _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 08.08.2011 03:09 Post subject: |
|
|
biffen wrote: | Jaja, selvfølgelig er PCS flere klasser over FW. Jeg tenkte på han som erstatter for Skjelbred. Hvem ville du helst hatt på laget av Dockal og Skjelbred? Jeg ville i alle fall valgt Dockal, og det var ut i fra dette jeg kom med den påstanden. Enig? |
Men han var ikke erstatter for PCS. Han er en høyrekant og det er HERLIG å se at klubben endelig skaffer det. NOSA ville erstattet Skjelbred, som indreløper (selv om jeg alltid har ment at Skjelbreds naturlige posisjon er OMS, ikke indreløper).
For å svare på spørsmålet ditt: Som OMS ville jeg hatt Skjelbred, som høyrekant/ving ville jeg hatt Dockal. Som indreløper er jeg litt usikker... Men stallsammensetning tatt i betrakning har vi definitivt mest behov for Dockal (eneste kantspilleren i klubben jo!), siden Jönsson virker ganske negativ til 4-4-2 diamant.
Fjernet unødvendig sitering. Mod. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 08.08.2011 04:17 Post subject: |
|
|
Så utrolig digg at debutkampen var mot Molde og med nesten 18000 tilskuere. Han må ha fått et bra kick av slik støtte fra publikum  |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4041 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 08.08.2011 09:04 Post subject: |
|
|
Håper Dockal trives så godt her at vi kanskje kan finsikte ennå flere talentfulle Tsjekkere på sikt... tror nok det markedet (inkludert landene rundt) er underprioritert blant speiderne i Norge... virker å ha en spillestil og kultur som passer mye bedre inn i Norge enn mye av det vi importerer pr i dag.
Strålende debut! Manglet bare målet, men fy hvor morro det var å se kamp igjen.  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.08.2011 10:22 Post subject: |
|
|
O-Rex wrote: | Han ser jo både ung og tsjekk ut |
fixed |
|
Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 08.08.2011 10:52 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | Når Fredheim Holm overtar den venstre kantrollen, Svensson flyttes ned på midten der han er aller best og Winsnes havner på benken blir dette bedre enn noe vi har sett på lenge. |
 |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 08.08.2011 12:10 Post subject: |
|
|
Mitt tips er at han er kaptein for Tsjekkia under VM i Brasil. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 08.08.2011 12:26 Post subject: |
|
|
Isåfall er han ikke i RBK etter det mesterskapet... |
|
Back to top |
|
 |
Tværrliggern Proff

|
Posted: 08.08.2011 12:44 Post subject: |
|
|
Isåfall så er videresalgspot.... eh nevermind;) _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good." |
|
Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 11.08.2011 15:15 Post subject: |
|
|
Quote: | Hva slags interesser har du utenom fotball?
- Jeg liker all slags ballspill og kanskje spesielt tennis. I tillegg liker jeg å fiske. Har alltid vært glad i friluftsliv og går gjerne på tur i marka med kjæresten hvis jeg har en fridag.
Hva er ditt inntrykk av RBK så langt?
- Rosenborg er jo et lag med en stor historie og et stort navn i Europa og det var mye av grunnen til at jeg ville hit. Akkurat nå ligger det mye potensial og muligheter i laget og jeg tror vi kan bli et veldig godt lag. Derfor er det viktig å få spille mot andre europeiske klubber og få erfaring som man kan bygge videre på.
Hva med førsteinntrykket av Norge og Trondheim da?
- Det er veldig bra. Alle er veldig åpne og hyggelige, det er ikke så vanlig i Tsjekkia, så jeg har et veldig godt inntrykk så langt. |
Hvem er Borek Dockal? |
|
Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 11.08.2011 15:20 Post subject: |
|
|
Quote: | Har du alltid visst at du skulle bli fotballspiller?
- Ja, det var aldri snakk om noe annet for min del. Jeg kom inn i talentavdelingen til Slavia Praha som åtteåring og ble der til jeg jeg var 18, så det har alltid vært fotball for meg. |
De starter talentsatstingen tidlig i Tsjekkia! |
|
Back to top |
|
 |
|