| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.07.2011 11:18 Post subject: |
|
|
I shed no tears. Om det kan tvinge nincompoop'en på Brakka til å tenke 2 trekk lenger i overgangsjobbingen er det kun en fordel. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 20.07.2011 11:19 Post subject: |
|
|
| Da går vi for Borges istedet. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.07.2011 11:19 Post subject: |
|
|
Dersom dette gjør at Hoftun og co penser over på Borges i stedet, er det bare å takke VIF. VPG ville isolert sett ikke vært noen dårlig signering, men vi kan gjøre en del bedre enn som så.
Men for meg virker det som om vår interesse har vært ganske blås opp i utgangspunktet. Det har så vidt jeg har fått med meg ikke vært noen seriøs dialog mellom klubbene angående overgang til oss for islendingen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Forris Junior
|
Posted: 20.07.2011 12:12 Post subject: Come on Hoftun |
|
|
| Går rykter om at Hoftun har problemer med å få slått på fax'n og vurderer å send brev med bud på Gunnarson.. Tar sin tid dette Hoftun |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 20.07.2011 12:24 Post subject: |
|
|
| Hoftun er på Island så det kan ta sin tid.... |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 20.07.2011 12:30 Post subject: |
|
|
Sitter med en følelse av at VPG foretrekker og spille for Janne igjen framfor og bli på østlandet. Så gjenstår det å se om han faktisk får et tilbud fra oss. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Oddsking Proff
|
Posted: 20.07.2011 12:41 Post subject: |
|
|
Slapp av dere som ikke vil ha VPG til klubben, Hoftun sitter dypt i en geysir og halvsover, kommer ikke til å skje noe allikavel  |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 20.07.2011 13:24 Post subject: |
|
|
Helt feil, han sitter i den blå lagune og nyter en iskald Krana bjor! _________________ Svart og hvit for alltid!
Last edited by ace on 20.07.2011 13:26; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 20.07.2011 13:26 Post subject: |
|
|
| Som skrevet lenger opp, det er slett ikke sikkert rbk er så interessert i vpg. Intet hadde vært bedre enn om vif blar opp 5 mill for ham. Osloklubben gjør en lite overbevisende jobb på transfermarkedet. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 20.07.2011 13:28 Post subject: |
|
|
| Og hvorfor er det så mange som har så stor glede av å mobbe hoftun hele tida? Er lysten til å poste større enn evnen til å yte noe meningsfullt? |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 20.07.2011 13:29 Post subject: |
|
|
| VPG er en av ligaens desidert beste spillere. Med tanke på at han ikke er særlig avhengig av hurtighet i spillet sitt så kan han fort være like god i 3-4 år til. Om vif får en klassespiller i 3 år for 5 millioner så er det ingenting å smile av syns jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
fsnass Proff
|
Posted: 20.07.2011 13:32 Post subject: |
|
|
Tar gjerne imot Gunnarsson som RBK spiller!
Må si VIF lever godt på å lese nettaviser om hvilke spillere vi er interesserte i. De er jo kun ute etter samme spillere som oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 20.07.2011 13:35 Post subject: |
|
|
| media wrote: | | Som skrevet lenger opp, det er slett ikke sikkert rbk er så interessert i vpg. Intet hadde vært bedre enn om vif blar opp 5 mill for ham. Osloklubben gjør en lite overbevisende jobb på transfermarkedet. |
Nei, tror det går ut på frustrasjonen flere føler over svekkelsen som har pågått i flere år nå. Gode spillere forlater og blir erstattet med middelmådigheter om de blir erstattet i det hele tatt.
For meg så virker det ikke som om Hoftun har lært noe de siste 3 årene, han bruker de siste to gullene som et skjold mot kritikk. Han har kjøpt Issah før overgangsvinduet har åpnet men det er fortsatt 6 måneder for seint. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 20.07.2011 13:45 Post subject: |
|
|
| Alle er enig i at VPG er en god fotball spiller(tenker da på nivået i tippeligaen)?. Han har ferdigheter som ingen i rbk lenger har så hvorfor er det da bra at han går til vif? |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.07.2011 13:48 Post subject: |
|
|
Jeg er rimelig sikker på at vi kan få Borges i samme prissegment, og da er det en no-brainer for min del. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 20.07.2011 13:51 Post subject: |
|
|
Det som plager meg er ikke at VPG eventuelt går til VIF. Det som plager meg er at slik ting framstår i media så ser det nok en gang ut til at vi blir pissa på og overkjørt av Vålerenga på overgangsmarkedet, en middelmådig fotballklub fra Oslo øst.
Og det som er ekstra ille er at vi virker 100% passive i forhold til Fredrikstad og Celso Borges som vil være en langt bedre signering en VPG, spesiellt økonomisk til tross for at vi kanskje må betale 2-3 millioner ekstra. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 20.07.2011 13:54 Post subject: |
|
|
VIF skal få late vannet så mye de vil så lenge de ligger bak oss på tabellen.
Hva vet du om vi er passive ift Borges. Saken er jo at vi nesten ikke har fått tak i noen av de det har vært mest skriverier og snakkerier om at vi har jaktet de siste årene.
DFH kom vel ut av intet fra VGs side da han allerede var på plass i Syden, kan ikke huske at det ble skrevet et komma om interesse for Jim Larsen før han så å si var klar heller. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 20.07.2011 13:57 Post subject: |
|
|
| DEt et revnende likegyldig hvordan man "fremstår" under et vindu. Få om noen klubber er like flinke som rbk til å ikke lekke noe før en deal er fullført. Hvis du forholder deg til rykter så kos deg i frustrasjon ... |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 20.07.2011 14:02 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | VIF skal få late vannet så mye de vil så lenge de ligger bak oss på tabellen.
Hva vet du om vi er passive ift Borges. Saken er jo at vi nesten ikke har fått tak i noen av de det har vært mest skriverier og snakkerier om at vi har jaktet de siste årene.
DFH kom vel ut av intet fra VGs side da han allerede var på plass i Syden, kan ikke huske at det ble skrevet et komma om interesse for Jim Larsen før han så å si var klar heller. |
Igjen ble Jim Larsen og DFH hentet fra ikke norske marked, Borges er dog i det norske markedet, og vil mest sannsynlig bli oppdaget av mediene tidligere.
@ Media
mener du virkelig at det er revende likegyldig hvordan klubben fremstår under et overgangsvindu? Det er greit nok Yssouf Kone så langt har vært en dårlig signering for VIF, men faktum er at VIF vant drakampen om en spiller som begge klubbene ville ha, og det fordi de var bedre på strategi og våget mer, og det er et faresignal som bør taes på alvor. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 20.07.2011 14:05 Post subject: |
|
|
| No problem om Veigar Pål ikke kommer, årets sesong er ødelagt av elendig spillerlogistikk uansett. Tenk framover hent Borges!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.07.2011 14:05 Post subject: |
|
|
| Vollrik wrote: | | Det som plager meg er ikke at VPG eventuelt går til VIF. Det som plager meg er at slik ting framstår i media så ser det nok en gang ut til at vi blir pissa på og overkjørt av Vålerenga på overgangsmarkedet, en middelmådig fotballklub fra Oslo øst. |
Akkurat media må jeg si jeg tar lang fart og driter i her. Det har som sagt ikke vært ytret fra noe annet sted enn diverse medier at vi i det hele tatt er ute etter å sikre oss Gunnarsson. Dersom vi får sikret oss Borges - eller en annen offensiv midtbane/spiss av samme kaliuber - i det stille utenfor medienes radar mens de er opptatt med å følge hovedstadsklubben, er jeg fornøyd. Men det gjenstår nå å se om brakkefolket har noe som helst opp i ermet. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 20.07.2011 14:11 Post subject: |
|
|
| media wrote: | | Som skrevet lenger opp, det er slett ikke sikkert rbk er så interessert i vpg. Intet hadde vært bedre enn om vif blar opp 5 mill for ham. Osloklubben gjør en lite overbevisende jobb på transfermarkedet. |
Det blir for dumt å komme med dette. Gjønsson er forelsket i Pall. At VIF signerer han er et tegn på at RBK har dårlig råd. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.07.2011 14:20 Post subject: |
|
|
"Det er ikke treneren som bestemmer hvilke spillere som skal inn og ut, det er meg." Fritt etter Erik Hoftun. _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 20.07.2011 14:24 Post subject: |
|
|
| Hahaha. Lo faktisk jævlig godt. "Ein 30-årig spiss som spille i 2. divisjon i Malvik? Herregud, så flott! Så nærme, og han må jo ha erfaring! Trønder i tillægg? Kor e kontrakten?!" |
|
| Back to top |
|
 |
|