English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Viktoria Plzen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vegard2711
Legende

PostPosted: 16.07.2011 16:54    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
longines wrote:
Personlig så tror jeg ikke dette laget er så veldig bra, tjekkisk liga er elendig.

Mulig det, jeg kjenner ikke tsjekkisk fotball, men Sparta Praha tok 9 poeng i Europaligaen sist sesong (i gruppe med CSKA Moskva, Palermo, Lausanne) og tapte deretter 0-1 sammenlagt mot Liverpool. Det er jo i alle fall ikke elendig.

Sparta Praha er det beste laget i Tsjekkia. De gikk ubeseiret gjennom i sesongen 09/10. å så startet de veldig dårlig med tap og uavgjort i forrige sesong så de kom et stykke bak Plzen. Det blir litt på samme måte som med RBK i år. ubeseiret i fjor og får en dårlig start i år

Har akkurat sett påde siste kampene de har spilt (treningskamper) ikke så veldig imponerende. bortsett fra en bra 4-0 seier borte mot Pyunik

Last edited by Vegard2711 on 16.07.2011 17:06; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
udepowah
Senior

PostPosted: 16.07.2011 17:01    Post subject: Reply with quote

Vil tippe en 70/30 sjanse fordel RBK.
Plzen er ranket som nr. 207 i Europa, her er RBK ranket som 102, men RBK har deltat mere i Europa enn Plzen.
På ligarankingen er Tjekkisk fotball ranket som nr. 18 mens norsk fotball er nr. 26, men man kan se en tendens der tjekkisk fotball bare har blitt svakere de siste årene, det som holder dem oppe på ligarankingen er 06/07 og 07/08 sesongen. Vil tro at Tjekkisk fotball vil dale på rankingen med årene om de ikke får rydda opp der nede!

2-0 hjemme og 2-2 borte er midt tips favør Rbk Smile
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 16.07.2011 17:36    Post subject: Reply with quote

http://www.europlan-onlin...erein/3409

Her skal bortekampen foregå..
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 16.07.2011 17:48    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hvor mange spilelre fra Plzen som var med i U21 sist?
Dockal spilerl vel for praha, men kunne vært interessant å finne ut siden de var ganske gode Wink
Kokeplate
Rutinert

PostPosted: 16.07.2011 18:07    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
http://www.europlan-online.de/stadion-m%2526%2523283%253bsta-plzn%2526%2523283%253b-%258atruncovy-sady/verein/3409

Husk kikkert...
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 16.07.2011 18:15    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Har akkurat sett påde siste kampene de har spilt (treningskamper) ikke så veldig imponerende. bortsett fra en bra 4-0 seier borte mot Pyunik

Så bra at noen har sett kampene deres! Da kan du jo skrive litt om hvordan de fremsto: formasjoner, hva var lite imponerende, hvem er nøkkelspillere, osv. Også interessant å vite hvor/hvordan du har sett kampene, kanskje flere her som er interessert i å se de.
Back to top
Anders
Rutinert

PostPosted: 16.07.2011 19:51    Post subject: Reply with quote

Tipper Vegard2711 bare har sett på resultatene. Som for øvrig er sånn her:

5/7 Neftchi Baku PFC - FC Viktoria Plzeň 0-1
2/7 Maccabi Haifa F.C. - FC Viktoria Plzeň 2-0
29/6 FC Universitatea Cluj - FC Viktoria Plzeň 2-1
25/6 FK Baník Sokolov - FC Viktoria Plzeň 1-3
22/6 SK SENCO Doubravka - FC Viktoria Plzeň 2-5
17/6 TJ Slavoj Koloveč - FC Viktoria Plzeň 2-5

Eneste videoen jeg har funnet, er bortekampen mot Beşiktaş fra i fjor høst. Er fem deler, og kun Megaupload-filene ser ut til Ã¥ fungere fortsatt, om noen har lyst til Ã¥ laste ned kampen. (del1, del2, del3, del4, del5)
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 16.07.2011 20:06    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Så bra at noen har sett kampene deres! Da kan du jo skrive litt om hvordan de fremsto: formasjoner, hva var lite imponerende, hvem er nøkkelspillere, osv. Også interessant å vite hvor/hvordan du har sett kampene, kanskje flere her som er interessert i å se de.

Ser jeg har skrevet litt så man kan misforstå. Det jeg mente er at jeg har sett de siste kampene på stream på nettet, mens de gikk live. treningskamper de har hatt osv.

men jeg kan jo fortelle litt om det jeg har sett
Fra sesongen de vant har de mistet en av toppscorerne sine til Anorthosis Famagusta, og bare hentet inn 1 spiller som jeg har fått med meg, fra Timosoara som spiller i forsvar. så man kunne ha håpet på at de var svekket i angrep men det ser ut som Marke Bakos har startet å score mål for dem. ikke scoret mye for dem fra før, men har scoret i de siste kampene.
De har også en målfarlig midtbane med veteranen Pavel Horvath som har et veldig bra venstrebein, og de har Daniel Kolar som ble lagets toppscorer i fjor med 13 mål. og det er veldig bra for en midtbanespiller.
Martin Fillo er benkesliter.
De spiller slik jeg har sett 4-4-2 eller 4-4-1-1. ganske standard formasjon
De er hjemmesterke, 11 seiere og 4 uavgjort hadde de i serien. og hadde bare 3 tap og to uavgjort borte forrige sesong

De spilte en kamp mot Universitatea Cluj i en treningskamp før kampen mot Pyunik. der tapte de 2-1. vet ikke helt hvor kampen ble spilt men ingen hadde ihvertfall hjemmebane. men de stile med reservepreget lag så fikk ikke så mye ut av å se den kampen.
Litt om Pyunik kampen: det må nevnes at 2 av målene til Plzen kom på straffe. Bakos som jeg har nevnt puttet en straffe og et mål på en heading og viste at han har avslutningskvaliteter. Horvath putten et på straffe og vi fikk se den gode venstrefoten en del. og Toppscoreren fra forrige sesong Kolar headet inn et mål også. han viste også kavliteter av og til. Kan ikke si at jeg frykter dette laget av det jeg har sett. tror vi slår de hvis vi spiller en god kamp
Fant video av målene de scoret: http://www.youtube.com/wa...r_embedded
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 16.07.2011 21:13    Post subject: Reply with quote

Haha, tror du virkelig at noen tror på at du har sett treningskamper med dette laget på stream?
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 16.07.2011 21:18    Post subject: Reply with quote

jeg tror på at jeg har sett det ihvertfall.
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 16.07.2011 22:16    Post subject: Reply with quote

Seriøst?!.
Har du sett Viktoria sine treningskamper?. Hvorfor har du gjort det?.
Har du noe spesiel interesse for Viktoria eller?.
Merkelig.., om du ikke er en skikkelig stor Viktoria fan da.

Selv jeg som er skikkelig RBK fans ser ikke alle treningskampene til RBK.
Jeg tror rett å slett du sitter å lyger .. hehe.

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
udepowah
Senior

PostPosted: 17.07.2011 04:51    Post subject: Reply with quote

godt mulig han har sett de da! har sett en kamp selv, men følger ikke skikkelig med, når man har lite å gjør er det greit å gå innpå atdhenet.tv å se en kamp som går via stream ;P
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 17.07.2011 12:40    Post subject: Reply with quote

Hvorfor skulle Atdhe sende treningskampene til Plzen?

De sender ikke Tsjekkisk liga heller...
Back to top
kettler
Senior

PostPosted: 17.07.2011 12:45    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
http://www.europlan-online.de/stadion-m%2526%2523283%253bsta-plzn%2526%2523283%253b-%258atruncovy-sady/verein/3409

Er dette sikkert ? Jeg mener jeg leste noe om at dette ikke var bestemt enda ? siden dems egene hjemmebane er under oppussing ?
Back to top
Anders
Rutinert

PostPosted: 17.07.2011 13:09    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
Hvorfor skulle Atdhe sende treningskampene til Plzen?
Kampen mot Universitatea Cluj ble sendt på rumensk TV, og den ble sannsynligvis også vist på stream. Øvrige kamper stiller jeg meg tvilende til at i hele tatt ble tv-sendt, så utsagnet
Vegard2711 wrote:
Det jeg mente er at jeg har sett de siste kampene på stream på nettet, mens de gikk live. treningskamper de har hatt osv.
ser litt "tynt" ut for meg. Men nok om det.

kettler wrote:
Er dette sikkert ? Jeg mener jeg leste noe om at dette ikke var bestemt enda ? siden dems egene hjemmebane er under oppussing ?

Skal ikke klubbene egentlig "communicate venues" rett etter trekninga? Har ikke hørt noen bekreftelse.

Klubben skriver på sin hjemmeside at (via google translate):
Quote:
Det kommer an pÃ¥ hvor mange fans kommer fra Trondheim. Dette er en av de oppgavene som bare løse vÃ¥re ledere i Nyon. Hvis mange fans fra Norge ikke kommer sÃ¥ vi foretrekker Ã¥ spille i Plzeň.

Er det forresten bestemt at hjemmekampen blir 27. august (dersom vi går videre Wink )og ikke dagen før? Er kanskje sånn at hjemmelaget velger, og RBK foretrekker onsdagskamper til vanlig CL-tid?
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 17.07.2011 13:11    Post subject: Reply with quote

Man får velge selv i 2. og 3. runde. RBK foretrekker selvfølgelig onsdag for å unngå kampflytting i helgene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Barney
Veteran

PostPosted: 17.07.2011 15:57    Post subject: Reply with quote

Jeg ser at mange er kritiske til at Skutle mener det var en lei trekning. For min del foretrekker jeg at klubben har respekt for motstanderne og tar dem for alvor slik at vi unngår partysvenske-holdningen vi hadde foran hjemmekampen mot Q.

Vi kunne helt sikkert fått en enklere motstander, men jeg har vanskelig for å se at noe tilsier at dette laget er like godt som feks. Genk.

Både Genk, Malmø og Pilsen er lag vi skal slå greit om vi skal til CL.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 17.07.2011 16:54    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Litt om Pyunik kampen: det må nevnes at 2 av målene til Plzen kom på straffe. Bakos som jeg har nevnt puttet en straffe og et mål på en heading og viste at han har avslutningskvaliteter. Horvath putten et på straffe og vi fikk se den gode venstrefoten en del. og Toppscoreren fra forrige sesong Kolar headet inn et mål også. han viste også kavliteter av og til. Kan ikke si at jeg frykter dette laget av det jeg har sett. tror vi slår de hvis vi spiller en god kamp
Fant video av målene de scoret: http://www.youtube.com/wa...r_embedded

Hvis du skal gjøre det med litt troverdighet, bør du kanskje snakke om noe annet enn akkurat det som youtube-klippet viser. Altså en beskrivelse av scoringene deres. Det er vel det minst interessante med kampen. Om du ikke vet noe, så finn på noe. Bare ikke gjør det sånn som dette.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Czech rbk fan
Senior

PostPosted: 17.07.2011 18:34    Post subject: Reply with quote

Stadion i Pilsen i dag
http://alkoturiste.rajce....k_17.7._11
Det er mulig at UEFA bestemmer at kampen skal spilles i Praha.

Dew wrote:
Har Plzen-supporterne eget forum?
Finner bare messageboards..

http://www.pfans.cz/forum/?d=70
eller
http://www.fcviktoria.cz/cs/forum
Ã…smund
Rutinert

PostPosted: 17.07.2011 19:44    Post subject: Reply with quote

Innsats og preisisjon må vel opp et utall av hakk fra kampen mot Stabæk om man skal kunne slå ut den regjerende tsjekkiske seriemesteren...

Nekter å tro at dette laget er noe svakere enn de beste norske lagene i 2011.
Back to top
Vidboy
Junior

PostPosted: 18.07.2011 00:30    Post subject: Reply with quote

Lest litt inne på Victoria-fansens forum nå. Brukte google translate, så oversettingen er så som så, men fatter i korte trekk hva de sier.

De mener Lerkendal Stadion minner litt om en engelsk stadion, flott utbygd. Noen har fått med seg RBK's prestasjon mot Stabæk i kveld, noe som ikke imponerte. De mener de har god sjanse til å gå videre, men én utnevnte oss som liten favoritt. I tillegg har de funnet litt informasjon om Trondheim og flypriser. Tankene om byen er at det er en fin by, men en bruker nevnte at Trondheim lå nord for polarsirkelen...bom.

I tillegg til polarsirkel-bommen, hadde de lest et eller annet sted at Martin Fillo sa han hadde spilt mot RBK på Lerkendal et par ganger, foran 25.000 tilskuere...

"Stadion Trondheim Denny-viktoriansk
16nde Juli 2011 24:07

Trondheim er ganske så stor som byen Pilsen - 168 000 - Fyll og Martin sier at det noen ganger spilte han før utsolgt stadion ca 25 000 tilskuere ... Juster den med oss ... Morris 71: ja jeg en idiot ... men jeg vet ikke engang at hockey spiller i Most "

Vollrik
Veteran

PostPosted: 18.07.2011 00:43    Post subject: Reply with quote

Tjekkerne har nok notert seg at de skal skyte lavt på Ørlund. Tommel'n opp!
Anders
Rutinert

PostPosted: 21.07.2011 12:31    Post subject: Reply with quote

Uefa har satt opp slovenske Matej Jug som dommer på Lerkendal. (Kroatisk dommer i returkampen.
Back to top
Huber
Veteran

PostPosted: 21.07.2011 17:17    Post subject: Reply with quote

Hva skjer om RBK ryker her? Kommer de inn i siste runde av EL-kvalikken, eller blir det ingen E-cup i år?
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 21.07.2011 17:23    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
Altså:

3. runde:
Seier: Avansement til 4. runde, sikret EL.
Tap: Play-off til EL

4. runde:
Seier: CL-gruppespill
Tap: EL-gruppespill
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Next
Page 4 of 22

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb