| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Vollrik Veteran

|
Posted: 13.06.2011 16:58 Post subject: |
|
|
Er det bare jeg som tar meg selv i å tenke at Jone Samuelsen ville vært en forsterkning for dagens stall? Hadde jeg skrevet dette for 3 år siden hadde jeg vel blitt saget i to og brent etter på, men per dags dato så mener jeg han ville styrket laget, og hva skal man forvente med Hoftun som SD og Terje Svendsen som styreleder?
Det går en spennende sommer i vente.. Bare dette konstante tordenværet og regnet fortsetter så snakker vi "super" sommer.  _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 13.06.2011 17:00 Post subject: |
|
|
| hoftun og janne i molde. finsikter de owello? |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 13.06.2011 17:28 Post subject: |
|
|
Liker tanken din! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.06.2011 17:43 Post subject: |
|
|
| Ble de filmet på TV? |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 13.06.2011 17:50 Post subject: |
|
|
| Er vel helst Fredrik Strømstad tenker jeg... |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 13.06.2011 18:29 Post subject: |
|
|
Strømstad. Og gru. Owello - ja takk. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 13.06.2011 20:54 Post subject: |
|
|
| Kjello wrote: | | Danmark har åpent overgangsvindu, her i Norge åpner det først 1. august. |
Hindrer oss ikke i å være aktive på overgangsfronten og forhandle frem nye spillere alt nå. |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 13.06.2011 20:59 Post subject: |
|
|
| Vollrik wrote: | Er det bare jeg som tar meg selv i å tenke at Jone Samuelsen ville vært en forsterkning for dagens stall?  |
Svaret er nei. Hoftun tenker også det samme, så da er dere to stykker.
Come on, Jone Samuelsen. Seriøst..... _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 13.06.2011 21:09 Post subject: |
|
|
Det var vel mer for å illustrere hvor lite komplett vår midtbane er, og selv om Jone Samuelsen eventuelt forsterker oss, så har jeg ikke sagt at det vil være en god deal, og det vil ligge langt bak ambisjonene. Men det er en typisk Hoftunsignering, med tanke på at han tidligere har signert Fredrik Winsnes og Jon Inge Høiland, samt Trond Olsen for 8,5 mill, Moldskred for 4-5 Mill etc.
Jeg er veldig spendt på hva Hoftun vil foreta seg i sommer, og det skal bli ekstra spennende å se om Hoftun klarer å se utenfor Norges grenser. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.06.2011 21:14 Post subject: |
|
|
| trondhb wrote: | | Er vel helst Fredrik Strømstad tenker jeg... |
Enig, ligger i kortene at det er Strømstad, han er sannsynligvis tilgjengelig og vi har vist interesse tidligere. Håper imidlertid jeg tar feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 13.06.2011 22:34 Post subject: |
|
|
Har nettop sett litt på mål og assist fra Fredrik Strømstad på altomfotball.no , og er ikke imponert. Etter hans gode sesong i 2005 har han bare scoret 3 mål for Start, et i adecco. Og majoriteten av assistene er enten på dødball eller skikkelig norsk klabb og babb/brytekamp i feltet.
Det å hente moldespillere i disse dager er neppe aktuellt, så om det ikke er Strømstad må det være noen andre på Start. Sett med et Hoftunperspektiv så er det vel ellers Owello, Hoff og Kleiven som kan være intresange spillere. Men Start skal sikkert ha 30 millioner per spiller, og Owello er den eneste som kan være litt intresang av dem. Igjen så er Owello også den som er minst trøndersk, så sånn sett er han minst aktuell. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 14.06.2011 09:06 Post subject: |
|
|
| Er økonomien i Start så dårlig at de MÅ selge spilere? |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 14.06.2011 10:43 Post subject: |
|
|
| Er mange norske klubber som er i den situasjonen uten at de dermed selger spillere når de får adekvate bud, men Start er vel eid av Sparebanken der nede og det kan hende de har et noe mer nøkternt og realistisk syn på bunnlinja enn diverse andre klubber? |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 14.06.2011 10:46 Post subject: |
|
|
Hoftun kan visst ikke bruke summer i ''Jim Larsen'' klassen jf. adressa.. Blir spennende å se hva som dukker opp framover. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 14.06.2011 10:47 Post subject: |
|
|
I dagens artikkel i adressa "Rosenborgs skjebnesommer" så kommer følgende uttalelse fra Hoftun:
| Quote: | | – Vi jobber aktivt for å få hentet spillere i sommer, uten at jeg vil si noe om hvor mange. Men vi har klare økonomiske rammer, slik at man overhodet ikke kan gamble med kjøp, sier Hoftun som vedgår at RBK i sommer ikke kan bruke penger i «Jim Larsen-klassen». |
|
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 14.06.2011 10:55 Post subject: |
|
|
Det lover dårlig tatt i betraktning Hoftuns kostnad-kvalitet-ratio fra tidligere spillerkjøp. Cost-benefit/cost-effectiveness er heldigvis for ham ikke ansett som spesielt viktig av klubbens øvrige ledelse. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 14.06.2011 11:19 Post subject: |
|
|
| Det var akkurat det samme som slo meg da jeg leste dette tidligere i dag. Og når vi har så akkurat med penger, hvorfor i all verden bruker vi dem på en middelmådig midtstopper? |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 14.06.2011 11:43 Post subject: |
|
|
Det var ren panikk min kjære venn, intet annet. Hadd plutselig litt dårli' tia, sjø. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 14.06.2011 11:54 Post subject: |
|
|
Hoftuns opptreden på vinterens overgangsmarked minner meg egentlig om da jeg gikk på ungdomsskolen og hadde oppgaveprosjekter over lenger tid(4-6 uker)
"God tid" tenkte vi, og vips; 4 timer til innlevering og vi hadde ikke gjort en dritt. Mange kreative og spontane stiler og mattestykker da gitt, like kreative som Boti Goa signeringer.  _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 14.06.2011 11:58 Post subject: |
|
|
Jeg fikk faktisk M+ på en sånn stil en gang... _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 14.06.2011 12:28 Post subject: |
|
|
Hoftun sier at vi ikke kan gamble på overgangsmarkedet og at vi ikke kan bruke beløp i Jim Larsen klassen.
Det lukter det virkelig Strømstad og annen bosmann middelmådighet av, alle tips fra Torbjørnsen blir vel for mye gambling... |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 14.06.2011 12:53 Post subject: |
|
|
John Carew med 7 mill i årslønn + Fredrik Strømstad er vel ikke så ille det? Marek Sapara tilbake som viser seg å være langtidsskadet + Jone Samuelsen så begynner vi å snakke Hoftun-klasse..
PS. Marek Sapara kommer ikke tilbake. Hoftun skaffer en muntlig avtale på en cafe i Berlin, to dager etterpå signerer Sapara for Vålerenga som kommer et bedre og mer ambisiøst tilbud
Kanskje Hoftun har fått opp øynene for Ørjan Berg Hansen? På Kongsvingers hjemmesider blir han beskrevet som en agresiv motor! akkuratt det vi trenger.
http://www.kil.no/lagene/...s.php?id=6 _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
bennyboy Senior
|
Posted: 14.06.2011 13:31 Post subject: |
|
|
Kan det hende at Hoftun for en gang skyld gjør noe smart i media som å si at RBK ikke har penger for å presse prisene ned, slik at man unngår 10 mill summer for spillere som burde koste 1 mill???? _________________ Rosenborg! Trenger man si mer? |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 14.06.2011 13:36 Post subject: |
|
|
Sitat Brad Pitt fra Inglourious Basterds:
Når en teori er for god til å være sann, er den som regel ikke det.
| Back to top |
|
 |
|