| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 07.05.2011 12:12 Post subject: |
|
|
Bakenga har vært i lange kontraktsforhandlinger med Rosenborg om en forlengelse av kontrakten som går ut etter sesongen. Foreløpig har han nølt med å sette navnetrekket sitt på noe som binder ham til klubben for flere år fremover.
– Får spilletiden nå noe å si for de forhandlingene?
– Da velger jeg å si ingen kommentar.
Les mer: - Veldig viktig med spilletid |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 07.05.2011 14:28 Post subject: |
|
|
Ekker burde tatt en prat med klienten sin og forklart tabben rådgiveren har gjort ved å aksellerere utenlandsaktualiteten, mens å få spilletid i TL er den egentlige målsettingen.
Tabbe, Ekker. Synd for Bakenga. Ung og lettlurt. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 07.05.2011 22:07 Post subject: |
|
|
hmm tror kanskje han vil bruke denne vrakingen som en slags unnskyldning for å ikke skrive under _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 07.05.2011 22:58 Post subject: |
|
|
Jeg har naa sett alle G19-kampene (EM-kvalik) i reprise, og observert Bakenga svaert tett, bevegelser og alt det han gjorde. Ett ord: skuffet. Jeg lurer paa hvor stort talent dette virkelig er naa. Hadde forventet litt mer teknikk og pondus, virket litt tilfeldig om han kom forbi eller ikke, selv om han scoret sine maal i den foerste kampen. Maa kanskje trekke tilbake noen av ordene jeg har sagt tidligere om han, men jeg haaper jeg tar feil naar jeg ser mine rapport-tendenser. En Brattbakk er OK det, men trodde vi hadde noe litt mer spesielt talent her, et vidunderbarn. Jeg har hatt for hoeye forventninger til Bakenga, merker jeg naa. Men han kan bli god, og jeg haaper vi beholder han. Men noen Zlatan? Tvilsomt. Vi faar se.
But this little Berisha-kid. Fucking in hell hvilken spiller det er! Det er et tidsspoersmaal foer han blir totaldominat i Tippeligaen. Spiller paa feil lag. En naerteknikk til aa bli kaat av. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 08.05.2011 01:20 Post subject: |
|
|
| Broren skal vistnok være like god. Viking driver også å snuser på ett annet stortalent ifra EIK. Egersundere har ikke for vane å lykkes i Viking jf. Sæternes og Tengesdal. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 08.05.2011 02:46 Post subject: |
|
|
| sau1 wrote: | | But this little Berisha-kid. Fucking in hell hvilken spiller det er! Det er et tidsspoersmaal foer han blir totaldominat i Tippeligaen. Spiller paa feil lag. En naerteknikk til aa bli kaat av. |
Trodde et lite øyeblikk du snakket om Besart Berisha her  _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 08.05.2011 12:03 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Broren skal vistnok være like god. Viking driver også å snuser på ett annet stortalent ifra EIK. Egersundere har ikke for vane å lykkes i Viking jf. Sæternes og Tengesdal. |
Lædre Bjørdal er vel også Egersunder? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 08.05.2011 12:07 Post subject: |
|
|
| PauloSilas wrote: | | sau1 wrote: | | But this little Berisha-kid. Fucking in hell hvilken spiller det er! Det er et tidsspoersmaal foer han blir totaldominat i Tippeligaen. Spiller paa feil lag. En naerteknikk til aa bli kaat av. |
Trodde et lite øyeblikk du snakket om Besart Berisha her  |
Vi hentet feil Berisha i 2008. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 08.05.2011 13:27 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | Keenoir wrote: | | Broren skal vistnok være like god. Viking driver også å snuser på ett annet stortalent ifra EIK. Egersundere har ikke for vane å lykkes i Viking jf. Sæternes og Tengesdal. |
Lædre Bjørdal er vel også Egersunder? |
Jepp og han har heller ikke lykkes spesielt godt i Viking enda og ble jo i sin tid frigitt fra klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 09.05.2011 11:12 Post subject: |
|
|
Mushaga signerer ny kontrakt med RBK
| Quote: | | Etter det TV 2 Sporten erfarer signerer Mushaga Bakenga en ny kontrakt med Rosenborg mandag ettermiddag. |
|
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 09.05.2011 11:51 Post subject: |
|
|
Han har vel til tross for ballmottak som Werni(jmfr.Ivar Hoff), mot FFK ,ikke spillt seg ut av laget.
Samtidig har han vært vitne til at andre lokale unggutter har vært med på snuoperasjonen.
Godt jobba Hoftun/JJ. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 09.05.2011 13:16 Post subject: |
|
|
Bakenga har skrevet under for RBK ut 2014 !
http://www.rbk.no/incomin...200049.ece _________________ You`ll never walk alone!!
Last edited by batigol on 09.05.2011 13:17; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 09.05.2011 13:17 Post subject: |
|
|
http://www.rbk.no/incomin...200049.ece
Bakenga har skrevet under ny kontrakt. 3,5 år, altså ut 2014.
På høy tid! Da kan vi begynne å fokusere på det sportslige igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 09.05.2011 13:18 Post subject: |
|
|
Sjå der ja!
Luksusproblem på topp nå syns jeg, når vi spiller med bare en spiss. Goa, Bakenga, Olsen og Moldskred kommer til å være på benken når alle er friske. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 09.05.2011 13:20 Post subject: |
|
|
Heldigvis er det bedre å ha et luksusproblem enn kun et problem  |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 09.05.2011 14:08 Post subject: |
|
|
| Vi som nettopp hadde begynt å vinne kamper.. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 09.05.2011 14:26 Post subject: |
|
|
| Dette kan bevise at alt snakket om utland, var for å få en bedre avtale. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 09.05.2011 14:28 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | Sjå der ja!
Luksusproblem på topp nå syns jeg, når vi spiller med bare en spiss. Goa, Bakenga, Olsen og Moldskred kommer til å være på benken når alle er friske. |
Vi har to kantroller som disse kan spille i, og spillere som Moldskred og Olsen bør ikke være noe langvarig alternativ for oss på grunn av alder, skader, nivå og etc. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 09.05.2011 14:33 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | http://www.rbk.no/incoming/article200049.ece
Bakenga har skrevet under ny kontrakt. 3,5 år, altså ut 2014.
På høy tid! Da kan vi begynne å fokusere på det sportslige igjen. |
Ja, nu är ni väl klara med att platta till honom som människa. Vem blir nästa RBK-spelare som mobbningsoffer? |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 09.05.2011 14:35 Post subject: |
|
|
| Holder en knapp på en svenske der... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 09.05.2011 14:35 Post subject: |
|
|
| PS: Hold deg til tema, din dramaqueen og gnällspiker. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 09.05.2011 14:45 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Holder en knapp på en svenske der... |
Finns det några av dem som inte har mobbats av Hedon och co? |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 09.05.2011 14:46 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | PS: Hold deg til tema, din dramaqueen og gnällspiker. |
Räknas mobbning av RBK-spelare till tema?
Strek.
________
-H |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 09.05.2011 15:02 Post subject: |
|
|
| Zeno wrote: | | Dette kan bevise at alt snakket om utland, var for å få en bedre avtale. |
Alt snakket?? Naa synes jeg du overdriver veldig. Jeg skjoenner fortsatt ikke hva Bakenga gjorde galt, han nevnte vel utlandet saavidt i en bisetning:
| PauloSilas wrote: | | Hva var det egentlig han sa som var så ille? |
Sitat Bakenga:
| Quote: | | Utlandet er jo alltid fristende, det er jo noe alle fotballspillere drømmer om. Om det er nå eller senere vil tiden vise. |
da er jeg enig med Mr Storey:
| Peter Storey wrote: | | Å fy, det var mycket värre än jag trodde. Tänk att en kille som är över puleåldern kommer med något sånt. Inte konstigt att det är skottpremie på honom i Trondheim och att teve sätter in extraprogram. |
Last edited by PauloSilas on 09.05.2011 15:10; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 09.05.2011 15:08 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | PauloSilas wrote: | | Andreas Ekker burde helt klart holdt munn og kanskje bedt Mushaga gjøre det samme, men det var jo journalisten som gravde og Mushaga var bare ærlig. |
Det er vel der jeg syns det blir snudd til vel mye puter under armene.
Er fyren gammel nok til a)å pule, b) å stemme, c) å kjøre bil, d) å sendes i krigen - vel, da er HAN gammel nok til å gi agenten melding om å holde kjeft også...eller ta det som følger med gambling.
Det er da faen meg ingen lilleputtspiller på 8 år Ekker representerer... |
Paa den andre siden syns jeg det blir snudd til vel mye puter under armene paa overfølsomme supportere. Dersom dere ikke taaler at en talentfull ungutt nevner spill i utlandet i en bisetning saa syns jeg kanskje det er dere som har et problem og ikke Bakenga.
Vil du heller at han skal lire av seg politisk korrektheter paa rekke og rad? Nei da foretrekker jeg at han er aerlig og synes det blir galt at han blir slaktet saa til de grader. Naa signerte han jo tilslutt, synes kanskje det er en god ide aa vente til prosessen er over foer man setter skuddpremie paa folk  _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
|