| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedning Legende

|
Posted: 23.04.2011 18:32 Post subject: |
|
|
Haha, åpenbart. Trodde bakklandia var såppas kjent på forumet at man umulig kunne tro dette var hans egentlige mening.
Når det gjelder Bakenga, benk skiten! Orker ikke flere respektløse tøysegutter på dette laget som ikke er interessert i å jobbe for Rosenborg. Det holder nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 23.04.2011 18:43 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Bakenga bør benkes til han skriver under. Nå er jeg dritt lei av alle horene som snurrer klubben rundt fingrene som de selv vil. Om Bakenga absolutt vil til utlandet, får han ha lykke til på Island, i Albania eller i andre ligaer der han vil få spilletid. |
Kunne ikke vært mer enig. En spiller som knapt synes på banen i enkeltkamper og knapt har scoret mål i TL, men allikevel opptrer som en toppscorer hører ikke engang til på benken. Men på andrelaget. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 23.04.2011 18:50 Post subject: |
|
|
Brady, nå skuffer du meg!
Det jeg gjorde var rett og slett å plante en setning med en anklage som sannsynligvis ville dukket opp før eller siden uansett, men siden den kom fra meg, trodde jeg alle ville skjønne at det ikke var alvorlig ment, og at jeg dermed slår bunnen ut av påstand før noen i det hele tatt rakk å komme med den!
Men, jeg ser at jeg kanskje burde brukt punktum (og linjeskift) istedet for komma! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 24.04.2011 10:44; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 23.04.2011 20:05 Post subject: |
|
|
Den som burde benkes er Hoftun.
Hvius man ser talentet, og samtidig vet at spilleren mest sansynlig vil slå til og få mye spilletid, så burde Hoftun ha signert ny kontrakt med både Bakenga og Åsen før sesongen startet.
Hvis Bakenga og Åsen ikke signerer 3-4 års kontrakter med klubben, som kan reforhandles om de får mye spillertid, så er det en skandale.
Klubben har fått mye skryt for ungdomssatsingen de siste årene, og at man har lykkes med å få juniorer til å bli gode nok fpr A-laget, men da kan man ikke la de gå til andre klubber. Mitt tips er at Bakenga har samme potensial som Tettey. Da snakker vi om nye titalls millioner tapt for klubben på grunn av Hoftuns inkompetanse. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 23.04.2011 21:14 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: |
Det jeg gjorde var rett og slett å plante å en setning med en anklage som sannsynligvis ville dukket opp før eller siden uansett, men siden den kom fra meg, trodde jeg alle ville skjønne at det ikke var alvorlig ment, og at jeg dermed slår bunnen ut av påstand før noen i det hele tatt rakk å komme med den! |
Genial tanke, Bakklandia. Fint å se at du hele tiden forsøker å være et skritt foran. |
|
| Back to top |
|
 |
hristo Senior

|
Posted: 23.04.2011 22:07 Post subject: |
|
|
| Støtter benking av Bakenga. Klubben ender i grøfta hvis det fortsetter sånn. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 23.04.2011 22:31 Post subject: |
|
|
| Både klubben og Bakenga må skjerpe seg dramatisk. Dette hører ingen steds hjemme. Huff, av og til lurer jeg virkelig på hvordan Rosenborg ser ut i 2015 sånn som pilene peker nå. |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 24.04.2011 00:31 Post subject: |
|
|
Jeg baade haaper, men ogsaa tror, at Bakenga ikke mener dette selv. Artikkelen viser til en raadgivers uttallelser, ikke det Bakenga selv maatte si eller mene. Skjoenner ikke hvorfor han vil dra naa, han faar jo massevis av spilletid i ung alder, mer enn han kunne haape paa, og kanskje fortjener ift. enkelte ujevne prestasjoner. Kan vi snakke om konkret og virkelig stor interesse fra en sikkelig gigant her, som har scoutet paa Bakenga i u-landskamper? Ikke pokker og faen om Bakenga oensker aa dra fra Rosenborg til en middelklubb. I saa fall boer han benkes, det er jeg enig i. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 24.04.2011 00:43 Post subject: |
|
|
| nilskristian wrote: | | Støtter benking av Bakenga. Klubben ender i grøfta hvis det fortsetter sånn. |
Skal ikke se bort fra at det er gedigne opproerstilstander i prestasjonsgruppa for tiden. Dette er farlig, men ikke helt uventet, og kanskje boer man proeve aa forstaa. Flere oensker seg vekk, de har sett seg lei av Brakke-mentaliteten paa Lerkendal. Naa tar jeg ikke en raadgivers uttallelser for god fisk, men om dette mot all formodning skulle stemme har Rosenborg et alvorlig problem. Jeg ser, og det har jeg sagt foer, tendenser til revolusjons-lignende tendenser i Rosenborg Ballklubb. Dette maatte vel komme. Vi er inne i en av de viktigste epokene i klubbens historie. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
Komatic Proff

|
Posted: 24.04.2011 03:53 Post subject: |
|
|
Som sau1 presiserer; dette er en "rådgivers" uttalelser. Jeg tar det ikke 100% for god fisk riktig ennå...... _________________ I am very mistrustful of people who are constantly over-intellectualising things. It kills passion. You have to allow yourself to lose control from time to time
-Eric Cantona |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 24.04.2011 07:53 Post subject: |
|
|
Jeg velger inntil videre å beholde roen.
Denne "Ekkel" er flink til å forhandle frem superkontrakter for unge lokale helter.
Vi kan jo straffe alle som ikke vil signere dårlige kontrakter og skaffe oss spillere som tar til takke med det.
Spillerne bør stå til ansvar for at klubben ikke har råd til å betale lønn...eller?? _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 24.04.2011 08:10 Post subject: |
|
|
| Noen som vet sånn cirka hvor stor kontrakt spillere som Bakenga og Henriksen ifjor tilbys? Det er vel uansett ikke slavekontrakter. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.04.2011 10:09 Post subject: |
|
|
Bakenga (og Åsen) har vel samme kontrakt som Henriksen opprinnelig hadde, før sistnevnte forlenget ut 2013.
Ekker hadde litt mer å si i avisa i går:
- Kan hans uklare arbeidsforhold påvirke hans prestasjoner ute på banen?
- Unge spillere vil kunne variere i prestasjonene. Han har et profesjonelt forhold til å spille, så det at en ny kontrakt ikke er signert påvirker ikke hans fokus på banen.
(...)
- Kan du forstå det om trener Jönsson velger å sette disse (spillerne uten kontrakt) ut av laget om det går lenge før kontrakt signeres?
- Det tror jeg aldri vil skje. Trenerne til Rosenborg tar ut det som er best for laget uansett. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.04.2011 10:13 Post subject: |
|
|
| Kjenner jeg blir kvalm bare av å lese navnet Ekker. Har ikke vært noe annet enn utenlandsfrieri og griskhet forbundet med han. En parasitt, på linje med blant annet Fosdahl. Så mye for samarbeidet og den "eksklusive avtalen" med Stars & Friends. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 24.04.2011 10:32 Post subject: |
|
|
| Svaret på den kommentaren ifra Ekker bør være tribuneplass for Bakenga mot Vålerenga. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 24.04.2011 12:15 Post subject: |
|
|
Hehe, og det er akkurat det som skjer, han er vraket.
http://www.tv2sporten.no/...76780.html _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 24.04.2011 12:32 Post subject: |
|
|
Greit det, men årsaken som oppgis er varierende prestasjoner.
Det hadde vært deilig med en trener / SD som gikk tydelig ut å sa at klubben er i en svært alvorlig situasjon, og at spillere som signaliserer at de vil vekk ikke vil bli satset på. Det hadde vært å sende et tydelig signal.
Så får spillerne selv vurdere hva som er i dere interesse. Jeg er som flere andre utrolig lei av spillere som viser null respekt og hjerte for klubben. Man skal være stolt av å spille på RBK. Hvis man ikke er det kan man bare stikke. Som situasjonen er nå bør alle i klubben gå grundig i seg selv. Utspill ala Ekker / Bakenga er meget malplasserte og provoserende akkurat nå.
Skulle ønske Hoftun kunne vært tydelig her. Fokuser eller fuck off. De har fått bra med lønn for det ene poenget de har sikret så langt. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.04.2011 20:25 Post subject: |
|
|
| Deilig at dette kommer fra en såpass profilert mann. Tipper Wolden & Co har fått idéen til denne saken fra reaksjonene på dette forumet de siste dagene. |
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 24.04.2011 20:45 Post subject: |
|
|
| Jeg synes det blir feil å kritisere en 19 åring i media på denne måten. Det virker som Hansen glemmer at Bakenga er ung og uerfaren, og derfor lett lar seg påvirke av grådige agenter. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.04.2011 20:52 Post subject: |
|
|
| Nei, vet du hva. Om en nittenåring er voksen nok til å bo alene og være fotballspiller i utlandet, får han jaggu tåle å høre hvor skapet står. Det er Bakenga som bestemmer over sin egen karriere, og han tråkker nå så feil som jeg aldri trodde han kunne gjøre. At agentene som omgår spillerne er søppel, er gammelt nytt. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 24.04.2011 20:59 Post subject: |
|
|
| Jeg skal hvertfall ikke applaudere så mye som et klapp når han kommer inn mot VIF. Burde bli antydninger til bu'ing. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 24.04.2011 21:24 Post subject: |
|
|
| Jeg synes fortsatt det er helt absurd at Bakenga "driver å vurderer utlandet". Hva slags klubber skal dette liksom være snakk om? Fyren er jo ikke fast på Rosenborg engang jo. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.04.2011 21:29 Post subject: |
|
|
| Vi skjønner vel alle hva som foregår her? Bakenga og agenten forsøker å skape et inntrykk av at han er attraktiv i utlandet (noe som er en helt utenkelig og absurd tanke), for å presse opp lønna med en del lapper i måneden. Rosenborg bør sette et eksempel og sette NED tilbudet sitt med en liten symbolsk sum - for så å gi han en tidsfrist på maks tre dager. Take it or leave it. A-laget eller reservelaget. Kanskje det kan skremme andre guttunger fra å drive med lignende taskenspill i fremtiden. |
|
| Back to top |
|
 |
|