| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
davus Rutinert

|
Posted: 31.03.2011 14:29 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | NÃ¥ er det ihvertfall helt klart ser det ut som, og igjen har han snakket til en svensk avis,
Lustig forlenger ikke med RBK og selvfølgelig skal han til en "toppklubb"
http://www.tv2sporten.no/...57007.html |
Don't flatter yourself Lustig... _________________ Forza Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 31.03.2011 15:05 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Favorittklubben min Port Vale kunne jo trenge litt større bredde på høyreback-plassen. |
Har inte Vuku någon bra höyreback? |
|
| Back to top |
|
 |
micke Proff
|
Posted: 31.03.2011 16:20 Post subject: |
|
|
I denne reportasjen: http://www.tv2sporten.no/...42353.html sier Solskjær at han er skuffet over holdningene i Norsk fotball. Om noen så det på tv2sporten, så kom det noen kommentarer på prestasjonsbasert lønn. Altså, senke lønna til samtlige, men for de som virkelig presterer, så merker de ingenting til denne reduseringen. Dette er noe jeg virkelig støtter, for når slike som "Slustig" driter seg ut i media, så trenger det ikke være noe økonomisk tap å la en slik spiller med en slik lønn sitte på benken frem til at han innser at "jeg må prestere for å komme meg ut, og bør holde kjeft til jeg har funnet meg en ny klubb" _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 01.04.2011 09:58 Post subject: |
|
|
Problemet er at dette er et intercontinentalt problem. Hvis vi i Norge skal begynne med slike kontrakter så vil tippeligaen falle betraktelig i atraktivitet med tanke på hvor selvopptatte fotballspillere har blitt. Hvis prestasjonsbaserte kontrakter skal innføres, så må flere land melde seg på, Norge + de landene som allerede har det vil bli for lite. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 01.04.2011 11:25 Post subject: |
|
|
Tja, Bundesliga har jo gjort noen grep _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 01.04.2011 14:28 Post subject: |
|
|
| Schalke er en klubb som har bonusbaserte lønninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 01.04.2011 15:37 Post subject: |
|
|
Bundesliga er vel et unntak. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 11.04.2011 09:56 Post subject: |
|
|
Mikael XXX innrømmer overspilling
http://fotball.adressa.no...197790.ece
Litt selvinnsikt var jaggu meg på tide. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 11.04.2011 11:13 Post subject: |
|
|
Veit du, Vollrik, jeg har alltid trodd at du har brukt XXX på den måten for å signalisere at det ikke spilte noen rolle om det Lustig eller Dorsin - altså at det du skreiv stort sett gjaldt for begge to uansett. Hvilket jo ikke har vært så langt fra sannheten i enkelte kamper.
Så feil kan man altså ta. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 11.04.2011 12:18 Post subject: |
|
|
| De latterlige overraksjonene til Lustig når dommeravgjørelser går ham imot syns jeg er direkte pinlig å se på. Er som en bortskjemt 10-åring som ikke får viljen sin. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 11.04.2011 12:44 Post subject: |
|
|
| Det var særlig fælt når man mente seg snytt for straffe etter at han falt altfor lett, ble stående igjen på topp og kjefte på alt og alle mens Lillestrøm kontret i vei på hans side. |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 11.04.2011 12:50 Post subject: |
|
|
Hei Lustig. Hvis du ikke slutter å oppføre deg som en dritunge, ønsker jeg ikke å ha deg i klubben min. Sutring, feiring fremfor benken til LSK på både 3-3 og 4-3scoringa. Du var i posisjon til å feire med gutta, men du løp det kjappeste du kunne mot Henning Berg og co.
Slengkyss og tommel opp mot en benk som akkurat har opplevd laget sitt miste en 3-1ledelse er i beste fall barnslig oppførsel. I mine øyne er det svært usportslig, noe som straffes med gult kort. Er det verdt det? Vi trenger 11 mann på banen som ønsker å bidra til seier. Iallefall i år, hvor vi har en SD som har gjort(eller ikke gjort?) sitt for at stallen ikke er like sterk som den var tidligere. I tillegg går vi i dundrene underskudd. Forstå det den som kan.
Nei Mikke. Skjerp deg, jeg vil ikke ha slik oppførsel, som du viste i går, i klubben min. |
|
| Back to top |
|
 |
cris Proff
|
Posted: 11.04.2011 13:03 Post subject: |
|
|
| Enig i det som skrives om Lustig. Han viser en usportslig opptreden som jeg misliker sterkt. Han er dessuten klare defensive svakheter som ødelegger for oss. Håper han forsvinner snart. At han er på det svenske landslaget er utrolig. Det sier svært mye om nivået på den plassen i Sverige. |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 11.04.2011 13:13 Post subject: |
|
|
| Jeg føler det sier mer om innstillingen til RBK, enn om nivået på backplass i Sverige. I 1,5 år var han enorm på backen vår. Løp, scora mål, kjempet og viste riktig innstilling. Nå er han blitt stormannsgal og øver seg til et liv i Italia. Håper, for hans del, at han kan benytte seg av italiafaktene i Belgia og Nederland også. Ikke faen om han signerer for en italiensk toppklubb. Hvis de ikke trenger stallfyll, riktignok. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 11.04.2011 14:57 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | Veit du, Vollrik, jeg har alltid trodd at du har brukt XXX på den måten for å signalisere at det ikke spilte noen rolle om det Lustig eller Dorsin - altså at det du skreiv stort sett gjaldt for begge to uansett. Hvilket jo ikke har vært så langt fra sannheten i enkelte kamper.
Så feil kan man altså ta. |
For å feie all tvil til side så gjelder det ikke Dorsin. Det gjelder en viss person som denne tråden handler om. det gjelder han du veit, eller Mikael XXX. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
KRS Proff

|
Posted: 11.04.2011 15:03 Post subject: |
|
|
Jeg trodde også det.
Hva med å bare skrive navnet da? I og med at vi har tre i stallen med (nesten) det samme navnet? |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 12.04.2011 09:37 Post subject: |
|
|
Fordi Vollrik er svært tålmodig, og i det lengste håper på å få flere med seg på de veldig oppfinnsomme kallenavnene "hengemhyr" og "xxx".
Akkurat disse to tingene gjør at Vollrik for meg er forumets aller største irritasjonsmoment for tida, og den, i mine øyne, barnslige skittkastinga drar ned nivået veldig på en ellers forholdsvis bidragsytende debattant.
Dette kommer forøvrig ikke fordi jeg er så innmari fan av verken Bjärsmyr eller Lustig, sånn som han har spilt de siste ti-tolv kampene for oss. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 12.04.2011 11:13 Post subject: |
|
|
+1
Ta med Hentesveisens patetiske "IF"-betegnelse på vålerengen. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
Looney Senior

|
Posted: 12.04.2011 11:36 Post subject: |
|
|
Fikk en e-post fra en kamerat som støtter LSK i dag, de har vist planer om å synge følgende sang når RBK spiller på Åråsen;
Mel: You are my sunshine.
Mikael Lustig/
Hold deg på beina/
Jeg syns du ramler, så altfor lett/
Vi spiller fotball, ikke teater/
Så Micke, hold deg på beina i kveld
Jeg måtte faktisk trekke litt på smilebåndet av denne. _________________ Eh...what's up, doc?", |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 12.04.2011 11:39 Post subject: |
|
|
Det har vel egentlig bare vært en forkortet måte å illustrere hva jeg synes om disse to spillerne. Jeg kunne nemlig skrevet en tusensiders bok om det jeg har på hjerte om disse to ubrukelige karene.
fra nå av Bjærsmhyr og Lustig, ikke fordi jeg har dårlig samvittighet spillerne.
Mikael Lustig fortjener på ingen måte fansens respekt fordi han respekterer ikke oss. Den fighterviljen han viste i 2008-09 har senere vist seg å kunn dreie seg om hans egen vinning. Per dags dato er han den spilleren som uten tvil har den verste oppførselen mot motspillere og dommere, rett og slett flaut. Filming, syting, overspilling og divafaktor av dimensjoner. Gikk også ut og sa:
"Ja jeg forstår fansens kritikk og frustrasjon, men fansen må forstå meg også"
Det går alltids an å forstå en spillers ønske om å komme ut, men Demidov ga i det minste jernet hele kontraktstiden som er en avtale mellom klub og spiller der spilleren faktsik får BETALT for å gjøre sitt beste og holde fokus. Lustig holder faen ikke fokus, går rundt og tenker på seg selv og AC Milan og presterer langt under sitt toppnivå.
Noen av Eggens største kritikkere med Peter Storey i spissen mener Lustigs prestasjoner begynte å dale etter NAEs ankomst, men sannheten er den at Lustigs prestasjoner begynte å falle da vi røk ut mot FC København. statistikkens tale på assist og målpoeng er NULL etter den kampen.
http://www.altomfotball.n...nId=120662
Det jeg tror, og du verden jeg er sikker, er at Lustigs motivasjon kollapset etter at hans drøm om CL brast. greit nok det var surt å ryke ut, men du Lustig, du er en person, fansen er flere tusen, tenk på dem og og blø litt for drakta! Det som gjør meg sikker på denne teorien, er Lustigs uttalelse om at han KANSKJE vil forlenge om vi kommer oss til CL nå i høst.
Grunnen til at jeg aldri sa Vadim XXX eller Steffen XXX, er at de holdt seg proffe til kontrakten hele veien ut, og at Demidov faktisk viste at han var god nok, og Iversen har en familiesituasjon mann er nødt til å godta.
Sa heller aldri Alexander XXX fordi Tettey ga gjernet hele veien tross rykter om Rennes, Olympiakos, etc.
Jeg skal slutte å bruke kallenavnene, men jeg håper dette innlegget hjelper dere å forstå hvorfor jeg gjorde det. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 12.04.2011 11:41 Post subject: |
|
|
| Looney wrote: | Fikk en e-post fra en kamerat som støtter LSK i dag, de har vist planer om å synge følgende sang når RBK spiller på Åråsen;
Mel: You are my sunshine.
Mikael Lustig/
Hold deg på beina/
Jeg syns du ramler, så altfor lett/
Vi spiller fotball, ikke teater/
Så Micke, hold deg på beina i kveld
Jeg måtte faktisk trekke litt på smilebåndet av denne. |
For en gangs skyld noe konstruktivt fra stasjonen. fra en nøytral synsvinkel kan vel de færreste si seg uenig. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.04.2011 11:45 Post subject: |
|
|
Kan vi låne den tro? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 12.04.2011 11:59 Post subject: |
|
|
du verden så mye hat det er mot lustig. jeg syns han hadde fortjent en straffer. etter å ha sett situasjonen et par ganger, er det en tydelig kontakt med lustigs lår, og selv om han faller lett, så tror jeg at han ville falt uansett.
lustig har ikke klart å økt sin kvalitet, men han holder forsatt et relativt høyt nivå. det er en myte at han ikke takler, det gjorde han også mot lillestrøm. men innleggene har dalt betraktelig i kvalitet. offensivt er han - bortsett fra variabel innleggskvalitet - fortsatt en kanongod spiller.
defensivt er han slettes ikke så verst, når han er tilstede. og det at han ikke har vilje, den kjøper jeg ikke. kilometertellinger viser også at få på banen legger ned like mange meter.
lustig er ikke lenger en av rbk's 3 beste, men han er fortsatt med god margin en av lagets 11 beste. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 12.04.2011 12:03 Post subject: |
|
|
Mulig han løper mye, men han har mistet totalt fokus og som du selv sier så er innleggende betraktelig dårligere. Og det folk er sure over, vertfall jeg, er holdningene hans. Det kan neppe være tilfeldig at han har 0 målpoeng i alle TL, EL og NM etter at vi røyk ut mot FC København. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
Posted: 12.04.2011 12:03 Post subject: |
|
|
| media wrote: |
lustig er ikke lenger en av rbk's 3 beste, men han er fortsatt med god margin en av lagets 11 beste. |
Vil ikke si at det er en prestasjon akkurat. Jeg synes han har blitt en dårligere spiller, og det at han ønsker seg til en større klubb hjelper ikke akkurat. Men hadde han gjort en like god innsats som Demidov gjorde hadde det gått "greit".. men han gjør ikke en god innsats, synes jeg. Etterlater seg veldig store rom når han er så offensiv + at han ikke får til så mye framover heller, som fører til at hans kvaliteter fra 2008-09 ikke er der for øyeblikket. |
|
| Back to top |
|
 |
|