| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 18.03.2011 10:20 Post subject: |
|
|
Fra nettmøtet:
| Quote: | | Jeg er ikke så bekymret. Tror det blir en spennende sesong med mange som kjemper om gullet - lenge. Laget er svakere, men jeg er ikke veldig imponert over konkurrentene heller. Det er mer et spørsmål om norsk fotball synker enda flere hakk på rankingen. |
| Quote: | | Etter det jeg har sett av Rosenborg mot internasjonal motstand i vinter synes jeg ikke vi skal ha for store forventninger i Europa. |
Litt av et ambisjonsnivå på kroken. Kan vel minne om en ivrig skribent her på forumet. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 18.03.2011 12:01 Post subject: |
|
|
| Kanskje bra at han senker ambisjonene litt da, så vi slipper alt for mange kommentarer om Nils Arne Eggen og at alt var bedre før. |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 18.03.2011 12:29 Post subject: |
|
|
| Det er sant. Det jeg ikke liker, er at hans holdninger i forhold til ambisjonsnivå også later til å ha spredd seg til de ansvarlige i klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
hristo Senior

|
|
| Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 23.03.2011 14:09 Post subject: |
|
|
| Fantastisk bilde i den artikkelen, og en vanvittig bruk av komma. |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 16.04.2011 02:52 Post subject: |
|
|
Dette går ikke akkurat i forhold til RBK og media, men heller media og RBK. Klubbens amatørprofil har tydeligvis fått gjennomslag også i media. Adressavisen sender nå kun journalister i forbindelse med "operasjon dagsverk" for å intervjue trener og spillere:
http://fotball.adressa.no...198186.ece
I særklasse pinlig var intervjuet med Prica! Hva f... skjedde med profesjonen?! Journalister er jaggu blitt siste sort! Finnes ikke yrkesstolthet hos den gjengen der lengre! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.04.2011 19:57 Post subject: |
|
|
| Litt overraskende at Adressa ikke dukket opp på treninga for å ordne nytt stoff til mandagsavisa si. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 19.04.2011 11:21 Post subject: |
|
|
Vise ord fra SK Branns mediesjef.
| Quote: | | - I likhet med avisleserne i Bergen, så antar jeg at trønderne ønsker seg positive saker om laget sitt. Så jeg tror ikke Adressa selger noen ekstra på dette. Jeg tror heller ikke vi skal fordele nedrykksplassene etter fire serierunder. |
http://fotball.adressa.no...198515.ece
Derfor Adressa tilnærmet aldri har gått løs på Hoftun og administrasjonens elendige arbeid? Slik som klubbens situasjon har blitt nå så nytter det ikke for adressa å skjule de negative tilstandene i klubben. Nå tror jeg de heller tjener på ærlighet. De færreste vil falle for "vent til potetene er tatt opp i Orkdal" nå. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.06.2011 23:21 Post subject: |
|
|
Om jag tvunget måste leta efter någon svaghet hos Erik Hamrén så är det att han bryr sig lite för mycket om oss; mediapacket, vi som skriver, tycker, låter, rubriksätter, hyllar, sågar.
Jag fÃ¥r en känsla av att han läser ALLT och värderar Âvarenda semiÂkolon; tolkar, synar, Âtänker, bemöter. Mitt under en landslagssamling inför viktiga EM-kval sÃ¥ borde han ägna sig Ã¥t andra saker.
Men jag förstår honom, förbundskaptener är också människor.
Läs mera: Patrick Ekwall: "Låt packet jobba"
Av og til hadde Hamrén faktisk nesten bedre oversikt over mine skriblerier enn meg sjøl.  |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 14.06.2011 23:22 Post subject: |
|
|
| Kan nesten ikke sies mange nok ganger: Erik Hamrén var en fantastisk fyr og en av de største gentlemenn innen norsk fotball gjennom tidene. Tror aldri han kom med en uttalelse som forulempet noen som helst, og var tvers gjennom en trivelig, bra fyr. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 15.06.2011 09:23 Post subject: |
|
|
Savner ham. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 15.06.2011 09:28 Post subject: |
|
|
| Hadde akkurat samme følelsen som Ekwall. Når jeg hørte intervjuene Hamren gjorde, så var det som om han leste RBKWeb hver kveld. |
|
| Back to top |
|
 |
Nils Heldal Senior
|
Posted: 15.06.2011 11:26 Post subject: |
|
|
| Jeg satte opp Erik Hamren som motager av meltwater nyhetsagenter på navn, klubb osv. Han fikk oversikt hver morgen og kveld. Samt så ble de ukeltlige møtene ofte brukt til å få oversikt over forum osv |
|
| Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 15.06.2011 11:34 Post subject: |
|
|
| Kjøres samme prosess overfor Hoftun eller ser han ikke nytteverdien i dette, da tenker jeg særlig vedrørende forum osv? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.06.2011 11:41 Post subject: |
|
|
| Mener å ha lest flere ganger at Hoftun ikke leser/bryr seg om hva som står på diverse supportrfora. Winsnes uttalte også for kort tid siden at han ble "svimmel av nettforum". Det er nok en trend at de mest utskjelte (les: de som gjør den dårligste jobben) forsøker å heve seg over debattfora. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 15.06.2011 11:54 Post subject: |
|
|
| Forstår dem mer enn godt. De fleste normale mennesker ville slitt med så mye negativ omtale som de har fått. At ting er kritikkverdig er en annen sak, men på det personlige planet må det være ganske ubehagelig å ha en bråte med 'dimlinger' som utskjeller en anonymt på forum. De mer seriøse innspillene drukner jo stort sett. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.06.2011 12:11 Post subject: |
|
|
| Det handler bare om å forstå forumsjargongen. Den lærer de ikke av å lukke øynene, for så å få det gjenfortalt av journalister og andre. Jeg er helt uenig i at saklige meninger drukner i "dimlinger" på rbkweb. Selvfølgelig er det en spiss tone her, men ikke verre enn at man bør tåle det om man skal jobbe på dette nivået. I det store og hele representerer brukerne her supporterne og medlemmene/eierne av klubben, og det er vi som betaler lønna til både Hoftun og Winsnes. Å kjøre på med "disrespect" mot en sånn medlemsmasse er et selvskudd. |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 15.06.2011 12:20 Post subject: |
|
|
| Selv om Hoftun aldri leser blogger og forum, slår han likevel fast at kritikken som kommer fram er veldig unyansert. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 15.06.2011 12:31 Post subject: |
|
|
| Kanskje han da burde skrive noen blogginnlegg på rbk.no og fortelle mer om jobben han gjør for å nyansere det da? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.06.2011 12:40 Post subject: |
|
|
| Han bør iallefall på en eller annen måte imøtegå det han mener er unyansert, fremfor å blåse av all kritikk på generelt grunnlag i Adressa og på TV2. Det hadde ikke gjort noe om han skaffet seg bruker på rbkweb. Han må da selvfølgelig være inneforstått med at han da ikke er her for å skaffe seg masse venner, men rett og slett for å oppklare eventuelle misforståelser og komme med egne betraktninger. På den måten hadde han vist karakterstyrke og ryggrad, men det er vel sikkert sånn at han føler seg altfor stor og god til å senke seg ned på forumnivå, med alle idiotene som henger på slike plasser... |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 15.06.2011 12:50 Post subject: |
|
|
Det blir feil hvis Hfotun skal bruke tiden sin til å skrive her, når klubben ligger i sumpen. Han bør gjøre det som en sportsdirektører skal. Hente gode spillere, signere kontrakter og innføre toppidrettskultur. Tviler på at dette gjøres på en god måte, men å sitte å svare oss på RBKweb gjør at han må bruke masse energi som han burde lagt i viktigere oppgaver.
Det er nok med at Nils Heldal er her. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.06.2011 13:23 Post subject: |
|
|
Hva er problemet med at han bruker litt av fritiden sin her? Det er da også tilfelle for de fleste andre brukerne her, regner jeg med. Det er ikke akkurat slik at vi slutter i jobben for å poste noen innlegg her.
Selv om klubben ligger i sumpen, er det begrenset hva Hoftun kan gjøre i løpet av en dag. Han får ikke gjort noe med offensive samhandlingsmønstre, for eksempel. |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.06.2011 14:23 Post subject: |
|
|
| Wow, det der må være årets agurk! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 15.06.2011 14:28 Post subject: |
|
|
| Tipper Hoftun er bra fornøyd med at utseendet hans er toppsaken på Dagbladet. |
|
| Back to top |
|
 |
|