View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 16.02.2011 10:23 Post subject: |
|
|
Tore Reginiussen og hans nåværende klubb virker å kun være interessert i å leie ham ut fram til neste sesong, og vi trenger ikke bruke penger på å trene ham i form. |
|
Back to top |
|
 |
Lillhammring Senior
|
Posted: 16.02.2011 10:50 Post subject: |
|
|
Nei, lån har vi vel ikke den beste erfaringen med! Synd både for oss og Reginiussen, han virker til å være ganske ferdig i Schalke spør du meg! Hvilke andre kandidater har vi på stopperplass egentlig? Syns det er mest kritisk, vi har mange, men egentlig ingen med god nok kvalitet! _________________ I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer! |
|
Back to top |
|
 |
mortenrf90 Junior
|
Posted: 16.02.2011 15:39 Post subject: savne eggen |
|
|
eg begynne å bli jævli redd foran sesongen det ser mørkt ut tapte 5-0 får kjøbenhavn, å eneste spelara mi he fenge denna sesongen e jo et vrak frå ranheim gammle høiland å skade plaga fredeim holm nå må faen me hoftun slutta å tru at han kan gjør gråstein om til gull. ska mi ut i europa så må det sje nåe på det øvergangs vindue å det kjapt.
SVART OG HVIT FÃ…R ALTIG [/list] |
|
Back to top |
|
 |
Bertleif Junior
|
Posted: 16.02.2011 15:49 Post subject: |
|
|
(........,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!???????????)
Her. Ta noen av mine. Du har visst mista dine.
Skal se om jeg kan finne en Shift-knapp til deg også. Tror jeg har en reserve ett eller annet sted. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 16.02.2011 16:01 Post subject: |
|
|
Du får starte ditt eget stand-up show, du sitter på gull! |
|
Back to top |
|
 |
RBK<3 Junior
|
Posted: 16.02.2011 17:22 Post subject: |
|
|
Bertleif wrote: | (........,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!???????????)
Her. Ta noen av mine. Du har visst mista dine.
Skal se om jeg kan finne en Shift-knapp til deg også. Tror jeg har en reserve ett eller annet sted. |
Når man først skal være kristisk til andres skrivefeil kan det jo være greit å skrive rett selv  |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 16.02.2011 17:36 Post subject: |
|
|
RBK<3^ wrote: | Når man først skal være kristisk til andres skrivefeil, kan det jo være greit å skrive rett selv.  |
Når man først skal kritisere noen som kritiserer andre for å skrive feil, kan det jo være greit å skrive riktig selv. |
|
Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 16.02.2011 17:56 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | RBK<3^ wrote: | Når man først skal være kristisk til andres skrivefeil, kan det jo være greit å skrive rett selv.  |
Når man først skal kritisere noen som kritiserer andre for å skrive feil, kan det jo være greit å skrive riktig selv. |
Naar man først skal kritisere noen som kritiserer andre for aaå skrive feil, kan det jo vaere greit aa skrive riktig sel. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 16.02.2011 18:00 Post subject: |
|
|
Om man, på noe tidspunkt, skal kritisere noen som kritiserer noen som kritiserer noens rettskriving, vil jeg foreslå ett helt annet forum. Så lenge man prøver, etter beste evne, å skrive bokmål og benytte vanlig norm innen tegnsetting så foreslår jeg at språkrådet kan få fortsette denne debatten.
Det er irriterende nok å vente på nyheter om sårt tiltrengt arbeidskraft i klubben om man ikke skal bli møtt av mange innlegg av denne art.
On topic: Noen som har kilder til hva klubben faktisk har av midler til kjøp?
Leser mange påstander om summer, men lite av kildebruk blandt disse påstandene. _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 16.02.2011 18:32 Post subject: |
|
|
Skal vi da konkludere med, overfor alle de siste bidragsyterne, at det ikke heter kristisk, men kritisk?  |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 16.02.2011 18:39 Post subject: |
|
|
sau1 wrote: | Hedon wrote: | RBK<3^ wrote: | Når man først skal være kristisk til andres skrivefeil, kan det jo være greit å skrive rett selv.  |
Naar man først skal kritisere noen som kritiserer andre for aaå skrive feil, kan det jo vaere greit aa skrive riktig sel. |
Trodde ikke du kunne å skrive "Å" på tastaturet ditt borte i England? |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 16.02.2011 18:40 Post subject: |
|
|
Clasiker wrote: | Leser mange påstander om summer, men lite av kildebruk blant disse påstandene. |
Rett skal være rett!
 |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 16.02.2011 18:44 Post subject: |
|
|
Diskusjonen her inne er nå et resultat av hvor lei den gjennomsnittlige rbk-supporter er av at det ikke enda har kommet en skikkelig forsterkning inn. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 16.02.2011 19:06 Post subject: |
|
|
Oppdatering på Saré og spillere inn-fronten:
- Saré står på lista. Men om han står øverst på den, har jeg ingen kommentar til, sier Erik Hoftun til adressa.no onsdag ettermiddag.
(...)
Overfor adressa.no bekrefter han at det både finnes klubber som er villige til å selge, og gode spillere som ønsker seg til Trondheim, men:
- Det handler først og fremst om økonomi, sier han.
Hoftun bekrefter at Kara-interessen står ved lag, og at det er «forsiktig» kontakt mellom RBK og TIL.
(...)
Også Saré var priset høyt, men etter det adressa.no har grunn til å tro har det tosifrede millionbeløpet falt etter at det internasjonale overgangsvinduet stengte 31. januar. Derfor er det mer realistisk å få hentet ham til Trondheim nå, enn tidligere.
- Vi jobber med to-tre konkrete spillere. Så får vi se hva som skjer, sier Hoftun
«Leiesoldaten» fortsatt RBK-aktuell _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 16.02.2011 19:14 Post subject: |
|
|
Hvorfor begynner de først å lete etter spillere den dagen vinduet åpner? Det virker hvertfall som at det er taktikken.  |
|
Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 16.02.2011 19:16 Post subject: |
|
|
knækk wrote: | sau1 wrote: | Hedon wrote: | RBK<3^ wrote: | Når man først skal være kristisk til andres skrivefeil, kan det jo være greit å skrive rett selv.  |
Naar man først skal kritisere noen som kritiserer andre for aaå skrive feil, kan det jo vaere greit aa skrive riktig sel. |
Trodde ikke du kunne å skrive "Å" på tastaturet ditt borte i England? |
Trykker jeg lenge nok paa aaaaa blir det en aaaå. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 16.02.2011 19:34 Post subject: |
|
|
Det samme skjer hos meg ogsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaå  |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 16.02.2011 19:57 Post subject: |
|
|
På tide å ta fikenbladet fra munnen:
Det som har skjedd på overgangsfronten så langt er en SKANDALE.
Størstedelen av sentrallinja forsvant ved starten av vinteren, og nå er man på vei ut av vintersesongen, med kun en måned til seriestart, uten en eneste god nok erstatter, og uten å ha spilt sammen et nytt lag.
Hoftun må gå. |
|
Back to top |
|
 |
Lillhammring Senior
|
Posted: 16.02.2011 20:02 Post subject: |
|
|
Er Kara så god som alle skal ha det til? har jo sett en del tromsø-kamper, men han har aldri imponert meg så veldig... Er det litt sånn at vi lykkes med å kjøpe Annan som en allerede integrert utlending og vi derfor mener at Kara kommer til å bli en like stor suksess? Jeg er skeptisk, og egentlig mer for å hente en spiller som Hauger eller Farnerud! _________________ I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer! |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 16.02.2011 20:03 Post subject: |
|
|
Hoftun tar det med ro han. "Det er forståelse i Rosenborg for at prosesser tar tid".
Bra at man er nøye, men man var på overtid allerede i forrige vindu. Det er jobben til Hoftun å få ting gjort. Ka ching. I boks. Done deal. Schalke brukte ikke akkurat lang tid på å skaffe seg mannen de ønsket.
Hoftun er en kjernekar, men dessverre totalt upassende som sportsdirektør i en klubb av vårt kaliber. |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 16.02.2011 20:15 Post subject: |
|
|
Jeg synes påstander om at Hoftun må gå, hadde vært rikere om man også trekker inn hvem man ønsker som erstatter?
Jeg er ingen stor fan av jobben Hoftun har gjort, fra utsiden. Men jeg er en stor fan av MANNEN Hoftun.
Derfor er det ganske tungt å si at han må gå, men jeg tenderer til å være enig med de som ytrer det ønsket.
Men jobben til Hoftun blir ikke bedre løst ubemannet. Hvem vil vi evt. ha inn? _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Supernils Proff

|
Posted: 16.02.2011 20:28 Post subject: |
|
|
Tydelig at TIL-spillerne følger godt med i nyhetsbildet... I grunn imponerende å være innenfor toppfotballen og likevel ha så lite greie på hva som foregår rundt seg. |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 16.02.2011 20:48 Post subject: |
|
|
Ser du ikke på Snøballkrigen på NRK1? De ligger noen år på etterskudd der oppe. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 16.02.2011 20:51 Post subject: |
|
|
Mulig erstattere for Hoftun er f.eks Siem, Karlsen, Samuelsson, Østergaard, osv. uansett lar en ikke vær å erstatte en åpenbart inkompetent leder fordi en ikke vet i dette øyeblikk hvem en skal erstatte han med.
Last edited by Keenoir on 16.02.2011 21:02; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|