View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Awesome Rutinert

|
Posted: 15.02.2011 21:44 Post subject: |
|
|
micke wrote: | andost4 wrote: | Dette er vel grunn nok til at vi burde strukket oss LANGT for å signere Bolanos i sommer? |
Ikke bare han, men tenk dere stallen om Hoftun hadde strukket seg lengre på for eks: Kone, Ingelsten, Cooper, Atta, Demidov, osv. Sikkert mange jeg har glemt, og mange som de har jobbet med på brakka men som aldri har truffet nyhetene.
Det hoftun heller har gjort er å hente spillere som molskred, olsen, winsnes, nordberg og høyland? Hva tenker han egentlig med? |
HAHA jeg ler av den listen du kommer med signeringer vi har gjort... sammenlignet med hva som har vært jobbet med! Rett og slett elendig.. _________________ I'm Awesome |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 15.02.2011 21:54 Post subject: |
|
|
Atta ja takk, ellers har vel ingen av de nevnte vist seg som det helt store. Ingelsten er en grei Tippeliga-spiss. Cooper har slitt nede i divisjonene i England osv |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 15.02.2011 21:57 Post subject: |
|
|
Det som er bra med denne kampen er at vi kan konkludere, og legge vekk noen diskusjoner. Lovende talent er nettopp det, lovende talent. Jalla-spillere er nettopp det, jalla-spillere. Ja, jeg sikter til Winsnes. |
|
Back to top |
|
 |
Supernils Proff

|
Posted: 15.02.2011 21:58 Post subject: |
|
|
Det eneste positive i dag er at denne smellen sammen med Shaktar-kampen viser for hele brakka hvor skapet faktisk står. Det hadde vært lettere å cruise seg gjennom overgangsvinduet uten forsterkninger med Spartak Moskva-kampen som argument på at "vi henger med i Europa fortsatt". Kjære Torbjørnsen, finn gull og diamanter for oss! Og kjære Hoftun, lytt til det Torbjørnsen eventuelt måtte komme med av anbefalinger! |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 15.02.2011 21:59 Post subject: |
|
|
Det er helt etter skjema at vi taper mot FCK i dag. De skal spille mot Chelsea om en uke og er i et helt annet gir en oss som har en måned igjen til alvoret starter. Jeg sliter likevel med å akseptere at vi drar hjem med 5-0 i sekken. Det er rett og slett pinlig, treningskamp eller ei.
Slik jeg ser kampen er det middelmådig over hele linjen, ingen skiller seg voldsomt ut. Vi ser tydelig effekten av at vi har fjernet to stoppere og en defansiv midtbanespiller fra førsteelleveren i ett stort jafs. For det første er ikke de som tar over på samme nivå, for det andre er de ikke samspilt. Resultatet er 5-0.
Etterpåklokskapens lys viser tydelig at gamlefar Eggen hadde rett i at vi burde kjøpt Bola. Hva om vi det var vi som hadde hatt han i kvalifiseringskampene? Det er en tankerekke jeg blir uvel av å forfølge.
Vi sitter tilbake med et lag som avslører sine svakheter så tydelig at det ikke kan misforstås. Vi har bruk for forsterkninger i alle ledd. Det må vi desverre se langt etter, så da spørs det hva vi skal prioritere. Personlig ønsker jeg meg en midtbanespiller.
Som hedon tror jeg også at Moldskred blir en sentral spiller for oss i år. Håper for lagets del at han kan heve spillet sitt opp på et høyere nivå enn i fjor. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 15.02.2011 22:07 Post subject: |
|
|
Glad vi tapte Sender ett stort varselblink bort til Brakka _________________ I'm Awesome |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 15.02.2011 22:13 Post subject: |
|
|
WegHard wrote: | Hva om vi det var vi som hadde hatt han i kvalifiseringskampene? Det er en tankerekke jeg blir uvel av å forfølge. |
Akkurat det trenger du ikke tenke så mye på. Bolaños var i Start under kvalikkampene, og en Bolaños fra eller til ville ikke endret spesielt mye på at vi ble fullstendig rundspilt i førsteomgang i Parken og kunne ha ligget under med fem mål. I hjemmekampen hadde vi dem skikkelig på gaffelen uansett.
Vi var skrekkelige uten Annan i fjor, og vi må få på plass en midtbanestrateg. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 15.02.2011 22:15 Post subject: |
|
|
Og flere håpet på et "hederlig resultat" i denne kampen. Det er jo helt Disneyworld å fabulere om slikt når man setter spillergruppene til RBK og FCK opp mot hverandre. Vi er Stadsgaard, Demidov og Annan fattigere siden sist. Våre tre beste spillere. I tillegg er Iversen og Strand borte som på gode dager kunne tilføre laget noe ekstra. Inn har vi fått en gammel midstopperbackup, en høy midtstopperbackup og en skadet spiss med målskrekk som slet med spilletid i Aalborg, et lag FCK slår greit 9 av 10 ganger.
Javisst er det krisemaksimering, men jeg liker ikke å tenke på stallen til RBK så få uker til seriestart. At denne gjengen vil være akterutseilt i de fleste sammenhenger kontinentalt er nå så, men jeg tviler faktisk på om det kan holde til gull hjemme også. Bønnene om at Speider-Stig skal finne spillere som han får overtalt Hoftun til å hente på bekostning av flere friidrettsutøvere fra Adecco tiltredes! |
|
Back to top |
|
 |
Mr.Fantastico Junior

|
Posted: 15.02.2011 22:18 Post subject: |
|
|
Herregud for en gjeng sutrekopper dere er. Skjønner ikke at dere gidder å følge med Rosenborg. Gjennomgangstonen her inne er jo at det er en gjeng suppegjøker i fra toppen og ned... |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 15.02.2011 22:22 Post subject: |
|
|
Dette forumet har vel aldri vært en samlingsplass for alle som ukritisk beundrer alt og alle og er mest opptatt av å "søng for trolljan". Gud bedre, det fins nok av dem også. Vi vet hvordan det gikk i 2007 og 2008, og spør du meg har vi enda færre grunner til å være optimister i vår enn de sesongene om vi ser på stallen. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 15.02.2011 22:28 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | Det er jo en treningskamp. Tipper vi får et hederlig resultat og det blir påpekt her inne at det bar veldig preg av å være nettopp en treningskamp. |
Ditto: Troppen er god nok og Jönsson ser ut til å ha fått samspillt laget skikkelig. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Last edited by Nåssåladden on 15.02.2011 22:31; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 15.02.2011 22:28 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | WegHard wrote: | Hva om vi det var vi som hadde hatt han i kvalifiseringskampene? Det er en tankerekke jeg blir uvel av å forfølge. |
Akkurat det trenger du ikke tenke så mye på. Bolaños var i Start under kvalikkampene, og en Bolaños fra eller til ville ikke endret spesielt mye på at vi ble fullstendig rundspilt i førsteomgang i Parken og kunne ha ligget under med fem mål. I hjemmekampen hadde vi dem skikkelig på gaffelen uansett. |
Rundspilt eller ei, vi var ett mål fra å slå dem ut. I mitt hode er det ikke totalt urealistisk at Bolaños kunne gjort en forskjell hvis han hadde spilt for oss. I dag scoret han f.eks. to mål og la opp til ett. Så jeg forbeholder meg retten til å bli uvel av tanken;) _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 15.02.2011 22:30 Post subject: |
|
|
0-5 må jo kunne kalles hederlig. Så dårlig som enkelte mener RBK er så er alt bedre enn 0-8 godkjent
Ellers må vel også jeg etter hvert medgi at Vålerenga siden de kun tapte 1-5 faktisk seiler opp som en seriøs utfordrer til gullet nå.  |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 15.02.2011 22:33 Post subject: |
|
|
Du glemte å nevne at glimt tapte 0-8 for et antatt bedre lag i 08. De presterte vel gjerne bedre enn motstanderen den kommende sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 15.02.2011 22:34 Post subject: |
|
|
Kristobal,
det skumle med VIF, er at de faktisk hadde litt grep på deres første omgang i kampen mot FCK i 1.omgang. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 15.02.2011 22:55 Post subject: |
|
|
Dette kom ikke akkurat som noe sjokk... jeg hadde ventet mange mål i sekken. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 15.02.2011 23:09 Post subject: |
|
|
Så pinlig. Greit nok at folk forventet tap, men 5-0? Jeg klarer ikke å se noe positivt akkurat nå.
Winsnes: Ræva
Bakenga: Ræva, send ham til Ranheim.
Dorsin: Elendig
Lustig: Horribel
Prica: Elendig
Resten: Dårlig. Den eneste som får et lite plusspoeng av meg er Moldskred. Begynner å bli vanlig at etter hver kamp så er det Moldskred som får mest skryt. Tror han får en god sesong. |
|
Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 15.02.2011 23:10 Post subject: |
|
|
Langt i fra noen overraskelse dette. Dette blir en nitrist sesong, med lite å glede seg over. Helt selvforskyldt og selvvalgt. Laget er milevidt unna det man må og skal forvente, en sportslig ledelse som ikke holder mål og en ordinær trener. Spillerstallen er totalt utarmet og laget ledes av en trener som ikke har det som trengs for å føre RBK tilbake til den posisjonen laget skal ha. Å tape med fem mål mot FCK er totalt uakseptabelt. _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
Eggen, etter å ha slått Real Madrid 2-0 i 1997. |
|
Back to top |
|
 |
KRS Proff

|
Posted: 15.02.2011 23:11 Post subject: |
|
|
Vi taper i oppkjøringen etter en måned med hardtrening mot et lag som skal ut i CL sluttspill om en uke, uten å ha erstattet sentrale spillere. At dette kommer som et sjokk for noen er faktisk helt utrolig!
Hadde vi spilt 1-1 hadde vel det bare vært en indikasjon på at enten; vi har ikke trent hardt nok, eller; vi har timet formtoppen helt feil. (eller at FCK har blitt heeeelt vanvittig dårlige plutselig)
Jeg er bekymret for klubben jeg og, men å bruke denne kampen som et eksempel blir feil. |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 15.02.2011 23:13 Post subject: |
|
|
Nei og nei og atter nei. Dette lover alt annet enn godt. Per i dag har vi fem spillere på topp Tippeliga-nivå (Ørlund, Lustig, Skjelbred, Henriksen, Prica) og frykter derfor at vi kommer til å ligge nærmere bunnen enn toppen i år. Ærlig snakka.
Dypt skuffet og bekymret, særlig fordi jeg hadde sånn god tro på Janne Jønnson. |
|
Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 15.02.2011 23:19 Post subject: |
|
|
Ut med Janne! Inn med Eggen igjen! blaaaah _________________ Forza Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 15.02.2011 23:21 Post subject: |
|
|
Er vel ikke Janne Jönsson sin feil at fjorårets 11'er med Annan, Demidov, Stadsgaard og Iversen er byttet ut med Winsnes, Wangberg, Høiland/Nordberg og Bakenga.
Jeg for min del venter med å vurdere årets RBK-lag til stallen er komplett. |
|
Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 15.02.2011 23:24 Post subject: |
|
|
thoves wrote: | Er vel ikke Janne Jönsson sin feil at fjorårets 11'er med Annan, Demidov, Stadsgaard og Iversen er byttet ut med Winsnes, Wangberg, Høiland/Nordberg og Bakenga.
Jeg for min del venter med å vurdere årets RBK-lag til stallen er komplett. |
Dette årets lag skal, som under den forrige svensken, slå andre lag med forsvarspill...Men egne mål? _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
Eggen, etter å ha slått Real Madrid 2-0 i 1997. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.02.2011 23:25 Post subject: |
|
|
Har du i hele tatt sett Jönsson sitt Stabæk? Påstanden har aldri vært for defensiv heller det at han til tider har vært for naiv i angrep. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.02.2011 23:26 Post subject: |
|
|
Jeg skylder på dig, ace... _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|