| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 15.02.2011 20:50 Post subject: |
|
|
Jeg er glad for at det er FCK og ikke vi som er i CL. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
micke Proff
|
|
|
| Klevolainen wrote: | | Micke: Ja? |
Det -blir-, heter det _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
|
|
| Næh, hadde trengt pengene. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.02.2011 20:51 Post subject: |
|
|
| Vi ser nå konsekvensen av Hoftun sin uvillighet til å satse på typer med teknikk, fart fordi dem er uforutsigbare istedenfor valgte enn å avskjedige Torbjørnsen og satse på trauste middelmådige nordmenn. Hoftun trengte kun 18 måneder uten hjelp før han la hele troppen i ruin. Samtidig har Skutle og Svendsen tømt pengebingen på masse utenomsportslig fjas som klubben ikke tjener penger på. Før hadde det kanskje holdt med noen enkle grep ,men nå tror jeg dessverre at vi trenger en revolusjon. Frykter at vi skal kollapse allà 2005 i årets serie. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 15.02.2011 20:54 Post subject: |
|
|
| micke wrote: | | Klevolainen wrote: | | Micke: Ja? |
Det -blir-, heter det |
Ah, så tilbake på feil kan  |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 15.02.2011 20:56 Post subject: |
|
|
Vi har kollapset i enda større grad enn i 2005. Eneste forskjellen er at kollapsen ikke er synlig enda. Nå har vi hverken penger, navn, mange nok gode spillere eller en tankegang/plan.
Klubben er dømt til å bli en drittklubb, en parentes i klubfotball-sammenheng, om ikke noe ekstraordinært skjer (som om Abramovitsj Jr. skulle bestemme seg for å spytte inn noen hundre mill) eller om ikke en person med en klar, god tankegang kommer inn og får laaaaang tid på seg til å snu flisa. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 15.02.2011 20:57 Post subject: |
|
|
| Jeg trenger nok litt tid ja, men jeg får nok gjort jobben |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 15.02.2011 20:58 Post subject: |
|
|
Merkelig hvordan spillet løftet seg etter byttene.
Har tro på at dette kan bli bra frem til høsten. Så spørs det på trekningen. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 15.02.2011 20:58 Post subject: |
|
|
@Macha.
Helt uenig i det. Alt som trengs er teft på overgangsmarkedet og arbeidsro for hovedtrener. Skal ikke mer enn tre-fire gode signeringer før vi blir konkurransedyktige i Europa, men det er klart, det er et stykke å gå, spesielt med Hoftun i sjefstolen. Så å være noe annet enn negativ på dette tidspunktet er nær sagt umulig.
For meg blir slutten på overgangsvinduet helt avgjørende. Blir bingo å spå noe som helst.
Last edited by abjoern on 15.02.2011 21:00; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 15.02.2011 20:59 Post subject: |
|
|
4-0. Gleder meg til Solbakkens oppsummering av kampen. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.02.2011 20:59 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | Og Hamren.
Det er Hamren som har skapt denne maskinen som ikke duger til annet enn å ta kjedlige 3 poengere i den norske ligaen. Internasjonalt var vi bedre før han kom. Han fjernet samhandlings filosofien i klubben, nå spiller alle for seg selv. |
Haha, en av de tynneste fotballfaglige konklusjonene jeg har sett... Dette trodde jeg ikke skulle være mulig. RBK spilte offensiv fotball av høy klasse i Europaligaen under Eggen. Har de nå allerede "glemt" dette da, eller?
De individuelle ferdighetene laget besitter er skremmende. Midtbanen vår er helt horribel, her må Saré og Kara hentes. Disse to pluss Skjelbred og Fredheim Holm bør benyttes på midtbanen vår i en diamant, mener jeg. Henriksen er for lett internasjonalt ennå. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.02.2011 21:00 Post subject: |
|
|
Viktigste signeringen så langt er denne vinteren er Torbjørnsen. Vi har ikke gjort et eneste bra spillerkjøp siden han sluttet istedenfor har vi kastet vekk tid og penger på folk som Winsnes. Jævlig bra sparetiltak eller hva Skutle? Drømmer om ny sportsdirektør, styreleder og daglig leder. Dagens gjeng har kastet vekk nok millioner uten å oppnå tilfredsstillende resultater og heller ikke har klart å bygge ett sterkt fundament .
Last edited by Keenoir on 15.02.2011 21:03; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 15.02.2011 21:02 Post subject: |
|
|
Lustig suger balle. Han blir passert hver gang noen utfordrer han. For en elendig back i Europa. Og han vil til større ligaer.
Har ikke sett første omgang, men tviler på at han var noe bedre |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 15.02.2011 21:02 Post subject: |
|
|
| Der kom nr. 4 gitt! |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 15.02.2011 21:03 Post subject: |
|
|
Treningskamp. Men alikevel. Satan, fitterosenborg.
Edit: Frustrert. |
|
| Back to top |
|
 |
micke Proff
|
Posted: 15.02.2011 21:04 Post subject: |
|
|
Tror vi får se mange skuffende resultater i årets tippeliga. Tror ikke rosenborg klarer topp 3 engang. _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 15.02.2011 21:04 Post subject: |
|
|
| Nå kommer Bjærs. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 15.02.2011 21:05 Post subject: |
|
|

Last edited by Konesseur on 15.02.2011 21:06; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
|
|
| Syndebukken er gjort klar også med Jönsson sånn at de samme idiotene i bakgrunnen skal få fortsette med sin vandalisme mot klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
|
|
| Det som uroer meg mest er det at jeg ikke kan se en spiller på rosenborg som er god nok for dette FCK laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Bjørkis Senior
|
Posted: 15.02.2011 21:06 Post subject: |
|
|
| Det stinker virkelig av Rosenborg-utgaven per dags dato. Tenk om vi skulle mislykkes i jakten på forsterkninger før 31. mars... Det kan jo spøke selv for en medalje med denne stallen, og ikke minst med den elleveren vi har akkurat nå. Det gjør nesten fysisk vondt å sitte og se på hvor lette arbeidsforhold FCK har mot oss i denne kampen. Akkurat som en vanlig seriekamp for dem mot ett eller annet bunnlag i Danmark. Fryktelig svakt det vi presterer rett og slett. Cred til Moldskred som ser ut til å være den eneste utpå der som innehar noenlunde nivået som kreves mot motstand av dette kaliber. Ser ut som han har forbedret teknikken sin kraftig fra forrige sesong. Ballen sitter jo limt til skoen hans på diverse nedtak i dag! |
|
| Back to top |
|
 |
andreasb Senior
|
Posted: 15.02.2011 21:06 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | @andreas
Folk er ikke negative fordi FCK leder og er klart bedre enn oss i februar, men derimot fordi vi fremstår som et direkte dårlig fotballag, med klare ferdighetsmangler.
Man begynner å bli litt nervøs med tanke på forsterkninger, og om Hoftun er klar over hvor mange plasser som må forsterkes. Det holder ikke med to mann. |
Enig i den. Men kor gode virka Real mot Barcelona når de blei rundspilt? Litt satt på spissen, men et lag svikte fort når de møte et bedre lag.
Det MÅ komma inn ein kvalitetsspillar i hvert ledd. Bytte vi ut Høiland, Winsnes og Bakenga i denna kampen, så ser ikkje 11aren ikkje så værst ut. Men det forutsette selvfølgelig at vi får inn 3 gode...det er meir usikkert.
At vi blir pissa på av FCK i dag er etter skjema. Vi må stikka fingen i jorda: Vi er langt bak de i kvalitet. Det var vi i kvalikken i fjor før "stjernene" vi hadde forsvant.
Personlig har eg gitt opp forhåpningane om CL hvert år. Når vi ser etter spillerar så håpe eg på topp Tippeligaen kvalitet. Med det tenke eg på spillerar som er et hakk bedre enn de andre i ligaen i sin posisjon. At vi skal ha 11 spillerar som holde internasjonalt nivå er naivt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 15.02.2011 21:09 Post subject: |
|
|
| Faen, så slurvete vi er i alt som foretas. Trener vi i det hele tatt med ball? |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 15.02.2011 21:10 Post subject: |
|
|
| Definisjonen på rundspilt, gitt. Litt som sist kamp. Bare at nå har vi ennå dårligere spillere enn sist. Knapt et skudd på mål, selv om det i førsteomgangen jo var et par gode skuddposisjoner. |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 15.02.2011 21:10 Post subject: |
|
|
| En annen ting som er helt sykt er at når en av våre forsvarsspillere sender en pasning opp til midtbanen eller fra midtbane til angrepsspiller så greier faen meg FCK-spillerne å nesten løpe opp ballen før den når vår spiller. Konsekvensen er da at vår mann har spiller i rygg momentant når han mottar ballen og blir satt under press.Kjerringpasninger! |
|
| Back to top |
|
 |
|