| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 05.12.2010 21:47 Post subject: |
|
|
| Problemet ligger i at du tar feil på alle punktene du nevner..... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.12.2010 21:52 Post subject: |
|
|
Knallgod skuddfot har han. At resten er feil er jeg enig i.
Mulig han har et bra finteregister også, men det hjelper jo lite når det går i slow motion. Da blir han raskt avkledd, selv på det labre tippeliganivået. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 05.12.2010 22:01 Post subject: |
|
|
| Julegrisen wrote: | | Problemet ligger i at du tar feil på alle punktene du nevner..... |
Vil ha 2000-ords analyse av Helland. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 05.12.2010 22:04 Post subject: |
|
|
| Ankepunktet er toppfarten. Men, det er ingen tvil om at han er meget god en-mot-en, en av de aller beste i stallen på det aspektet. Kanskje den beste når det kommer til å passere motspiller langs krittlinja. En glimrende skudd -og pasningsfot har han også. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 05.12.2010 23:17 Post subject: |
|
|
Slik jeg ser det er det vel O2 som har vært Påls største ankepunkt de siste 2 sesongene. Samtidig har han også slitt med omstillingen offensivt/defensivt på dette nivået, de få gangene han har fått sjansen.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 14.01.2011 00:20 Post subject: |
|
|
| Tydeligvis med til GC. Får han en ny sjanse under Jönsson? |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 14.01.2011 02:04 Post subject: |
|
|
Han er jo fremdeles under kontrakt med klubben og når troppen per dags dato kun teller 19 utespillere (medregnet Helland) er det jo like greit at han blir med nedover. Dessuten har vi ingen backup for Dorsin på venstrebacken akkurat nå.
Jönsson har i tillegg sagt:
"Vi må kunne spille elleve mot elleve på trening. Vi skal minimum ha to økter på hel bane hver uke for å terpe samspill og relasjoner i tillegg til kamp."
Blir vel Janne sjøl, Rambo eller Hoftun som snører på seg skoa igjen under treningene så man blir fulltallig nå, da.  _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 19.01.2011 18:40 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...190569.ece
Utlånes til Ranheim.
Kan noen fortelle meg hvem som skal spille venstreback om Dorsin blir skadet? Winsnes? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 19.01.2011 18:47 Post subject: |
|
|
| Høiland |
|
| Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 19.01.2011 19:10 Post subject: |
|
|
Dette skjønner jeg heller lite av.. Han var jo der ifjor, spilte meget lite og mistrivdes.
Mulig det er trenerbytte som har gjort han sugen på et nytt opphold, for vet at han ikke var helt bestevenn med perry...
Men det blir spennende å se, han har jo noe å bevise både ovenfor Rbk, Ranheim og seg selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 19.01.2011 20:10 Post subject: |
|
|
| Bjørkan er forhåpentligvis litt mindre glad i gamlingene, Perry er ikke egnet som trener for en utviklingsklubb. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 20.01.2011 05:44 Post subject: |
|
|
Blir spennende, gutten trenger stabilt med spilletid nå.
Og midtbanen til RIL er ikke akkurat skremmende sterk:
Vegard Voll
Kristian Sørli
Finn-Magnus Johannessen
Espen Sødahl
Osei Oviasu?
Ser på dette som en god deal.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 20.01.2011 14:27 Post subject: |
|
|
Dette er siste sjanse for Helland til å komme seg opp på et høyere nivå tror jeg. Selv om mange er negative her mener jeg at han har mange kvaliteter utover "et bra venstrebein". Hvis han klarer å ta nivået i 1.div. tror jeg han kan bli bra, men jeg tror også at han trenger tillit over tid, minst en halv sesong for å slå til for fullt. Håper at Bjørkan virkelig ser noe i Helland da, og at han ikke blir sendt til Ranheim bare fordi vi har muligheten til det. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
| Back to top |
|
 |
Hercules Proff
|
Posted: 20.01.2011 15:03 Post subject: |
|
|
Er enig i at dette er Pål sin siste sjanse her i Norge for å komme seg videre.
Det var to eliteserieklubber som var interresert i å låne ham i fjor sommer, men disse to klubbene fikk ikke noen gode referanser ifra daværende Ranheim trener PJH. Kongsvinger og Sandefjord letet istede etter andre løsninger.
Jeg mener fortsatt han har potensialet til å blomster videre, men da bør han nok søke nye utfordringer i Sverige eller Danmark.
Det hadde visst dukket opp ett tilbud fra en dansk toppserieklubb på tampen av 2010.
Men jeg håper denne sjansen fra Ranheim, slår bedre til denne gangen! |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 21.01.2011 04:35 Post subject: |
|
|
| Daniel Ølhund jr. wrote: | | Hvis han klarer å ta nivået i 1.div. tror jeg han kan bli bra, men jeg tror også at han trenger tillit over tid, minst en halv sesong for å slå til for fullt. |
Du var innom noe vesentlig der, for låneavtalen går ut 1 august.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 23.01.2011 06:34 Post subject: |
|
|
| Overvar en kamp mot Malvik i fjor der Helland ble brukt som rundingsbøye i en omgang før Perry klokelig nok fjernet gutten fra banen.....dette var mot et 3.div.lag......Skulle nivået til spilleren ha tatt nye steg er det selvsagt positivt......men det er lite trolig. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 23.01.2011 11:41 Post subject: |
|
|
Sæther Moen & co var i slag da ja. Så bra at Perry hentet Sæther Moen etterpå  |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 23.01.2011 11:45 Post subject: |
|
|
Jeg er sikker på at om Helland hadde spilt for Strindheim så hadde han vært landslagsaktuell. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 23.01.2011 14:07 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal tvinge han inn i en backrolle som han tydelig ikke er komfortabel med, og antagelig ikke motivert for heller. Det sier vel like mye om Perrys evner som Hellands.
Helland bør kunne gjøre det ok i 1. divisjon hvis han får tillit på midtbanen og slipper unna Perry og Ullsokken. Grøss, for en kombinasjon. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.01.2011 14:45 Post subject: |
|
|
| Har fortsatt ikke lest gjennom hele Eggen- og Drillo-boka, men allerede innledningsvis hevder Ulseth å ha blitt tilbudt assistentjobb av Eggen. Ettersom jeg tviler på at det tilbudet kom før 1988, har han altså ikke vært langt unna å bli RBK-hjelpetrener... |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 23.01.2011 16:34 Post subject: |
|
|
| De tre prikkene tar jeg som et skummelt tegn på at historien kunne gitt oss Otto i 2004/2005 fremfor de to andre assistentene.. puster lettet ut nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 25.01.2011 21:49 Post subject: |
|
|
Det er vel om mulig det eneste som hadde vært enda verre enn Tom Nordlie... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 25.01.2011 22:30 Post subject: |
|
|
| Tror ikke Tom Nordlie hadde vært så gale er minst på samme nivå som f.eks Hareide. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 25.01.2011 23:44 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Har fortsatt ikke lest gjennom hele Eggen- og Drillo-boka, men allerede innledningsvis hevder Ulseth å ha blitt tilbudt assistentjobb av Eggen. Ettersom jeg tviler på at det tilbudet kom før 1988, har han altså ikke vært langt unna å bli RBK-hjelpetrener... |
"Fasit" får du ikke, det der nevnes ikke overhodet i boka bortsett fra i Ottos egen bisetning. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
|