|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 09.12.2010 00:59 Post subject: Ivar Sollie Rønning |
|
|
LFK-spiller skal trene med RBK
Midtbanetalentet Ivar Sollie Rønning (17) blir Rosenborg-hospitant til vinteren.
Landets beste fotballklubb har for lengst merket seg Levanger-spillerens kvaliteter. Ivar Sollie Rønning ble nøye fulgt av RBK sist sesong, og nå er han invitert til å bli med Rosenborg til en internasjonal juniorturnering i Oslo i januar. I tillegg skal nessebyggen utover vinteren trene regelmessig med framtidas menn på Lerkendal.
Dette er klart etter et møte mellom representanter fra Levanger og Rosenborg.
– Fin mulighet
– Dette er en fin mulighet for meg til å vise meg fram, og noe jeg forhåpentligvis kan dra lærdom av. Juniorturneringen i Valhall vil gi nyttig internasjonal erfaring. Jeg har selvsagt en drøm om å få spille for RBK en dag, men det er veldig langt fram dit, sier Ivar Sollie Rønning.
– Felles forståelse
Sportslig leder i Levanger FK, Cato Sundal, var med på møtet med RBKs Trond Nordsteien og Tore Grønning på Lerkendal, og partene var skjønt enige om at Ivar Sollie Rønning har best av å fortsette karrieren i LFK.
– Vi har en felles forståelse av hva Ivar er best tjent med, og RBK erkjenner at han har veldig gode utviklingsmuligheter i vårt miljø. Klubbskifte nå var overhodet ikke tema. Denne hospiteringen kan bli starten på et nærmere samarbeid, og det vil bli snakk om mer utveksling mellom klubbene, sier Cato Sundal. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 09.12.2010 02:09 Post subject: |
|
|
Smart av LFK og gutten. Bli i LFK med en god trener og ikke minst få spilletid. Å gå til RBK vil føre til at han som 90% av alle spillerne som går dit mister lyst og glød. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |