| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 14.11.2010 22:26 Post subject: |
|
|
Å dævven, er dere tilstede?!? Jeg trodde kanskje keeper ropte, og at det var årsaken til at Nordberg slapp den ballen videre...
Synd at Nordberg var negativt involvert, slik at hengehuene kunne komme på banen... Nordberg kunne jo gjerne vært BB i 10 kamper på rad uten at de ellers hadde ytret et eneste ord...
Fy f... som enkelte er fokusert på negativitet, klaging og syting  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.11.2010 22:46 Post subject: |
|
|
| Og der ble han lurt på ræv da Konate dro verdens treigeste finte. Dette er en Adecco-spiller, og det er bare trist at lista for innkjøp ligger så lavt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 14.11.2010 22:54 Post subject: |
|
|
Vil dere virkelig ha Ranheim opp?
Eneste positive med det er vel at det blir en ekstra kamp i Trondheim neste år. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 14.11.2010 22:57 Post subject: |
|
|
Det er ikke umulig at keeper ropte, ut fra måten han slår ut med armene på før Konate kommer i mellom. Uansett en kjempetabbe av en av dem.
Nordberg har en del veldig bra kvaliteter, men sliter veldig når spiller går litt litt fortere og blir helt satt ut ved en kjapp retningsforandring. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 14.11.2010 22:58 Post subject: |
|
|
Vil og vil - dersom de skulle rykke opp, så har de da fortjent det!
Hedon, du er et fyrtårn - optimismens og positivitetens bastion! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.11.2010 22:59 Post subject: |
|
|
| Jeg vil absolutt ikke ha Ranheim opp. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.11.2010 23:00 Post subject: |
|
|
| Daniel Ølhund jr. wrote: |
Nordberg har en del veldig bra kvaliteter, men sliter veldig når spiller går litt litt fortere og blir helt satt ut ved en kjapp retningsforandring. |
Kjapp? Det gikk jo i slow motion. Han skal slite greit mot Aguero & Co om den høyre-venstre-finta til Konato lurte han opp i pølseboden. |
|
| Back to top |
|
 |
Horribel Junior
|
Posted: 14.11.2010 23:05 Post subject: |
|
|
| tror du så reprisen... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.11.2010 23:05 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: |
Ja, du får ha meg unnskyldt for at jeg ikke sitter her og jubler over at vi har kjøpt en 25 år gammel middels Adecco-stopper som erstatter for Stadsgaard. Det er som å gå fra Mercedes til en gammel Kia. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 14.11.2010 23:07 Post subject: |
|
|
Neida, det skal du få lov til, og jeg er heller ikke av dem som lovpriser denne signeringen. Helt OK.
Men, jeg kan ikke huske sist du jublet for noe som helst her inne - beklager, men jeg greier det ikke... du er kanskje ikke en slik som lar deg begeistre så lett? |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 14.11.2010 23:09 Post subject: |
|
|
| Du bør ha tygd noen lykkepiller om du lar deg begeistre av en signering som Nordberg. Eller Winsnes. Eller Moldskred. Eller Jamtfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.11.2010 23:15 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | | Men, jeg kan ikke huske sist du jublet for noe som helst her inne - beklager, men jeg greier det ikke... |
Selv kan jeg ikke huske en eneste ting du har skrevet her, så jeg har full forståelse for at du ikke har stålkontroll på mine skriblerier. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 14.11.2010 23:25 Post subject: |
|
|
| uff, det var trist. Ikke at jeg egentlig vil ha Ranheim opp, men det er alltid kjipt å tape i 119 minutt. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 14.11.2010 23:29 Post subject: |
|
|
| Kjipt for Ranheim, men i og for seg greit at ikke kampen avgjøres på straffespark. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 14.11.2010 23:33 Post subject: |
|
|
| Rosenborg-midtforsvaret som sviktet ved begge målene. Snakk om å kjøpe gråstein. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 14.11.2010 23:35 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Hentesveis wrote: | | Men, jeg kan ikke huske sist du jublet for noe som helst her inne - beklager, men jeg greier det ikke... |
Selv kan jeg ikke huske en eneste ting du har skrevet her, så jeg har full forståelse for at du ikke har stålkontroll på mine skriblerier. |
Åååååå.... den svei skikkelig...
Når du skriver om ting du har greie på, så syns jeg at du er god - til tider veldig god. Det som er synd er at du bruker så mye tid på å kverulere, klage og syte over alt og alle. Kommer noen med argumenter som ikke er sammenfallende med dine meninger, da er det halshugging i knehøyde, i stedet for saklig argumentasjon. Det burde du, etter min mening, holde deg for god til. Jeg skulle ønske at du brukte mer tid på å skrive om ting du kan, det er åpenbart en hel del, og som utvilsomt er lærerikt for noen og enhver. |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 14.11.2010 23:38 Post subject: |
|
|
| Halshugging i knehøyde høres bedre ut en halshugging i ..... halshøyde. |
|
| Back to top |
|
 |
Supernils Proff

|
Posted: 14.11.2010 23:41 Post subject: |
|
|
| Escudos wrote: | | Halshugging i knehøyde høres bedre ut en halshugging i ..... halshøyde. |
Hva med knehugging i halshøyde? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.11.2010 23:54 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | | Det som er synd er at du bruker så mye tid på å kverulere, klage og syte over alt og alle. Kommer noen med argumenter som ikke er sammenfallende med dine meninger, da er det halshugging i knehøyde, i stedet for saklig argumentasjon. |
Eh, unnskyld meg, men her var det du som begynte å gjøre diskusjonen til en persondiskusjon fordi du tydeligvis ikke tåler at jeg ikke er like begeistret for Nordberg som deg. Denne kritikken blir ekstremt malplassert når den kommer fra deg akkurat nå, noe du også vil se om du sjekker hvordan denne dialogen startet. |
|
| Back to top |
|
 |
Awake Proff

|
Posted: 15.11.2010 00:14 Post subject: |
|
|
| Det ser i alle fall ut som Nordberg bommer voldsomt på målet. Han er ikke så dominerende som han burde vært i en kamp mot Hønefoss at jeg klarer å se at dette er en spiller som noen gang skal kunne få spille på Rosenborg. Fyren er faktisk 25 år og ikke noe stort talent lenger. Han er rett og slett en bra adeccoliga-spiller. Det er faktisk ikke godt nok for oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 15.11.2010 00:18 Post subject: |
|
|
Jeg veit ikke om det er knerten eller Ranheim-reserachern som står bak det, men på FM har i hvert fall Nordberg tre stjerner for RBK, av fem mulige (i hvert fall har ha det hos meg).
For øvrig: Hedon liker - og blir bare begistret for- kun ting han selv har foreslått, og ergo sine egne tankespinn... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.11.2010 00:32 Post subject: |
|
|
På siste FM står han registrert som RBK-eiendom utlånt til Ranheim allerede ved seriestart 2010, om jeg ikke husker helt feil. Var det på demoen, iallefall. Da er det vel knerten som har vurdert.
| Quote: | | For øvrig: Hedon liker - og blir bare begistret for- kun ting han selv har foreslått, og ergo sine egne tankespinn... |
Dette er naturligvis helt feil, men sånn for moro skyld; har du noen eksempler på noe jeg har foreslått?
Last edited by Hedon on 15.11.2010 00:36; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.11.2010 00:36 Post subject: |
|
|
| Man vurderer ikke spillere som kom så sent, jeg vurderte ikke Nordberg. Det er sikkert fordi de mener researcher av tidligere lag har bedre kontroll på ham enn researcheren av laget han kom til har rukket å få. Angående Steffens kreativitet, så tviler jeg ikke på at han inni hodet sitt er like kreative som alle de listet opp på VGD, men ettersom han mangler så mye annet så får han ikke ut kreativiteten, og dermed burde den nok vært satt ned, ja. Hans funksjonelle kreativitet er kanskje mer rundt 15? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 15.11.2010 01:26 Post subject: |
|
|
| Ville gjerne ha Ranheim i tippeligaen. Nordberg imponerte overhode ikke. Makkeren hans var mye bedre. Skjønner ikke at lista ligger så lavt, er sjukt. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 15.11.2010 04:51 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Hentesveis wrote: |
Ja, du får ha meg unnskyldt for at jeg ikke sitter her og jubler over at vi har kjøpt en 25 år gammel middels Adecco-stopper som erstatter for Stadsgaard. Det er som å gå fra Mercedes til en gammel Kia. |
Grunnen er enkel: Hoftun og ingen midler til å kjøpe spillere. Da blir det slik. Fra gull til bakgård burde neste bok om RBK hete. Evt "Stolt Fortid. Ingen fremtid" |
|
| Back to top |
|
 |
|