View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
JellyFish Veteran
|
Posted: 24.11.2005 20:32 Post subject: |
|
|
De bildene du viser der Litjeggen gir meg det samme inntrykket som deg. Virker som fyren er på vei til å tråkke oppå ballen, om han hadde til hensikt å ta ballen. Dette henger jo ikke sammen, så derfor kan han aldri ha hatt den hensikten.
Av de bildene kan det kanskje se ut som at han vil dra ballen fra høyre til venstre, men så spenner Ciljan ballen vekk. Derfor får ikke grekeren foten borti noe, og dermed kommer han videre borti leggen til Ciljan. Styggt uansett. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 24.11.2005 22:58 Post subject: |
|
|
Det er rett som du sier, men det som gjør han til en ekstra drittsekk er hvordan han fullfører tråkket, hadde dette ikke vært med vilje hadde han trekt foten tilbake, dette gjør han ikke, selvom han for lengst har sett at ballen er utenfor rekkevidde og bak ryggen sin  _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 24.11.2005 23:02 Post subject: |
|
|
JellyFish wrote: | og dermed kommer han videre borti leggen til Ciljan. t. |
Han kom vel ikke bare "borti leggen" til skjelbred da. han massakrerte leggen hans. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 24.11.2005 23:07 Post subject: Re: Slaktinga - Bildebeviset ??? |
|
|
Litjeggen wrote: | Er ikke det naturlig for en spiller å "sveipe" langs bakken dersom han prøver å gå etter ballen i denne situasjonen ? |
Det var det jeg og tenkte på! _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.11.2005 11:33 Post subject: |
|
|
- Jeg forsøkte å nå ballen, men dessverre traff jeg spilleren i stedet. Jeg mente absolutt ikke å skade han, forklarer Stoltidis.
Les mer: - Vet ikke hvordan jeg skal takle dette |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 25.11.2005 11:44 Post subject: |
|
|
Det er jo tydelig at han vet hvordan han skal takle det... I neste omgang tar vi Solli. Taklingen ser hvertfall ut som en reprise, men her bommer han... |
|
Back to top |
|
 |
25 Proff
|
Posted: 25.11.2005 12:06 Post subject: |
|
|
Stoltidis kan for min del brenne i hel***e!
Makan til drittsekk av en fotballspiller skal man lete lenge etter! _________________ GPT |
|
Back to top |
|
 |
rbk_v.i.p Junior
|
Posted: 25.11.2005 13:04 Post subject: |
|
|
han e jo itj helt rætt i hode når han går inni sånne dær takling da no e han ut læng kjnne bare vær gang æ sjer bildan får æ en litten tåre i øyekroken lykke t lille per fuck stoltidis:x håpe du skrik inni dæ  |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 25.11.2005 13:18 Post subject: |
|
|
Det som er gjordt er gjordt men, Stoltidis kan ihvertfall innrømme det han har gjordt og be om unnskylding.
Håper at det går bedre med Ciljan nå 
Last edited by Skip on 25.11.2005 13:23; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 25.11.2005 13:19 Post subject: |
|
|
rbk_v.i.p wrote: | han e jo itj helt rætt i hode når han går inni sånne dær takling da no e han ut læng kjnne bare vær gang æ sjer bildan får æ en litten tåre i øyekroken lykke t lille per fuck stoltidis:x håpe du skrik inni dæ  |
Jeg måtte lese det innlegget 4 ganger før jeg skjønte hva det stod. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 25.11.2005 13:33 Post subject: |
|
|
Bratigol-jenta wrote: | rbk_v.i.p wrote: | han e jo itj helt rætt i hode når han går inni sånne dær takling da no e han ut læng kjnne bare vær gang æ sjer bildan får æ en litten tåre i øyekroken lykke t lille per fuck stoltidis:x håpe du skrik inni dæ  |
Jeg måtte lese det innlegget 4 ganger før jeg skjønte hva det stod. |
Det er av og til sånn. Er enkelte som ikke skjønner bæra av hva [webred] skriver heller. De bruker jo sånne rare tegn. Som komma og punktum og sånt. Det er enkelte som aldri har hørt om komma og punktum.
Jeg velger å rose Stoltidis for at han viser ydmykhet og at han greier å si unnskyld. Og jeg tror nok egentlig han mistet hodet der og da. Eller så trodde han at strømpene til Per var ballen. Og siste mulighet er at han ser generelt VELDIG dårlig. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 26.11.2005 14:18 Post subject: |
|
|
En sint Sollied slår tilbake, melder adressa.
MEN, han uttaler seg UTEN å ha sett episoden på video...kun fra benken... _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 27.11.2005 01:34 Post subject: |
|
|
Jeg synes Trond bør ta en titt på taklingen på video. Innrømme at han tok feil ang. at spilleren tok ball og mann, og unnskylde seg for det, men ellers kan han få stå på sitt. Men faktafeil synes jeg han bør være mann nok til å dementere.
Ellers skal jeg ikke plage Trond med noe. Han forsvarer spilleren sin, slik han skal gjøre, problemet er bare at han velger litt feil ord, og det hele blir passe tåpelig. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 28.11.2005 14:02 Post subject: |
|
|
joakleis wrote: | Jeg velger å rose Stoltidis for at han viser ydmykhet og at han greier å si unnskyld. Og jeg tror nok egentlig han mistet hodet der og da. Eller så trodde han at strømpene til Per var ballen. Og siste mulighet er at han ser generelt VELDIG dårlig. |
Ydmyk? Bildet tatt rett etter taklinga hans:
 |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 28.11.2005 14:04 Post subject: |
|
|
SCHVIIIIIIN! 100% SØPPEL! |