View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
trondhb Veteran
|
Posted: 21.09.2010 17:32 Post subject: |
|
|
Quote: | Fredrik Winsnes skylder bare på seg selv for at RBK-comebacket ikke har stått til forventningene.
- Jeg har nok vært litt for feig. Litt for opptatt av å få ballen ifra meg i stedet for å gjøre noe med den. Jeg har ikke våget nok, og må bli mer modig i det offensive spillet. Jeg har et større register, og i mine beste kamper spiller jeg mer på instinkt og slipper meg mer løs uten å tenke så mye på risiko, analyserer han.
|
- Har vært for feig |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 21.09.2010 18:25 Post subject: |
|
|
Han har bedra seg kraftig i det siste. Tidligere i år var han forferdelig, nå spiller han helt greit. Ikke på et veldig høyt nivå, men nok til å forsvare en plass på benken og kanskje starte noen kamper og. Mot FCK var han direkte god den tida han fikk spille. Tidligere var han ikke i nærheten av å forsvare en plass på benken en gang. |
|
Back to top |
|
 |
micke Proff
|
Posted: 22.09.2010 18:44 Post subject: |
|
|
Etter prestasjonen mot follo i dag, så syns jeg ikke winsnes fortjener å starte flere kamper i år. I dag mot follo var han ikke grunnen til at vi tapte, men han var grunnen til at vi ikke vant. Han spiller jo med bremseklossene sine på konstant og bør finne på noe annet enn å spille fotball. Et lite utbrudd av frustrasjon fra meg, men når en slik spiller av den gamle eggenskolen ikke klarer og evner å gjøre slik han er opplært til, så er han ikke etter min mening god nok for dette rbk laget. Han kan ringe Follo og tilby seg å være ballgutt for 10kr kampen resten av sesongen. Han vil nok gjøre større nytte for seg der enn i stallen til rbk!! _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
Back to top |
|
 |
Svennarbonden Senior
|
Posted: 22.09.2010 18:46 Post subject: |
|
|
 |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.09.2010 21:27 Post subject: |
|
|
Var det Winsnes som solgte seg som en 13-Ã¥ring i forkant av 2-2-scoringen? |
|
Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 22.09.2010 21:32 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Var det Winsnes som solgte seg som en 13-Ã¥ring i forkant av 2-2-scoringen? |
Gi bort denne mannen til ranheim.
Han virrer bare rundt som ei full høne _________________ vi banker Alltid LSK |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 22.09.2010 21:43 Post subject: |
|
|
Winsnes er rett og slett begredelig dårlig defensivt. Ikke er han mye mer skapende offensivt heller.
Tror han er direkte involvert i de fleste av baklengsmålene i form av tullete involveringer eller mangelen på å markere og dekke spillere som kommer fra dypet. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 23.09.2010 10:33 Post subject: |
|
|
Takk! Jeg har jo sagt det der i lang, lang tid. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.09.2010 14:12 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Var det Winsnes som solgte seg som en 13-Ã¥ring i forkant av 2-2-scoringen? |
Yes indeed. |
|
Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 23.09.2010 16:00 Post subject: |
|
|
Man kan si mye om Winsnes. Treig, dårlig duellstyrke og lav kondisjon. Likevel prøver han å jobbe tilbake. Se på Henriksen på 2-2-målet. Er det ikke han som lar sin mann spasere fritt igjennom forsvarsfireren og skåre? |
|
Back to top |
|
 |
snørrat Junior
|
Posted: 26.09.2010 21:40 Post subject: |
|
|
Winsnes er klar over at han er på overtid nå, så da han kan ta en Runar Berg og legge opp på dagen, sånn at vi får i det minste en litt større sjanse for at f.eks Åsen får prøvd seg.
Quote: | Winsnes som har kontrakt ut 2011. Han tror ikke han kommer til å spille utover det. Han utelukker også en retur til Strømsgodset.
– Roar Strand (40) holder jo på fortsatt?
– Det går ikke an å sammenligne seg med Roar Strand. Han er unik. Jeg er allerede på overtid av overtida. |
http://fotball.adressa.no...181142.ece _________________ http://www.youtube.com/wa...NlnIHYTUn8 |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 26.09.2010 21:57 Post subject: |
|
|
Var på kampen i dag og kan konstantere at Winsnes har en høy stjerne i Drammen. Han fikk jubel av hele stadion da han ble bytter inn og hyllet av godset supporterne etter kampen. Tydelig at han gjorde sine saker bra i Drammen.
Ellers var det ikke mye å skrive hjem om over hans spill |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 21.10.2010 18:35 Post subject: |
|
|
Ville ikke reise til Madrid
Når man tror at man har hørt alt...
Her skal Rosenborg reise nedover til Madrid for å spille en kamp som representerer en uhyre viktig mulighet til å reise kjerringa sportslig og finansielt. Og da vil ikke en av de dyktigste og mest erfarne reservene bli med nedover. Og trenerne og sportslig ledelse går god for dette. Her er det mangel på profesjonalitet ute og går!!! |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.10.2010 18:51 Post subject: |
|
|
Jeg synes det var et modent og klokt valg og støtter Winsnes sin argumentasjon fullt ut. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 21.10.2010 18:58 Post subject: |
|
|
Hvis vi allerede har bytta Strand inn og leder 2-1 etter 65 minutter i andre omgangen. Og Sare blir skada.
Hvem ville du ha satt inn? Olsen, Lago eller Winsnes?
Vi husker vel hva som skjedde da Winsnes kom inn i andre omgang på Parken noen og enhver...
Dette er ikke en kamp for motivering av unggutter. Det er innstillinga til Atletico-spillerne som er fasiten: Vi går til kampen som om det er en cupfinale! |
|
Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 21.10.2010 18:58 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | Ville ikke reise til Madrid
Når man tror at man har hørt alt...
Her skal Rosenborg reise nedover til Madrid for å spille en kamp som representerer en uhyre viktig mulighet til å reise kjerringa sportslig og finansielt. Og da vil ikke en av de dyktigste og mest erfarne reservene bli med nedover. Og trenerne og sportslig ledelse går god for dette. Her er det mangel på profesjonalitet ute og går!!! |
Han vil ikke bli med nedover, med mindre klubben eller ham selv har nytte av det. Helt grei avgjørelse å la ham bli igjen hjemme, om man ikke har tenkt å benytte seg av ham. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 21.10.2010 19:03 Post subject: |
|
|
Det er jo forsåvidt flott av Winsnes å tenke som så at han ikke bør være listefyll på reservebenken, det vil en ung spiller ha mye mer utbytte av. Men det gjør jo at vi har har et rutinert alternativ mindre, dersom vi skulle ha behov for det.
Men samtidig har man neppe tenkt å benytte seg av ham uansett, og da er det jo mye bedre at han blir hjemme, og en av de unge spillerne får være med for opplevelsens skyld. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 21.10.2010 19:14 Post subject: |
|
|
Innstillinga blir dermed helt feil! Det handler om å skjerpe den skarpe enden av klubbens meritter og ikke noen talent-leir.
Winsnes har helt klart sin plass på benken, og det er langt fra utenkelig at man får bruk for ham. Han er kort på hånden dersom vi blir spilt i senk slik som på Parken. Jeg lurer på om de som her forsvarer det at Winsnes ikke er med i hele tatt har forstått betydninga av en eventuell seier i denne kampen. Det blir litt som gulkortet til Annan. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.10.2010 19:25 Post subject: |
|
|
Wisnes bør legge opp og bli lege på full tid. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 21.10.2010 20:11 Post subject: |
|
|
Winsnes har ingenting i Madrid å gjøre.. Han bør begynne å finne ut når Ranheim og/eller Rosenborg 2 trener... evt. Strindheim.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 22.10.2010 14:08 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | Hvis vi allerede har bytta Strand inn og leder 2-1 etter 65 minutter i andre omgangen. Og Sare blir skada.
Hvem ville du ha satt inn? Olsen, Lago eller Winsnes?
|
Lago _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 22.10.2010 23:12 Post subject: |
|
|
Akkurat, og med Demi opp som midtstopper. Husker suksessen med han som midtbaneanker i Parken ja... |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 24.11.2010 09:34 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...186570.ece
Langt intervju med Winsnes der han forteller om tida på benken. Tydelig at han ikke har vært fornøyd med å ha Eggen som trener igjen. Trist hvis Winsnes har vært en av de som har vært med å lage dårlig stemning mot Eggen gjennom denne sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
hefffner Senior
|
Posted: 25.03.2011 19:28 Post subject: |
|
|
Håper ikke at jeg skaper et forklaringsproblem for Winsnes senior her nå, men er tydeligvis ikke bare Drillo som har sine svin på skogen:
http://www.vg.no/film/art...d=10099454 _________________ Fatter ikke åssen folk klarer å holde med andre lag enn Rbk... |
|
Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 25.03.2011 19:41 Post subject: |
|
|
Haha, fantastisk! Jeg trodde umiddelbart det var Winsnes når jeg skumleste forsiden til VGNett tidligere i dag selv. _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
Back to top |
|
 |
|