English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Strømsgodset - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ryujin
Veteran

PostPosted: 26.09.2010 19:52    Post subject: Reply with quote

Storflor er langt fra en klasse spiller, men det sier litt om de på brakka når han er bedre en erstatteren som blir kjøpt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Stubbelur
Veteran

Jeg må si disse Eggen-elskerne er noen kvalme typer.
Back to top
View user's profile Send private message
Runkle
Junior

Hva f... skal rosenborg med spillere som olsen og jamtfall?! De må da skjønne at spillere med så fantastisk begrenset teknikk ikke har noe i rbk å gjøre! hoftun må f.. meg overlate overgangene til noen andre!
Back to top
clarkbent
Junior

PostPosted: 26.09.2010 19:53    Post subject: Reply with quote

Hva gjør Trond Olsen og Fredrik Winsnes på ett tippeligalag. 10 millioner norske kroner for en som kan løpe over gjennomsnittet fort i norsk målestokk.

Dog er det faktisk morsomt og se på Strømsgodset. Mange talentfulle unggutter som virkelig kan bli gode, men igjen kan en stille spørsmålstegn på hvorfor Eggen velger å slenge utpå Winsnes gang etter gang når man kunne funnet mange løsninger som ville fungert mye bedre.
apresthus
Proff

PostPosted: 26.09.2010 19:53    Post subject: Reply with quote

Fy for en møkkakamp. Det var en lidelse å se på...
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 26.09.2010 19:54    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Storflor er klasse!

Er isolert sett godt fornøyd med ett poeng i Drammen. En vrien bortebane.

Lite fornøyd med spillet. Søvndyssende. Wangberg er fremtiden.

Enig i alt Wink Wangberg trenger dog en hurtig makker. Veldig dårlig aks.
Back to top
kristobal
Legende

Ingen stor kamp. Føyer seg inn i rekka den siste tida, men det bærer jo mot seriegull.
Back to top
Jonas
Veteran

Glad for poeng kampen og bortebanen tatt i betraktning.
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 26.09.2010 19:55    Post subject: Reply with quote

abjoern wrote:

Skammer meg over å være supporter av samme lag som deg. Skulle likt å se Bill Shankly bli omtalt på samme måte av en LFC-supporter, eller Brian Clough av en Nottingham-supporter.

Det er i det hele tatt utrolig hvor mange folk her inne som er ute etter å ta Eggen. Kaller han navn, håper han mislykkes og gir han skylda for stort sett alt. Hvilken respekt mannen som har bygget hele moderne Rosenborg nyter. Utenforstående må vel bare riste på hodet av det hele.

I Liverpool og Nottingham Forest vet de å ta vare på legender, det samme gjelder dessverre ikke i Rosenborg.

Last edited by longines on 26.09.2010 19:58; edited 2 times in total
Back to top
RBKalle
Rutinert

PostPosted: 26.09.2010 19:56    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Storflor er klasse!

Rosenborgs beste i dag! Wink og Sad
Back to top
Erik
Veteran

PostPosted: 26.09.2010 19:58    Post subject: Reply with quote

Skjelbred og Annan er de eneste på laget som hang med på tempoet og den tekniske fotballen til godset. Resten var dårligst utpå der!

Vi skal være glade for at Storflor er han som skal gjøre det for Godset. Tenk deg Bolanos eller Marcus Pedersen på det ræva frisparket, eller de håpløse lobbene hans?

Det er virkelig, virkelig dårlig om dagen. Utenom et par, så har vi et av de dårligste tekniske lagene i ligaen. Sier sitt når ligaen er Tippeligaen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
abjoern
Veteran

Ja, det er helt uforståelig.

Nå finnes det riktignok en noe tristere side også ved historien om Shankly, men han nyter i det minste enorm respekt hos alle som er tilknyttet Liverpool.

Last edited by abjoern on 26.09.2010 19:58; edited 1 time in total
Back to top
kristobal
Legende

clarkbent wrote:

Dog er det faktisk morsomt og se på Strømsgodset. Mange talentfulle unggutter som virkelig kan bli gode.

Artig å se Godset, men særlig gode blir de jo aldri. Lovende unggutter, ja det har vi også.
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 26.09.2010 20:00    Post subject: Reply with quote

Det er mulig vi hadde vært bedre med Hamren eller Jønsson her, og hvis Jønsson hadde respektert kontrakter like "bra" som Hamren hadde vel han kanskje vært her i dag.

All respekt for det sportslige Hamren gjorde her, men det er hans skyld at vi har bruk for en vikar her...
Back to top
Komatic
Proff

PostPosted: 26.09.2010 20:00    Post subject: Reply with quote

longines wrote:
abjoern wrote:

Skammer meg over å være supporter av samme lag som deg. Skulle likt å se Bill Shankly bli omtalt på samme måte av en LFC-supporter, eller Brian Clough av en Nottingham-supporter.

Det er i det hele tatt utrolig hvor mange folk her inne som er ute etter å ta Eggen. Kaller han navn, håper han mislykkes og gir han skylda for stort sett alt. Hvilken respekt mannen som har bygget hele moderne Rosenborg nyter. Utenforstående må vel bare riste på hodet av det hele.

I Liverpool og Nottingham Forest vet de å ta vare på legender, det samme gjelder dessverre ikke i Rosenborg.

Signerer på den...
Nå går det utover Gnufs, eller hva denne "supporteren" kaller seg, denne gangen. Men det gjelder jo dessverre ikke bare han. Håpløst, respektløst og irriterende kunnskapsløst
Hjelde
Veteran

PostPosted: 26.09.2010 20:01    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Ingen stor kamp. Føyer seg inn i rekka den siste tida, men det bærer jo mot seriegull.

Enig med deg Kristobal, vi er inne en i en bølgedal som jeg virkelig håper vi kommer oss ut av, og du er et forbilde som saklig Eggen- skeptiker. Å ta i bruk ord som "Orkdalsnissen", katastrofe, fiasko osv bllir jo bare for dumt hvis man tar bare et liten titt på poengfangst og resultater.

Hvis man legger bort slike ord og perspektiver kan man diskutere... hvis ikke er det helt håpløst... da blir det bare respektløs og uvitende skitkasting.
Back to top
andrezinho
Veteran

PostPosted: 26.09.2010 20:02    Post subject: Reply with quote

DRITTKAMP!
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 26.09.2010 20:03    Post subject: Reply with quote

longines wrote:

Håper ikke jeg tas til inntekt for dette. Jeg har alltid understreket hvor stor respekt jeg har for det Eggen formet på 90-tallet. Det er en annen ting at jeg i ettertid mener han burde gitt seg et par år tidligere sist, og at et permanent comeback var noe jeg var meget kritisk til.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 26.09.2010 20:04    Post subject: Reply with quote

På de 7 siste kampene så står vi med 2 seiere, 2 uavgjort og 3 tap...

- Torgeir Børven
Back to top
abjoern
Veteran

kristobal wrote:
clarkbent wrote:

Dog er det faktisk morsomt og se på Strømsgodset. Mange talentfulle unggutter som virkelig kan bli gode.

Artig å se Godset, men særlig gode blir de jo aldri. Lovende unggutter, ja det har vi også.

Jeg må si at jeg ikke helt har sansen for denne utjevningen og type-tenkningen, selv om jeg godt forstår at det blir tenkt på den måten.

Ja visst har vi lovende unggutter, men en unggutt er ikke en unggutt. Det er langt flere spennende ferdigheter i Godsets rekker enn det er i våre, og de har en helt annen profil hva gjelder ferdigheter.

Jamtfall er en mann som kan sammenliknes med Godsets spillere i de tidlige 20-årene, og jeg mener han ligger på en hylle under hva gjelder balltalent.

Godset har vel også mulighet på en tittel i år, og jeg synes ærlig talt at de har blitt ganske gode, selv om de aldri vil ha stabiliteten til å gjøre det helt store i eliteserien, sannsynligvis. Dersom de beholder stammen i laget og får inn et par nye fjes tror jeg fort de kan bli Norges fremste representant i Europa neste sesong.

Edit: Kristobal: Jeg tror ikke det er noen som knytter deg til dette med manglende respekt. Det var en kommentar på forrige side av en annen bruker som utløste dette, og det har på ingen måte noe med saklig argumentasjon å gjøre. Så det kan du nok ta helt med ro:)

Last edited by abjoern on 26.09.2010 20:07; edited 1 time in total
Back to top
Komatic
Proff

Nå må du lese hva som skrives her kristobal... Kan ikke huske at du har vært respektløs eller drevet med navnekalling?
Kan ikke tenke meg at du er en av de som omtales her.

Edit: Jeg har forståelse for at folk ønsker "nye koster" inn i den sportslige ledelsen. Det jeg derimot ikke har forståelse for er at folk kan finne på å kalle Eggen ting som "orkdalsnissen" eller andre unødvendige ting...

Last edited by Komatic on 26.09.2010 20:07; edited 1 time in total
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 26.09.2010 20:06    Post subject: Reply with quote

Du er ikke blant de jeg prater om Kristobal.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 26.09.2010 20:12    Post subject: Reply with quote

Den er grei Smile

Skjønner at det var noen uttalelser tidligere i tråden her.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 26.09.2010 20:17    Post subject: Reply with quote

Like greit at mesteparten av laget er bosman etter neste sesong? Og det er i grunn også greit at vi får en ny trener med nye ideer. Har Eggen mistet kontrollen? Tenk litt over det. Dette var rett og slett patetisk. Hva Winsnes og Olsen gjør utpå der er virkelig et under.

Vi kan ikke forvente seier hver kamp, men innsats og vinnervilje, attityd, det kan vi faen meg forvente.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 26.09.2010 20:18    Post subject: Reply with quote

Ad Godsets unggutter, så ser jeg at det er spennende ferdigheter der, og per dags dato er et par av dem litt friskere enn våre. Men samtidig er nok ungguttene deres litt i overkant hauset opp de siste par årene med tanke på hvilket nivå Godset opererer på. De har fått umåtelig mye skryt for hjemmeinnsatsen sin, mens få har brydd seg om stabiliteten i prestasjonene.

Jamtfall er nå så, men Henriksen holder antakelig høyere nivå enn alle Godsets unggutter. Bakenga har jeg trua på, og at det kan vokse fram enda flere fra gullaget i junior-NM i fjor tror jeg også.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 6 of 10

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb