| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 15.09.2010 14:34 Post subject: |
|
|
| Dette med forbeholdt Kjernens medlemmer var ny. Kommer Kjernens medlemmer til å kjøpe alle bortebillettene? |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 15.09.2010 17:29 Post subject: |
|
|
Dette er ikke annerledes enn hos mange andre lag.
Ta å meld deg inn i Kjernen da. Er du Rosenborgsupporter, er du samtidig opptatt av at laget har gode supportere. Med en ekstrem slank kjernenkasse, er dette et ledd i å få flere til å melde seg inn i supporterklubben som begynner å bli voksen og prøver å bli ferdig med de problemene den har hatt opp gjennom årene. Det tjener ingen å si at kjernen er teit, og bare sutte på gjerdet å kritisere. (Du også kan melde deg inn Recon ) _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 15.09.2010 18:35 Post subject: |
|
|
Aldri i livet! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.09.2010 22:08 Post subject: |
|
|
Saré er ute - muligens lenge.
Iversen blir trukket ned mens Jamtfall og Bakenga trår til på topp? Ikke meg i mot. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 19.09.2010 22:20 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke Eggen vil bruke Iversen som hengende pga for lite løpskraft. Han konkluderte vel med det etter bortekampen mot FCK. Jeg foreslår følgende lag mot Follo:
Örlund
Lustig, Bjärsmyr, Demidov, Dorsin
Annan
Winsnes, Ã…sen
Henriksen
Iversen, Bakenga
Skjelbred og Prica på benken dersom de er skadefrie. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKalle Rutinert
|
Posted: 19.09.2010 22:20 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | Siden det er så mange her som tar seieren på forskudd og flirer av trekningen, velger jeg å innta en Sembsk holdning og sier at vi må ta motstanderen på alvor og huske at Follo faktisk er et veldig godt fotballag.
Det samme som han sa før og etter hver eneste landskamp i tidsrommet 98-04, bare skift ut Follo med vilkårlig østblokkland. |
Men Norge klarte sjelden å reise hjem med walkover seier fra vilkårlig østblokkland... eller ikke engang med sliteseier av og til...
Jeg håper laget tar kampen og mostandere for alvor, til og med om dette betyr å spille med flere nøkkelspillere som man vanligvis hadde gjort...
E-cup kampen i Tyskland beviste vi ikke har mye håp for avansement uansett, da er det vel bedre å sikre seg cupgull enn å ryke ut mot Follo bare for å hvile to-tre spillere slik at vi kan "bare" tape 3-0 i EL... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 19.09.2010 22:23 Post subject: |
|
|
| Men med Pricas form for tiden, er vi nødvendigvis svekket om Bakenga tar plassen mot Follo feks? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.09.2010 21:14 Post subject: |
|
|
- Det blir stort å møte Nils Arne Eggen. Han er Norges svar på Rinus Michels (nederlenderen bak «totalfotballen»), smiler Follo FK-trener Hans-Erik Eriksen (32), før han legger til:
- Eggen har vært med nesten hvert bidige år jeg har fulgt med på fotball, og han har trent Norges beste lag og vært landets beste trener i en årrekke. Så jeg tror det kommer til å føles bra å stå og lede det andre laget i en kamp som er like viktig for Eggen.
Les mer: Eriksen i duell mot selveste Eggen
Lindex og Kreftforeningen har i samarbeid med Follo FK bestemt at Follo FK skal spille i rosa drakter. Rosa er som kjent fargen på sløyfen som symboliserer brystkreft.
Les mer: Follo FK i rosa |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 21.09.2010 07:26 Post subject: |
|
|
| hvor får man tak i billetter om man ikke er kjernenmedlem? |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 21.09.2010 07:32 Post subject: |
|
|
Da får du ikke tak i billetter, så enkelt er det. Eneste mulighet er eventuelt å møte opp på stadion for å se om det finnes uavhentede billetter. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 21.09.2010 07:42 Post subject: |
|
|
Eller du kan kjøpe på follo-fotball.no og ikke stå i Kjernen.
Håper på følgende lag!
Ørlund
Lustig - Bjarsmy - Demidov - Dorsin
Annan
Skjelbred - Henriksen
Iversen
Bakenga - Prica |
|
| Back to top |
|
 |
RBK_fan20000 Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
ElMar Proff
|
Posted: 21.09.2010 09:14 Post subject: |
|
|
| ace wrote: | | Da får du ikke tak i billetter, så enkelt er det. Eneste mulighet er eventuelt å møte opp på stadion for å se om det finnes uavhentede billetter. |
For noe tull, å takk å pris for det. Skulle det være noen som hadde prioritet bør det være de med sesongkort på Lerkendal, deretter evt Kjernen medlemsskap før åpent salg. Å risikere at noen som betaler 200-300 kr i et medlemsskap til Kjernen, og kanskje ikke en krone til Rosenborg, skal være prioritert før de som betaler flere tusen kroner til klubben, håper jeg flere forstår blir feil?!
Jeg er absolutt positiv til Kjernen og at det skal være en prioritering av billetter, men en bør av å til stikke fingeren i bakken å se systemet i sin helhet.
Mulig ny debatt omkring dette temaet om (når) vi slår Follo og cupfinalebillettene skal fordeles?! Selv om verken Odd eller Godset har overdrevne mange supportere (snitt på ca 6-7000)
Billett blant Rosenborg-supporterne (uavhengig av andre medlemskap) kan kjøpes her:
http://tickets.eventicket...amp;eID=65 _________________ Fotball e følelsa, gode følelsa  |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 21.09.2010 09:38 Post subject: |
|
|
| ElMar wrote: |
Mulig ny debatt omkring dette temaet om (når) vi slår Follo og cupfinalebillettene skal fordeles?! Selv om verken Odd eller Godset har overdrevne mange supportere (snitt på ca 6-7000)
|
Hvis du ikke har kombinasjonen sesongkort + medlemsskap i klubben eller Kjernen, tror jeg du må håpe å få tak i billetter på annet vis enn igjennom klubben, for å si det slik. |
|
| Back to top |
|
 |
ElMar Proff
|
Posted: 21.09.2010 10:08 Post subject: |
|
|
Å det er jeg helt enig i. Dog at en skal få prioritet på kjøpt av kampbillett kun med å være medlem i Kjernen, som det ble skrevet tidligere her, er jeg uenig i. _________________ Fotball e følelsa, gode følelsa  |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 21.09.2010 10:27 Post subject: |
|
|
| Football geek wrote: | Eller du kan kjøpe på follo-fotball.no og ikke stå i Kjernen.
Håper på følgende lag!
Ørlund
Lustig - Bjarsmy - Demidov - Dorsin
Annan
Skjelbred - Henriksen
Iversen
Bakenga - Prica |
Stiller vi med dette laget blir vi disket.... |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 21.09.2010 10:33 Post subject: |
|
|
| ElMar wrote: |
Å det er jeg helt enig i. Dog at en skal få prioritet på kjøpt av kampbillett kun med å være medlem i Kjernen, som det ble skrevet tidligere her, er jeg uenig i. |
Vel, ettersom Kjernen blir en naturlig ansvarlig ved salg av billetter og organisering av bortetribunen, er det neppe noen overraskelse at de prioriterer sine egne medlemmer |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 21.09.2010 11:11 Post subject: |
|
|
| ElMar wrote: | | ace wrote: | | Da får du ikke tak i billetter, så enkelt er det. Eneste mulighet er eventuelt å møte opp på stadion for å se om det finnes uavhentede billetter. |
For noe tull, å takk å pris for det. Skulle det være noen som hadde prioritet bør det være de med sesongkort på Lerkendal, deretter evt Kjernen medlemsskap før åpent salg. Å risikere at noen som betaler 200-300 kr i et medlemsskap til Kjernen, og kanskje ikke en krone til Rosenborg, skal være prioritert før de som betaler flere tusen kroner til klubben, håper jeg flere forstår blir feil?!
| Den argumentasjonen der blir bare for dum i mine øyne. Det du sier er at en sesongkortholder er mer verdt enn et Kjernen medlem. Mange av disse medlemmene følger laget land og strand rundt og ute i Europa. Og bruker mangfoldige kroner på dette, inkludert bl.a. et sesongkort. Så kom med en litt bedre argumentasjon neste gang. Og så lenge det er Kjernen som distribuerer billettene står det de fritt til å prioritere sine medlemmer. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 21.09.2010 11:32 Post subject: |
|
|
Bråthen
Strand - Wangberg - Lago - Helland
Henriksen
Ã…sen - Winsnes
Iversen
Bakenga - Olsen
Hadde gjerne sett dette laget. Men det kommer selvsagt ikke til å skje. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.09.2010 11:33 Post subject: |
|
|
Nei det skjedde ikke fosningen.
http://www.rbk.no/incomin...180549.ece
Daniel Örlund
Mikael Lustig - Mattias Bjärsmyr - Vadim Demidov - Micke Dorsin
Fredrik Winsnes - Markus Henriksen - Per Ciljan Skjelbred
Steffen Iversen
Rade Prica - Trond Olsen
Er egentlig gald for at vi stiller et såpass sterkt mannskap, det er på tide vi når en cupfinale igjen  |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 21.09.2010 12:01 Post subject: |
|
|
Jeg er ganske så bekymra for løpskraften vår defensivt:
- Annan borte
- trioen Winsnes, Iversen og Prica er særdeles svak på defensiv arbeidskapasitet
- Henriksen fremdeles kan være litt veik i duellene
På en annen side har jeg trua på en spillesugen Trond Olsen i denne kampen |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 21.09.2010 12:13 Post subject: |
|
|
Jeg er ikke bekymra for noe som helst. Mulig jeg lider av undervurderings-syndromet . Den der elleveren skal uansett være sterk nok til å feie Follo av banen. |
|
| Back to top |
|
 |
ElMar Proff
|
Posted: 21.09.2010 12:14 Post subject: |
|
|
| ace wrote: | | Den argumentasjonen der blir bare for dum i mine øyne. Det du sier er at en sesongkortholder er mer verdt enn et Kjernen medlem. Mange av disse medlemmene følger laget land og strand rundt og ute i Europa. Og bruker mangfoldige kroner på dette, inkludert bl.a. et sesongkort. Så kom med en litt bedre argumentasjon neste gang. Og så lenge det er Kjernen som distribuerer billettene står det de fritt til å prioritere sine medlemmer. |
Helt riktig, jeg mener en sesongkortholder er mer verdt (dine ord) enn et Kjernen medlem. Du skriver nesten som om alle i Kjernen bl.a. har sesongkort, noe som langt ifra er sannheten.
Altså mener du at en som betaler kr 260,- i et e-medlemsskap (til Kjernen) skal stå foran i en som betaler kr 2 700,- (til RBK!!) i billettkøen???
(kr 2 700,- var et ekspempel, og prisen for et sesongkort type svart)
Om en har sesongkort er jo saken en helt annen, men det har jeg som sagt skrevet i forrige innlegg.
EDIT: Skriveleif.. _________________ Fotball e følelsa, gode følelsa 
Last edited by ElMar on 21.09.2010 14:46; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 21.09.2010 12:25 Post subject: |
|
|
Sitter i samf.økonomien, drøyt 40 meter fra Ski stadion og kan fortelle at matta er forholdsvis god  |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 21.09.2010 12:40 Post subject: |
|
|
| Fosningen wrote: | Jeg er ikke bekymra for noe som helst. Mulig jeg lider av undervurderings-syndromet . Den der elleveren skal uansett være sterk nok til å feie Follo av banen. |
Jeg tror denne kampen blir særdeles vanskelig, og er livredd for ubevisst undervurdering. Vi møter 11 mann som spiller sitt livs store kamp. Ingen av de 11 på Follo-laget er villig til å gå i graven uten at de vet de tok ut alt i morgen kveld. Der tror jeg ikke RBK er, dessverre. Det gjør at denne kampen blir svært tøff! |
|
| Back to top |
|
 |
|