English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Bakary Saré
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 31, 32, 33  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
doffen
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 09:19    Post subject: Reply with quote

Dette er gode saker. Det betyr at sjansen for å gå på en smell med en som ikke passer inn er eliminert, og vi får forsterkning på midten i EL. Nå vet rbk iallefall hva de får dersom de kjøper han rundt juletider...
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2010 09:21    Post subject: Reply with quote

Hvis det nå blir sånn at Rosenborg henter både Bjärsmyr og Saré med rimelige muligheter for å forhandle fram et kjøp i løpet av året, rett etter at jeg erklærte a) at Hoftun aldri kom til å benytte ST og b) at det garantert ikke ble noen flere etter Bjärs, så legger jeg meg langflat og kjenner varmen av Erik som pisser på meg.

Jeg husker også Saré fra Toulon-turneringa, og han imponerte meg veldig da. Er han så god som jeg tror han er, så snakker vi en bedre "afrikansk midtbanemotor" enn de andre vi beundrer i TL. Minus Annan, da.

Speaking of which: betyr det at vi skal selge Annan for småpenger til Gala? Er det nedsalg nå igjen?
Tjuls
Junior

PostPosted: 31.08.2010 09:21    Post subject: Reply with quote

Det virker jo som sagt over her at forhandlinger hadde tatt for lang tid, og ikke ville blitt avsluttet før vinduet stenger. Derfor gjør de en kjapp avtale om lån og kjøper seg tid til å forhandle om en overgang.

Jeg håper dette er rett, men det kan vi jo ikke være sikre på..
Back to top
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 09:22    Post subject: Reply with quote

doffen wrote:
Nå vet rbk iallefall hva de får dersom de kjøper han rundt juletider...

Nå vet i alle fall RBK hva de ikke får kjøpt, dersom han har slått til rundt juletider, tenker jeg vi sier.
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 09:24    Post subject: Reply with quote

Benkesliter fra Anderlecht? - Hmm, høres rart ut. Grunnen til at det er lån er jo fordi det ikke ble tid til permanent overgang. Sare blir nok Rosenborg spiller på permanent basis etterhvert.. Når man har fått tid til å forhanlde, osv..

Jeg faktisk litt positiv. Men at en reserve fra Anderlecht skal forsterke oss. DET tror jeg ikke. Men kanskjehan blomstrert? Jeg har trua på det ST
Back to top
doffen
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 09:25    Post subject: Reply with quote

Quote:

- Saré kan forlate klubben. Han er en god spiller, men har ikke den riktige holdningen som skal til for å spille i Anderlecht. Vi håper å låne ham ut til en annen klubb. Han har dog mye potensiale, sa manager Herman van Holsbeeck til klubbens hjemmeside.

http://fotball.adressa.no...178564.ece

Skeptisk...
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 09:26    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hvilke holdningsproblemer Sare hadde i Belgia?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 31.08.2010 09:30    Post subject: Reply with quote

hmmm det er jo ikke helt bra. Men på den annen side: Vi kan få fatt i en fremtidig stjerne pga av noen barnesykdommer vi forhåpentligvis kan kvitte han med.
Er jo tross alt bedre enn: "Anderlecht kvitter seg med denne spilleren fordi han suger"-pressemelding Razz
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2010 09:35    Post subject: Reply with quote

Hm, ingenting på en kjapp google, bortsett fra at han tar ramadan litt mer alvorlig enn jeg liker, da. Er ikke det nå snart, forresten?
Jonas
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 09:36    Post subject: Reply with quote

Fra Anderlechts største supporterside, 25.06.10:

Quote:
Anderlecht confirmed: Polak and Saré can leave
Jan Polak and Bakary Saré can leave Anderlecht. Manager Van Holsbeeck explains: "Jan realised that Biglia and Kouyaté are playing well together. Therefore he refused a new contract in Anderlecht".
"He knows he'll have a hard time fighting for his place in the line-up."

"And also Saré can leave. He's a good player, but he doesn't have the right attitude to play in Anderlecht. We hope to loan him to another club. He has a lot of potential though."

Further also Bulykin, Siani, Taylor, Losada and Iakovenko can leave.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 31.08.2010 09:37    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Hm, ingenting på en kjapp google, bortsett fra at han tar ramadan litt mer alvorlig enn jeg liker, da. Er ikke det nå snart, forresten?

Det er nå. Dette er andre eller tredje uke.

edit: Startet 11 august.
Back to top
KRS
Proff

PostPosted: 31.08.2010 09:40    Post subject: Reply with quote

Dersom 20-åringen gjør en god figur på Lerkendal, kan trønderne gjøre overgangen permanent innen 1. desember.

http://www.tv2sporten.no/...77989.html
Back to top
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 31.08.2010 09:44    Post subject: Reply with quote

Alltid spennende med nye spillere! Cool

Men hva er dog dette med "dårlig holdning"? Hvis Hamren var ved roret ville han sagt Tommel'n ned ?
Back to top
Keyser Chief
Junior

PostPosted: 31.08.2010 09:46    Post subject: Reply with quote

Man kan jo håpe på at "en ny start" med blanke ark ala Konan i Hannover kan være det som skal til for å få bukt med holdningsproblemene.
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 09:47    Post subject: Reply with quote

Dessuten er han ennå ung. Hadde vært mer bekrymet om han hadde vært 28 år og hatt et holdningsproblem.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 31.08.2010 09:47    Post subject: Reply with quote

Hvis de kvitter seg med 4-5 spillere i slengen så kan det jo godt hende at Anderlecht selv har mye av skylden for "holdningsproblemer".

I følge Reggina hadde vel Stadsgaard også et "holdningsproblem", men når man kjenner historien så er jo klubben bare til å le av...
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2010 09:55    Post subject: Reply with quote

Dere som har sett ham - hva kan vi forvente oss? Hvordan type spiller er dette? Hvilke styrker har han, og hvilke spillere kan han sammenlignes med i spillestil?
abjoern
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 09:56    Post subject: Reply with quote

Positivt!

Takk, Erik Hoftun, endelig noen signeringer med potensial. Det kan ende begge veier selvfølgelig, men det viktige er at vi henter spillere som kan prestere på høyere nivå enn middels TL istedenfor spillere som vi vet presterer på litt bedre enn snittet i TL a la Olsen og Moldskred.

Holdningsproblemer..tja, er det svakheten til Stig som speider som skal hindre suksess igjen? Jeg håper ikke det. Jeg tror egentlig at RBK er godt egnet til å håndtere slike spillere og hvis det er ramadan det er snakk om, så finnes det jo verre holdningsproblemer, selv om det er klart at faste og toppidrett ikke hører sammen.

Gleder meg til å se både Bjärsmyr og Saré i aksjon, og håper kultursjokket (Eggensjokket) går bra Very Happy

To litt mer negative ting på tampen. Hvorfor ikke før FCK-kampen? En dyktig og motivert midtbanespiller kunne gjort en stor forskjell der istedenfor Demidov.

Leiesoldater. Jeg synes dette er helt greit. I disse tidene økonomisk samt med trenerspørsmålet og det faktum at vi er usikre på nivået til spillerne synes jeg det er greit med lån. Også har vi dårlig tid også. Opsjonen bør dog være på plass.
Back to top
ElMar
Proff

PostPosted: 31.08.2010 10:05    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Spennende!

Er automatsik litt mer gira over slike type overganger enn om det skulle vært Solli, for eksempel.

Vi trenger litt eksotiske bidrag på midtbaneen også. Bortsett fra Ciljan oser det ikke akkurat finteregister, teknikk og finesser.

Også deilig å se S&F/Torbjørnsen konsulteres igjen. Hoftun kryper til korset og bruker ekstern kompetanse ved behov. Bra!

For all del, ikke gi Hoftun noe cred. Her har det dukket opp to super-spennende overganger (min subjektive mening), og helt uten at noen konkurrenter har lukta lunta og snappet de. Selvfølgelig bruker de Torbjørnsen, det har de uttalt i lang tid at de gjør.

Hoftun kryper til korset..... for noe tøv!
Jonas
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 10:05    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Dere som har sett ham - hva kan vi forvente oss? Hvordan type spiller er dette? Hvilke styrker har han, og hvilke spillere kan han sammenlignes med i spillestil?

Nå så jeg ikke samtlige Elfenbenskysten-kamper under Toulon-turneringa og i og med at det begynner å bli en stund siden husker jeg ikke i detalj hvordan type spiller han er, men var i hvert fall blant 2-3 spillere jeg ble imponert over og tenkte "han her har kvaliteter". Mener å huske at han er bra fysisk (sterk i kroppen og løpssterk), gode basisferdigheter og flink til å orientere seg på midten. Sjef på midtbanen til tuneringas beste lag.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2010 10:07    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:

Sånn jeg husker ham i farta er han en fysisk sterk og teknisk god midtbanespiller, en sånn som står godt på beina under press og klarer å levere ballen konstruktivt. Mellomting mellom Annan og Tettey typemessig (Kara?), men vanskelig å si noe om kvalitet ut ifra en juniorkamp.
Bakklandia
Legende

PostPosted: 31.08.2010 10:08    Post subject: Reply with quote

Jøss, Hoftun kan tydeligvis når han bare føler han må. Kanskje de burde ansette noen til å trenge han opp i ett hjørne oftere. Men jeg lurer jo fortsatt på hvorfor alt skal gjøres det siste døgnet, når han har hatt en hel måned på seg.

Jeg er helt enig med Zaphod; kommer disse to, og verken Stadsgaard eller Annan går, så skal jeg gledelig stille opp som Hoftuns personlige urinal, for dette trodde jeg faktisk ikke han var kapabel til. Men når det er sagt, så stinker det jo S&F lang vei av begge "Overganger", så man kan jo spørre seg hvor mye Hoftun faktisk har gjort, også. Og, viser det seg at de er rene erstattere så er vi jo ikke en gang forsterket...

Last edited by Bakklandia on 31.08.2010 10:10; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Flaav
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 10:08    Post subject: Reply with quote

This Is 50 wrote:
Blir spennende og se om han vil overta sitt gamle draktnummer 99 Smile

De som er totalt uinteressert i informasjon fra FM trenger ikke lese dette. Fyren har kontrakt til 2012. Current ability 112, potential ability 145. I tillegg til å være def. mitbane kan han også spille stopper. Han virker og være relativt rask, taklingssterk, god teknisk og har consistency på 16.

Æsj, da er det vel som med at Bjärsmyr er erstatteren til Kris, så er dette Annans erstatter. Blir uansett artig å se hvor talentfull han er. Spennende klubber RBK låner spillere fra nå Smile
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 10:11    Post subject: Reply with quote

Didier Konan Ya hadde holdningsproblemer i Rosenborg. Satt mye på benken.. Nå storspiller han for Hannover i Bundesligaen..

Bra signering dette. Men skulle ønsket det var en offensiv teknisk spiller.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 31.08.2010 10:13    Post subject: Reply with quote

Vil bare påpeke at vi ikke har signert en eneste god spiller i dette overgangsvinduet.

Kun to kortsiktige låneavtaler med noen særdeles fishy ord på at man kanskje kan signere et eller annet en gang i fremtiden...

Skeptisk!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 31, 32, 33  Next
Page 2 of 33

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb