View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.11.2005 11:51 Post subject: |
|
|
hall wrote: | Recon wrote: | .......Da kan heller Fudd pigge av tilbake til TIL ..... |
Fudd ??? Elmer Midd. |
Hmm, mulig det. Tar i så fall den på min kappe. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.11.2005 11:57 Post subject: |
|
|
Elmer heter Fudd på originalspråket, og Midd på norsk.  |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 18.11.2005 12:23 Post subject: |
|
|
tbone wrote: |
Poenget er at vi ikke henter spillere som er på øverste hylle, vi må hente spillere som kommer til å være på øverste hylle. Et lag bestående av mange unge spillere, og noen mer rutinerte. Nå vil noen si at da kan vi ikke hevde oss internasjonalt, men da er jeg uenig. Se på Ajax Amsterdam! Hvert år i Champions League, og de gjør det bra òg. Kan de, kan vi! |
Applaus! Dette er det beste innlegget jeg har lest her inne.... ever!
Her treffer du spikern klokkerent på hodet. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 18.11.2005 12:46 Post subject: |
|
|
Takk!  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 18.11.2005 15:08 Post subject: |
|
|
Quote: | Se på Ajax Amsterdam! Hvert år i Champions League, og de gjør det bra òg. Kan de, kan vi! |
Ikke med de som sitter i styret nå, det er i hvertfald ikke min overbevisning. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 18.11.2005 15:12 Post subject: |
|
|
Roger that, guv'nor! Ajax har klasseledelse, derfor kan de få til slikt. Om RBKs ledelse hadde vært et fotballlag ville de spilt i femte divisjon. Bedriftsfotball. Derfor er slikt totalt usannsynlig for RBK slik situasjonen er nå. VIF når de får litt mere ressurser derimot... |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.11.2005 16:03 Post subject: |
|
|
Vi har diskutert saken her i hele dag. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 18.11.2005 16:22 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Vi har diskutert saken her i hele dag. |
Hehe, ja vel!
Har plaget deg mye i det siste, sry ass!  |
|
Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 18.11.2005 16:54 Post subject: |
|
|
Krøvel Vellevold wrote: | Roger that, guv'nor! Ajax har klasseledelse, derfor kan de få til slikt |
I følge nederlandske fotball eksperter har Ajax sin ledelse alt for stort fokus på videresalg av spillere, i stede for å bygge lag. PSV har vært mye flinkere til å bygge et lag, med god blanding av unge og gamle spillere. Har vært en god del forandringer i styret siden de vant CL sist, og de har et kjempe stort underskudd. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 18.11.2005 17:10 Post subject: |
|
|
bj_rn wrote: |
I følge nederlandske fotball eksperter har Ajax sin ledelse alt for stort fokus på videresalg av spillere, i stede for å bygge lag. PSV har vært mye flinkere til å bygge et lag, med god blanding av unge og gamle spillere. Har vært en god del forandringer i styret siden de vant CL sist, og de har et kjempe stort underskudd. |
Det er sikkert rigtig, men finde talenter, det kan de. Og her i Rosenborg er det økonomiske og det sportslige jo også adskilt. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.11.2005 16:47 Post subject: |
|
|
- Jeg kan bekrefte at det er klubber som er vist sin interesse for meg, men dersom jeg skal forlate Molde, er det avhengig av ulike ting. Det viktigste nå er uansett å berge plassen i eliteserien gjennom 100% innsats mot Moss, sier Rob Friend.
Les mer: Friend vurderer klubbskifte |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 19.11.2005 19:27 Post subject: |
|
|
Det hadde vel kanskje ikke gjort så mye om Friend og Johnsen gikk i bytte med hverandre. Molde burde være glade for en slik handel. Johnsen har jo vært toppsskårer flere ganger, mens Friend ikke kan vise til noe slikt. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 19.11.2005 20:24 Post subject: |
|
|
Håper folk ikek er gira på rob friend lenger. ikek etter det han viste i dag. for en tabbe man.
Skal noen fra molde være aktuelle må jo det jo være stian ohr! han var involvert i alt somvar i dag.. men han blir litt lik ødegård er jeg redd.. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 19.11.2005 20:25 Post subject: |
|
|
Jeg håber INDERLIGT at Stian Ohr aldrig kommer til Rosenborg. Den manden har jo ego som Tobias Grahn! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 19.11.2005 20:56 Post subject: |
|
|
Jeg vil ikke ha Rob Friend til Rbk.
Han har ikke vist noe som kan tilsi at han bør til oss.
Det samme kan jeg si om Olivier Occean.
Ps: Vil bare si at tbone har sagt mye klokt og bra i det siste!  |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 19.11.2005 21:35 Post subject: |
|
|
Jeg synes heller ikke Friend er noe særlig bedre enn Frode Johnsen. Like treig, like god med hodet, litt bedre med beina. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
hai Junior

|
Posted: 19.11.2005 21:59 Post subject: |
|
|
Erik W wrote: | Ja, hanke er en 32 åring jeg gjerne vil ha til klubben
 |
hanke? han heter jo Henke for svarte. Det er tydelig at du er dum... _________________ Brunost |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 19.11.2005 22:57 Post subject: |
|
|
Det er vel bare fantasi å tro at FJ blir byttet bort med det første - kan ikke se noen annen grunn til at RBK forlenget kontrakten hans enn at de virkelig ønsker ham i stallen. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 19.11.2005 23:20 Post subject: |
|
|
Desverre!  |
|
Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 20.11.2005 01:15 Post subject: |
|
|
tbone wrote: | Jeg synes heller ikke Friend er noe særlig bedre enn Frode Johnsen. Like treig, like god med hodet, litt bedre med beina. |
Bedre med hodet, mye bedre også. Alle husker vel kampen på røkke løkka hvor Friend knuser Johnsen i hodeduellen og scorer fra 10meters hold. Det er vel bevis nok. Dessuten, hvor mange ganger har du sett Frode score med hode( eller noen annen kroppsdel) utenfor 5metern? Det er ikke mange, mens Friend [medhodet] (og Occean [mest med beina]) gjør det stadig.
Jeg håper at F.Johnsen blir byttet bort mot en av disse, for selv om jeg mener at de ikke helt har det nivået en spiss på RBk bør ha, så er de bedre enn F.Johnsen ihvertfall. _________________ Veni, vidi, vici!
Last edited by petko on 20.11.2005 12:37; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 20.11.2005 01:27 Post subject: |
|
|
hai wrote: | Erik W wrote: | Ja, hanke er en 32 åring jeg gjerne vil ha til klubben
 |
hanke? han heter jo Henke for svarte. Det er tydelig at du er dum... |
Veldig fint du er så smart å fikk med deg poenget i diskusjonen
Hehe.. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 20.11.2005 01:33 Post subject: |
|
|
Enig med deg at de er bedre enn Johnsen.
Men som du sier, mener jeg også at de ikke holder det nivået Rbk bør ha. Jeg vil ha en Klassespiss, jeg håper vi får en spiss med samme nivå som Hysèn og Iacob! |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 20.11.2005 01:56 Post subject: |
|
|
mono wrote: | tbone wrote: | Jeg synes heller ikke Friend er noe særlig bedre enn Frode Johnsen. Like treig, like god med hodet, litt bedre med beina. |
Alle husker vel kampen på røkke løkka hvor Friend knuser Johnsen i hodeduellen og scorer fra 10meters hold. Det er vel bevis nok. |
Ja, for Frode Johnsen er jo kjent som en god defensiv spiller. Det samme kunne skjedd i den andre enden av banen: Johnsen som spiss vil ha ballen i mål, mens en noe mer passiv forsvarende Friend taper duellen. At Friend vant den duellen beviser ingen verdens ting.
Friend har nok vært i bedre form enn Johnsen i år, men dersom dere tror at Friend er så mye bedre enn Johnsen er jeg redd dere tar skammelig feil. Håper vi slipper å måtte se Friend spille noen dårlige kamper for rbk for å bevise det..
Hverken Johnsen eller Friend er i utgangspunktet gode nok for rbk, men det finnes heller ikke noen tilgjengelige spillere som er klart bedre enn de. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
|