View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 04.08.2010 11:19 Post subject: |
|
|
Jeg mener vi opererte med "greie" lønninger tidligere år fordi da visste spillerne at de fikk en stor cl bonus hvert år. Det er ikke like enkelt nå siden vi ikke kommer oss til cl lenger. Hvis vi derimot viser at vi klarer å kvalle til Europa hvert år så vil det igjen kunne "bli med i regnestykket" når man diksuterer nye kontrakter. Presiserer at dette er noe jeg tror, ikke noe jeg kan stå inne for  |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 04.08.2010 12:24 Post subject: |
|
|
Korte kontrakter og det å drøye den med å signere nye må jo være den dummeste måten man kan spare penger på. Hvis det er planen er det det verste jeg har hørt siden man skulle "spare" penger på å sparke talentspeider. Når skal man forstå at spillerne er verdier for klubben? Snakk om å spare seg til fant. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.08.2010 12:34 Post subject: |
|
|
Ikke overrasket overhodet hvis det er fordi bedring av kontraktene NÅ ville tøye likvidene (til lønn etc) mer enn vi tåler...  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 17.08.2010 08:10 Post subject: |
|
|
Stadsgaard takker legene
– Jeg er takknemlig for at de har fikset kneet mitt, og har gitt Haakon (Schwabe, medisinsk koordinator) og resten av støtteapparatet en flaske vin, sier Stadsgaard.
Og han har all mulig grunn til å være takknemlig, for dansken har slitt voldsomt med kneet helt siden han kom til Rosenborg fra italienske Reggina for to og et halvt år siden. Skaden holdt ham jevnlig ute av laget, så ofte at Schwabe ved et tidspunkt uttalte at han ikke trodde midtstopperen kom til å ha en skadefri sesong igjen.
Skal diskutere kontrakt
– Hva tenker du om fremtiden? Hvor lenge blir du i Rosenborg?
– Det kommer an på mye. Men jeg skal ha et godt tilbud for å bli værende, og det vet klubben. Men vi må vente og se på hva som skjer i Europa. Kommer vi til Mesterligaen fortjener vi bedre betalt.
– Spillerne skal ha sin del av kaken?
– Ja, det kan man si. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 24.08.2010 07:44 Post subject: |
|
|
- Vi har afvist nogle helt konkret henvendelser, fordi det ikke var de optimale klubber for Kris. Der har været en enorm interesse for ham i takt med, at han har spillet godt for Rosenborg i de europæiske kampe, siger spillerens far og rådgiver, Knud Stadsgaard, til B.T.
Ifølge avisen har både spanske og italienske klubber vist interesse for Stadsgaard, ligesom FC København meldes interesserede, såfremt Mathias Zanka Jørgensen sælges.
Les mer: Enorm interesse for Stadsgaard |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 24.08.2010 08:31 Post subject: |
|
|
http://msn.tv2sporten.no/...72429.html
København vil visst ha han.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
LarsP Proff
|
Posted: 24.08.2010 08:39 Post subject: |
|
|
Special price for you my friend: 50 mill NOK. |
|
Back to top |
|
 |
Keyser Chief Junior
|
Posted: 24.08.2010 08:40 Post subject: |
|
|
RÃ¥nny wrote: | http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/fc-koebenhavn-vil-kjoepe-rbkstopper-3272429.html
København vil visst ha han.. |
Taktikk. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 24.08.2010 08:42 Post subject: |
|
|
Blar de opp 40-50 millioner så skal de få Kris. Så kan vi hente ut Hovland for 6-8 millioner. Hovland-Wangberg i fremtiden kan bli et sinnsykt par.  |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 24.08.2010 09:12 Post subject: |
|
|
Virker på far som de ikke var så gira på å reise tilbake til Danmark riktig enda. Jeg for min del håper han skriver under ny kontrakt. Selv om han ikke har vært like outstanding som i fjor er han fortsatt den beste stopperen vi har hatt på en stund. Om han skulle dra håper jeg mer på Atta enn Hovland. |
|
Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 24.08.2010 09:19 Post subject: |
|
|
Moa gikk for under 15 mill og dere håper på 40-50 for Stadsgaard? Er vel kanskje litt i overkant, selvom han er en god midstopper. |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 24.08.2010 09:19 Post subject: |
|
|
Høres ut som taktikkeri foran kampen. Skape litt uro og ødelegge fokus. Eventuelt godt å høre at de anser Kris som en bedre midtstopper enn det de selv har tilgjengelig. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 24.08.2010 09:23 Post subject: |
|
|
eporkg wrote: | Moa gikk for under 15 mill og dere håper på 40-50 for Stadsgaard? Er vel kanskje litt i overkant, selvom han er en god midstopper. |
Jeg håper ikke på 40-50 millioner nei. Håper ikke, og tror ikke. Men det er i mine øyne hva de stitne laget må spa opp for å få han. Altså blir han her hos oss
Når det kommer til FCK så håper jeg klubben priser ut hele troppen vår i kjent tromsø stil. |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 24.08.2010 09:41 Post subject: |
|
|
For at FCK skal få Kris, skal de betale minst 50 mill. Andre klubber bør komme opp i 20-30 mill for å få napp. |
|
Back to top |
|
 |
Bianchi Junior
|
Posted: 24.08.2010 10:28 Post subject: |
|
|
Hva det angår Kris kan jeg ikke forstå hvorfor det skulle være lukrativt å dra til København på dette tidspunktet i karrieren. FCK er en klubb på likt nivå med RBK og virker som et sidesteg og ikke et steg fremover.
Skal han vise seg frem er CL det viktigste, og har RBK like store sjanser på å bli seedet hele veien (som neste år), må det vel bare utstå på lønna om han blir her eller ikke. Tror CL i år blir meget viktig for å overbevise spillerne våre (samt nye spillere) om at Rosenborg er et bra springbrett for de øvrige ligaene i Europa, og det ikke er noen grunn til å skulle dra til Køben. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 24.08.2010 10:40 Post subject: |
|
|
Nok en spiller vi skal tape penger på fordi en har drøyet kontraktsforhandlinger for å spare penger på lønn. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 24.08.2010 11:27 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Burde det ikke være enklere å love slike kontrakter før vi har kvalifisert oss for CL ville ihvertfall gitt spillertroppen ordentlig gode incentiver for å yte sitt beste i europa. Hvis allerede har kvallet for CL er det naturlig at spillerene anser seg som mer verdt og med det vil ha enda mer i grunnlønn i tilegg til bonusen. CL spill fører også til at en får flere klubber som er intressert i spilleren som gjør vi må gi enda mer for å holde på spilleren. Jeg vil heller si at det er på grensen til idiotisk å vente med kontrakten til eventuelt CL spill. |
Det ser ut som du hadde et poeng Keenoir. Håper for Kenny G's skyld at ikke Stadsgaard forsvinner for en billig penge nå, kun fordi vi ville vente med å forlenge kontrakt.
Lurer på hva slags lønnsnivå RBK legger seg på i disse kontraktsforhandlingene siden så mange drøyer(Stadsgaard) eller vegrer seg(Demidov) for å signere ny kontrakt. Hva er egentlig et "svært godt tilbud" som Stadsgaard sier det? _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 24.08.2010 11:40 Post subject: |
|
|
Folkens, dette er bare taktikk. Stadsgaard har et dårlig navn i Danmark og jeg kan aldri tenke meg at det er noe i dette. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 24.08.2010 11:47 Post subject: |
|
|
georgios wrote: | Virker på far som de ikke var så gira på å reise tilbake til Danmark riktig enda. Jeg for min del håper han skriver under ny kontrakt. Selv om han ikke har vært like outstanding som i fjor er han fortsatt den beste stopperen vi har hatt på en stund. Om han skulle dra håper jeg mer på Atta enn Hovland. |
Stadsgaard är fortsatt outstanding i Tippeligan, men LAGET försvarar sig inte lika outstanding längre, men det är väl så man vill ha det. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 24.08.2010 11:49 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | eporkg wrote: | Moa gikk for under 15 mill og dere håper på 40-50 for Stadsgaard? Er vel kanskje litt i overkant, selvom han er en god midstopper. |
Jeg håper ikke på 40-50 millioner nei. Håper ikke, og tror ikke. Men det er i mine øyne hva de stitne laget må spa opp for å få han. Altså blir han her hos oss
Når det kommer til FCK så håper jeg klubben priser ut hele troppen vår i kjent tromsø stil. |
Här kommer pengarna att ramla in: 50 milj för Stadsgaard, 50 milj för Skjelbred och 100 milj för Annan. Tromsö, släng er i väggen. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 24.08.2010 11:55 Post subject: |
|
|
JEG ØNSKER IKKE SELGE TIL FCK.
Jeg er fullstendig klar over at det ikke kommer noe bud fra fck på 50 millioner, jeg ønsker at klubben ber dem stikke til helvete med 50 millioners prislapp.... Dette forklarte jeg i posten du quoter. Jeg ønsker ikke selge en binders engang til det skitne drittlaget der  |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 24.08.2010 12:03 Post subject: |
|
|
Wilhelm S Myhr wrote: | Høres ut som taktikkeri foran kampen. Skape litt uro og ødelegge fokus. Eventuelt godt å høre at de anser Kris som en bedre midtstopper enn det de selv har tilgjengelig. |
Sitter med samme tanken selv. |
|
Back to top |
|
 |
siNch Proff
|
Posted: 24.08.2010 15:19 Post subject: |
|
|
Sant nok. Men det er merkelig dumt av Stadsgaard å kontre på den måten han gjør rett før kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 24.08.2010 15:45 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | 50 milj för Stadsgaard, 50 milj för Skjelbred och 100 milj för Annan. Tromsö, släng er i väggen. |
Husk at vi her eventuelt selger Statsgaard til en "konkurrent", som til gjengjeld er langt mer kjøpssterke enn oss selv.
Dette er en holdning de fleste lag i Norge kan relatere til. _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 24.08.2010 15:51 Post subject: |
|
|
Mitt poäng är att RBK (liksom Tromsö) aldrig får ut dessa summor. 50 milj för alla tre är nog närmare sanningen. |
|
Back to top |
|
 |
|