English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
FC København - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 34, 35, 36  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Guinness
Rutinert

PostPosted: 23.08.2010 16:18    Post subject: Reply with quote

Vi er en gjeng som forsøker snekre sammen en 16-seter fra Oslo. Vi har sjåfører og bil på plass, men trenger å få fylt den opp. Foreløpig har vi 4 ledige plasser. (retur rett etter kamp)

550,- per pers.

Interessert? Send PM, fortell meg hvem du er.

Trenger svar ASAP ZULU (dvs fort som faen)
Lavlandsapen
Junior

PostPosted: 23.08.2010 16:41    Post subject: Reply with quote

Quote:
Vi var bare fem minutter fra seier sist vi møtte FCK på bortebane, i desember 2008, men et slitent, skade- og reservepreget Rosenborg måtte slippe gjennom danskene i det 85. minutt, og danskene gikk til sluttspillet. Og vi var bare en utrolig miss minutter før full tid av John Pelu unna seier på bortebane.

Og jeg har ikke glemt, at der var dobbelt offside på jeres scoring Smile

Quote:

- Etter at Solbakken har hypet opp eget lag så til de grader, er fallhøyden større for dem enn for oss. FCK har alt å tape, RBK har alt å vinne. Det kan fort bli et forknytt hjemmelag av det. Jeg kan jo ta feil, men tipper vi vinner 2-1 der nede også.

Det forstår jeg ikke helt. I har vel lige så meget at tabe som os. Både økonomisk, men også sportsligt (hvis I skal kunne holde på spillerne og få en bedre seedning).

Selvom mange tror at fck går konkurs, hvis vi ikke kommer i CL så sker det ikke og vi får en chance til næste år, ganske som jer.

Måske Solbakken har noget renomé i Norge at tabe, men det påvirker næppe spillerne eller klubben.

Jeg tror ikke, at I får det samme fck-hold som spillede den første halve time på Lerkendal at se, men derfor kan I godt vinde 2-1 alligevel Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 23.08.2010 16:43    Post subject: Reply with quote

Lavlandsapen wrote:
Måske Solbakken har noget renomé i Norge at tabe, men det påvirker næppe spillerne eller klubben.

Hehe, Ståle har ikke noe renome å tape i Norge. Det er antakeligvis kun de høye herrer i NFF som liker den fyren, og det er jo fordi han er et Drillo-produkt, og disse dyrkes i Norges Fotballforbund.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 23.08.2010 17:34    Post subject: Reply with quote

På FCK-forumet sitter de og pønsker på hva de skal gjøre for å sette RBK-spillerne ut av fatning. Forslaget som samler mest oppslutning er å kjøpe fløyter som de skal blåse i hver gang vi har ballen.

Trodde supporterkulturen var brukbart utviklet i Danmark, jeg?

Verste av alt er jo at det er en med Urban Crew-signatur som står bak forslaget om å bruke disse:

http://sidelinien.dk/foru...post539524
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
puckno
Veteran

PostPosted: 23.08.2010 17:35    Post subject: Reply with quote

FanFraSør wrote:
Blir syk av å gå rundt og vente på denne kampen..... Drømte forøvrig at vi tapte 4 - 3 og Olsen scorte alle tre målene Very Happy etter at vi lå under 0 - 2 og 2 - 4 (scorer da 3 - 4 målet 5 min før slutt). Noe så deilig å gå videre med 3 - 4 etter en once in a life time kamp fra Olsen. Skal dog ikke skryte på meg at jeg er kjent for å være spesielt sanndrømt.....

Selv har jeg ståltro på at Olsen spiller sitt livs kamp mot FCK!
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 23.08.2010 19:12    Post subject: Reply with quote

FIFA-Schiedsrichter Dr. Felix Brych (München) leitet am Mittwoch das Rückspiel im Play-off zur Champions League zwischen dem FC Kopenhagen und Rosenborg Trondheim.

Lies mehr: Dr. Brych pfeift Kopenhagen gegen Rosenborg

Billetsalget til onsdagens brag i PARKEN mod Rosenborg BK fortsætter med uformindsket styrke. Således har lidt over 27.000 nu sikret sig billet til det altafgørende opgør om en plads i UEFA Champions League-gruppespillet.

Læs mere: Over 27.000 har sikret sig plads

I disse dage forvandles PARKEN til et ægte UEFA Champions League-stadion. Club Secretary, Charles Maskelyne, fortæller her om forberedelserne op til onsdagens storkamp mod Rosenborg BK.

Læs mere: Parken er Champions League-klar
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
AndreasR
Veteran

PostPosted: 23.08.2010 20:05    Post subject: Reply with quote

FanFraSør wrote:
Blir syk av å gå rundt og vente på denne kampen..... Drømte forøvrig at vi tapte 4 - 3 og Olsen scorte alle tre målene Very Happy etter at vi lå under 0 - 2 og 2 - 4 (scorer da 3 - 4 målet 5 min før slutt). Noe så deilig å gå videre med 3 - 4 etter en once in a life time kamp fra Olsen. Skal dog ikke skryte på meg at jeg er kjent for å være spesielt sanndrømt.....

I helvete heller. Det har jeg ikke helse til:)
Recon
Legende

PostPosted: 24.08.2010 13:36    Post subject: Reply with quote

Ser RBK pusher sitt eget arrangement i Køben også nå. Det er vel flere som har fått mail og sms om dette.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 24.08.2010 14:11    Post subject: Reply with quote

Alle med billett til kampen har vel blitt invitert tipper jeg. Trubadur og greier. Midt i blinken for deg Recon?
Back to top
davus
Rutinert

PostPosted: 24.08.2010 14:26    Post subject: Reply with quote

Ja alle har fått det. Flott med et kleint lite sted tilknyttet stadion, tvers over for utebanesektoren...
Recon
Legende

PostPosted: 24.08.2010 14:40    Post subject: Reply with quote

This Is 50 wrote:
Alle med billett til kampen har vel blitt invitert tipper jeg. Trubadur og greier. Midt i blinken for deg Recon?

Aner jeg et snev av ironi etter min fortelling fra London tjugehundraochfyra? Very Happy

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Lavlandsapen
Junior

PostPosted: 24.08.2010 15:11    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Hehe, Ståle har ikke noe renome å tape i Norge. Det er antakeligvis kun de høye herrer i NFF som liker den fyren, og det er jo fordi han er et Drillo-produkt, og disse dyrkes i Norges Fotballforbund.

Der er ellers ikke meget Drillo over Ståles FCK. Det var nok mere tilbage i HamKam-dagene, så I får ikke en Drillo2 som landstræner, men det ved I jo godt Smile
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 24.08.2010 15:38    Post subject: Reply with quote

Davus wrote:
Ja alle har fått det. Flott med et kleint lite sted tilknyttet stadion, tvers over for utebanesektoren...

Vad är det för plats och när börjar det?. Verkar intressant för en nykter rävvsittare.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 24.08.2010 15:47    Post subject: Reply with quote

Jeg bare MÅ få må møte dig i Køben Storey, blir du med ut efter kampen?

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 24.08.2010 15:55    Post subject: Reply with quote

Jag trivs som inkognito och måste även snabba mig hem för att nå ystadtåget tillbaka.
Back to top
Fosningen
Rutinert

PostPosted: 24.08.2010 15:58    Post subject: Reply with quote

Har jeg forstått ting riktig, var vel Solbakken langt mer "Drillo" for et par år siden. Da fikk han mye kritikk i Danmark, for å spille defensiv fotball. Var vel først i fjor at spillet ble "godt nok" offensivt. Mulig han har endret litt fotball-filosofi, eller kanskje har det mer med typer/spillere på laget å gjøre.

For min del, er jeg svært glad for at Rosenborg står for god offensiv fotball. De dansker som kjenner RBK fra 90-tallet (jeg kjenner flere dansker som så mange Mesterliga-kamper på dansk TV, og elsket oss), vet at Rosenborg tradisjonelt står for positiv fotball. Med det ryktet norsk fotball har i Danmark, håper jeg disse kampene kan opprettholde/styrke dette inntrykket. Og kanskje åpne øynene for nye uvitende danske fotball-fans. Når alt kommer til alt, handler RBKs Europa-kamper i stor grad om reklame for oss selv. Da er jeg stolt over at den som oftest har vært veldig god (spillemessig altså, samt pressekonferansene til Eggen).

Når det er sagt, handler morgendagens kamp kun om å gå videre. Men gjør vi det med den sedvanlige positive fotballen, er det selvsagt et stort pluss. Jeg ser fram til kampen med skrekkblanda fryd!

Fosningen
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 24.08.2010 16:11    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Lavlandsapen wrote:

Ja,pussig det. Drillo har jo lite og vise til...
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 24.08.2010 16:16    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
This Is 50 wrote:

Aner jeg et snev av ironi etter min fortelling fra London tjugehundraochfyra? Very Happy

Wink
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 24.08.2010 16:25    Post subject: Reply with quote

Fosningen wrote:
Har jeg forstått ting riktig, var vel Solbakken langt mer "Drillo" for et par år siden. Da fikk han mye kritikk i Danmark, for å spille defensiv fotball. Var vel først i fjor at spillet ble "godt nok" offensivt. Mulig han har endret litt fotball-filosofi, eller kanskje har det mer med typer/spillere på laget å gjøre.

For min del, er jeg svært glad for at Rosenborg står for god offensiv fotball. De dansker som kjenner RBK fra 90-tallet (jeg kjenner flere dansker som så mange Mesterliga-kamper på dansk TV, og elsket oss), vet at Rosenborg tradisjonelt står for positiv fotball. Med det ryktet norsk fotball har i Danmark, håper jeg disse kampene kan opprettholde/styrke dette inntrykket. Og kanskje åpne øynene for nye uvitende danske fotball-fans. Når alt kommer til alt, handler RBKs Europa-kamper i stor grad om reklame for oss selv. Da er jeg stolt over at den som oftest har vært veldig god (spillemessig altså, samt pressekonferansene til Eggen).

Når det er sagt, handler morgendagens kamp kun om å gå videre. Men gjør vi det med den sedvanlige positive fotballen, er det selvsagt et stort pluss. Jeg ser fram til kampen med skrekkblanda fryd!

Fosningen

Eftersom RBK medvetet slo väldigt mycket långt i första kampen så var det väl inte så fin reklam?
Back to top
Fosningen
Rutinert

PostPosted: 24.08.2010 16:38    Post subject: Reply with quote

Første kampen var grei nok, uten at den kan sammenlignes med glansdagene. Ser flere FCK-spillere i ettertid har fremhevet at RBK er gode offensivt (f eks Grønkjær), uansett om det inntrykket kom før eller under siste kamp. Som sagt, jeg håper RBK alltid spiller så positivt som mulig (førstepri er naturligvis seier), så kan en jo alltids diskutere hvor godt de lykkes. Håper uansett de viser hurtig angrepsspill med klasse i morgen.

PS: Det er visstnok meldt inn 40 klubber til å overvære kampen i morgen. Kan fort ramle inn bud i løpet av uka ja...
Back to top
kris0stby
Veteran

PostPosted: 24.08.2010 17:15    Post subject: Reply with quote

Örlund
Lustig-Kris-Lago-Dorsin
Demi
Henriksen - Ciljan
Iversen
Olsen - Prica

Evt Wangberg for Lago, men Lago har erfaringen på sin side.
Back to top
Fosningen
Rutinert

PostPosted: 24.08.2010 17:32    Post subject: Reply with quote

Nekter å tro at Eggen forandrer på fireren bak, noe som er lurt av ham. Henriksen går ned som defensiv midtbane, og Strand eller Winsnes blir indreløper. Resten blir som sist. Sånnerdetbare.
Back to top
fsnass
Proff

PostPosted: 24.08.2010 18:04    Post subject: Reply with quote

http://www.vg.no/sport/fo...d=10017860

Ståle Solbakken er og blir en usmakelig fyr...
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 24.08.2010 18:29    Post subject: Reply with quote

"Historisk når vi dem ikke til ankelen"

Det er da litt fornuft i fyren.
Back to top
Phoenix
Junior

PostPosted: 24.08.2010 18:31    Post subject: Reply with quote

Peter Storey wrote:

Eftersom RBK medvetet slo väldigt mycket långt i första kampen så var det väl inte så fin reklam?

Præcis. De folk, jeg snakkede med havde ihverfald i højere grad den opfattelse at Rosenborg spillede "typisk norsk". Synes da også, at især i starten blev der slået mange høje bolde op fra backsene mod Prica eller Iversen. Man forstår det også godt, da det gav en pæn succes.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 34, 35, 36  Next
Page 12 of 36

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb