English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Molde
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.08.2010 23:34    Post subject: Reply with quote

FotballXtra SMS nederste linje: "Skulle Moldskred hjem og stemme på seg selv som banens beste, kanskje? Kristian Stokdahl, Verdal". Haha, nice one kristobal Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef

PostPosted: 22.08.2010 23:39    Post subject: Reply with quote

Haha Tommel'n opp!

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Forumsjef
Veteran

PostPosted: 22.08.2010 23:41    Post subject: Reply with quote

Haha, good one!
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 22.08.2010 23:43    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Strand 7 - God. Men 90 minutter koster vel for en mann på snart førti...

Roar Strand, født: 02.02.1970

Kilde: rbk.no
gisp!
Legende

PostPosted: 22.08.2010 23:47    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Oppmannen wrote:
Strand 7 - God. Men 90 minutter koster vel for en mann på snart førti...

Roar Strand, født: 02.02.1970

Kilde: rbk.no

Passert 40 og et halvt og altså nærmere 41 enn 40 om man skal være petimeter, men hvorfor være det?

La oss heller glede oss over at Supermann i sitt fotballivs aften fortsatt er mer enn god nok til å være med og valse over MFK uten å ta seg ut. RBK RBK RBK
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 22.08.2010 23:51    Post subject: Reply with quote

Det hører nok mest hjemme i en eller annen rekord-tråd, men uansett - har noen andre, noen sinne, scoret mål i seriekamper i 22 sesonger på rad i en toppserie i Europa?
Back to top
Forumsjef
Veteran

PostPosted: 22.08.2010 23:52    Post subject: Reply with quote

bolgebah wrote:
Det hører nok mest hjemme i en eller annen rekord-tråd, men uansett - har noen andre, noen sinne, scoret mål i seriekamper i 22 sesonger på rad i en toppserie i Europa?

Ryan Giggs har gjort det i 21 sesonger, det er vel det nærmeste en kommer hvis Roar har scoret i 22 på rad.
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 22.08.2010 23:52    Post subject: Reply with quote

Var da noe mas om dette i media for ikke så lenge siden? Giggs har 21 eller 22 på rad etter scoring i serieåpning nå sist?

Edit: Beaten like a dog. (Credit til en eller annen på forumet her. Husker ikke hvem. Eller var det "dead horse"?)
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 23.08.2010 00:03    Post subject: Reply with quote

bolgebah wrote:

Nå avgjorde han mot Sandefjord hjemme også da, så det er jo ikke første målet i år.

For å svare, i Europa skal det ikke være noen nei. Men Romario skal ha scoret i 23 sesonger.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
spraggon
Proff

PostPosted: 23.08.2010 00:10    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det er litt forfriskende med typer som Hoset, eller J.A Riise for den saks skyld. Unorske, fremstår som selvsikre og utfordrer i høyeste grad den norske "lua i hånden" mentaliteten som ofte er et hinder i de fleste prestasjonsmiljøer. Når det er sagt er det vel bare sistnevnte jeg kunne tenkt meg å se i RBK-drakt.

Forøvrig en bra kamp mot et middelmådig lag. Det eneste minus jeg ser under Eggen-regimet er at det blir litt hawaii til tider. Det går jeg ut fra bli strammet opp til FCK kampen.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 23.08.2010 00:17    Post subject: Reply with quote

spraggon wrote:
Unorske, fremstår som selvsikre og utfordrer i høyeste grad den norske "lua i hånden" mentaliteten som ofte er et hinder i de fleste prestasjonsmiljøer.

Nøkkelordet her er vel fremstår. Han holdt jo ikke ut lenge i København fordi byen var så stor og skummel at han gikk rundt med paranoia (ikke gidd, bolge) og hjemlengsel fra første dag. Det er nok enklest for Magne å være kul i søppelbyen Molde. Blant de blinde er den enøyde konge.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Johnny W
Veteran

PostPosted: 23.08.2010 00:30    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Han holdt jo ikke ut lenge i København fordi byen var så stor og skummel

Da jeg var lørdagspostbud i København fikk jeg den tvilsomme æren av å levere post til Hoset på hans daværende adresse Vodroffsvej 2A. Jeg tagget ned posten hans godt og grundig med "heia RBK", "Rosenborg e laget" og lignende. Jeg tror fremdeles at det var dråpen som fikk begeret til å flyte over. Rett etter var han ihvertfall på vei tilbake til Norge.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 23.08.2010 00:32    Post subject: Reply with quote

Haha. Bra jobba.
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 23.08.2010 01:39    Post subject: Reply with quote

FanFraSør wrote:
Utrolig synd at en del av dere som tok ut lag med nesten bare juniorspillere før kampen og som klager og syter over hvem som ikke ble byttet ut etter 45 min. ikke er trenere for topplag i ulike divisjoner rundt om i Europa.

Har dere virkelig så liten selvinnsikt at dere virkelig tror dere vet bedre enn han som trener spillerne hver dag hvor slitne de er og hvor mye de orker? En topptrener prøver alltid å vinne en kamp og vinner vi ikke i parken så er det ikke fordi Ciljan eller Ivers ikke ble byttet ut eller spart.

Det er vel kanskje en grunn til at Eggen har de resultatene han har gjennom sin trenerkarriere og de fleste av dere må nøye dere med å leke managere i verdensklasse her på forumet og i F.M.

SÃ¥ lenge man ikke takler at Eggen trener laget, florerer det med verdensmestre her.

PÃ¥ TV2 sa de i dag at Eggen er for god for RBK under dagens ledelse. Godt sagt!

Til allle som ser fram til JJ kommer: tror dere i deres villeste fantasi at han er i stand til å ta laget like langt som NAE?
EvileyeS
Rutinert

PostPosted: 23.08.2010 02:03    Post subject: Reply with quote

I min villeste fantasi vinner JJ med RBK CL, tippeligaen og NM alle år til han går av med pensjon...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
larse65
Veteran

PostPosted: 23.08.2010 03:28    Post subject: Reply with quote

EvileyeS wrote:
I min villeste fantasi vinner JJ med RBK CL, tippeligaen og NM alle år til han går av med pensjon...

En vill en....
Dum Dum Boys.
mcmort
Senior

PostPosted: 23.08.2010 09:53    Post subject: Reply with quote

larse65 wrote:
PÃ¥ TV2 sa de i dag at Eggen er for god for RBK under dagens ledelse. Godt sagt!

Til allle som ser fram til JJ kommer: tror dere i deres villeste fantasi at han er i stand til å ta laget like langt som NAE?

Herregud kis - bli ferdig da.
Back to top
Bianchi
Junior

PostPosted: 23.08.2010 10:27    Post subject: Reply with quote

Det som skjer er jo selvfølgelig at NAE forsvinner nå, JJ inn, han er her i 3 år før Hamrén kommer tilbake etter at han har tatt Sverige til EM igjen, men fått nok av Ibrahimovic' ablegøyer.

Så deler av kampen mot Skottland og Sverige spilte som RBK. Eneste forskjell var at spissene på Sverige er noen av de mest kreative i Skandinavia og klarer å karre til seg målsjanser der RBK måtte satse på balltap og feil i motstanders forsvar. Blir interesant å følge med Sverige fremover.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 23.08.2010 10:56    Post subject: Reply with quote

Johnny W wrote:
Hedon wrote:
Han holdt jo ikke ut lenge i København fordi byen var så stor og skummel

Da jeg var lørdagspostbud i København fikk jeg den tvilsomme æren av å levere post til Hoset på hans daværende adresse Vodroffsvej 2A. Jeg tagget ned posten hans godt og grundig med "heia RBK", "Rosenborg e laget" og lignende. Jeg tror fremdeles at det var dråpen som fikk begeret til å flyte over. Rett etter var han ihvertfall på vei tilbake til Norge.

Haha
Quote:
Det var fordi han blev taget efter han havde taget coke
af klubben

Lige da han kom havde han været til tandlægen hvor han fik en regning på over 100 tusind danske kroner og den ville han så sende videre til klubben Very Happy

Der var Flemming Østergaard ved at få en blodprop Razz

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 23.08.2010 11:06    Post subject: Reply with quote

Bianchi wrote:
Så deler av kampen mot Skottland og Sverige spilte som RBK. Eneste forskjell var at spissene på Sverige er noen av de mest kreative i Skandinavia og klarer å karre til seg målsjanser der RBK måtte satse på balltap og feil i motstanders forsvar. Blir interesant å følge med Sverige fremover.

Her tror jeg du bør se gjennom kampene en gang til. Kan ikke skjønne annet enn at denne påstanden skal bli meget vanskelig å bevise. Med mindre man kan regne det som balltap når motstanderen mister ballen inn til Örlund og Prica setter ballen i mål 13 trekk senere slik han gjorde mot Stabæk i vår. Da har du kanskje et poeng Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bianchi
Junior

PostPosted: 23.08.2010 11:25    Post subject: Reply with quote

Nei, det stemer nok det. RBK klarte å skape mye sammen, og det ble et godt samspill i laget generelt, men det fantes ikke så mye av det eksplosive angrepspillet som kjennetegner NAE. Det er nok en overdrivelse det jeg skrev angående balltap, og mange mål kom etter organisert angrepsspill, men det skal sies vi har vel kanskje rundt 2x målsjanser per kamp under NAE som under Hamrén. Poenget er vel at når man ikke driller angrep (noe Hamrén ikke gjorde i like stor grad som NAE) må man stole mer på de kreative evner angrepet til RBK besitter, og Sverige som landslag har flere av disse kvalitetene enn dagens RBK angrep.

Derfor tenker jeg at Sverige kommer til å gjøre det bedre enn på lenge under Hamrén enn Lagerbäck.
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 23.08.2010 11:55    Post subject: Reply with quote

larse65 wrote:
EvileyeS wrote:

En vill en....
Dum Dum Boys.

Stemmer. Va de som sang den ja.
kris0stby
Veteran

PostPosted: 24.08.2010 00:40    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Tilskuertallet i dag er fødselsdatoen til Gøran Sørloth!

Hvordan skal vi tolke det?? Razz

Som at du er litt i overkant interressert i Sørloth?

knerten_10 wrote:
Henriksen er veldig god, men skyter alt for ofte fra distanse i følge meg.

NOEN på laget må jo tørre en gang iblant

Peter Storey wrote:
Örlund har haft en liten formsvacka de senaste matcherna. Är det Jamtfallseffekten?

Mest sannsynlig.

Fikk ikke sett kampen desverre(Gallows blei prioritert), men har fått med meg at Wangberg blei kåret til BB i VG bl.a. Kanskje trenger vi vel ikke erstatter for Demi alikevel. Oviasu opp som erstatter for Wangbergi igjen. Billig billig
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 24.08.2010 03:04    Post subject: Reply with quote

http://fotball.adressa.no...177834.ece

Herre min skaper for noe piss.
Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 24.08.2010 08:11    Post subject: Reply with quote

Hadde du ventet deg noe annet fra den avisa?
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22  Next
Page 17 of 22

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb