View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 12.08.2010 14:44 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...176858.ece
Ser ut som om TIL er på vei å bli et asylmottak. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 12.08.2010 15:18 Post subject: |
|
|
TIL/Alfheim har jo snart flere "oppfølgere" og spinoffs/undertitler enn Mega Man-serien.
Regner også med at vi ikke hører så mye bemerkninger om utlendinger i Rosenborg fra de oppe i nord. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.08.2010 15:29 Post subject: |
|
|
Hvorfor har ikke vi slike samarbeidsavtaler sånn at vi kan få spillere som Kara for en rimelig penge og slippe å måtte forhandle med griske norske klubber ved en senere anledning. |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 12.08.2010 16:09 Post subject: |
|
|
Fordi RBK mener det er bedre å handle dyrt for middelmådigheter i TL? |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 12.08.2010 16:29 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Hvorfor har ikke vi slike samarbeidsavtaler sånn at vi kan få spillere som Kara for en rimelig penge og slippe å måtte forhandle med griske norske klubber ved en senere anledning. |
2 grunner. Hoftun og Eggen. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 12.08.2010 16:38 Post subject: |
|
|
Ja, det var Eggen som fjernet Torbjørnsen og hentet både Moldskred og Winsnes.. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 12.08.2010 16:54 Post subject: |
|
|
Nei, men Eggen er neppe noen pådriver for å hente nye utlendinger til klubben. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 12.08.2010 17:03 Post subject: |
|
|
Pass deg nå, den slags kritikk og meninger blir ikke akseptert på dette forumet.
(den bør i hvert fall ikke bli det, hvis folk skal være konsekvente her inne.) _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.08.2010 17:14 Post subject: |
|
|
Thor Arild wrote: | Nei, men Eggen er neppe noen pådriver for å hente nye utlendinger til klubben. |
Nå er det ting som tyder på at det er Eggen som er pådriveren for å få hentet Bolanos, da. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 20.08.2010 13:30 Post subject: |
|
|
I serien vi liker ikke RBK kommer nå denne fra redaktøren i Isberget.
Jeg forstår jo synspunktene deres, men så mye raljering å sinne som er bygd opp i den kroppen der (som ut i fra bilde å bedømme må være ganske så svær) kan ikke være bra for helsa. Morsom lesing er det i alle fall uansett. |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 20.08.2010 13:45 Post subject: |
|
|
De trenger ikke få pengene som RBK sørger for at klubbene i eliteserien får gjennom suksess i Europa. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 20.08.2010 14:02 Post subject: |
|
|
Selv larses påstander om inhalering blir for smått når det gjelder karen der. Han må jo være alvorlig syk. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.08.2010 15:49 Post subject: |
|
|
Se på mannen, da. Sløvt blikk, trippelhake og svært begrensede norskkunnskaper. Og han er gjort til redaktør.
Omtrent like provoserende som ørevoks. Greit å være foruten oppsamling av avfallsprodukter i kroppshull, men det betyr svært lite i den store sammenheng.
Slik er det også med en del i VIF-leiren. Selv "hater" jeg LSK som pesten, men jeg har da vett nok på å vite at dette er noe som vedgår svært få. Nå er jeg verken tomsing eller redaktør, mulig ting hadde stått i et annet lys da.
Nei, Lars Jørgen og Co. Dere får fortsette å hate og ønske at Rosenborg tryner. Men da håper jeg TIL eller noen andre er gode nok til å ta over stafettpinnen og opprettholde et visst nivå i norsk liga. Uten at noen (i denne sammenheng Rosenborg) går foran og er stabile i front, vil ligaen mest sannsynlig visne bort til en utrolig kjedelig og lite attraktiv liga, med lite penger, forsvinnende liten tiltrekningskraft på utenlandske spillere med bedre ballfølelse og toppfart enn Kristen Gislefoss, og snittoppmøte på 2,5 tusen på kampene.
Det har tilogmed vært muligheter for andre lag å i allefall delvis ta over hegemoniet. I flere år midt på 2000-tallet var vi elendige i det meste, men heller ikke da kom det noen som utmerket seg over tid. Ikke i Norge, og ikke i Europa.
Nå må folk (som heldigvis brukeren "FKLyn" og en del andre har forstått) innse at vi har kommet dit vi er på egen maskin, i det minste. Vi er og har vært det førende laget i norsk fotball på egen maskin. Og vi har ikke en gang romertall etter stadionnavnet vårt. Vi har kommet dit vi er etter nitidig jobbing, og har mer ære (i den grad man kan snakke om sånt) i vår plass i Tippeligaen enn de fleste andre som lever som parasitter på investorer og snille foretak i nærmiljøet.
Do you want some cheese with that whine? _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 20.08.2010 16:48 Post subject: |
|
|
Quote: | Jeg godter meg rått hver gang RBK taper |
Stakkars mann, han har ikke hatt mange gleder i livet det siste halvannet året... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.08.2010 17:14 Post subject: |
|
|
Han hater utrykket "hele Norges Rosenborg". Vil anta "Nord-Norges stolthet" (som vel Bodø-Glimt kaller seg) også må provosere noe jævlig.
Sitter med skrekkblanda fryd og ser hva voksne folk med et snev av en tittel lirer av seg i diverse bakgårdssider på nett. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 21.08.2010 22:23 Post subject: |
|
|
Personlig holdt jeg med alle norske lag mot utenlandske også den tiden vi hadde mindreverdighetskomplekser for bla.a. Lyn,SIF,LSK og Viking.
Stikker nok dypere for enkelte der oppe.
Stakkars folk er alt man kan si.
Ikke verdt å spandere så mye energi på sånne. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 22.08.2010 13:43 Post subject: |
|
|
Her var det jammen skrevet mye rart mens jeg var på ferie. Når det gjelder isberget.no, drives siden nærmest som et enmannsforetak av en av våre mest iherdige supportere. Den spalten dere siterer fra ("Redaktørens brøl") er ment å skulle provosere, og denne gangen har han åpenbart lyktes! _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.08.2010 13:46 Post subject: |
|
|
Så fordi man synes skribenten fremstår som en idiot, så er det altså en vellykket provokasjon? Lista ligger tydeligvis uhyre lavt der oppe i nord. Dette er så lite treffsikkert og så gjennomført dumt og umorsomt at det er alt annet enn vellykket. |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 22.08.2010 13:47 Post subject: |
|
|
Har du samme forståelse for språk som klubben din har for økonomi? Greier du å lese et eneste innlegg her om at noen har blitt provosert? |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 22.08.2010 13:56 Post subject: |
|
|
Jeg er en profesjonell skribent, som har utgitt bøker både på norsk og amerikansk. Når det gjelder TILs økonomiske styring, er den i de beste hender: den er ivaretatt av næringslivsledere fra de største bedriftene i Nord-Norge. Var det ellers noe? _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.08.2010 13:59 Post subject: |
|
|
Hehe, du har gitt ut "bok på amerikansk"? Er det et språk?
Og ellers er det selvfølgelig noe, all den tid du ikke svarte på det eneste spørsmålet han hadde. Kan du se noen her som er provosert? |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 22.08.2010 22:54 Post subject: |
|
|
Morsomt at du innbiller deg at engelsk og amerikansk er samme språk.  _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.08.2010 22:56 Post subject: |
|
|
Jeg stiller deg et spørsmål om amerikansk er et språk, og du svarer at jeg innbiller meg at amerikansk og engelsk er det samme språket. Snakk om å ikke skjønne en drit.
Å gi ut en bok på amerikansk, er vel omtrent som å gi ut en bok på europeisk. Bygger ikke akkurat troverdighet rundt dine påståtte skribentferdigheter. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 22.08.2010 22:58 Post subject: |
|
|
Kødder du nå eller? |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 22.08.2010 22:58 Post subject: |
|
|
Tipper det er fordi boka hans heter "Color book for kids" i stedet for "Colour book", Hedon. |
|
Back to top |
|
 |
|