| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jomer Rutinert
|
Posted: 17.08.2010 23:47 Post subject: |
|
|
saklig... har sett Rosenborg på 42 forskjellige baner. Å da er det spennende å møte Follo.. Og forøvrig mangler to hjemmekamper jeg å de to siste åra. _________________ ultras nidaros |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 17.08.2010 23:49 Post subject: |
|
|
| Greit nok det, det var jo du som indirekte anklaget meg for å være en dårlig supporter, jeg anklaget aldri deg for å være det. Har veldig stor respekt for slike som deg som reiser land og strand for å støtte laget, det betyr nok veldig mye for gutta. Det var jo bare et synspunkt fra min side, at jeg heller ville slått Engen på et fullsatt Lerkendal enn å slå Follo 4-0, liksom. |
|
| Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 18.08.2010 00:02 Post subject: |
|
|
jeg skulle gjerne slått Enga i en semi, men nå er de slått. Da syns jeg det er unødvendig å ikke være fornøyd med å møte Follo. Det er det som er køpp.
Blir garantert fullt på den bortekampen. _________________ ultras nidaros |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.08.2010 22:08 Post subject: |
|
|
Follo har vel ikke lov til å bytte bane sånn plutselig? Er jo ikke engang tillatt i 2. divisjon å bytte bane i seriespill. Ergo må det vel bli Ski stadion.
Østlandets Blad støtter meg i alle fall, og jeg gambler med sak sjøl om den offisielle beskjeden først kommer i morra:
Norges Fotballforbund har tidligere vist at de ikke er til å rokke. Dermed går det mot at kun 2200 tilskuere får billett til semifinaleoppgjøret. Dette til tross for at det uten problemer var over 3000 tilskuere til stede under oppgjøret mot Vålerenga i cupen i fjor.
Les mer: – Ingen vits at jeg står i mål om vi ikke spiller i Ski
Rosenborg BK får tildelt rundt 200 billetter til semifinalen mot Follo FK. Det blir ikke noe problem, mener «Kjernens» talsperson, Andreas J. Johansen.
- Jeg tror ikke det blir noe kjempeproblem. Kampen spilles midt i uken, og da er det ikke mange som reiser til Ski – i alle fall ikke fra oss i Trondheim, sier talspersonen for uavhengige Rosenborg-supportere.
Les mer: - Kommer ikke mange fra Trondheim |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 19.08.2010 06:46 Post subject: |
|
|
Litt av en klubb vi møter, keeper og kapteinen sitter begge i både Administrasjonen og Markedavdelingen.
Tipper flere av dere husker denne videoen også.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 19.08.2010 07:11 Post subject: |
|
|
Millwall var i FA-cupfinalen for noen år siden, sier det noe om nivået i England knerten? _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.08.2010 21:54 Post subject: |
|
|
Med semifinaleplassen har Follo FK innkassert rundt 955.000 kroner. Og styreleder Frank-Erling Celius har ingen problemer med å plassere pengene.
Les mer: Tjener en million på semifinaleplassen
Tidligere Follo-spiss Andreas Strand har som kjent begjært Follo FK konkurs i et forsøk på å få utbetalt det han mener klubben skylder ham i lønn. Blir ikke de to partene enige innen 26. august møtes de i tingretten. Ifølge Strand dreier det seg om et sekssifret beløp.
Les mer: – Kampen mot RBK går definitivt i Ski
Followers har fått opp et registreringssystem på hjemmesiden deres, og der kan de som vil melde seg inn i supporterklubben.
Les mer: Supporterne ønsker flere medlemmer |
|
| Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 19.08.2010 23:40 Post subject: |
|
|
Semifinale i cupen på en kjip friidrettstadion kl. 16.00 på en onsdag.
Får gåsehud av tanken!
 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.08.2010 19:58 Post subject: |
|
|
| Fortsatt ikke bekreftet hvilken NRK-kanal... Men tipper vel NRK1. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 25.08.2010 05:59 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Ballahl wrote: | | Follo FK har for øvrig slitt enormt mye økonomisk de siste årene, og det er bare dager siden klubben ble konkursbegjært på nytt. Så billettinntektene og semifinaleplassen (penger det også) kommer nok på et bra tidspunkt. | Tidligere Follo-spiss Andreas Strand har som kjent begjært Follo FK konkurs i et forsøk på å få utbetalt det han mener klubben skylder ham i lønn. Blir ikke de to partene enige innen 26. august møtes de i tingretten. Ifølge Strand dreier det seg om et sekssifret beløp.
Les mer: – Kampen mot RBK går definitivt i Ski |
Follo FK og Strand enige
Partene skulle ha møttes i retten torsdag, men mandag ettermiddag ble partene enig om en avtale.
Vi har en muntlig avtale. Bare signeringen mangler, forteller styreleder i Follo FK Frank-Erling Celius.
Hvor mye får Andreas Strand?
Vi er enige om å holde avtalen oss i mellom, så vi kommer ikke til å kommentere innholdet, sier Celius som er glade for at denne saken er ute verden. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 25.08.2010 11:15 Post subject: |
|
|
Lurer på om forhandlingen mellom Celsius og Strand på noe tidspunkt møtte kokepunktet?  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 25.08.2010 13:26 Post subject: |
|
|
Kelvin Fahrenheit deltok vistnok også på møtet. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 28.08.2010 14:09 Post subject: |
|
|
Drømte at vi tapte 7-1 i denne kampen. La oss for guds skyld håpe at jeg ikke er sanndrømt. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
smogli Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4085 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 02.09.2010 21:45 Post subject: |
|
|
| Noen som vet hvilken dato cupfinalen er på i år? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.09.2010 21:48 Post subject: |
|
|
Blir overrasket om det er på en annen dato enn 14. november.
Edit: ja, 14. november. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 02.09.2010 21:52 Post subject: |
|
|
| Synes kl 16:00 på en onsdag er et latterlig tidspunkt for å spille en semifinale på. Burde iallefall lagt den slik at folk kan komme seg hjem fra jobb og ikke sitte fast i rushtiden. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.09.2010 22:51 Post subject: |
|
|
| Blir fort mørkt på høstkvelder, og NRK stiller krav til dagslys for TV-sendinga. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 03.09.2010 10:52 Post subject: |
|
|
Kampdato og tidspunkt er jo rett og slett et resultat av terminoppsettet for hele sesongen. NFF vil ikke spille kamper etter cupfinalen. Alle kvalik kamper skal spilles nogenlunde likt, osv. Resultat, en helvetes trang terminkalender.
Godt alt som heter kvalik kamper forsvinner til neste år og at terminoppsettet blir utvidet. Dette vil de klubbene, les RBK, som spiller e-cup dra nytte av. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 14.09.2010 13:11 Post subject: |
|
|
Syk pris de forlanger for billettene sine også ser jeg på hjemmesidene deres, kr. 300,- for en billett som til vanligvis koster kr. 120,-. et påslag på 150%, i mine øyne rett og slett grådighet. Vi skulle gjort som her
BVB fans boikotter Ruhrderbyl
For de som ikke er stø i tysk.
Dansk tekst
Kanskje ikke så viktig for dere som ikke drar ofte på kamp, men for de som bruker nærmere 30k i året på å følge laget sitt så er dette viktig. Og for at tribunen skal være tilgjengelig til en fair og ordentlig pris. Brann tar f.eks. kr. 275,- for en bortebillett, nei det er ikke med servering, uhørt spør du meg! Litt betenkelig er det og at det er billigere for meg å fly til Tyskland, to netter på hotel der nede og kampbillett en det er med reise, overnatting til en hjemmekamp på Lerkendal _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Tjuls Junior
|
Posted: 15.09.2010 07:47 Post subject: |
|
|
http://www.oblad.no/sport...-1.5630372
1000-1500 nye STÅPLASSER til samme pris. Og tro meg, dette er verre enn på Marienlyst før de satt opp trampolinetribunen.. Om de ikke setter folk på den ene langsiden. Uten at dette gjøre det så alt for mye bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 15.09.2010 07:56 Post subject: |
|
|
Kjernen har krav på ytterligere billetter da, 10% av total kapasitet. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 15.09.2010 09:25 Post subject: |
|
|
| Det betyr at vi skal ha 300 billetter (100 mer en før?) |
|
| Back to top |