View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 12.08.2010 19:50 Post subject: |
|
|
Han föredrar allts hårda tag. |
|
Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 12.08.2010 20:00 Post subject: |
|
|
Omsvermet er feil ord. Mer omtåket. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.08.2010 20:49 Post subject: |
|
|
Storey og TAF, dere har nok rett begge to. Jeg har allerede lagret en dansk blondine med stoooore....blå øyne på mobilen i går.
og martibs, du er skinny, du hakke stemmerett. Dessuten, jeg vet vel hvem som er mest omtåket som regel, av oss to.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.08.2010 22:56 Post subject: |
|
|
Billetsalget til returkampen på Danmarks nationalstadion blev skudt i gang onsdag formiddag, og under 24 timer senere er der allerede afsat over 15.000 billetter til opgøret mellem de danske og norske mestre.
(...)
- Det er en kamp, der har alt, og med den flotte start på billetsalget kan spillerne forvente optimal opbakning i bestræbelserne på at sikre klubben en plads i gruppespillet i UEFA Champions League, siger koncernchef Dan Hammer, der vurderer det som sandsynligt, at kampen bliver udsolgt.
Læs mere: CL-kvalkamp for fyldte tribuner |
|
Back to top |
|
 |
Moderator Senior
|
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.08.2010 22:39 Post subject: |
|
|
Synes det er interessant å lese på sidelinien-forumet. FCKs versjon av rbkweb-forum. Nesten alle som skriver der virker uhyre nøkterne og faktisk veldig saklig. Det ser ut som de har god innsikt i vårt lag og de viser oss stor respekt.
Da vi skulle møte dem i EL for et par år siden, var det helt annerledes. Da var de helt jævlig cockey og direkte utrivelige med nordmenn som var så dumme å komme med betraktninger på forumet deres. Har et langt bedre inntrykk av dem i dag enn jeg hadde den gang.
Konklusjon: De er dritnervøse!
Og det er jeg også. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 15.08.2010 23:11 Post subject: |
|
|
Synes Sidelinien har litt for lite aktivitet. Det meste skjer på chaten føler jeg. Og da får man jo ikke med seg debatten om man ikke er pålogget der og da.
Ellers så har Sidelinien faktisk innført adminsjekk på brukerernes innlegg frem til de har fått 10 godkjente. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.08.2010 23:17 Post subject: |
|
|
Kamptråden deres er iallefall over dobbelt så stor som vår. Visste ikke engang at det var en chat der, jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 15.08.2010 23:26 Post subject: |
|
|
Chaten har du til høyre på sida.
Kamptråden har de ikke engang startet enda.
Og den tråden de har startet som egentlig handlet om trekninga har 79 svar. Mens vår kamptråd RBK - FCK har 425 svar. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.08.2010 23:39 Post subject: |
|
|
Åja, vi har enda en vi ja. Så bare på denne, jeg.
Ingen chat på høyresiden her. Må vel ha bruker, tenker jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Vesterbro Junior
|
Posted: 16.08.2010 10:44 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Åja, vi har enda en vi ja. Så bare på denne, jeg.
Ingen chat på høyresiden her. Må vel ha bruker, tenker jeg. |
Det er korrekt. Man skal være logget ind som bruger, for at kunne se chatten.
Og som Kjello siger, så foregår debatten primært i chatten, mens forummet efterhånden kun bruges til praktiske oplysninger vedrørende billetter, startopstillinger, kamptrupper med mere. |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 16.08.2010 14:59 Post subject: |
|
|
Hehe,
"Københavnerne i chok" |
|
Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 16.08.2010 15:08 Post subject: |
|
|
Har man nå belegg for å påstå at Københavnere choker på kuk? |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 16.08.2010 21:45 Post subject: |
|
|
Er det noen som kan reglene vedrørende gule kort i kvalikken?
På Sidelinien hevder de at N'Doye ikke må få gult i morgen for da må han stå over returoppgjøret. Han fikk gult i den første kampen mot Bate Borisov.
Så sjekket jeg våre spillere. Og både Annan og Dorsin har ett gult kort. Begge i den første kampen mot Linfield.
Så spørsmålet er da om de er i fare for å miste returoppgjøret?
Uten Dorsin og Annan kan vi like godt la være å møte opp for å sette det litt på spissen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.08.2010 21:51 Post subject: |
|
|
Ja, to gule kort i kvalik sørger for karantene. Blir nullstilt før gruppespillet:
Turneringsreglementet wrote: | § 22.02 In case of repeated cautions:
a) before the group stage, a player is suspended for the next competition match after two cautions in two different matches, as well as after the fourth and sixth caution
b) from the first match in the group stage, a player is suspended for the next competition match after three cautions in three different matches, as well as following any subsequent odd-numbered caution (fifth, seventh, ninth, etc.).
§ 22.03 Single yellow cards and pending suspensions are always carried forward either to the next stage of the competition or to another club competition in the current season.
§ 22.04 Exceptionally, single cautions that are received before the group stage and have not resulted in a suspension expire on completion of the play-offs. |
|
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 16.08.2010 22:05 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | Recon wrote: | Uansett, om du skal ditt trønderne er, kommr du ikke klare til å gå glipp av meg. Ingen klarer det. |
Tvivlar inte ett sekund på det. Jag kan väl titta efter en karl som är omsvärmad av yndiga danska piger. | haha, du skal se etter en strøm med piger som løper fortvilet avgårde fra den lille fjeldaben som ikke kan holde kjeft.  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 17.08.2010 22:47 Post subject: |
|
|
HÃ¥per "alle" hviles mot Molde.
Örlund
Lustig Stadsgaard Demidov Dorsin
Winsnes Henriksen Skjelberd
Iversen
Olsen Prica
vs
Örlund
Lustig Stadsgaard Lago Dorsin
Henriksen Demidov Skjelbred
Iversen
Olsen Prica
Tror faktisk jeg foretrekker den siste, selv om Lago ikke er i sin beste form. Winsnes skremmer meg... |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 17.08.2010 22:53 Post subject: |
|
|
Thomas du må se på reglene en gang til. Er forskjell på innledende og playoff. Annan spiller. |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 17.08.2010 22:59 Post subject: |
|
|
Vi har råd til å tape mot Molde. Vi har ikke råd til å ryke ut av CL. Spar hele gjengen, utenom de som har godt av mer kamptrening (tror Prica teller her). _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 17.08.2010 23:00 Post subject: |
|
|
Solbakken gjør alt han kan for å fremstå så uspiselig for oss som overhode mulig, litt artig egentlig
(og ikke minst patetisk! "ække så imponert over'rem jeg!") _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 17.08.2010 23:01 Post subject: |
|
|
Konrad4ever wrote: | Thomas du må se på reglene en gang til. Er forskjell på innledende og playoff. Annan spiller. |
Det står jo helt klart at det er kampene FØR gruppespillet starter. Der teller også play-off med. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 17.08.2010 23:05 Post subject: |
|
|
Prica i bedre kampform kan være alfa og omega i Parken.
Har fortsatt trua, selv om clean sheet hadde gitt meg bedre nattesøvn ei uke fremover.
If we lose this, we'll never hear the end of it. _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 17.08.2010 23:05 Post subject: |
|
|
Tror nok dessverre dette skal bli ekstremt vanskelig uten Annan... Han kunne definitivt vært tungen på vektskålen.
Blir ihvertfall europaliga. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.08.2010 23:07 Post subject: |
|
|
Uten Annan håper jeg på:
Ørlund
Lustig Lago Stadsgaard Dorsin
Henriksen Demidov Skjelbred
Iversen
Prica Bakenga
Hold for guds skyld Winsnes så langt vekke fra banen så mulig da han ikke engang er god nok for troppen. Skremmende å se en 40 årig Strand være betydelig raskere. |
|
Back to top |
|
 |
|