| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 16.08.2010 11:29 Post subject: |
|
|
| Hehe, dette blir stas skal dere se... |
|
| Back to top |
|
 |
hendrix Veteran
|
Posted: 16.08.2010 11:32 Post subject: |
|
|
Olsen inn for Moldskred i følge tv2  |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 16.08.2010 11:38 Post subject: |
|
|
| Isåfall tror jeg det kan være knall! Blir Olsen sin kveld i morgen! |
|
| Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 16.08.2010 11:44 Post subject: |
|
|
| trondhb wrote: | Stig Torbjørnsen om Dame N´Doye...
| Quote: | - Jeg kan ikke se at noen spisser i Skandinavia er i nærheten av ham akkurat nå. Han scoret to nye mål lørdag, har fem på fem kamper etter seriestart og er bra feilvendt og rettvendt. Han er et monster i lufta, har enorm fysikk og skyter som en hest. Teknikken er også ganske bra, og Ståle Solbakken har også fått ham til å jobbe. Han er for god for dansk fotball, sier Torbjørnsen.
- Hvor god?
- Vel, Robin van Persie, Nicklas Bendtner, Peter Crouch, David N´Gog – I nåværende form ville jeg heller hatt N´Doye enn alle dem. |
|
Hjelpe meg for en klovn Torbjørnsen er. Heller Dame N'Doye enn Van Persie? Crouch?
Idiot. Kan ikke ta noe som kommer ut av kjeften på den karen seriøst, og slik høres han da også ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.08.2010 11:46 Post subject: |
|
|
Nå var da vel ingen av dem han sammenlignet med akkurat fotballmessige halvguder da, så ser ikke han tok i så voldsomt. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 16.08.2010 11:58 Post subject: |
|
|
Yes! Den startoppstillingen vi mest sannsynlig stiller med i morgen, er endelig den jeg er mest enig i, med dagens formasjon! En svak Winsnes ut, Prica inn. Midtbane treer med Annan, Skjelbred, og Henriksen. Solid! Samtidig som vi stiller med mye styrke og rutine i Prica og Iversen på topp, med Olsens hurtighet til å skape litt usikkerhet bak i forsvaret deres. Og med Lago klart ute av kampform, er Demidov definitivt det beste valget bak... |
|
| Back to top |
|
 |
It might get loud Junior
|
Posted: 16.08.2010 12:02 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Er det kun meg, eller begynner denne vurderingen fra Stig å virke veldig snill mot oss?  |
Det kommer vel ikke bag på nogen, taget i betragtning hvem der betaler hans løn og hvilken hjemmeside han skriver på. |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 16.08.2010 12:07 Post subject: |
|
|
| RBK betaler ikke lønnen hans lenger. Han har forøvrig gitt RBKs angrep terningkast 4 og FCKs angrep terningkast 6. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 16.08.2010 12:08 Post subject: |
|
|
| At agentselskapet Stars & Friends betaler lønna til Stig har vel ingenting med saken å gjøre? Han er ikke ansatt i RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 16.08.2010 12:17 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | så ser ikke han tok i så voldsomt. |
Jo, det synes jeg faktisk han gjorde. Han er en god spiller som er i god form, men det får da være grenser til hyping. Vil minne om at både Fall og M.B Diouf er før i køen på landslaget til Senegal.
Last edited by longines on 16.08.2010 12:27; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 16.08.2010 12:26 Post subject: |
|
|
Hvis vi tar utgangspunkt i at RBKs midtbane består av Annan, Henriksen, Skjelbred og Iversen, vil jeg si at Rosenborg er bedre i midtbaneleddet.
http://www.rbk.no/info/ar...176943.ece
Eller sagt mer rett frem:
"Hvis vi tar utgangspunkt i at RBKs midtbane inkluderer Winsnes, vil jeg si at København er langt bedre i midtbaneledder." _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.08.2010 12:30 Post subject: |
|
|
Haha, jeg tenkte det samme, Roamer. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
It might get loud Junior
|
Posted: 16.08.2010 12:41 Post subject: |
|
|
| Juchmako2 wrote: | | RBK betaler ikke lønnen hans lenger. Han har forøvrig gitt RBKs angrep terningkast 4 og FCKs angrep terningkast 6. |
Jeg kan forstå han stadig arbejder for RBK, men får sin løn gennem en agent. Big difference, Så vi ændrer ”betaler hans løn” til ”arbejder for”.
Det ændrer ikke på pointen om at en RBK mand der skriver på RBK’s hjemmeside naturligvis skal betragtes med en vis skepsis.
På samme måde som alle de danske ”eksperter” der har travlt med at gøre FCK til favorit. |
|
| Back to top |
|
 |
muppet Proff

|
Posted: 16.08.2010 13:22 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | Hvis vi tar utgangspunkt i at RBKs midtbane består av Annan, Henriksen, Skjelbred og Iversen, vil jeg si at Rosenborg er bedre i midtbaneleddet.
http://www.rbk.no/info/ar...176943.ece
Eller sagt mer rett frem:
"Hvis vi tar utgangspunkt i at RBKs midtbane inkluderer Winsnes, vil jeg si at København er langt bedre i midtbaneledder." |
 _________________ A job ain't nothing but work =) |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 16.08.2010 13:34 Post subject: |
|
|
| It might get loud wrote: | | Juchmako2 wrote: | | RBK betaler ikke lønnen hans lenger. Han har forøvrig gitt RBKs angrep terningkast 4 og FCKs angrep terningkast 6. |
Jeg kan forstå han stadig arbejder for RBK, men får sin løn gennem en agent. Big difference, Så vi ændrer ”betaler hans løn” til ”arbejder for”.
Det ændrer ikke på pointen om at en RBK mand der skriver på RBK’s hjemmeside naturligvis skal betragtes med en vis skepsis.
På samme måde som alle de danske ”eksperter” der har travlt med at gøre FCK til favorit. |
Hva er dette for noe tull, da? Stig har da ikke på noe tidspunkt sagt at RBK er favoritter. Totalt sett kommer lagene helt likt ut i hans vurdering, der RBK er litt bedre i forsvar og på midtbane, mens FCK er klart bedre i angrep.
Han jobber for RBK på oppdrag, slik han kan jobbe for FCK på oppdrag. Stars & Friends er et agentbyrå med diverse spillere i sin portefølge. De har vel per dags dato enda ikke hentet en spiller for Rosenborg, om jeg ikke tar helt feil. Det fungerer på samme måte som LaTigra i Danmark, som blant annet har hentet N'Doye til FCK, Jatta til Brøndby og Nosa til Lillestrøm. De har også nylig forsøkt å selge inn en spiller til Rosenborg, uten at det har konkretisert seg.
Poenget er at Stig Torbjørnsen ikke er mer knyttet til Rosenborg, rent profesjonelt, enn han er FCK og alle andre lag. De jobber på oppdrag og provisjon for de som måtte ønske det. Det er derimot tilfelle at Stig tidligere har jobbet for Rosenborg, men hans personlige tilknytning til klubben er neppe så sterkt at det påvirker hans vurderinger i dette tilfellet. |
|
| Back to top |
|
 |
andreasb Senior
|
Posted: 16.08.2010 13:38 Post subject: |
|
|
| Noen som har kontroll på antall solgte billettar og eventuelt vil vise hvor dette står? |
|
| Back to top |
|
 |
Bjørkis Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
LaESto Junior
|
Posted: 16.08.2010 14:39 Post subject: |
|
|
Større problem enn fotball å bekymre seg for i Danmark for tiden.
http://ekstrabladet.dk/ny...388892.ece _________________ «Enige og troe, indtil Dovre falder!» |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 16.08.2010 14:57 Post subject: |
|
|
| København er i sjokk!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 16.08.2010 15:15 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | København er i sjokk!!! |
Kuka Koppinen burde vel være rette mann å spørre om hjelp! |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 16.08.2010 15:43 Post subject: |
|
|
Det der er faen meg lave odds på borteseier. Forstår at det går an å se på FCK som favoritter sammenlagt, men at de er klare favoritter til å vinne på Lerkendal?
Jeg mener dette er en tabbe av Bet24. Kanskje verdt å sette noen kroner på H eller U hos dem? |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 16.08.2010 15:51 Post subject: |
|
|
http://www.sporten.dk/fod...ng-mod-fck
Højst overraskende har FCK’s modstandere valgt at fortælle startopstillingen til kampen mod FCK i CL-kvalifikationen halvandet døgn før opgøret.
Er de snu eller er de sindssyge i Norge? Det spørgsmål rejser sig, da Rosenborg allerede i dag har valgt at afsløre de 11 startende spillere til kampen mod FCK tirsdag aften. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 16.08.2010 15:54 Post subject: |
|
|
| Like artig hver gang det der. |
|
| Back to top |