English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nils Arne Eggen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 258, 259, 260  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
^Mirth
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 23:56    Post subject: Reply with quote

Larse65, gidder du å slutte med anti-Jønssonkampanjen din nå? RBK har gjort sitt valg, og skrevet kontrakt med Jønsson. Uansett hva du skriver på ulike fora, kommer ikke den avgjørelsen til å endres. Jeg foreslår at du heller bruker energien din til å støtte RBK som best du kan. De har tatt et valg, og det man som supporter gjør da, er å støtte opp om valget som best man kan! Så håper man på at Jønsson får mer suksess enn noen andre som har trent RBK før. For det er jo det vi vil, ikke sant, at RBK skal bli bedre enn noensinne før?

Eller er RBK uninteressante for deg om Eggen ikke er trener...?
larse65
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 00:26    Post subject: Reply with quote

Herregud, mann! Om valget er tatt forbeholder jeg meg retten til å argumentere mot det så lenge det er liv og pust i meg.

Håpe at JJ får større suksess enn noen andre? Mannen som er i ferd med å trene Stabæk ned i 1. divisjon? Han har da selvsagt ingenting i Rosenborg å gjøre.
View user's profile Send private message
Sylta
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 00:35    Post subject: Reply with quote

Der beviser du jo hvor farget du er i synet ditt.

Du skal altså håpe at JJ gjør det dårlig i RBK, fordi han, etter ditt syn, ikke er god nok.
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 00:40    Post subject: Reply with quote

Nei, jeg håper han tar RBK til store høyder. Men jeg har liten tro på det, desverre. Er lite imponert over hva han har gjort med Stabæk- i motsetning til enkelte andre. Slik jeg ser det, var den største grunnen til at de vant serien den at RBK lå med brekt rygg. Og nå står de med en fot i Adecco. RBK bør, må og skal ha mye større ambisjoner enn dette.
spraggon
Proff

PostPosted: 11.08.2010 00:49    Post subject: Reply with quote

larse65 wrote:
Herregud, mann! Om valget er tatt forbeholder jeg meg retten til å argumentere mot det så lenge det er liv og pust i meg.

Håpe at JJ får større suksess enn noen andre? Mannen som er i ferd med å trene Stabæk ned i 1. divisjon? Han har da selvsagt ingenting i Rosenborg å gjøre.

Jeg forbeholder meg retten til be deg holde kjeft mann!!! Du er et gnagsår som aldri slutter å verke! Jeg har full respekt for grunnlaget for dine meninger men jeg håper virkelig det er snart slutt på dette prepubertale gnålet...
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 00:51    Post subject: Reply with quote

larse65 wrote:
Slik jeg ser det, var den største grunnen til at de vant serien den at RBK lå med brekt rygg.

Javel, men hadde ikke RBK "lugget med brekt rygg" så ville de jo isåfall tatt andreplassen da, og det ville jo heller ikke vært så aller værst. De ville uansett vært Norges beste lag utenom Rosenborg.
larse65
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 00:52    Post subject: Reply with quote

spraggon wrote:
Jeg forbeholder meg retten til be deg holde kjeft mann!!! Du er et gnagsår som aldri slutter å verke! Jeg har full respekt for grunnlaget for dine meninger men jeg håper virkelig det er snart slutt på dette prepubertale gnålet...

Og jeg forbeholder meg retten til å be deg holde kjeft når du ikke klarer å opptre voksent!
larse65
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 00:54    Post subject: Reply with quote

Halvorsen87 wrote:
larse65 wrote:
Slik jeg ser det, var den største grunnen til at de vant serien den at RBK lå med brekt rygg.

Javel, men hadde ikke RBK "lugget med brekt rygg" så ville de jo isåfall tatt andreplassen da, og det ville jo heller ikke vært så aller værst. De ville uansett vært Norges beste lag utenom Rosenborg.

Joda, men det er da vel ikke bra nok til å bli trener i Rosenborg, syns du?
En som skal trene Rosenborg bør vel vise at han har noe helt utenom det vanlige?
spraggon
Proff

PostPosted: 11.08.2010 01:17    Post subject: Reply with quote

larse65 wrote:
Og jeg forbeholder meg retten til å be deg holde kjeft når du ikke klarer å opptre voksent!

Hva og hvem er det du serverer argumentene dine for????? Ikke voksne mennesker i allefall. Om du tror det eller ei så er alle her inne vel inneforstått med dine meninger. Les dette: klubben har tatt sin avgjørelse, Eggen er trener ut året, Jønsson de neste fire!!

Kom deg ut av sandkassa og gå videre, støtt klubben, støtt spillerne, støtt den til enhver tid sittende trener og håp at vi lykkes!!

Det beste du kan gjøre på dette tidspunktet kompis, er å be om at dine egne spådommer ikke går i oppfyllelse!!

Bare ikke ta dine daglige bønner til dette forumet!
Back to top
Darius
Proff

PostPosted: 11.08.2010 13:11    Post subject: Reply with quote

Et lite sidespor: Hva er egentlig kriteriet for å gi noen en "time out" eller i det hele tatt å banne de? Syns dette begynner å gå for langt. Nesten tusen innlegg har denne fjotten med samme melodi. Et troll opp i dagen.
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 13:12    Post subject: Reply with quote

Tror ikke Larse65 er troll, han er bare en snåling Smile

Peter Storey derimot, han er et troll.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 11.08.2010 13:44    Post subject: Reply with quote

En stor fan av Nils Arne Eggen
mente klubben hadd' bæsja på leggen:
– Dette går over styr,
skal det bli eventyr
må det lyttes til hornet på veggen!!!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 14:51    Post subject: Reply with quote

longines wrote:
Tror ikke Larse65 er troll, han er bare en snåling Smile

Peter Storey derimot, han er et troll.

Du är lika sympatisk som alltid. En typisk profesionell européer till skillnad från afrikanerna.
Skämt åsido. Om jag skall hitta en beteckning som passar dig så ligger nog HÄSTKUK närmast till hands.
Back to top
fab4fan
Proff

PostPosted: 11.08.2010 15:54    Post subject: Reply with quote

Tro meg Larse65 og andre med store Eggen sympatier, jeg har også det...Eggen sin fantastiske fotball var grunnen til at jeg begynte å heie på Rosenborg en gang i tiden!

Men intet tre vokser inn i himmelen, Eggen var tilgjengelig ut neste år (kom ikke med at han hadde fått lysten på mer, styret i Norges største fotballklubb kan ikke ta beslutninger på antakelser rundt fremtidig motivasjon til en mann som har passert pensjonsalder), og da var Jønsson blant det beste man kunne ha fått. Jønsson har klart å skape underholdene fotball som selv Eggen kan beundre, og samtidig skapt resultater over tid. Har alltid mistenkt Stabæk for å ha en for smal tropp, og det mener jeg er hovedgrunnen bak Stabæk sin miserable sesong. Det i tillegg til at Jønson siden senhøsten i fjor har hatt tankene i RBK.

Beslutningen er tatt, styret kommer ikke til å snu....og du kommer ingen vei med å klage her...men selvsagt, eg forsvarer din rett til at du får si din mening, på lik linje med alle andre Smile
siNch
Proff

PostPosted: 11.08.2010 17:13    Post subject: Reply with quote

Hva er poenget med alle dere innavla forumbrukere her på rbkweb? Det går jo ikke an å diskutere her uten at en bortblåst kanarifugl kommer å skvetter på en.

Hvorfor skal man elske JJ før han har utrettet noe i RBK? Andre her inne prøver jo bare å si at NAE er kongen, noe han faktisk er, mens JJ er en trener som ikke har oppnådd noen verdens ting bortsett fra et enkelt seriegull det i perioden vi lå nede. Dere må jo forstå at mange er skeptisk til dette. Kjernen kan selvfølgelig snakke for seg selv, de elsker jo JJ til og med mens han er i Stabæk. Såpass at de presterer å stille med en banner som sier "velkommen" til tross for at trenerovergangen enda ikke var offisiell. Mannen i gata vet som regel best hvor landet ligger. Han ville ha Eggen tilbake, mens alle de andre, respektløse bedrevitere som de er, ville ha en hvilken som helst trener som signerte for 5 år. Jeg håper inderlig at Jönsson duger. Han har å overbevise. Smile
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 17:31    Post subject: Reply with quote

"...prøver jo bare å si at NAE..."

Nei, det er ikke "prøver" når man nærmest får brekninger hver gang man går inn på rbkweb for å lese siste nytt og enkelte velformulerte innlegg, men i stedet blir møtt med spam og trolling.

Rbkweb VAR et interessant forum, men mangelen på moderatorer holder på å ta livet av det som kunne vært et interessant forum for rbkfans. Det var ille med alle innleggene om Storflor i diverse tråder, men dette er værre. Dessverre.

Jeg bir skuffet om ikke det snart tas affære. Ellers så styrer jeg unna dette forumet.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 11.08.2010 17:38    Post subject: Reply with quote

siNch wrote:
Mannen i gata vet som regel best hvor landet ligger. Han ville ha Eggen tilbake.

Mannen i gata er ikke alltid den som har de beste forutsetningene for å avgjøre alt mulig. Det kan hende at vi skeptikere har feil i denne saken, hvor det fortsatt vil gå en god stund før vi får noe godt svar.

Men siden du har relativt få innlegg å se tilbake i, så tar jeg gjerne fram et innlegg fra deg som jeg absolutt tror du hadde "mannen i gata" med deg på da du postet det sent i 2007:

siNch wrote:
Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor man ikke bygger ut Lerkendal nå. I tippeligaen i år hadde vi ett snitt på ca. 20 000 tilskuere pr. kamp. Dette er tett opp imot full kapasitet. I Trondheim drar man som regel i følge med andre på fotballkamp og RBK fordeler personer som drar sammen så godt de kan ved siden av hverandre, dermed blir det en hel del enkeltseter til overs. Disse blir kun brukt i kamper der folk er desperate etter å få med seg ett storlag slik som f.eks Chelseakampen. Hadde RBK utvidet til 25-30 000 så tror jeg vi lett hadde knust tilskuerrekorden på Lerkendal. Mange vegrer seg for å dra på kamp om de ikke får dra med venner o.l. De vil gjerne ikke sitte alene. Hadde man utvidet så ville man gjøre plass til disse personene og dermed øke tilskuerantallet betraktelig.

Her tror jeg vi i dag faktisk skal være glade for at "mannen i gata" ikke fikk viljen sin. Ikke bare var byggeprisene svært høye på toppen av konjunkturen, vi har også sett at en slik utbygging på langt nær har vært nødvendig til nå.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Christian1917
Senior

PostPosted: 11.08.2010 17:39    Post subject: Reply with quote

siNch wrote:
Hva er poenget med alle dere innavla forumbrukere her på rbkweb? Det går jo ikke an å diskutere her uten at en bortblåst kanarifugl kommer å skvetter på en.

Hvorfor skal man elske JJ før han har utrettet noe i RBK? Andre her inne prøver jo bare å si at NAE er kongen, noe han faktisk er, mens JJ er en trener som ikke har oppnådd noen verdens ting bortsett fra et enkelt seriegull det i perioden vi lå nede. Dere må jo forstå at mange er skeptisk til dette. Kjernen kan selvfølgelig snakke for seg selv, de elsker jo JJ til og med mens han er i Stabæk. Såpass at de presterer å stille med en banner som sier "velkommen" til tross for at trenerovergangen enda ikke var offisiell. Mannen i gata vet som regel best hvor landet ligger. Han ville ha Eggen tilbake, mens alle de andre, respektløse bedrevitere som de er, ville ha en hvilken som helst trener som signerte for 5 år. Jeg håper inderlig at Jönsson duger. Han har å overbevise. Smile

Det må da vell være lov å være begeistret over en signering dersom man mener at dette er en bra trener. Det er ingen tvil om at tidenes trener i rbk er og vil alltid være NAE, men det betyr ikke at det var feil å ansette JJ. Eggen ville kun vært tilgjengelig i 1-2 år.

Det er ikke en hvilken som helst trener vi har signert. JJ og Stabæk har de siste årene stått for noe av den fineste angrepsfotballen i Norge, og dette tror jeg han vil få til med Rosenborg også. Det at Stabæk er på nedadgående kurve nå, tror jeg skyldes at Stabæk er dumme nok til å ha en trener på oppsigelse. Det er ingen tvil om at JJ har tankene sine i rbk allerede Smile

Men for all del, JJ har med å overbevise. Det er jo ganske stor forskjell på å lede en underdog til suksess i noen år, og det å lede Norges desidert største klubb med de forventinger det fører med seg.
Barney
Veteran

PostPosted: 11.08.2010 22:21    Post subject: Reply with quote

Så lenge JJ lykkes vil alle stille seg bak ham. At noen bruker et debattforum til å diskutere ham kan da umulig være et problem. Dersom han mislykkes og vi kvitter oss med ham i juli2011 er det uansett ikke pga. noen skeptikere på RBKWeb.
Back to top
dalla
Rutinert

PostPosted: 11.08.2010 22:41    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:
"...prøver jo bare å si at NAE..."

Nei, det er ikke "prøver" når man nærmest får brekninger hver gang man går inn på rbkweb for å lese siste nytt og enkelte velformulerte innlegg, men i stedet blir møtt med spam og trolling.

Rbkweb VAR et interessant forum, men mangelen på moderatorer holder på å ta livet av det som kunne vært et interessant forum for rbkfans. Det var ille med alle innleggene om Storflor i diverse tråder, men dette er værre. Dessverre.

Jeg bir skuffet om ikke det snart tas affære. Ellers så styrer jeg unna dette forumet.

Støttes! Tommel'n opp!
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 00:04    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
Så lenge JJ lykkes vil alle stille seg bak ham. At noen bruker et debattforum til å diskutere ham kan da umulig være et problem. Dersom han mislykkes og vi kvitter oss med ham i juli2011 er det uansett ikke pga. noen skeptikere på RBKWeb.

Jo, på dette debattforumet er det tydeligvis det! Her skal man pinade holde seg til hva Kjernen mener, ellers blir man truet med banning fra forumet av en hel masse unger som ikke har nok utviklet språk til annet enn å be meniningsmotstandere om å holde kjeft! Og så etterlyser disse barna moderatorer! Herregud!

JJ har tilgode å overbevise de aller, aller fleste. Og når det gjelder å overbevise om at han er et bedre valg enn Eggen, ja da sliter han! Og da er det ganske naturlig at man kritiserer ledelsen som har gjort dette håpløse valget!
Sylta
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 00:15    Post subject: Reply with quote

larse65 wrote:

Jo, på dette debattforumet er det tydeligvis det! Her skal man pinade holde seg til hva Kjernen mener, ellers blir man truet med banning fra forumet av en hel masse unger som ikke har nok utviklet språk til annet enn å be meniningsmotstandere om å holde kjeft! Og så etterlyser disse barna moderatorer! Herregud!

Du er rett og slett en kvalmende skikkelse. Klarer du ikke å innse noe som helst?
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 00:25    Post subject: Reply with quote

Du har postet snart tusen innlegg på under et halvt år Larse. Det går an å lese på forumet uten at man må poste alt som faller en inn særlig når det meste er skrevet før. Dette gjelder selvsagt flere enn deg og mange fra tid til annen når en kule går varm. Smile

Jeg er enig i deg i mangt, men når de fleste trådene utvikler seg til personlige vendettaer så blir det utrolig kjedelig å lese for alle andre.

Last edited by Nåssåladden on 12.08.2010 00:29; edited 1 time in total
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 12.08.2010 00:26    Post subject: Reply with quote

larse65 wrote:
Jo, på dette debattforumet er det tydeligvis det! Her skal man pinade holde seg til hva Kjernen mener, ellers blir man truet med banning fra forumet av en hel masse unger som ikke har nok utviklet språk til annet enn å be meniningsmotstandere om å holde kjeft!

Hva i helsike er det du snakker om, og hvorfor driver du til stadighet og blander Kjernen inn i diskusjonen? Jeg har tidligere uttrykt at jeg er enig med deg i mye og har vært ganske overbærende når du har vært på ditt mest infantile, men jeg er tilbøyelig til å være enig i at det nå er på tide med en larse-pause. Det er ekstremt høy ADHD-faktor på deg til tider.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Solo
Veteran

PostPosted: 12.08.2010 00:44    Post subject: Reply with quote

Nå må noe snart gjøres med Larse sin evig gjentagende trolling, hele forumet holder på å bli uleselig
1998, 1999, 2000, 2001,
2002, 2003, 2004, 2006,
2009 og 2010.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 258, 259, 260  Next
Page 65 of 260

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb