English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Christian Bolaños
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tommærn
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 14:13    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Der tikka det inn melding fra min baker-kontakt på Moholt. Blautkak er bestilt i Klæbuveien...

Minner meg om Demidov overgangen. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 14:14    Post subject: Reply with quote

Edit: Ja, jeg har en fiabel kontakt på baker'n.

Journalist wrote:
Selv om det jo er mye mer kritikkverdig av Schieflo enn av Start.

Det er skikkelig horribelt av Start dette som arbeidsgiver. Langt over grensen til illojalitet. De kan ikke bare gjemme seg bak Schieflo og si at det er enda verre det han gjør.
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 14:23    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Du mener altså at det er sannsynlig at Nils Arne Eggen ikke tenker like logisk som deg selv i en rent fotballfaglig vurdering. Jeg vet ikke om det vitner om ekstremt høye tanker om seg selv eller en ditto undervurdering av norgeshistoriens fremste fotballtrener, men det ser unektelig ganske dumt ut.

Er du alltid enig i det Eggen gjør? Ser du aldri potensiale til å kunne gjøre visse ting bedre? Aldri uenig i noe han gjør? Hvis "jo" til siste spørsmålet, hvorfor har du så høye tanker om deg selv a? Hæ? Hæææ?!
Traktor Tom
Junior

PostPosted: 10.08.2010 14:27    Post subject: Reply with quote

fvn.no's forside viser oss hvordan journalistene deres jobber...
Tipper Julius regner seg frem til det meste med kuleramma si:)

Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2010 14:28    Post subject: Reply with quote

Halvorsen87 wrote:
Er du alltid enig i det Eggen gjør? Ser du aldri potensiale til å kunne gjøre visse ting bedre? Aldri uenig i noe han gjør? Hvis "jo" til siste spørsmålet, hvorfor har du så høye tanker om deg selv a? Hæ? Hæææ?!

Jeg er ikke alltid enig i det Eggen har gjort nei, men da har jeg god hjelp av eksakt vitenskap; etterpåklokskap.

Det er noe helt annet enn det du holder på med. "Eggen tenker ikke like logisk som meg". Du snakker...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 14:38    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Der tikka det inn melding fra min baker-kontakt på Moholt. Blautkak er bestilt i Klæbuveien...

Utrolig hvor spent jeg blir når jeg leser dette. Very Happy
Det stemte vel forrige gang? Smile
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 14:50    Post subject: Reply with quote

Siste gang var det markering av 40 årsdag.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2010 15:04    Post subject: Reply with quote

Bakenga ble vel 18 år i går?
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 15:47    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Halvorsen87 wrote:

Jeg er ikke alltid enig i det Eggen har gjort nei, men da har jeg god hjelp av eksakt vitenskap; etterpåklokskap.

Neinei, ikke HAR gjort. GJØR, for eksempel. Du har sikkert stilt spørsmål ved en avgjørelse en trener har tatt, uten å kunne bruke etterpåklokskap. Eksempel: "Hamren BURDE spille mer offensiv fotball i lengderetningen, han BURDE slå mindre langt", ect ect.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2010 15:52    Post subject: Reply with quote

Når jeg er uenig med valgene Eggen tar, går det på tidligere erfaringer. For eksempel mener jeg at det er for galt av han å bruke Winsnes, fordi han har vært rævva i hele år. Å nærmest ta det for gitt at en spiller han sikler på ikke kommer til å bli brukt riktig, fordi han ikke selv skjønner hvordan han helst skal brukes - blir noe ganske annet.
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 15:58    Post subject: Reply with quote

Det var en gang..

Først sa Hedon1 til Hedon2:
Hedon wrote:
For eksempel mener jeg at det er for galt av Eggen å gjøre sånn og sånn

Da ble Hedon2 sint, og svarte:
Hedon wrote:
Du mener altså at det er sannsynlig at Nils Arne Eggen ikke tenker like logisk som deg selv i en rent fotballfaglig vurdering. Jeg vet ikke om det vitner om ekstremt høye tanker om seg selv eller en ditto undervurdering av norgeshistoriens fremste fotballtrener, men det ser unektelig ganske dumt ut.

Hedon
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2010 16:04    Post subject: Reply with quote

Hjelpe meg.

Poenget her er jo at du ikke har noen som helst grunnlag for å anta at Eggen ikke skjønner like godt som FM-kongen hvordan Bola skal brukes på banen. Det er jo ren og skjær synsing, uten bakgrunn i noe som helst annet enn de ekstremt høye tankene du har om deg selv/lave tankene du har om Eggen.

Quote:
Dog har han sannsynligvis ikke tenkt så logisk som meg, den godeste Eggen.
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 16:26    Post subject: Reply with quote

Takk for varme ord, men for å være ærlig er jeg ikke spesielt god på FM, blir ofte lei etter halvspilt serie Sad

Det er faktisk en mulighet for at Eggen ser for seg Bolanos på spissplass. Du sier jeg ikke har noe grunnlag for å mene det, og "hjelpe meg", det har jeg da vitterlig - utifra Eggens egne uttalelser om hva han er ute etter (bl.a "æ træng EN spiss, EN!, osv), Hoftuns, osv. Mye tyder på at et Bolanos-kjøp vil si ham på spissplass Sad*

*men herregud, jeg kan jo ta feil her, jeg tipper jo!

Last edited by Halvorsen87 on 10.08.2010 16:27; edited 1 time in total
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 16:27    Post subject: Reply with quote

Hehe halvorsen..

Jeg tror ingen hadde reagert dersom du etter at Eggen brukte Bolaños som spiss/om/indreløper var uenig i den disposisjonen. Det skal godt gjøres at man er "enig" i alle disposisjoner en trener.

Det blir noe annet å ta det for gitt at du og Eggen er uenig i hvordan han skal brukes siden du sannsynligvis tenker mer logisk enn Eggen når det gjelder fotball.

For øvrig tror jeg ordet man burde bruke istedenfor logisk er opplagt. OM/indreløper er det opplagte valget i vår formasjon; det betyr ikke at det er det logiske/riktige valget. For en fotballmann kan det være helt "logisk" å bruke en spiller i en annen posisjon enn man er vant til se han i.

Jeg skulle gjerne sett Bolaños prøve seg som spiss, selv om det er klart at det er mye enklere å se for seg Bolaños som OM.

Last edited by abjoern on 10.08.2010 16:35; edited 1 time in total
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 16:33    Post subject: Reply with quote

Tenker ikke nødvendigvis mer logisk enn ham i alt omkring fotball, men i det ene hypotetiske tilfellet her mener jeg at jeg gjør det ja. Men det er jo ikke sikkert Eggen bruker ham som spiss!
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2010 16:34    Post subject: Reply with quote

Jeg merker at Halvorsen aldri skulle ha avslørt at han kom fra Hamar. Jeg blir automatisk litt ekstra nedlatende mot mennesker som kommer fra slike plasser. Får prøve å bite det i meg.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 17:24    Post subject: Reply with quote

Jeg er spent på om NISO og NFF vil ta tak i denne Start/agent-saken.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 10.08.2010 17:33    Post subject: Reply with quote

Halvorsen87 wrote:
Tenker ikke nødvendigvis mer logisk enn ham i alt omkring fotball, men i det ene hypotetiske tilfellet her mener jeg at jeg gjør det ja. Men det er jo ikke sikkert Eggen bruker ham som spiss!

Haha så du mener at du tenker mer logisk enn Eggen i et tenkt hypotetisk tilfelle som du selv har tenkt ut? For et utsagn, og for en ting å hardnakka forsvare utover flere sider.

I mitt tenkte hypotetiske tilfelle som jeg selv har diktet opp er jeg også mer logisk enn Eggen. Det skal sies at i mitt hypotetiske tilfelle så bruker Eggen Walid Atta som ren ving. Jeg ville brukt han som miststopper.
Back to top
julegrisen
Rutinert

PostPosted: 10.08.2010 18:25    Post subject: Reply with quote

Very Happy
Hehe.well spoken. Utrolig hva enkelte her har utav seg til alle døgnets tider. Skaff dere et liv og en jobb....
Back to top
Journalist
Junior

PostPosted: 10.08.2010 18:36    Post subject: Reply with quote

Aldri i verden om Eggen vil benytte Bolanos på indreløperplass.

Jeg støtter altså Halvorsen? Må innrømme at jeg har falt helt av diskusjonen om hva som er logisk osv.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2010 18:55    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Jeg merker at Halvorsen aldri skulle ha avslørt at han kom fra Hamar. Jeg blir automatisk litt ekstra nedlatende mot mennesker som kommer fra slike plasser. Får prøve å bite det i meg.

Je er fra Sørum.

What you got? Cool
Keenoir
Legende

PostPosted: 10.08.2010 19:49    Post subject: Reply with quote

Tror fort at Bolanos kan brukes som indreløper og forskjellen defensivt iforhold til Winsnes vil være at vi blir styrket.
Back to top
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 20:00    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:

Haha så du mener at du tenker mer logisk enn Eggen i et tenkt hypotetisk tilfelle som du selv har tenkt ut?

I mitt tenkte hypotetiske tilfelle som jeg selv har diktet opp er jeg også mer logisk enn Eggen. Det skal sies at i mitt hypotetiske tilfelle så bruker Eggen Walid Atta som ren ving. Jeg ville brukt han som miststopper.

1. Ja. NOEN må jo komme opp med hypotetiske tilfeller, de dukker ikke opp av løse luften.
2. Ditt eksempel er litt mer far out enn mitt. Mitt kan skje. Ditt kan ikke. Med andre ord: Ditt eksempel er usaklig, irrelevant.

Merker meg forøvrig at Hedon tydde til usakligheter og et angrep på Hamar by som var totally uncalled for! Ahmagawd!
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 20:05    Post subject: Reply with quote

Journalist wrote:

Jeg støtter altså Halvorsen? Må innrømme at jeg har falt helt av diskusjonen om hva som er logisk osv.

Det mest logiske vil som oftest være å gjøre det ja.

hihi
fubar
Veteran

PostPosted: 10.08.2010 20:21    Post subject: Reply with quote

Noen poster til nå, så har vi ex.phil. hele gjengen. 30 studiepoeng!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27  Next
Page 12 of 27

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb