English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Gjermund Ã…sen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 66, 67, 68  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kristobal
Legende

PostPosted: 03.08.2010 10:34    Post subject: Reply with quote

Så nå som Hamrén har fått fram Henriksen så kan vi glemme å tenke på matching av unggutter til neste sesong altså. Merkelig holdning.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 03.08.2010 10:35    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
1972 Miami Dolphins wrote:
kristobal wrote:

Jeg er redd du ikke spiller deg inn på laget ved å være god på trening. Uansett hadde det vært nyttig å la Bakenga, Åsen etc få noen minutter her og der i ordentlig kampsituasjon.

Man skal være redd for så mangt.

Synes du det blir helt patetisk å engasjere seg litt for at man bør fortsette matchingen av de yngre spillerne, slik jeg har ønsket lenge? Er det galt å ville se noen innhopp av kortere og lengre varighet i håp om å få fram flere slik man har fått fram Henriksen?

Syns ikke det er patetisk å ønske at juniorer får sjansen nei, og det skjønner jeg ikke hvordan du klarer å lese ut av setningen min heller.

Jeg ser på setningen din som nok en agendasetning, så jeg svarte derfor litt stygt tilbake.
Med mindre du vet at Åsen og Bakenga er bedre enn konkurrentene på trening så blir det håpløst å si "redd man ikke kan spille sinn ved å være god på trening".

Vi er inne i en periode av sesongen hvor vi har mange sykt viktige kamper. Komme ut i Europa gjør forskjellen økonomisk på om vi fortsetter å hente Winsneser eller får inn spillere man må ebtale for.

Det er ikke sånn at Eggen ikke har latt unggutta få prøve seg i det hele tatt, og Hamren lot vel unggutta i fjor få tillitt mye på tampen når gullet var sikret.
Når gullet er sikret i år så regner jeg med at unggutta får prøve seg, hvis ikke blir jeg skuffet.

Men tl-gull og cl/el-deltagelse er laaaaaaangt mer viktig enn at Bakenga og Åsen får spilletid akkurat nå
Back to top
View user's profile Send private message
longines
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 10:36    Post subject: Reply with quote

Vi vil alltid ha en gruppe talenter som KAN bli veldig gode. Men ikke alle blir det. Kanskje en, kanskje to eller kanskje tre av de blir gode. Hvem vet? Jeg har vært veldig positiv til Jerry selv, men når både Eggen og Hamren ikke finner han god nok enda, så velger jeg å stole på det.
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 10:41    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Så nå som Hamrén har fått fram Henriksen så kan vi glemme å tenke på matching av unggutter til neste sesong altså. Merkelig holdning.

Nei, jeg tenker på all denne sytingen om at den og den ikke får spilletid. Uten at man egentlig har noe særlig belegg for å vite hva slags nivå spilleren er på.

Det var mye klaging på at Sellin ble leid ut, og er mye klaging på at Eggen ikke slipper til talenter. Jeg synes bare det blir glemt og ignorert at vi bruker en 17 åring i viktige cl-kval kamper. Og gjett hva? Det er Eggen som tar ut laget. Mannen som i følge mange på dette forumet er drepende for talentene våre.
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 11:01    Post subject: Reply with quote

longines wrote:
AndreasR wrote:
Tja. Hvorfor ikke?

Fordi Moldskred er en langt bedre fotballspiller selvfølgelig.

Det er vanskelig å være uenig i at Moldskred ikke har levert bra i Rosenborg. Men han har ikke vært Berisha dårlig. Bak alle de dårlige avslutningene og offsidene, så er det faktisk mange tegn på at han er en god fotballspiller. Dessuten har han levert godt for Tromsø i et par sesonger. Han har mao prestert godt tidligere. Og det gjør det verdt litt tålmodighet.

Riktig. Tidligere ja. Men nå har han vært her siden jul omtrendt. Og prestasjonene lar egentlig forsatt vente på seg. Jeg nekter å tro at Sellin hadde fått så lang tid på seg for å si det sånn.
longines
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 11:12    Post subject: Reply with quote

AndreasR wrote:

Riktig. Tidligere ja. Men nå har han vært her siden jul omtrendt. Og prestasjonene lar egentlig forsatt vente på seg. Jeg nekter å tro at Sellin hadde fått så lang tid på seg for å si det sånn.

Sellin har vært her siden sommeren 2008, han har jevnlig fått innhopp de siste to årene. Uten at jeg har blitt imponert i det hele tatt. Utifra det jeg har sett av både Moldskred og Sellin, så synes jeg Moldskred ser ut som en klart bedre fotballspiller.

Det er så typisk dette forumet, de som ikke spiller MÅ være bedre enn de som spiller. Det er ikke grenser for hvor gode benkesliterene er i forhold til de som er på banen. Det drømmes mye her på forumet, og på bakgrunn av drømmer og forhåpninger bygger man opp forumsannheter etter forumsannheter, uansett hvor urealistiske de er. Det hele ender opp i en helt merkelig boble hvor folk tror Sellin er SÅÅ mye bedre enn Moldskred og Traore er SÅÅ mye bedre enn Winsnes.

Hvis f.eks klubber i TL fikk valget mellom Sellin og Moldskred, hvem tror dere de hadde valgt? ALLE ville valgt Moldskred. Det er bare i bobla rbkweb enkelte ville valgt annerledes.

I fjor var det Savolainen og Pelu som var så fantastiske spillere, begge sitter på benken i Haugesund i år. Dette var også et resultat av at folk hjernevasket hverandre med propaganda om at disse egentlig var jævlig gode om bare de fikk sjansen. Dette forumet i ferd med å bli en slags sekt, som ikke er på linje med verden utenfor. Når man ser hvor lett merkelige forumsannheter setter seg her inne, så forstår man hvordan Hitler klarte å hjernevaske en hel nasjon. Det holder tydeligvis bare å gjenta en ting mange nok ganger.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 03.08.2010 11:33    Post subject: Reply with quote

Jeg ser på setningen din som nok en agendasetning, så jeg svarte derfor litt stygt tilbake.
Med mindre du vet at Åsen og Bakenga er bedre enn konkurrentene på trening så blir det håpløst å si "redd man ikke kan spille sinn ved å være god på trening".

Klart det er agenda, jeg innrømmer gjerne det. Mesteparten av det jeg har skrevet om Eggen, Hamrén og Jönsson siden jul har vært agenda, nettopp fordi diskusjonene har vært så harde og frontene så steile.

På generelt grunnlag har vel Eggen i liten grad latt prestasjoner på trening være avgjørende for hvem som starter og ikke. Jeg vet ikke om Hamrén lot det være så avgjørende heller, når man ser hvordan han kastet innpå Sellin ganske umiddelbart etter at han kom til klubben, Berisha rett på laget mot Molde osv.

Jeg forventer ikke at Åsen og Bakenga starter kamper, men jeg tror det er lurt å la dem få noen muligheter nå og da, noe som også vil gjøre det lettere for dem å prestere når/hvis de får muligheten fra start av.

Jeg er med andre ord mer enig i Hamréns måte å tenke på i så måte.

Det er ingen fasit å gjøre det sånn, det finnes trenere som lykkes med andre måter å tenke på. Og at Eggen først og fremst tenker resultater og mindre på andre ting akkurat nå er kanskje greit nok.

Men i min agenda ligger det jo også at dette neppe hadde stilt seg annerledes om Eggen hadde fått være her mye lenger heller, og da er vi inne på hovedargumentasjonen min i mot Eggen om for kortsiktig tankegang. For å vise at det kanskje ikke er tull at også Eggen og ikke bare dårlige årganger var årsaken til at ingen unge trøndere etablerte seg mellom 95 og 02, og for å vise at frykten min for kortsiktig tankegang hos Eggen ved et comeback kanskje var begrunnet, selv om mange var sterkt uenig i begge disse synsingene, gjettingene eller hva nå min argumentasjon er blitt kalt.
Back to top
ode
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 11:34    Post subject: Reply with quote

Jeg lurer på om dere som sitter å runker foran tastaturet og krever Åsen og andre inn på laget noensinne er på trening eller toerkamp for å se unggutta spille? Tror faktisk ikke det. Jeg så RBK2 slå Byåsen 4-0 i går, der bl annet fantastiske Åsen spilte sentralt på midtbanen. Han spilte en helt grei kamp på 2. divisjonsnivå, men jeg vurderer han til å være i dårligere form nå enn på våren da han fikk spille en del. Han prega ikke kampen mot Byåsen, og det bør han vel hvis han skal ha noe på A-laget å gjøre. Det jeg har mest å utsette på er tempoet, som i mine øyne ikke var bedre enn Winsnes nivå. Han har nok et stykke igjen ennå, så at han ikke får så mange innhopp er nok helt naturlig. Forresten så var både Rambo og Hoftun på sidelinja i går, regner med at de også kommer med innspill till håpløse Eggen om hvem som er gode nok til å få prøve seg i TL eller e-cup kamper.
moomoo
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 11:38    Post subject: Reply with quote

Åsen må ha stoppet helt opp. Det jeg så av ham i oppkjøringen var ingenting som ikke skulle tilsi at han kan bli byttet inn for Winsnes eller spille for winsnes.

Jeg Tipper NAE kjører med det safe til han finner roen i laget før han eventuelt gjør litt tweaking.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.08.2010 11:40    Post subject: Reply with quote

Jeg holder på å få fnatt av dette "matcing av talenter"-maset. Herregud, så glad jeg er for at enkelte her inne ikke har noe med vårt laguttak å gjøre. Da hadde vi kommet på niendeplass, men vi hadde jo i det minste fått frem et par middelmådige TL-spillere i året, så da utvikles klubben!

Trøste og bære. Folk snakker om talenter som om de er en haug med leire, og bare vi bruker lang nok tid så blir de superstjerner. Sinnssykt vanskelig det skal være å innse og akseptere at 21 år gamle Sellin rett og slett ikke er god nok for Rosenborg. Vi kjøpte han, men han har ikke blitt god nok. Sånn skjer hele tiden overalt, get over it!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Sylta
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 11:44    Post subject: Reply with quote

AndreasR wrote:

Nå glemmer du at han definitivt var én av de beste spillerne under oppkjøringen til sesongen. Da er det verdt å være litt tålmodig når man først har han i troppen, og han har vist bedring den siste måneden.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.08.2010 11:45    Post subject: Reply with quote

ode wrote:
Forresten så var både Rambo og Hoftun på sidelinja i går, regner med at de også kommer med innspill till håpløse Eggen om hvem som er gode nok til å få prøve seg i TL eller e-cup kamper.

Tommel opp til innlegget ditt. Og apropos det jeg tar med her; det sykeste av alt er at det sitter folk og mener i fullt alvor at vi bør bruke gruppespillet i Champions League som utviklingsarena for de unge spillerne. Ergo skal vi ikke låne inn en spiss eller en midtbane, fordi vi har Bakenga og Åsen som bør prøve seg. Det er nemlig ikke så viktig hvordan vi gjør det i CL, så lenge vi har kommet med. Har ikke opplevd makan til tapermentalitet, og de som virkelig mener dette bør flytte til Hitra og begynne med breddeidrett. I breddeidretten deler man denne tankegangen. Jeg blir helt sjokkert over at det går an å ha en sånn innstilling når man er supporter av Rosenborg. Vi er da for faen ikke med i Champions League for å bytte drakter! Vi skal vinne hele driten.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 03.08.2010 11:49    Post subject: Reply with quote

ode wrote:
Jeg lurer på om dere som sitter å runker foran tastaturet og krever Åsen og andre inn på laget noensinne er på trening eller toerkamp for å se unggutta spille? Tror faktisk ikke det.

Enig, det samme gjelder hvilke spillere vi skal hente, mange har sterke meninger om svenske og danske spillere som jeg aldri i livet kan tenke meg at de har sett særlig mye av.
Back to top
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 11:51    Post subject: Reply with quote

Naturligvis enig. Ut fra det jeg har sett i år, synes jeg imidlertid at Åsen rett og slett virker som en bedre fotballspiller enn Winsnes. Med bakgrunn i dette, synes jeg naturligvis Åsen bør stå foran doktoren i køen. Ikke fordi han er leire, eller skal matches i form.

Edit: Det var i utgangspunktet Hedon jeg var enig med, men jeg kan sikkert være enig med Henning også. Og ode, naturligvis.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 03.08.2010 11:55    Post subject: Reply with quote

Det er forskjell på tapermentatlitet og det å ta inn over seg noe av spillerutvikling og klubbutvikling over tid.

Spar meg for å hente 33 år gamle Helstad for å forsterke laget til CL, og i verste fall på permanent 3-årskontrakt selv om han antakelig styrker laget vårt i høst og mye mulig har 1-2 virkelig gode sesonger igjen på toppnivå.

Styrk gjerne laget til CL, men da med spillere som er yngre og like gode, med mulighet for å bli enda bedre.

Og hvorfor skal det være så feil å gi et par av unggutta jevnlige innhopp i serien her hjemme framfor å sette innpå Roar Strand, og framfor å la de etablerte spille to-tre kamper i uka og slite seg ut og i verste fall bli mer skadeutsatt?

Greit nok at jeg setter en del ting på spissen, men jeg får jo akkurat det samme i retur når noen er litt uenig i mine tanker og spådommer.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 03.08.2010 11:59    Post subject: Reply with quote

[quote="kristobal"]

Quote:
Klart det er agenda, jeg innrømmer gjerne det. Mesteparten av det jeg har skrevet om Eggen, Hamrén og Jönsson siden jul har vært agenda, nettopp fordi diskusjonene har vært så harde og frontene så steile.

Men jeg kan ikke skjønne hvorfor vi må dra inn Eggen VS Hamren til enhver tid, fryktelig uinteressant.

Quote:
På generelt grunnlag har vel Eggen i liten grad latt prestasjoner på trening være avgjørende for hvem som starter og ikke. Jeg vet ikke om Hamrén lot det være så avgjørende heller, når man ser hvordan han kastet innpå Sellin ganske umiddelbart etter at han kom til klubben, Berisha rett på laget mot Molde osv.

På generelt grunnlag? Jeg tviler på at en mann med så sinnsykt vinnerinnstinkt lar være å bruke de beste spillerne på banen av personlige grunner.

Quote:
Jeg forventer ikke at Åsen og Bakenga starter kamper, men jeg tror det er lurt å la dem få noen muligheter nå og da, noe som også vil gjøre det lettere for dem å prestere når/hvis de får muligheten fra start av.

Jeg er helt enig i at de burde få prøve seg. Det har de også fått. Men det er jo idiotisk å skulle bruke juniorspillere i de aller viktigste kampene gjennom sesongen. Vi MÅ gå videre.

Quote:
Men i min agenda ligger det jo også at dette neppe hadde stilt seg annerledes om Eggen hadde fått være her mye lenger heller, og da er vi inne på hovedargumentasjonen min i mot Eggen om for kortsiktig tankegang. For å vise at det kanskje ikke er tull at også Eggen og ikke bare dårlige årganger var årsaken til at ingen unge trøndere etablerte seg mellom 95 og 02, og for å vise at frykten min for kortsiktig tankegang hos Eggen ved et comeback kanskje var begrunnet, selv om mange var sterkt uenig i begge disse synsingene, gjettingene eller hva nå min argumentasjon er blitt kalt.

Synsing, spådommer, gjettinger er så ekstremt uniteressant! Det er ingen som bryr seg nevneverdig om noen på forumet gjetter noe riktig. Det forsøpler jo bare hele rbkweb at dette skal tas fram og argumenteres for over 10 sider hver eneste gang en diskusjon starter. Det har liksom ikke noe å si om det er treningstider, lagoppstilling, taktikk, mål, risiko, tilskuere, billetter, regn/sol, tilbud på rema etc, det blir ALLTID snudd til Eggen VS Hamern og spådommer. Jeg er så lei at jeg får vondt inni meg. Hamren er ferdig i klubben, Eggen er ferdig om 4 mnd.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.08.2010 12:02    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Det er forskjell på tapermentatlitet og det å ta inn over seg noe av spillerutvikling og klubbutvikling over tid.

Så flott at du har tatt innover deg spillerutvikling og klubbutvikling da, men samme hvordan man vrir og vender på det, så bruker man ganske enkelt ikke Champions League til å eksperimentere med unggutter. Det er snakk om seks kamper, og disse kampene skal vi gjøre alt i hele verden for å vinne. Alt annet hadde vært en skandale!

Det er du som sa at det ikke hadde så mye å si hvilke resultater vi fikk om vi kvalifiserte oss til CL, og at det derfor bør matches unggutter. Hvis ikke det er tapermentalitet, så vet ikke jeg.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 16:45    Post subject: Reply with quote

For å ta kristobal litt i forsvar her, selv om jeg egentlig er dundrende enig med Hedon og Co, så må jeg si at jeg hadde blitt glad dersom vi hadde matchet Bakenga og Åsen istedenfor Strand og Winsnes, MEN, tidspunktet for å gjøre dette er helt feil.

(Og dessuten hadde jeg blitt glad hvis de hadde blitt matchet fordi det forteller at de holder et høyt nivå. Når de ikke blir matchet må man jo se på det som et tegn på at de ikke holder høyt nok nivå enda. Bakenga er jo nettopp tilbake fra skade)

Seriegullet er jo på ingen måte sikret. Jeg fatter ikke hvordan noen kan tro at vi skal cruise i fra, bare fordi vi "alltid" har gjort. Hvis vi "alltid" har gjort det så er det jo nettopp fordi vi har stilt med det beste laget. I flere kamper har jo de eldre vært med på å avgjøre til vår fordel, spesielt Strand, og Eggens innbytter har jo nesten alltid hatt avgjørende betydning. Ville dere byttet bort 2-4 poeng mot at Åsen og Co fikk matching?
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 16:58    Post subject: Reply with quote

Jeg kunne tenkt meg mer matching av Åsen og Bakenga fremfor Winsnes og Moldskred. Ikke bare fordi vi skal tenke langsiktig, men fordi jeg tror spesielt Åsen kunne gjort en bedre jobb. Klart det er "tryggere" med Winsnes og Moldskred, du vet hva du får (noen piruetter og masse feilpasninger, og noen gode løp og dårlige avslutninger. Spør du meg). Allikevel har både Åsen og Bakenga høyere toppnivå og det er ikke gitt at vi ikke ville fått færre poeng med dem på banen.

Man skal ikke undervurdere rutine, men når alternativene allerede i ung alder er bedre om enn litt ustabile, er det feigt å satse på det trygge hele tiden. Ihvertfall når det er Olsen og Strand som byttes inn gang på gang.
abjoern
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 17:30    Post subject: Reply with quote

Men så er det vel en grunn til at noen sitter på et forum og hyler om Åsen, mens andre er betalte trenere som vurderer dette fra dag til dag?

Det har kanskje noe med kompetanse å gjøre?

Vi har ikke sett Åsen på mange måneder, og rapportene fra RBK2-kampene er jo at han spiller på det jevne. Winsnes gjør mye galt, men beviselig så bidrar han jo også med en del. Dessuten er ikke Winsnes førstevalg. Han er jo den som blir vraket når vi skal toppe laget.

Jeg synes i hvert fall at resultatet av innbyttene ikke kan brukes mot strategien vi nå har valgt, ettersom vi fortsetter å avgjøre kamper på slutten. Vi har tatt nesten så mange poeng som mulig.

Når det gjelder Bakenga vs Moldskred, så har vel Moldskred en del kvaliteter, spesielt i førsteforsvarersarbeidet som går langt utenpå det 17-18 år gamle Bakenga kan vise til. Når det er sagt håper jeg også på å se Bakenga i høst, men hvis det ikke skjer, stoler jeg på at trenerne våre har kontroll.

Hovedpoenget mitt er at når man skal vurdere nivået til en spiller som Åsen, som vi har sett lite til etter Molde-kampen, må man ta hensyn til trenerteamets vurderinger. For oss er deres vurderinger viktig informasjon for å finne ut hvilket nivå en spiller ligger på. Når både Hamrèn og Eggen venter med å matche Åsen ser jeg på det som et tegn på at han ikke er i god nok form. Så er det andre som bruker en slags omvendt logikk om at jo mindre en spiller er på banen jo bedre er han. Det kan ikke være slik at hovedtreneren, om han så heter Hamrèn, Eggen eller Jönsson skal gi Åsen spilletid for å bevise for RBKwebs brukere at han faktisk ikke er god nok per dags dato.
Back to top
Deca
Junior

PostPosted: 03.08.2010 17:38    Post subject: Reply with quote

Roamer wrote:
Allikevel har både Åsen og Bakenga høyere toppnivå

Når viste de noe som kan bygge under denne påstanden?
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 03.08.2010 18:19    Post subject: Reply with quote

Ganske utrolig påstand.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.08.2010 18:37    Post subject: Reply with quote

Folk ser seg helt blinde på at de er unge og hypet. I det siste har dette unggutt-hysteriet tatt helt av.
Back to top
Keenoir
Legende

Hva er så utrolig med den påstanden? En av grunnene til at Henriksen er så god nå er at Hamrèn til tross for at Henriksen ikke var spesielt fantastisk i det kampene han fikk fremdeles ga han kamper. Synes vi kan med tanke på fremtiden gamble med 1 - 2 ekstra ungutter mot lag som Haugesund, Kongsvinger og sånt i serien.

Birkir Bjarnasson som en del av dere ønsker at vi skal hente ble nærmest skrotet for 2 år siden og prøvd solgt til Bodø Glimt ,men med tilitt i Glimt vokste plutselig Bjarnasson seg til å bli en av tippeligaens beste indreløpere.
Back to top
Roamer
Veteran

Bare det at Åsen er raskere og mer bevegelig gjør at han har et høyere toppnivå enn Winsnes, spør du meg. Winsnes vil alltid være på etterskudd i dueller og ha for liten aksjonsradius offensivt, uansett om han har en god dag eller ikke. Har heller ikke sett mye til den geniale pasningsfoten mange har snakket om, og er i tvil om at den finnes.

Bakenga - Moldskred var kanskje å ta i litt. Har egentlig ikke sett nok av Bakenga, selv om det jeg har sett vitner om et stort potensiale. Må tilstå at jeg ikke har troen på Moldskred dog, og jeg tror derfor at Bakenga på sitt beste, med sin eksplosivitet og fart har et større potensiale.

Setningen burde altså vært: "Allikevel tror jeg både Åsen og Bakenga har høyere toppnivå." Det går mer på deres potensiale kontra det Winsnes og Moldskred har prestert de to siste årene.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 66, 67, 68  Next
Page 11 of 68

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb