View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Macha Veteran

|
Posted: 29.07.2010 01:40 Post subject: |
|
|
TKK har, som sikkert alle har fått med seg, satt en alt for lav pris på vår Annan, gjennom noen artikler i media.
Så hvis noen igjen skulle finne seg i å komme med en alt for lav prissetting på vår nye diamant (tar jeg i?), så mener jeg de kan leke med TKK.
Like barn leker jo best.
Ikke at noen har sagt noe om det enda, var bare tidlig ute 
Last edited by Macha on 29.07.2010 01:41; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.07.2010 01:41 Post subject: |
|
|
Det var Stig T som priset Annan til 30 mill i norske medier.
Men for all del, jeg skal ikke legge meg borti hvem du ligger med. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 29.07.2010 01:44 Post subject: |
|
|
Det kan godt være du har sett Stig T prise Annan til 30 mill, noe som også er for lite såklart, men det er nå TKK jeg sikter til.
Forøvrig var den "legge seg med TKK"-kommentaren sagt med en viss useriøshet, ikke noe å bli sur for. Var hvertfall ikke meningen. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 29.07.2010 01:45 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Men for all del, jeg skal ikke legge meg borti hvem du ligger med. |
 |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.07.2010 01:45 Post subject: |
|
|
Hvilken pris har TKK satt da? |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 29.07.2010 01:47 Post subject: |
|
|
Dessverre er det vel grunn til å tro at Stig T og TKK kjenner til markedet ganske godt? Det er jo fulltidsjobben deres. Det fins dessverre lite penger der ute.
Som tidligere sagt, uten Annan vet jeg ikke hva vi skal gjøre. Han er den type spiller man ikke kan erstatte ved en mann alene. Nosa + Hæstad kunne vært noe, men hvor realistisk. Må i så fall overbevise Nosa om at Rbk er veien å gå for å komme utenlands.
Annan var enorm i 2.omgang i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 29.07.2010 01:50 Post subject: |
|
|
Jeg må beklage, og rette meg selv: han har ikke fastsatt noen pris, men har skrevet at 6 millioner euro er for mye for Annan.
http://twitter.com/karlse...7115254412 |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.07.2010 08:43 Post subject: |
|
|
Synes vi gjøre en kamp til karakteren middels pluss. Vi skaper ok med sjanser og det de skaper er stort sett etter slurv fra oss og etter tilfeldigheter. Med Prica på vanlig nivå, Iversen i form og Moldskred på benken så ville vi putta et par til. Jeg skulle ønske vi kunne spille mot "Nordens störste lag" hver uke, de "berör" meg veldig. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 29.07.2010 08:52 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Synes vi gjøre en kamp til karakteren middels pluss. Vi skaper ok med sjanser og det de skaper er stort sett etter slurv fra oss og etter tilfeldigheter. Med Prica på vanlig nivå, Iversen i form og Moldskred på benken så ville vi putta et par til. Jeg skulle ønske vi kunne spille mot "Nordens störste lag" hver uke, de "berör" meg veldig. |
Jeg synes middels pluss er relativt strengt. Faktum er at vi ikke skal sammenligne oss med 1999 - utgaven som slo Dortmund borte, men 2009 - utgaven av Rosenborg som ble utslått av et lag vi aldri hadde hørt om fra et land vi sjelden hører noe om.
I år har vi fremstått som langt tryggere i 3 kamper og er i praksis videre til 3. kvalifiseringsrunde og minimum gruppespillet i EL. Fremgangen fra Linfield-kampene var uansett enorm. Ifølge min svenske venn som jeg var på Råsunda sammen med var dette dessuten klart, klart årsbeste av et AIK som har vært i sterk fremgang etter ferien, mye pga ny manager og et par nye spillere.
Jeg kritiserer ikke spesifikt ditt innlegg, men i følge et par andre her inne virker det som at vi tapte kampen - eller burde gjort det i forhold til hvor dårlig vi spilte. Jeg er overhodet ikke enig og mener vi dominerte kampen, skapte klart flest målsjanser og vant mot et heltent svensk lag på bortebane i kvalifisering til CL.
Jeg er helt enig i at vi må opp på et høyere nivå (først og fremst må ballen gå både fortere fremover og mer presist) dersom vi skal kvalifisere oss til gruppespillet i CL, men med den stigningen vi har hatt spillemessig de siste 2 månedene og den prestasjonen vi gjorde i går så synes jeg i det minste vi skal koste på oss å være optimister!  |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.07.2010 09:42 Post subject: |
|
|
Kanskje middels pluss er litt strengt, særlig resultatmessig, men samtidig var mange enkelspillere kun middels: Prica langt under vanlig nivå, Iversen var kun god i korte glimt, Moldskred beveger seg mye, men er elendig med ball, og Annan hadde uvanlig mange balltap til han å være. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.07.2010 09:53 Post subject: |
|
|
Litt morsomt å lese på aikforum, faktisk en del som mener at AIK var bra og at dette kan de godt klare på Lerkendal. Skulle likt å se dette forumet om RBK hadde spilt en så elendig kamp som det AIK gjorde. De så ut som LSK på en middels dag, ingen ideer om hva de skulle gjøre med ball annet enn å slå langt på target spissen, folk her ville skrevet 100 sider om hvor rævva dette var hvis vi hadde spilt som AIK. Men de "berör" jo folk da, haha. |
|
Back to top |
|
 |
Journalist Junior
|
|
Back to top |
|
 |
schmoo Junior

|
Posted: 29.07.2010 11:49 Post subject: |
|
|
Finnes det ikke høydepunkter fra gårsdagens kamp noen plass?? |
|
Back to top |
|
 |
413x Junior
|
Posted: 29.07.2010 12:32 Post subject: |
|
|
Förstår inte hur ni kan tycka att ni har ett så bra lag, har helt tappat förtroendet för norska ligan.
Det var tre spelare på planen för AIK igår som var med och vann guld förra året. AIK är sveriges tredje sämsta lag men förlorar på ett individuellt misstag med 1-0 mot norges bästa lag. Chansmässigt skulle det blivit oavgjort.
Såg också er hemmamatch mot Linfield, som faktiskt spelar i en ännu sämre liga, där såg det inte bättre ut heller. AIK vann mot Linfields största konkurrenter Glentoran med totalt 8-1 för ett par år sedan, vilket gjorde att jag förvänade mig att ni skulle vinna mot Linfield betydligt enklare än vad ni gjorde.
Årets mest patetiska bortaklack på råsunda också, ni förtjänar inte att ha ert lag i europa. |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 29.07.2010 12:36 Post subject: |
|
|
Kjello wrote: | Quote: | Hendelsene etter kampslutt kom ganske uventet på politiet, da det etter rapportene ikke var noen casualsgrupperinger fra RBK-miljøet med til Stockholm. Det hele skal ha skjedd helt uprovosert. |
Hvilke grupperinger skal det være? |
Rapportene sier at disse "grupperingene" var opptatt med å stryke skjorter hjemme i leiligheten sin da det smalt utenfor Råsunda. Siden dette miljøet eksisterer utelukkende i fantasien til visse politifolk og journalister er jeg nok ikke fjernt fra sannheten.
Temmelig solid bevoktning, må jeg si, det er ei stund siden sist jeg var med på politieskorte fra pub til stadion både gjennom gatene og på T-banen. Hadde det ikke vært for idiotene som laget helvete for polisen etter kampen ville jeg gitt toppkarakter til AIK-fansen - lenge siden jeg har hørt maken til trøkk, og vi måtte konsentrere oss om de få pausene de hadde hvis vi i det hele tatt skulle bli hørt. |
|
Back to top |
|
 |
Darius Proff

|
Posted: 29.07.2010 12:42 Post subject: |
|
|
413x wrote: | Förstår inte hur ni kan tycka att ni har ett så bra lag, har helt tappat förtroendet för norska ligan.
Det var tre spelare på planen för AIK igår som var med och vann guld förra året. AIK är sveriges tredje sämsta lag men förlorar på ett individuellt misstag med 1-0 mot norges bästa lag. Chansmässigt skulle det blivit oavgjort.
Såg också er hemmamatch mot Linfield, som faktiskt spelar i en ännu sämre liga, där såg det inte bättre ut heller. AIK vann mot Linfields största konkurrenter Glentoran med totalt 8-1 för ett par år sedan, vilket gjorde att jag förvänade mig att ni skulle vinna mot Linfield betydligt enklare än vad ni gjorde.
Årets mest patetiska bortaklack på råsunda också, ni förtjänar inte att ha ert lag i europa. |
Skäm nu inte ut dig mer än nödvändigt. Hej då. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 29.07.2010 12:42 Post subject: |
|
|
413x wrote: | Förstår inte hur ni kan tycka att ni har ett så bra lag, har helt tappat förtroendet för norska ligan.
Vi imponerer ikke spillmessig om dagen, og det er det heller ingen som prøver å si. Treneren vår var misfornøyd, vi var misfornøyd. Men vi er glad for at vi har et godt utgangspunkt til hjemmekampen.
Det er da irrelevant om dere vant 8-1 mot Glentoran over 2 kamper for et par år siden. Vi vant 4-0 over 2 kamper mot Valencia og holdt Chelsea til uavgjort for et par år siden, det har fint lite å si idag...
Du kan godt mene at vi ikke imponerer, men vi har tapt 0 ligakamper i år, og vi tapte 1 ligakamp i fjor... Det vitner om et lag som nekter å tape, noe som vel må anses som imponerende, selv om ikke spillet er direkte vakkert om dagen?
Det er tullprat at det burde blitt uavgjort igår, Rosenborg dominerte kampen. Det eneste dere hadde å komme med var lange baller fra forsvaret og opp til spissene i håpet om at noe skulle skje... |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.07.2010 12:44 Post subject: |
|
|
413x wrote: | Förstår inte hur ni kan tycka att ni har ett så bra lag, har helt tappat förtroendet för norska ligan. |
Quote: | Svaret på hur långt avståndet mellan svenska mästare och norska fick vi inte på gräset, det fick vi efteråt, inne i Råsundas katakomber.
Nils Arne Eggen och Alex Miller satte sig bakom ett bord och analyserade på trøndernorsk och skotska, men var tydliga ändå.
AIK hade förlorat med 1–0 hemma, men Miller var nöjd. Rosenborg hade vunnit med 1–0 borta, men Eggen var missnöjd. De hade all rätt att känna så, och det säger egentligen allt ni behöver veta om hur långt årets AIK är ifrån att ens kunna häva sig på tå och kika in i Champions League. |
http://www.aftonbladet.se...7540900.ab |
|
Back to top |
|
 |
Darius Proff

|
Posted: 29.07.2010 12:48 Post subject: |
|
|
Oh snap!
Så var dette med råttjävlar og virkelighetsoppfatning. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.07.2010 13:00 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Litt morsomt å lese på aikforum, faktisk en del som mener at AIK var bra og at dette kan de godt klare på Lerkendal. |
De snakker faktisk som om de har vunnet kampen. For noen tapere. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 29.07.2010 13:03 Post subject: |
|
|
Lagt merke til det der jeg også. Snakker som om det skulle være lett match. Det de skapte i går kom kun på tilfeldigheter, et dårligere lag fremover er det lenge siden jeg har sett. Håper de spiller med stolpen på topp i returkampen også. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
davids Junior
|
Posted: 29.07.2010 13:07 Post subject: |
|
|
Ah, takk. Trodde jeg var kjapp nok med å slette posten siden jeg akkurat fant det ut. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 29.07.2010 13:10 Post subject: |
|
|
hehe ja de skriver faktisk som om det er en selvfølge at de går videre :O haha
Tror ikke folka som skriver der inne skjønner helt hvordan kvalikk over 2 kamper fungerer. De svenske avisene skriver jo også at etter tapet har AIK ca 9% sjanse for å gå videre... Det burde jo gi dem et hint  |
|
Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 29.07.2010 13:13 Post subject: |
|
|
bolgebah wrote: | Kjello wrote: | Quote: | Hendelsene etter kampslutt kom ganske uventet på politiet, da det etter rapportene ikke var noen casualsgrupperinger fra RBK-miljøet med til Stockholm. Det hele skal ha skjedd helt uprovosert. |
Hvilke grupperinger skal det være? |
Rapportene sier at disse "grupperingene" var opptatt med å stryke skjorter hjemme i leiligheten sin da det smalt utenfor Råsunda. Siden dette miljøet eksisterer utelukkende i fantasien til visse politifolk og journalister er jeg nok ikke fjernt fra sannheten. |
Det er nok ganske standard rapporter som blir sendt til politiet i CL-kvalifiseringer der det er helt naturlig å rapportere om det skal være casual-miljøer på vei. Det er nok en standard på hvordan disse skrives, og jeg tipper "Nei, i Trondheim har vi faktisk ikke casual-miljøer" er nok ikke etter den protokollen.
Derfor vil det stå i rapporten til Stockholmspolitiet at det ikke var noen casualgrupperinger fra RBK-miljøet med til Stockholm. |
|
Back to top |
|
 |
|