English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Linfield
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Macha
Veteran

PostPosted: 21.07.2010 22:55    Post subject: Reply with quote

Bra vi skal basere hva vi mener med "godt spill" etter hva AIK sier da...

første del av 1.omgang er ikke bra, det kommer seg. 2.omgang var vi overlegne.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 21.07.2010 22:55    Post subject: Reply with quote

Ja trollene har krypi frem fra hulene sine de siste ukene, helt villt å sitte å lese de samme løgnene hver eneste dag. Og ufattelig irriterende at man ikke holder seg for god til å svare.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 21.07.2010 23:01    Post subject: Reply with quote

Bare for å ha det klart. Jeg synes ikke dagens kamp var "bra. Det var så vidt godkjent med til tider bra spill, men noen katastrofe eller tragedie var det i hvert fall ikke.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 21.07.2010 23:02    Post subject: Reply with quote

Det største problemet med å ha Eggen som trener er at det ingen som tørr stille kritiske spørsmål ved jobben han gjør og valgene han tar. Det gjør Eggen til en dårligere trener. Jeg håper ihvertfall dem som jobber i klubben har nok mot til å utfordre Eggen istedenfor å være en heiagjeng slik som enkelte av dere her inne er.

Jeg synes også dere har utrolig lave forventninger til hvordan vi skal spille med dagens spillematrial som jeg anser til å være på et bra nivå som for øyeblikket underpresterer. Da gjennstår det å se om Eggen sin økte intensitet, endrete spillemønster og oppbryting av den defensive strukturen kommer til å betale seg i løpet av høsten. Så langt er vi i beste fall status quo iforhold til Hamrèn etterlot seg.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 21.07.2010 23:03    Post subject: Reply with quote

bla bla bla bla
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 21.07.2010 23:04    Post subject: Reply with quote

abjoern wrote:
Bare for å ha det klart. Jeg synes ikke dagens kamp var "bra. Det var så vidt godkjent med til tider bra spill, men noen katastrofe eller tragedie var det i hvert fall ikke.

Fair enough.

Mot DENNE motstanderen, syns jeg dog det var en patetisk prestasjon.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2010 23:05    Post subject: Reply with quote

Positivie ting fra i dag:

- Vi vinner kampen
-Skjelbred, Henriksen og Annan er gode. Sistnevnte viser at han har noe å fare med fremover på banen.
-Prica er tilbake og scorer

Og det var det.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2010 23:06    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Det største problemet med å ha Eggen som trener er at det ingen som tørr stille kritiske spørsmål ved jobben han gjør og valgene han tar. Det gjør Eggen til en dårligere trener. Jeg håper ihvertfall dem som jobber i klubben har nok mot til å utfordre Eggen istedenfor å være en heiagjeng slik som enkelte av dere her inne er.

Så flott at du tar på deg martyrollen for klubbens ve og vel, da. Da kan jo vi andre bare sitte her og runke til Eggen-sitater i fred og ro.
Back to top
Wannebo
Veteran

PostPosted: 21.07.2010 23:07    Post subject: Reply with quote

Sylta wrote:
Jonas Wannebo wrote:
Olsen kommer inn de siste 20-15 minuttene og har målgivende etter ti minutter. .

Og gjør også mange feil å løpet av den perioden.

Jeg kunne ikke se mange feil Olsen gjorde. En gang han prøvde å passere en Linfield-spiller ble han effektivt stoppet, ellers klarte han seg bra. Bidro mer enn Moldskred uansett. Like hurtige, like dårlig teknikk, Olsen mer målfarlig.
Back to top
Rocky83
Veteran

PostPosted: 21.07.2010 23:07    Post subject: Re: well Done Reply with quote

LinfieldBlue wrote:
Very well done Rosenborg-And all the best for the next round Against Aik good luck

Thanks a lot. See you again in next year's qualification pherhaps!
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 21.07.2010 23:08    Post subject: Reply with quote

Problemet ditt Keenoir, er at du kommer med rene løgner for å bygge din sak. Det har du gjort etter flere kamper nå. At Lindfield bommet på like mange sjanser som oss er noe av det latterligste jeg har hørt. Ren løgn.

Kampen ble unødvendig nervepirrende og jevn fordi vi ikke satt sjansene våre. Kamper var også til tider preget av spillere med høye skuldre. Men det ble skapt veldig mange målsjanser i dag. Motstanden tatt i betraktning, kampen går ikke akkurat inn som noen høydare i e-cup sammenheng, men det var faktisk endel bra offensivt. Hvis du går tilbake å teller målsjanser til oss, så var det faktisk et akseptabelt høyt antall, tatt i betrakning våre offensive problemer de siste årene.

Det jeg er mest bekymret for, er noen enkeltspillere bak på banen. Demi, Stadsgaard og Lustig leverer ikke det de skal. Jeg begynner også å se en noe lei tendens når det gjelder disse spillerene og e-cup kamper. Spesielt polingen til Lustig som har blitt litt for vanlig i e-cup kamper.

Last edited by longines on 21.07.2010 23:14; edited 2 times in total
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 21.07.2010 23:11    Post subject: Reply with quote

Jeg synes bare det blir for dumt å skulle unskylde svake prestasjoner med alt mulig rart og særlig når det er de samme folka som korsfestet Hamrèn mot Quarbach ifjor. Jeg var forøvrig en av det som ga Hamrèn mest kritikk her inne den gangen ,men om det er Eggen eller Hamrèn som er trener utgjør ikke en forskjell for meg i hvordan jeg vurderer kampene.

Jeg forventer likevel at Eggen skal gi resultater hurtigere da han er vikar og skal ta hensyn til det i valgene som gjøres på feltet og i kamp. Han er ikke ansatt for å endre spillestil ,men for å sørge for en kortsiktig boost i resultateen og legge forholdene best mulig til rette for den langsiktige løsningen. Jeg har mine tvil om det er faktisk det Eggen gjør og han har ikke tid til å endre drastisk på måten vi spiller på og det er helle ikke hensiktsmessig da han kun er trener de neste 6 månedene.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 21.07.2010 23:12    Post subject: Reply with quote

Nei. Jaime Pressly på viasat4 nå. Til helvete med dere alle. Wink

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2010 23:13    Post subject: Re: well Done Reply with quote

LinfieldBlue wrote:
Very well done Rosenborg-And all the best for the next round Against Aik good luck

Thank you. Linfield put up a good fight. Tommel'n opp!
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 21.07.2010 23:14    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Nei. Jaime Pressly på viasat4 nå. Til helvete med dere alle. Wink

Shannon Elisabeth og Jamie Pressley er de eneste grunnene til å faktisk se Tomcats, for filmer suger hestesusp. Det er faktisk så vidt to så pene damer klarer å redde den.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2010 23:14    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Jeg synes bare det blir for dumt å skulle unskylde svake prestasjoner med alt mulig rart og særlig når det er de samme folka som korsfestet Hamrèn mot Quarbach ifjor.

Konkretiser dette, hvis ikke fremstår det bare som svada.

Hvem er disse folka du snakker om, og hva slags unnskyldninger snakker vi om?
Back to top
LinfieldBlue
Junior

PostPosted: 21.07.2010 23:14    Post subject: Re: well Done Reply with quote

Rocky83 wrote:
LinfieldBlue wrote:

Thanks a lot. See you again in next year's qualification pherhaps!

hope so all the best to you and Rosenborg
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 21.07.2010 23:15    Post subject: Reply with quote

longines wrote:
Problemet ditt Keenoir, er at du kommer med rene løgner for å bygge din sak. Det har du gjort etter flere kamper nå. At Lindfield bommet på like mange sjanser som oss er noe av det latterligste jeg har hørt. Ren løgn.

Ikke like mange ,men det var mange fra den kanten også og en skal også huske på hjemmekampen hvor dem bommet på noen feite muligheter. Utellingen vår er ikke påfallende lav i disse kampene og det er ikke det som kritiseres heller ,men heller det faktumet at vi ikke spiller oss til bedre muligheter og at vi slipper til en så svak motstander som Lindfield til nærmere 2 siffret antall målsjanser over to kamper. Jeg tenker med gru på hvordan bedre motstand kan straffe oss for feilene vi gjør. Et ordentlig godt lag hadde satt minst 3 mål på de mulighetene vi foræret Lindfield.
Back to top
LinfieldBlue
Junior

PostPosted: 21.07.2010 23:16    Post subject: Re: well Done Reply with quote

Hedon wrote:
LinfieldBlue wrote:

Thank you. Linfield put up a good fight. Tommel'n opp!

better team won well done and good luck against AIK in the next round Tommel'n opp!
Back to top
LinfieldBlue
Junior

PostPosted: 21.07.2010 23:17    Post subject: programme Reply with quote

could any Rosenborg fan please get me a programme and match ticket from tonights game please.I collect these.thank you
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 21.07.2010 23:18    Post subject: Reply with quote

abjoern wrote:
Kvalmt nervøs nå.

Linfield er ikke et dårlig lag, og vårt største problem i dag har vært effektiviteten. Vi hatt opptil 10 feite sjanser, og burde ha skåret minst tre til.

Typisk hvis det feller oss i dag.

Ett mål til, vær så snill!!!

Lindfield ikke et dårlig lag? Det er et av det dårligste lagene vi har møtt det siste 5 årene. Den andre unskyldningen som går igjen er at en har gitt for liten tid som er merkelig da Eggen tross er i et 6 måneders engasjement og ikke er ansatt for å utvikle fremtiden spillesystem ,men for å sørge for best mulig kortsiktige resultater.
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 21.07.2010 23:18    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
,men heller det faktumet at vi ikke spiller oss til bedre muligheter

Hva prater du om? Vi spilte oss til mange gode sjanser i dag, det var uttelingen som var dårlig. Har du i det hele tatt sett kampen?
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 21.07.2010 23:20    Post subject: Reply with quote

Spør du meg, var angrepsfotballen i dag god, eller antallet sjanser var da over akseptabelt. Spesielt Skjelbred og Iversen kom jo titt og ofte igjennom, men altfor dårlig uttelling. Igjen, spør du meg, vil jeg si at det er en tydelig forskjell i det offensive spillet etter at Eggen kom.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 21.07.2010 23:20    Post subject: Reply with quote

Latterlig mange løgner som florerer, jeg blir kvalm!
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 21.07.2010 23:22    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
abjoern wrote:
Kvalmt nervøs nå.

Linfield er ikke et dårlig lag, og vårt største problem i dag har vært effektiviteten. Vi hatt opptil 10 feite sjanser, og burde ha skåret minst tre til.

Typisk hvis det feller oss i dag.

Ett mål til, vær så snill!!!

Lindfield ikke et dårlig lag? Det er et av det dårligste lagene vi har møtt det siste 5 årene. Den andre unskyldningen som går igjen er at en har gitt for liten tid som er merkelig da Eggen tross er i et 6 måneders engasjement og ikke er ansatt for å utvikle fremtiden spillesystem ,men for å sørge for best mulig kortsiktige resultater.

Jeg bare sier det nå. Jeg kommer ikke til å argumentere mer mot deg. Du kommer med løgner og tillegger "Eggen-fanatikerne"(hvem det nå enn er) meninger som ikke har rot i virkeligheten. Har bedre ting å kaste bort tiden på enn å dementere påstandene dine.

Jeg synes ikke Linfield så ut som et utpreget "dårlig" lag. Jeg tipper de holder bunnnivået i TL, og de la ned en formidabel innsats.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Next
Page 15 of 21

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb