View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 07.07.2010 20:37 Post subject: |
|
|
Skal undersøke. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 07.07.2010 21:23 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Det er rein business: RBK trekker mange flere seere, og Viasat får nok dekket mye av kostnadene til rettigheter og produksjon av reklamepenger (fra bookmakere). |
Jeg mente selvfølgelig om jeg var østlending og RBK-fan. Hadde da selv følt at kanskje er dekningen RBK får en av hovedgrunnene til at jeg er RBK-fan. Men heldigvis så er jeg ekte trønder og slipper den problemstillingen. |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 09.07.2010 06:11 Post subject: |
|
|
Intet nytt om pubvisning?
Jeg synes det er en smule dårlig hvis de nå plutselig har sluttet med visning av bortekamper.
Man burde ALLTID, UANSETT sende bortekamper i puben, og ikke minst reklamere og informere GODT om det. Gjerne månedlig sende ut oversikt over kamper som vises i puben, og til og med kanskje ha et eget felt på fremsiden av RBK.no, med oversikt over neste kamp som vises i puben, ikke kun neste hjemmekamp. _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.07.2010 19:11 Post subject: |
|
|
Puben er stengt både onsdag og i morgen. |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 09.07.2010 22:58 Post subject: |
|
|
Så de har gitt opp bortekampvisning på puben? Dårlig deal spør du meg... Jaja, får finne andre steder å se kamper da... _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
LinfieldBlue Junior
|
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 11.07.2010 05:50 Post subject: |
|
|
Jeg gleder meg sinnssykt til både kampen og Europacup sesongen. Svært gledelig at Viastat4 sender kampen.
Kan knapt vente.  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 12.07.2010 15:01 Post subject: |
|
|
Rade usikker mot Linfield - Fra rbk.no
Synd med alle skadene til Rade i år. Vi kan være nødt til å ha en Rade i form om vi skal gå hele veien til CL. |
|
Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 12.07.2010 15:17 Post subject: |
|
|
Helt klart. Iversen klarer ikke å være spiss alene, og Rade er den beste makkeren hans. Dessuten passer han best i den offensive midtbane/hengende spiss-rollen. En Price i topp klasse kan være forskjellen mellom Europaliga og Champions League. |
|
Back to top |
|
 |
Tacti Junior
|
Posted: 12.07.2010 22:00 Post subject: |
|
|
Noen som vet om kampen sendes på noen internasjonale tv kanaler? Hår et håp om å få med meg kampen her fra England.
Edit: Har funnet at den går på Setanta Ireland...tror den blir tøffere en først ventet  |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 12.07.2010 22:45 Post subject: |
|
|
Viasat OnDemand? |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 12.07.2010 23:16 Post subject: |
|
|
ViasatOnDemand har kun rettighetene i Norge. Så med en utenlandsk IP vil du ikke få tilgang. |
|
Back to top |
|
 |
ifcp Junior

|
Posted: 12.07.2010 23:58 Post subject: |
|
|
Darius wrote: | Håper RBK gruser Linfield. Gjeng med unionister som har hatt som policy å ikke signere katolske spillere. Kvalmende. |
Bullshit.
Vi er en klub som består av både katolikker og protestanter, på alle nivåer. Tror dere en spiller med et navn som John Paul Gallagher er protestant?
Jeg tror du bør studere fakta før du begynner å spre slike løgner.
Pat Fenlon er en av Linfields største helter, han er katolikk fra Dublin, og alle Linfield fans har gode minner om han. _________________ http://home.online.no/~sm...nfield.htm |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 13.07.2010 00:40 Post subject: |
|
|
Kjello wrote: | ViasatOnDemand har kun rettighetene i Norge. Så med en utenlandsk IP vil du ikke få tilgang. |
Om vedkommende skaffer seg en VPN-klient vil det funke. Jeg brukte en VPN-klient for å logge meg på NTNU sitt nettverk og fikk derfor sett alt av Europa-kamper som TV2 viste (disse kan man kun se med norsk IP) mens jeg var i Spania. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 13.07.2010 09:28 Post subject: |
|
|
ifcp  |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 13.07.2010 12:44 Post subject: |
|
|
Spent på hvordan vi skal klare oss uten Skjelbred og Prica. Skjelbred har vært meget imponerende de siste ukene, og selv om Prica ikke har vært i form den siste tiden er han fortsatt vår beste målscorer. |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 13.07.2010 13:08 Post subject: |
|
|
Det bør gå helt fint. Så lenge vi klarer å holde litt tempo på ballen, føler jeg meg svært sikkert på at dette blir enkelt. De har tross alt bare spilt én pre-season-kamp og er helt ute av form. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 13.07.2010 13:14 Post subject: |
|
|
Ja dette blir nok like enkelt som kampene mot Q i fjor! La oss ta lett på de. Hvem var det vi skulle møte i neste runde igjen? |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 13.07.2010 14:20 Post subject: |
|
|
Nå sier jeg ikke at spillerne bør tenke slik... Det bør bli, og blir, enkelt, HVIS vi klarer å holde tempo på ballen. Og for å holde tempo på ballen må vi være konsentrerte. Dersom vi klarer dette kommer vi til å vinne, med mindre de har Steinar Sørlie i kassa. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.07.2010 14:27 Post subject: |
|
|
Dette er vel også en av Eggens store forcer. Han lar aldri spillerene ta lett på ting, slappe av og drive med tull.
Husker jeg leste at Mini for mange år siden fikk blodkjeft av Nils Arne fordi han begynte å ta det med ro på vingen. Dette tullet skulle ikke Eggen ha noe av, selv om det var cup-kamp mot en svært overkommelig motstander. Stillingen i kampen da Eggen ble hissig var 13-0 fordel RBK.
Eggen er utrolig flink til å få spillerene til å tro de kan slå hvem som helst, derfor kan de nærmest det når alt klaffer. Men han er nok like bevisst på å banke inn at de også kan tape mot hvem som helst dersom jobben gjøres for dårlig. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.07.2010 18:14 Post subject: |
|
|
- Vi snakker ikke om det som skjedde for et år siden her i troppen for å si det sånn, men vi føler oss bedre forberedt nå. For det første har vi sett Linfield live i kamp, det fikk vi ikke til med Qarabagh i fjor. Vi fikk en god og viktig oppkjøringskamp mot Lech Poznan nylig, og ikke minst synes jeg vi har tatt steg i det offensive spillet i den siste tiden, sier Hoftun.
Les mer: Hoftun mener Rosenborg er bedre enn i fjor
Faktisk ganske spent på laguttaket senere i kveld. Velger Eggen å starte med Strand?
Altså:
Daniel Örlund
Mikael Lustig - Kris Stadsgaard - Vadim Demidov - Mikael Dorsin
Fredrik Winsnes - Anthony Annan - Roar Strand
Markus Henriksen
Morten Moldskred - Steffen Iversen
Magefølelsen tilsier at Eggen velger Demidov framfor Lago.
Forresten har vel Strand-kopien tatt med treningskamper o.l. i sin statistikk? Ellers nevner jeg at RadioAdressa sender fra Belfast, om noen ikke får sett på Viasat4. |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.07.2010 20:27 Post subject: |
|
|
- Vi merker svært lite til opptøyene. Her er det stille og fredelig, sier Erik Hoftun.
Les mer: – Føler oss trygge
Linfield har som kjent tatt standpunkt i konflikten:
Enda mer bråk i vente:
Tulling på Twitter wrote: | Rosenborg staying in the Stormont Hotel. Now where did I leave that vuvuzela... |
Treninga er vel straks ferdig i Belfast nå. Blir vel egentlig litt overrasket om laget ikke blir som skissert over. |
|
Back to top |
|
 |
|