| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 07.11.2005 18:49 Post subject: |
|
|
| Trykk på smilefjeset så finner dere lenken min! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 07.11.2005 19:38 Post subject: |
|
|
| uoriginal wrote: | | Trykk på smilefjeset så finner dere lenken min! |
Wow, Nice! Hehehehehe! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.11.2005 19:40 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | | Jeg snakker om realismen Harald, og det er ikke helt umulig! |
Hvis det er Gravesen du snakker om er det jo netop ikke realistisk.
EDIT: Der går også rygter rygter om at wigan vil signere Elrio Van Heerden i Januar. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 07.11.2005 19:55 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Baadshah/Tab wrote: | | Jeg snakker om realismen Harald, og det er ikke helt umulig! |
Hvis det er Gravesen du snakker om er det jo netop ikke realistisk.
EDIT: Der går også rygter rygter om at wigan vil signere Elrio Van Heerden i Januar. |
De må lese hele innlegget mitt, Harald!  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.11.2005 20:07 Post subject: |
|
|
| Quote: | | De må lese hele innlegget mitt, Harald! |
Du startet med og skrive om Gravesen:
http://pub.tv2.no/nettavi...487989.ece
| Quote: | Dette er kanskje midtbanespilleren vi trenger! icon_rolleyes.gif icon_razz.gif icon_biggrin.gif icon_wink.gif
Helt seriøst betal opp mot 30mil for denne mannen, han er vært det! |
SÃ¥ snakker du om Svensson derfor skriver jeg. HVIS det er Gravesen snakker om er det helt urealistisk.
Ps. Du mbehøver ikke skrive "De" du er helt fint, jeg er ikke kongelig(endnu)  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 07.11.2005 20:12 Post subject: |
|
|
| doris wrote: | | Rob Friend er iallfall IKKE på min ønskeliste. Han burde stått oppført etter "tjuvtriks" i synonymordboka. Muligens god, men har aldri likt spillere som satser hardt på å irritere ihjel motspillere med ufinheter/tjuvtriks. Jeg vil ha spillere som er så gode at de ikke trenger å ty til slikt. Som fremstår som sympatiske. |
Tenkte på å skrive det som et minus om han. Men lot være. Er enig med deg i at slike spillere ikke er noe særlig. Vi får se hva det blir til;) _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 07.11.2005 20:29 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Ps. Du mbehøver ikke skrive "De" du er helt fint, jeg er ikke kongelig(endnu)  |
Tenkt å gifte deg med ei viss droning i Danmark?  |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 08.11.2005 02:21 Post subject: |
|
|
Rushfeldt & co pepet ut grunnet at han og de ikke scorer mål. Liker å høre dette, etter det fyren gjorde mot oss. Derfor ble jeg mindre glad når tv2 sporten meldte at vi er i samtaler med ham.
Hvorfor tar vi ikke heller Årst som er en yngre, bedre spiss og sympatisk. Og ikke prøv dere med at han ikke vil dra fra Tromsø: om en klubb fra den absolutte europaeliten som RBK ønsker ham kommer han løpende. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 08.11.2005 16:26 Post subject: |
|
|
Sorgen om Rush kommer tilbake. Frode Johnsen er 31. Helstad har jeg ikke alderen på akkurat nu, men litt yngre er han vel. Blir for dumt å kjøpe en spiller på 32 år da. RBK vet vel bedre enn å stoppe det de er i gang med nå med Ciljan osv.
NEI til Rush. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 08.11.2005 16:31 Post subject: |
|
|
| Helstad er vel bare 28 er han ikke det da? |
|
| Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 08.11.2005 16:33 Post subject: |
|
|
Er Friend gammel? _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Candyman Proff
|
Posted: 08.11.2005 16:37 Post subject: |
|
|
| 24 |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 08.11.2005 20:42 Post subject: |
|
|
| Stano_11 wrote: | | Hva med å bytte Junker mot Frode Johnsen? |
Talentløs fyr. Så alle målene hans på viasat sport en nettop. Alle målene ble scoret fra 5 meters hold. På ett av de beveget han seg faktisk et par meter først- de andre var bare flaksmål hvor han kom borti en ball inni boksen. Han virker som en pingleverson av Johnsen.
George hadde derimot et godt mål i den kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
p3pp3 Junior
|
Posted: 09.11.2005 10:50 Post subject: |
|
|
Ett tips på en mittfältare: Martin Ericson - AaB (Danmark). Kreativ och mycket duktig passningsspelare som dessutom gör lite mål. Skulle passa perfekt i 4-3-3 (tror jag) och dessutom går kontraktet ut snart. Köööp!
 |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.11.2005 11:34 Post subject: |
|
|
| Quote: | 2. Jeg vil helst sleppe å se han hjelpe en annen klubb til seriemesterskap.
|
Vi skal få det travelt på overgangsmarkedet hvis dette skal være et kriterium for innkjøp.
Vil ha Lange eller Ã…rst fremfor Rushfeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 09.11.2005 11:53 Post subject: |
|
|
http://www.dagbladet.no/s...48807.html
Flere som er intresert i årst.. men trokke det er no fare for at han går til enga. tror ikke ha vil til oss heller, han har gitt uttrykk for han trives å vil avslutte kariæren i TIL.
Lange virker intresangt, men er mere gira på å hente karadas tilbake om det er en target mann som er aktuelt. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 09.11.2005 13:29 Post subject: |
|
|
Jeg kan her og nå bekrefte at Årst IKKE forlater Tromsø. Begrunnelsen hans for å forlate Belgia var at han hadde fått barn og ønsket å komme nærmere familien i Tromsø. Han har dessuten en syk far som han nå bor like i nærheten av. Hans samboer Elin bor nå også like i nærheten av sine foreldre og det er godt å ha barnevakt når man har to små døtre (2 og 4 år).
(Jeg tar et lite forbehold, om Real Madrid eller Barcelona ringer tror jeg nok fristelsen ville blitt vel stor). _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 09.11.2005 13:34 Post subject: |
|
|
Hehe, men før de ringer er det vel bare 150 spisser som skal bli langtidskada først..
men han sa jo han skulle bil i ti uansett om de rykka ned eller ikke, nå som de holdt plassne å er det vel liten tvil ja.. |
|
| Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 09.11.2005 17:34 Post subject: |
|
|
går sterke spekulasjoner om Rønningen ut - Hirschfeld inn. Hva syns dere om det? Personlig syns jeg Hirschfeld er alt for god til å sitte på benken, men det er jo dumt å selge Espen Johnsen også, er tross alt et stort "talent" og med god og riktig trening i tillegg til Høgmo som sjef tror jeg han kan bli en komplett toppkeeper etterhvert. Hva med å bytte på mellom de to? Jeg mener det er best med en fast keeper men..
Ericsson på Aab, han er en god spiller men hvilke plasser på midten kan han spille i? han er vel for offensiv til å spille sentral midtbane? |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 09.11.2005 17:41 Post subject: |
|
|
Jeg syntest ikke vi skal kjøpe Hirschfeld. Finner det litt rart at alle veit han er så god, og bare spilt så få kmaper! og om han ER så go, vil an i alle fall ikek sitte på banken i rbk.
Jeg er sagt før jeg liker det norske så jan kjell larsen syntest jeg er et glimrende alternativ.. får han for ingenting omtrent. og det er jo bare 2. keeper vi skal ha, men han har potensiale til å bli farlig god! |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 09.11.2005 17:52 Post subject: re: fast keeper |
|
|
Rotering av keepere tror jeg RBK har så mye dårlig erfaring med at det gjør de ikke igjen. Vil synes synd på Hirschfeld, men redselen på brakka er vel at de står uten en toppkeeper "når" Espen blir solgt, så de må ha noe solid i bakhanda.
Siden han er canadier (?), så kan ikke han, lago OG robbie russell spille samtidig... men det er jo muligens kun et hypotetiosk problem...?
Når det gjelder Rush: skjønner også godt at brakka er interessert i ham. Det er nettop den spillertypen vi mangler; Ivers/Rush/Carew er vel merkelappen på de beste åra med RBK. Rush har vært 'kriseløsning" på Rosenborg før, da vi solgte ham, gikk til rettsak mot ham, og så leide ham. Og han var da så sent som i sommer på topp på landslaget med scoring. Så som innbytter i slutten av kampen med høy brytningsfaktor hadde det vært helt greit! Men jeg er vel enig i at han ikke er noe å satse på for framtida _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.11.2005 18:00 Post subject: |
|
|
Vålerenga har kjøpt Odds Patrick Suffo og er rede til å legge mellom fem og ti millioner kroner på bordet for Moldes Rob Friend.
Les mer: Mener Brann-stallen er god nok |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 09.11.2005 18:04 Post subject: |
|
|
| Hirscfeldt har tysk pass. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 09.11.2005 18:54 Post subject: |
|
|
Malmø FF ville for en stund siden kjøpe Julius Agahowa. Dett er en spennende spiller jeg mener vi burde sett nærmere på.. Det er forresten mange gode spillere i den Ukrainske ligaen.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|