| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 08.07.2010 09:43 Post subject: |
|
|
Bortsett fra de to målene (og de to angrepene var han god) var han egentlig irriterende å se på i går. Løper gjerne bare ved siden av motstanderen i kamp om ballen, uten å gå helhjertet inn for den, uansett om det faktisk er han selv som har den. Merkelige bevegelser ellers.
Men med to mål, who cares!
På de to måla da han scorte gikk han helhjertet på alt, og de var gode bevegelser. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.07.2010 10:09 Post subject: |
|
|
Blir litt som dommen en eller annen avis hadde på Brattbakk for noen år siden. "Scorer tre mål, gjør ellers ingen ting." _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 08.07.2010 10:25 Post subject: |
|
|
Haha! Ja, tror det var Adressa etter en kamp på Hamar. 97- eller 98-sesongen. Legendarisk.
Edit: Hmm, nei, det må ha vært i 95 hvis det var Hamkam, og da var det visst snakk om to mål. Eller så kan det jo tenkes at jeg husker feil.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.07.2010 10:44 Post subject: |
|
|
Jeg husker ikke ordlyden eksakt selv heller. Men det spiller ikke så meget rolle.
Jasså, bolge, begynner demensen å sette inn? Du har vel snev av autisme på disse greiene, har du ikke?  _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 08.07.2010 10:59 Post subject: |
|
|
| Skylder på at det snart er ferie. |
|
| Back to top |
|
 |
Boltar Junior
|
Posted: 10.07.2010 22:59 Post subject: |
|
|
Er RBK pålagt å bruke Moldskred som et "handicap"?
Han er faan så¨udugelig at jeg skjønner ikke hvorfor han ikke burde kjempe om plass på andrelaget
10 kamper som spiss uten et jævla mål, men det værste er at han faan har misbrukt hundrevis av 100% sjanser.
Det er greit nok at han får vise sin udugelighet i serien, men for guds skyld ikke ta han med i noen CL kamper der vi ikke har råd til å misse.
Ser han ønsker å være skuespiller, kanskje han skulle spillt hovedrollen i "les miserables"!! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 10.07.2010 23:21 Post subject: |
|
|
Ja det er en tragedie hvor dårlig han viser seg frem. Enten så står han kronisk i offside, faen meg laaaangt værre enn Konan noengang var, eller så kommer han omtrentlig alene med keeper og smeller ballen langt over stadionen.
Trist at vi bruker mannen, hårreisende at vi kjøpte han!
Hoftun(igjen): Din forbanna skam! Slutt å kjøp søppel!!
Eggen: Slutt å bruk den fullstendig elendige gutten som aldri klarer å score reglemessig, aldri klarer å holde seg skadefri. Skam!
Herregud å lei jeg er av å se banens(!) raskeste spiller stå i offside!! Skjønner ikke iddioten selv at jurtigheten er hans styrke, og at han har null problemer med å løpe fra forsvaret?
Mannen burde får husarrest med 10 timer kontinuerlig video av hvordan Torres buer løpene sine som hjemmelekse. |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 10.07.2010 23:42 Post subject: |
|
|
Håper virkelig noen har vett nok til å se at den spilleren ikke har noe i RBK å gjøre. Med så mange unge og lovende spillere som kan bli utrolig gode, som har et uforløst potensiall så er det tragisk og sikkert veldig lite motiverende for de som kjemper om plass på laget å se udugelige spillere starte kamp etter kamp og museumsgjenstander som blir prioritert før dem. Strand har vært en gud for RBK men det er noe urovekkende galt når Norges beste lag setter innpå en 40 år gammel spiller helt i starten av 2 omgang. Vi har pr 3 spillere som er langt over toppen og aldri blir noe bedre eller utvikler klubben videre som spiller alt for mye.
La det være sagt med en gang, den troppen RBK har i dag har ingen verdens ting i C.L. å gjøre. Vi kan håpe på pr mirakler om at vi kommer til gruppespillet, tjener litt penger til å kjøpe 2 - 3 av de aller beste/mest lovende spillerne i tippeligaen/skandinavia og bygger opp et lag som faktisk har noe i Europa å gjøre. Winsnes, Strand og spisser som er mindre målfarlige en backene våres....... Need I say more? Dagens tropp er god nok i serien fordi de andre lagene er så dårlige eller ustabile, men uansett trener må minst 3 - 4 av dagens faste bort og 3 - 4 av høy kvalitet inn dersom vi ønsker mer enn å vinne serien. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 11.07.2010 01:16 Post subject: |
|
|
Lustig har fire seriemål denne sesongen - Moldskred har ingen..
Han trenger sårt å komme igang å score. Ja, han er 30 år og ja, han har hatt døde perioder tidligere i karrieren også (den langvarige scoringstørken i Aafk) men han har da et visst potensiale. Han kommer i alle fall i situasjoner og målsjanser, men det låser seg og han treffer ikke engang mål. Han og Olsen trenger å score nå, altfor lenge siden sist. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 11.07.2010 12:01 Post subject: |
|
|
Moldskred bryr seg ikke om måltørken
ÅRÅSEN (VG Nett) Morten Moldskred (30) ble hentet fra Tromsø for å sørge for mål i Rosenborg. Men så langt har det ikke blitt annet enn misbrukte muligheter. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 19.07.2010 01:50 Post subject: |
|
|
Må innrømme at jeg ikke var like negativ til signeringen som mange andre.
Etter noen treningskamper så jeg også at noen av kritikerne dabbet av.
Nå er jeg mere i tvil..men han er jo fortsatt ganske lett på tå, og hvem vet hvordan det ville sett ut med Prica på banen i god form.
Håper fortsatt han kan bevise mere enn hittil, men undrer litt på hva mr. Olsen kunne ha utrettet med like mye tillit. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 19.07.2010 02:16 Post subject: |
|
|
Som nevnt før, dette minner om Essediri all over again.
Greit at Eggen gir enkelte spillere tillit for å få frem det beste i dem, det har han gjort med stort hell tidligere. Men jeg irriterer meg over Moldskreds udugelighet. Tenk om Bakenga hadde fått samme tilliten, for eksempel. Eller Sellin. De hadde garantert ikke gjort det dårligere, og ville sannsynligvis hatt en positiv utviklingskurve. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 19.07.2010 03:05 Post subject: |
|
|
| Essidiri er en god sammenlikning. Alltid i startoppstillingen på tross av skuffende prestasjoner. Beklager, men send Moldskred tilbake til Tromsø for halv pris. Eller i det minstre la Olsen starte i stedet for ham |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 19.07.2010 11:43 Post subject: |
|
|
Jeg så ikke hele kampen i går, men mot slutten la Moldskred flere flotte innlegg som burde ført til mål. Var det ingen RBK-supportere som la merke til det? _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4127 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 19.07.2010 12:01 Post subject: |
|
|
| Jeg har aldri sett på Moldtørke som en ren spiss og regnet med han ble kjøpt for å være et brukbart alternativ på høyre kant... slik det virket i kampen i går så passer han nok bedre også på vingen da han av en eller annen grunn hver gang trekker mot høyre, selv når han kommer nesten alene mot mål... er våre andre spisser skadet så bruk ungguttene på topp og putt ham på høyresiden dersom vi absolutt skal bruke ham... men det er meget bekymringsverdig at Lustig er mer målfarlig... |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 19.07.2010 12:02 Post subject: |
|
|
Joda MC. La merke til at han var mye involvert. Og på reprisene ser jeg at han gjerne kunne blitt både målscorer og få målgivende.
Treningskampene og sikkert det han viser på trening er nok grunnen til at han fortsatt satses på.
Hørtes ut som om både Winsnes og Sørloth forventer at det løsner snart for MM.
Selv håper jeg det beste for alle som tar på seg vår drakt.
Men det kan selvfølgelig forstås at mange blir utålmodige etter en periode med delvis svakt spill og manglende uttelling.
Spillemessig var det vel stor fremgang å spore denne gang. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4127 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 19.07.2010 12:08 Post subject: |
|
|
Hadde vi hatt en litt bredere stall tror jeg nok Moldskred kunne vært en het kandidat for utlån til Ranheim... gutten trenger å bygge opp selvtillit igjen og holder ikke TL standard.
Får håpe det er noen navn på blokka som kan fylle høyreving posisjonen samt en ny spiss som faktisk vet hvor nettet er... (Kenny Cooper anyone? ) |
|
| Back to top |
|
 |
Boltar Junior
|
Posted: 19.07.2010 13:44 Post subject: |
|
|
Du kan si hva du vil om det, men hvis han er kjøpt inn som spiss, så må han da for i h**** vite hvor målet står.
Hans sjansesløseri foran mål og elendige avlsutninger gjør at jeg grer meg i håret hver gang hang kommer nærme ballen.
Har det bare vært uflaks så har jeg kunne godtatt det, men her snakker vi om en spiss som f**n mæ ikke kan træff en låvevægg om han skaut me hagle
Han er så dårlig at jeg vedder sjelen min på at til og med Annan vil skåre mål før MM.
Jeg spør meg selv hva som er galt, når det ser ut som om det er bare supporterene som ser at MM ikke duger
Eggen! Det er ingen krav om at vi skal spille med handicap, dette er ikke golf! |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 19.07.2010 17:39 Post subject: |
|
|
Det er hovedsaklig psykologiske faktorer som gjør at Moldskred ikke har spilt godt de siste månedene. Innimellom feilene han gjør kan man se at mannen har kvaliteter. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 19.07.2010 17:50 Post subject: |
|
|
Skal prøve å være objektiv over Moldskred nå som skuffelsen etter kampen i går har lagt seg.
Moldskreds styrker
- Fart
- Gode avslutninger
- Bakromsløp
Moldskreds svakheter
- Hodespillet
- Timinga i bakromsløpene
- Teknikken
- Psyken
Morten Moldskred er en spiss som scorer mye mål når han først får sjansen. Men når han derimot ikke gjør det, da uteblir målene fort. Han er rask, skuddsterk og setter de fleste sjansene han får NÅR han er i form.
Dessverre har han ikke vært i form siden treningskampene i vinter, og det er et alvorlig problem for oss så lenge Prica er ute. Heldigvis er han tilbake til Linfield-kampen på onsdag. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 19.07.2010 19:00 Post subject: |
|
|
Kan ikke se at Moldskred er så veldig rask. Han er i den alderen da farten stuper. Klarte ikke løpe fra Rambekk i går...
De gode avslutningene har jeg heller ikke sett noe til. Og bakromsløp? Han er jo konstant i offside... _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 19.07.2010 19:03 Post subject: |
|
|
| Moldskred gikk ikke én eneste gang for tidlig i offside i andreomgangen i går, så der tar du helt feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 19.07.2010 19:09 Post subject: |
|
|
Etter 5. serierunde inngikk jeg et veddemål. Motparten trodde ikke Moldsrked ville skore et eneste mål i årets TL. Han har det ganske så trivelig for øyeblikket.
Jeg tror alle her på forumet kunne ha skoret flere mål enn Moldskred i år. Virker som et forferdelig kjøp men man vet aldri, kanskje eksploderer han snart og vips begynner målene og renne inn. Det positive er at han faktisk kommer til muligheter (i motsetning til flere andre) og det er bare et spørsmål om tid før han setter ballen i mål. Jeg støtter fortsatt hans plass på laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 19.07.2010 19:28 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | Kan ikke se at Moldskred er så veldig rask. Han er i den alderen da farten stuper. Klarte ikke løpe fra Rambekk i går...
De gode avslutningene har jeg heller ikke sett noe til. Og bakromsløp? Han er jo konstant i offside... |
Moldskred er fortsatt like hurtig som han alltid har vært, har ikke sett noe som tyder på noe annet.
Når han er i form har han gode avslutninger. Han er den eneste spilleren sammen med Olsen i laget vårt som går på gode bakromsløp. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 19.07.2010 19:34 Post subject: |
|
|
Moldskred har vært elendig over 12 måneder nå begynner å bli veldig tvilsomt om det noensinne kommer til å snu. Hoftun skal ha takk for å brukt 4 millioner kroner på dette vraket til tross for all fornuft tilsa at kjøpet ville være helt idiotisk.
Ingelsten til samme pris skorer jevnt og trutt fremdeles ,men Moldskred var det så mye lurerer å hente.
Last edited by Keenoir on 19.07.2010 20:13; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|