English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
VM 2010
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 66, 67, 68  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 16:27    Post subject: Reply with quote

Hun risikerer altså å sitte igjen med billetter til oppgjøret mellom Japan og Paraguay?
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 20.06.2010 16:35    Post subject: Reply with quote

Hehe, exactly.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
georgios
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 17:02    Post subject: Reply with quote

Ryktes at det franske laget har nektet å trene i dag. Fysisk trener er visst blitt sendt hjem også. kaos i den franske leiren.
Back to top
View user's profile Send private message
michael collins
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 17:03    Post subject: Reply with quote

Ingen risiko. Italia får alltid de straffene de trenger.
Erlendr
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 17:35    Post subject: Reply with quote

Selv om de halter kraftig, så lar jeg meg imponere av Italia. De jobber godt, og spesielt Camoranesi er god.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 17:35    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:
Ingen risiko. Italia får alltid de straffene de trenger.

Akkurat det er det mange som påstår angående Rosenborg også...
michael collins
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 17:37    Post subject: Reply with quote

Hvis ikke Italia vinner dette kan de ihvertfall ikke skylde på dommeren.
Bakklandia
Legende

PostPosted: 20.06.2010 17:38    Post subject: Reply with quote

Forresten, er det noen som veit hvorfor Marco Amelia ikke er med til VM? Er han skadet? Jeg trodde han var fast 2. målvakt for Italia!
Erlendr
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 17:44    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:

Tja, nå var jeg ikke 100% våken i pausen, men mente at de på Svt hevdet det var offside på NZ sitt mål. Razz
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 17:52    Post subject: Reply with quote

Ganske fantastisk om New Zealand står med to uavgjorte og to poeng etter to kamper. De har faktisk sjanse til å gå videre fra gruppespillet!
Recon
Legende

PostPosted: 20.06.2010 18:14    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
michael collins wrote:

Tja, nå var jeg ikke 100% våken i pausen, men mente at de på Svt hevdet det var offside på NZ sitt mål. Razz

Det gjorde det, og jeg aner ikke hvor han vr i det crossen ble slått, men hverken italieneren eller kiwien som gikk opp for å heade traff jo ballen, så var jo ingen offside der, og det var jo i den hendelsen svenskene mente det var offside. Sånt tilfelle hvor man liksom ikke kan klage uansett hva linjemannen markerer. Fort umulig for ham å se om det er kontakt eller ikke der.

Jeg så ikke Italias mål dog. Hva hendte der?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
michael collins
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 18:18    Post subject: Reply with quote

SVT ombestemte seg etter å ha sett reprisen et par ganger. Kommentatorene var krystallklare på at dommeren generelt dømte til fordel for Italia. Italia fikk frispark bare de markerte et eller annet, mens NZ stort sett aldri fikk det. Merkeligst av alt: Ryan Nelsen måtte legge seg med krampe og få behandling, og fikk gult kort på vei ut!
Keenoir
Legende

PostPosted: 20.06.2010 18:59    Post subject: Reply with quote

Stor humor å lese om Frankrike sin VM tropp om dagen. Har forbundet i Frankrike baller så bør Ribery og Evra med flere få beskjed om at deres dager som landslagspillere for Frankrike er over. At dem som mennesker nok desverre ikke er verdig å representere Frankrike som nasjon.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 19:07    Post subject: Reply with quote

Hæ, noe jeg ikke har fått med meg?

Før øvrig, Vuvuzelaen har kommet til Norge..
– Vuvuzela fører ikke noe positivt med seg, men forbud er vi ikke for. Vuvuzela er en uting, og vi håper folk har såpass mye vett at de skjønner at vuvuzela ikke bidrar positivt, sier Kjernen-talsmann Andreas J. Johansen til samme kilde.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bakklandia
Legende

PostPosted: 20.06.2010 19:12    Post subject: Reply with quote

I dag hadde visst laget nektet å trene, jeg har ikke en gang giddet å lese meg frem til grunnen for klagen. Jeg har nøyd meg med å bare riste på hodet av dem Razz
RBKalle
Rutinert

PostPosted: 20.06.2010 19:24    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Forresten, er det noen som veit hvorfor Marco Amelia ikke er med til VM? Er han skadet? Jeg trodde han var fast 2. målvakt for Italia!

Amelia har ikke hatt en særlig god sesong i Genoa, mens Marchetti var utmerket i Cagliari.

Men uansett er/var plassen som andrekeeper nesten som en slags ærespris, for ingen trodde Italia egentlig skulle trenge noen annen enn Buffon...

Likevel...

det er bare å le av Italia sine kamper hittil i VM.

Pinlige, tåpelige og flaue forestillinger av et gammelt lag som ikke har mye mer å si... og tosken Lippi tør å nekte alt...

"Vi var bare litt uheldige, men innsatsen var bra"

Confused
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 19:29    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
I dag hadde visst laget nektet å trene, jeg har ikke en gang giddet å lese meg frem til grunnen for klagen. Jeg har nøyd meg med å bare riste på hodet av dem Razz

Ja, det var visst pga. den fysiske treneren(?) denne gangen, jeg gadd ikke å lese jeg heller..

Men hva har dette med Evra og Ribéry å gjøre?
Det var hele det franske laget som nektet, ikke bare de to..

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Strand
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 20:11    Post subject: Reply with quote

The England Squad went to an African orphanage this morning. "it's good to put a smile on the faces of those with no hope, constantly struggling & facing the impossible". Said Jamai Umboto, aged 6.
Back to top
nin
Rutinert

PostPosted: 20.06.2010 20:26    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:
SVT ombestemte seg etter å ha sett reprisen et par ganger. Kommentatorene var krystallklare på at dommeren generelt dømte til fordel for Italia. Italia fikk frispark bare de markerte et eller annet, mens NZ stort sett aldri fikk det. Merkeligst av alt: Ryan Nelsen måtte legge seg med krampe og få behandling, og fikk gult kort på vei ut!

Fikk han ikke kort for å nekte å legge seg på båra når den kom ut, men ville halte mot sidelinja selv?
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 20.06.2010 20:53    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
Bakklandia wrote:

Ja, det var visst pga. den fysiske treneren(?) denne gangen, jeg gadd ikke å lese jeg heller..

Men hva har dette med Evra og Ribéry å gjøre?
Det var hele det franske laget som nektet, ikke bare de to..

Evra hadde visstnok havnet i håndgemeng med den fysiske treneren hvis Lippi ikke hadd dratt sistnevnte unna. Trenere hvis visstnok ha sagt opp på stedet/fått sparken der og da etter hendelsen. Hvor Ribery kommer inn i bildet har jeg ikke helt skjønt, jeg heller.
Keenoir
Legende

PostPosted: 20.06.2010 21:27    Post subject: Reply with quote

Her har dere grunnen:

From L'Equipe:

The problems and friction in the French team are down to a split over one man: Yoann Gourcuff.

Gourcuff comes from a privileged family. He is smart and he is respectful - but he is also still a shy little boy. In his spare time he listens to music, watches films and plays his video game systems. He is, in his own words, a little nerdy.

In a French squad that places more value on how much money you have in your bank account, and what girl is on your arm, Gourcuff doesn't fit.

One incident occurred shortly before the World Cup. Franck Ribery and Sidney Govou had organised a night out at well known gentleman's club in Paris. Several players, including Gourcuff decided to stay home. When Ribery heard about this he immediately confronted Gourcuff and asked 'does your mother not allow you to go, you homosexual slur'

This is one of many incidents.

Ribery is the main instigator in the bullying, however he is far from alone. On the pitch, Gourcuff plays within himself. Scared because he fears the verbal retribution he will receive after the match from his tormentors.

In the squad, Gourcuff can count on only 4 real allies. His best friend Hugo Lloris, his teammate Jeremy Toulalan, elder statesmen Thierry Henry and captain and the glue that holds the team very loosely together, Patrice Evra.

When Raymond Domonech bowed to player pressure and dropped Gourcuff for France's second group match, that was the catalyst for the situation in which we now find ourselves.

Reports of groups hardly talking to each other soon surfaced, however, most notable were the French media suggestions that playmaker Yoann Gourcuff was isolated and suffering extreme verbal and even physical bullying at the hands of Franck Ribery.

"We're not all the best of friends, that's normal, but hopefully that does not translate on to the pitch," midfielder Jeremy Toulalan, a close friend of Gourcuff, said when asked about those reports.

"For instance, when I'm playing with Yoann, I'm not going to pass him the ball more just because we get on well,"

Just Fontaine, who scored a record 13 goals for France at the 1958 World Cup, was damning in his verdict on Ribery.

"Ribery? One day the mistake was made to say he was the team's brains and since, he has believed it. He is an arrogant man. He has a mood and an anger within him that is extremely unpleasant and disruptive"

Evra fordi han virker til å være en av bakmennene av boikotten og det enorme disiplinær problemene Frankrike har. Den franske treneren slik jeg forstår har sagt og sa vel at dette faenskapet gadd ikke han å være med på. Landslaget til Frankrike er en skam for det franske folket og fjortjener all den hetsen dem kan få.

Italia var elendige og det er helt tydelig at Italia sliter med at den nye generasjonen ikke holder det samme nivået som den forrigje.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 20.06.2010 21:35    Post subject: Reply with quote

Hedon: Jeg vet om en kar som også baserte seg på et gitt utfall av gruppene og booket seg inn på en åttendedelsfinale i '06. Han endte med den ikke kjempesexy kampen Ukraina-Sveits. Crying or Very sad

Interessant å lese om hvordan ting er i den franske troppen. Jeg har lenge ventet på en slik kollaps, og jeg kan ikke nekte for at jeg godter meg. Flere år uten spillesystem kuliminerer nå i at de ryker på hodet ut av gruppespillet akkurat som i EM '08. Legger også merke til at det er de man tenker på som de største drittsekkene, som er det (Anelka og Ribery).

NÃ¥ begynner 2.omgang av Svenniskysten-Brasil, her vil det komme scoringer.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 20.06.2010 21:37    Post subject: Reply with quote

Rart at en så stygg fyr som Ribery skal være så hissig på mobbingen. Han er jo det opplagte mobbeofferet selv, og det er vel ikke umulig at han selv ble mobbet som barn/ungdom, og at det er det han holder på å ta ut nå. Det er lett sånn at de ynkelige blir de største rasshølene om de lykkes på en eller annen arena.

Helvete, Fabiano. For en spiller!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.06.2010 21:46    Post subject: Reply with quote

enklere å avgjøre når man får bruke hendene så mye man vil...
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 20.06.2010 21:50    Post subject: Reply with quote

Lett å bli glad i Brasil.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 66, 67, 68  Next
Page 44 of 68

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb