View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 20.06.2010 16:27 Post subject: |
|
|
Hun risikerer altså å sitte igjen med billetter til oppgjøret mellom Japan og Paraguay? _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.06.2010 16:35 Post subject: |
|
|
Hehe, exactly. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 20.06.2010 17:02 Post subject: |
|
|
Ryktes at det franske laget har nektet å trene i dag. Fysisk trener er visst blitt sendt hjem også. kaos i den franske leiren. |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 20.06.2010 17:03 Post subject: |
|
|
Ingen risiko. Italia får alltid de straffene de trenger. _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 20.06.2010 17:35 Post subject: |
|
|
Selv om de halter kraftig, så lar jeg meg imponere av Italia. De jobber godt, og spesielt Camoranesi er god. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 20.06.2010 17:35 Post subject: |
|
|
michael collins wrote: | Ingen risiko. Italia får alltid de straffene de trenger. |
Akkurat det er det mange som påstår angående Rosenborg også... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 20.06.2010 17:37 Post subject: |
|
|
Hvis ikke Italia vinner dette kan de ihvertfall ikke skylde på dommeren. _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 20.06.2010 17:38 Post subject: |
|
|
Forresten, er det noen som veit hvorfor Marco Amelia ikke er med til VM? Er han skadet? Jeg trodde han var fast 2. målvakt for Italia! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 20.06.2010 17:44 Post subject: |
|
|
michael collins wrote: | Hvis ikke Italia vinner dette kan de ihvertfall ikke skylde på dommeren. |
Tja, nå var jeg ikke 100% våken i pausen, men mente at de på Svt hevdet det var offside på NZ sitt mål.  |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 20.06.2010 17:52 Post subject: |
|
|
Ganske fantastisk om New Zealand står med to uavgjorte og to poeng etter to kamper. De har faktisk sjanse til å gå videre fra gruppespillet! _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.06.2010 18:14 Post subject: |
|
|
Erlendr wrote: | michael collins wrote: | Hvis ikke Italia vinner dette kan de ihvertfall ikke skylde på dommeren. |
Tja, nå var jeg ikke 100% våken i pausen, men mente at de på Svt hevdet det var offside på NZ sitt mål.  |
Det gjorde det, og jeg aner ikke hvor han vr i det crossen ble slått, men hverken italieneren eller kiwien som gikk opp for å heade traff jo ballen, så var jo ingen offside der, og det var jo i den hendelsen svenskene mente det var offside. Sånt tilfelle hvor man liksom ikke kan klage uansett hva linjemannen markerer. Fort umulig for ham å se om det er kontakt eller ikke der.
Jeg så ikke Italias mål dog. Hva hendte der? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 20.06.2010 18:18 Post subject: |
|
|
SVT ombestemte seg etter å ha sett reprisen et par ganger. Kommentatorene var krystallklare på at dommeren generelt dømte til fordel for Italia. Italia fikk frispark bare de markerte et eller annet, mens NZ stort sett aldri fikk det. Merkeligst av alt: Ryan Nelsen måtte legge seg med krampe og få behandling, og fikk gult kort på vei ut! _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.06.2010 18:59 Post subject: |
|
|
Stor humor å lese om Frankrike sin VM tropp om dagen. Har forbundet i Frankrike baller så bør Ribery og Evra med flere få beskjed om at deres dager som landslagspillere for Frankrike er over. At dem som mennesker nok desverre ikke er verdig å representere Frankrike som nasjon. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 20.06.2010 19:07 Post subject: |
|
|
Hæ, noe jeg ikke har fått med meg?
Før øvrig, Vuvuzelaen har kommet til Norge..
– Vuvuzela fører ikke noe positivt med seg, men forbud er vi ikke for. Vuvuzela er en uting, og vi håper folk har såpass mye vett at de skjønner at vuvuzela ikke bidrar positivt, sier Kjernen-talsmann Andreas J. Johansen til samme kilde. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 20.06.2010 19:12 Post subject: |
|
|
I dag hadde visst laget nektet å trene, jeg har ikke en gang giddet å lese meg frem til grunnen for klagen. Jeg har nøyd meg med å bare riste på hodet av dem  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
RBKalle Rutinert
|
Posted: 20.06.2010 19:24 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | Forresten, er det noen som veit hvorfor Marco Amelia ikke er med til VM? Er han skadet? Jeg trodde han var fast 2. målvakt for Italia! |
Amelia har ikke hatt en særlig god sesong i Genoa, mens Marchetti var utmerket i Cagliari.
Men uansett er/var plassen som andrekeeper nesten som en slags ærespris, for ingen trodde Italia egentlig skulle trenge noen annen enn Buffon...
Likevel...
det er bare å le av Italia sine kamper hittil i VM.
Pinlige, tåpelige og flaue forestillinger av et gammelt lag som ikke har mye mer å si... og tosken Lippi tør å nekte alt...
"Vi var bare litt uheldige, men innsatsen var bra"
 |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 20.06.2010 19:29 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | I dag hadde visst laget nektet å trene, jeg har ikke en gang giddet å lese meg frem til grunnen for klagen. Jeg har nøyd meg med å bare riste på hodet av dem  |
Ja, det var visst pga. den fysiske treneren(?) denne gangen, jeg gadd ikke å lese jeg heller..
Men hva har dette med Evra og Ribéry å gjøre?
Det var hele det franske laget som nektet, ikke bare de to.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 20.06.2010 20:11 Post subject: |
|
|
The England Squad went to an African orphanage this morning. "it's good to put a smile on the faces of those with no hope, constantly struggling & facing the impossible". Said Jamai Umboto, aged 6. |
|
Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 20.06.2010 20:26 Post subject: |
|
|
michael collins wrote: | SVT ombestemte seg etter å ha sett reprisen et par ganger. Kommentatorene var krystallklare på at dommeren generelt dømte til fordel for Italia. Italia fikk frispark bare de markerte et eller annet, mens NZ stort sett aldri fikk det. Merkeligst av alt: Ryan Nelsen måtte legge seg med krampe og få behandling, og fikk gult kort på vei ut! |
Fikk han ikke kort for å nekte å legge seg på båra når den kom ut, men ville halte mot sidelinja selv? |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 20.06.2010 20:53 Post subject: |
|
|
Ballahl wrote: | Bakklandia wrote: | I dag hadde visst laget nektet å trene, jeg har ikke en gang giddet å lese meg frem til grunnen for klagen. Jeg har nøyd meg med å bare riste på hodet av dem  |
Ja, det var visst pga. den fysiske treneren(?) denne gangen, jeg gadd ikke å lese jeg heller..
Men hva har dette med Evra og Ribéry å gjøre?
Det var hele det franske laget som nektet, ikke bare de to.. |
Evra hadde visstnok havnet i håndgemeng med den fysiske treneren hvis Lippi ikke hadd dratt sistnevnte unna. Trenere hvis visstnok ha sagt opp på stedet/fått sparken der og da etter hendelsen. Hvor Ribery kommer inn i bildet har jeg ikke helt skjønt, jeg heller. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.06.2010 21:27 Post subject: |
|
|
Her har dere grunnen:
From L'Equipe:
The problems and friction in the French team are down to a split over one man: Yoann Gourcuff.
Gourcuff comes from a privileged family. He is smart and he is respectful - but he is also still a shy little boy. In his spare time he listens to music, watches films and plays his video game systems. He is, in his own words, a little nerdy.
In a French squad that places more value on how much money you have in your bank account, and what girl is on your arm, Gourcuff doesn't fit.
One incident occurred shortly before the World Cup. Franck Ribery and Sidney Govou had organised a night out at well known gentleman's club in Paris. Several players, including Gourcuff decided to stay home. When Ribery heard about this he immediately confronted Gourcuff and asked 'does your mother not allow you to go, you homosexual slur'
This is one of many incidents.
Ribery is the main instigator in the bullying, however he is far from alone. On the pitch, Gourcuff plays within himself. Scared because he fears the verbal retribution he will receive after the match from his tormentors.
In the squad, Gourcuff can count on only 4 real allies. His best friend Hugo Lloris, his teammate Jeremy Toulalan, elder statesmen Thierry Henry and captain and the glue that holds the team very loosely together, Patrice Evra.
When Raymond Domonech bowed to player pressure and dropped Gourcuff for France's second group match, that was the catalyst for the situation in which we now find ourselves.
Reports of groups hardly talking to each other soon surfaced, however, most notable were the French media suggestions that playmaker Yoann Gourcuff was isolated and suffering extreme verbal and even physical bullying at the hands of Franck Ribery.
"We're not all the best of friends, that's normal, but hopefully that does not translate on to the pitch," midfielder Jeremy Toulalan, a close friend of Gourcuff, said when asked about those reports.
"For instance, when I'm playing with Yoann, I'm not going to pass him the ball more just because we get on well,"
Just Fontaine, who scored a record 13 goals for France at the 1958 World Cup, was damning in his verdict on Ribery.
"Ribery? One day the mistake was made to say he was the team's brains and since, he has believed it. He is an arrogant man. He has a mood and an anger within him that is extremely unpleasant and disruptive"
Evra fordi han virker til å være en av bakmennene av boikotten og det enorme disiplinær problemene Frankrike har. Den franske treneren slik jeg forstår har sagt og sa vel at dette faenskapet gadd ikke han å være med på. Landslaget til Frankrike er en skam for det franske folket og fjortjener all den hetsen dem kan få.
Italia var elendige og det er helt tydelig at Italia sliter med at den nye generasjonen ikke holder det samme nivået som den forrigje. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 20.06.2010 21:35 Post subject: |
|
|
Hedon: Jeg vet om en kar som også baserte seg på et gitt utfall av gruppene og booket seg inn på en åttendedelsfinale i '06. Han endte med den ikke kjempesexy kampen Ukraina-Sveits.
Interessant å lese om hvordan ting er i den franske troppen. Jeg har lenge ventet på en slik kollaps, og jeg kan ikke nekte for at jeg godter meg. Flere år uten spillesystem kuliminerer nå i at de ryker på hodet ut av gruppespillet akkurat som i EM '08. Legger også merke til at det er de man tenker på som de største drittsekkene, som er det (Anelka og Ribery).
Nå begynner 2.omgang av Svenniskysten-Brasil, her vil det komme scoringer. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.06.2010 21:37 Post subject: |
|
|
Rart at en så stygg fyr som Ribery skal være så hissig på mobbingen. Han er jo det opplagte mobbeofferet selv, og det er vel ikke umulig at han selv ble mobbet som barn/ungdom, og at det er det han holder på å ta ut nå. Det er lett sånn at de ynkelige blir de største rasshølene om de lykkes på en eller annen arena.
Helvete, Fabiano. For en spiller! |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 20.06.2010 21:46 Post subject: |
|
|
enklere å avgjøre når man får bruke hendene så mye man vil... |
|