View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 13.11.2003 16:24 Post subject: Enerly til FFK? |
|
|
Leste på tekst tv at Fredrikstad vil kjøpe Enerly, og at Rosenborg lar de få snakke med han..! ville det ikke vært en katastrofe å la enerly gå til ffk..? Han er alt for god til at vi kan gi slipp på han..? noen uenige/enige?  |
|
Back to top |
|
 |
Merete88 Junior

|
Posted: 13.11.2003 18:33 Post subject: |
|
|
Han får kanskje ikke så mye spilletid som han skulle ønsket, derfor vil han sikkert bytte..(hvis han vil..) Men hvorfor han vurderer gå til et "så dårlig" lag som ffk, vet ikke jeg.. Et lag i Tippeligaen hadde vært minstekrav for den nybakte pappa`n!!!!!!!  _________________ hoinner å sæksti, sjøh |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 13.11.2003 19:30 Post subject: |
|
|
Merete88 wrote: | Han får kanskje ikke så mye spilletid som han skulle ønsket, derfor vil han sikkert bytte..(hvis han vil..) Men hvorfor han vurderer gå til et "så dårlig" lag som ffk, vet ikke jeg.. Et lag i Tippeligaen hadde vært minstekrav for den nybakte pappa`n!!!!!!!  |
FFK er i tippeligaen  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 13.11.2003 21:38 Post subject: |
|
|
FFK er i tippeligaen, og er langt fra noe dårlig lag.
Men likevel, vi har ikke råd til å gi fra oss en mann som Dagfinn. Riktignok kan det bli mye benking på han, ettersom Øyvind skal ha den ene vingplassen neste sesong. Men vi må beholde han likevel. Vi trenger han fort i tilfelle skader. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 13.11.2003 23:09 Post subject: |
|
|
men kanskje det er en ide å "skvise" ut frode/azar sentralt å klemme inn brattbakk som midt spiss.... det er jo det han er best til... å storflor er best på venstre... da får alle det slik de vil...!!! Vil ikke det være en bra løsning..? bortsett fra at dere tydeligvis elsker frode uansett så dårli han spiller..! det er vel eneste hindret...  |
|
Back to top |
|
 |
magnurs Junior
|
Posted: 14.11.2003 12:59 Post subject: |
|
|
Har hørt rykter om at Azar kanskje drar tilbake til Brann så det er jo mulig at han blir skviset ut. Chess er visst interessert i å ta en ny Kvisvik å sponse laget med en spiller til. Tror det hadde vært en ide. Synes ikke akkurat at Azar har slått helt til i Rosenborg og han har en mentalitet på banen som jeg ikke har noe til overs for. Han ville gjort det knall under mons ivar også. jeg ville vurdert å selge han til brann mot at vi fikk 30% ved ett evt videresalg.
Og forresten så skal brattigol avslutte karrieren i rosenborg. kan ikke skjønne annet.
Hva med ett bytte? Dagfinn går til Lyn og Sørensen til Rosenborg. Har ikke gitt opp den drittsekken enda allikevel er ffk en perfekt klubb for dagfinn. klubben kommer til å gjøre det stort med en ekte godtrønder på trenerbenken og dessuten hører dagfinn hjemme der nede blandt planker og skjærgård
mange meninger her  _________________ Magge |
|
Back to top |
|
 |
Merete88 Junior

|
Posted: 14.11.2003 17:00 Post subject: |
|
|
RBK4EVER wrote: | men kanskje det er en ide å "skvise" ut frode/azar sentralt å klemme inn brattbakk som midt spiss.... det er jo det han er best til... å storflor er best på venstre... da får alle det slik de vil...!!! Vil ikke det være en bra løsning..? bortsett fra at dere tydeligvis elsker frode uansett så dårli han spiller..! det er vel eneste hindret...  |
jeg er med på den as! har ikke vært så stort fan av frode de siste sesongene..  _________________ hoinner å sæksti, sjøh |
|
Back to top |
|
 |
Imingen Junior
|
Posted: 14.11.2003 19:50 Post subject: |
|
|
Helt enig! Enerly er for god til å gå til FFK. Han bør egentlig bli fast innventar på Rosenborg. Han bør få sjanser, innleggsfoten hans er det mange fotballspillere som kan se laaaaaangt etter. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 14.11.2003 20:48 Post subject: |
|
|
Er uenig i å vrake Azar eller Frode til fordel for Dagfinn. Den går jeg rett å slett ikke med på. Begge er for gode til at vi bare kan "skvise" de ut. Og Azar er et kjempetalent. En skikkelig fighter. Kan bli virkelig god, men han trenger hjelp for å få det til. Azars mentalitet på banen? Joda, han er veldig tent. Litt for tent, etter min mening. Men det gå an å temme denne ungutten litt? _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.11.2003 15:45 Post subject: |
|
|
Enerly er uten tvil en god fotballspiller, men:
:arrow: Han sliter jævlig mye med skader - skal RBK ta seg råd til å ha en spiller som ikke spiller mer enn halvparten av kampene i året?
:arrow: Han og kona fikk tvillinger nå i høst, og ønsker seg tilbake til Østlandet og familien. |
|
Back to top |
|
 |
Merete88 Junior

|
Posted: 18.11.2003 18:20 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Enerly er uten tvil en god fotballspiller, men:
:arrow: Han sliter jævlig mye med skader - skal RBK ta seg råd til å ha en spiller som ikke spiller mer enn halvparten av kampene i året?
:arrow: Han og kona fikk tvillinger nå i høst, og ønsker seg tilbake til Østlandet og familien. |
tror ikke noen av oss vil bli enige, tror vi må la han og RBK bli enige om dette. men hvis han drar, etterlater han seg et veldig stort hull, og et godt minne!  _________________ hoinner å sæksti, sjøh |
|
Back to top |
|
 |
Rosenborg er ekte kjærlig Junior
|
Posted: 19.11.2003 13:58 Post subject: |
|
|
Jeg syns Enerly skal være i Rosenborg jeg, men skjønner at han vil tilbake til østlandet da.. Han er jo ikke god nok til å spille på rbk når han er så mye skadet.. på FFK er han god nok til å spille når han er frisk... i Rosenborg trenger å være frisk over en leng tid for å få mye spille tid.. fordi det er hadere krav her..
Men jeg tror FFK kommer til å gjøre det bra i Tippeligaen jeg! |
|
Back to top |
|
 |
acab Junior

|
Posted: 19.11.2003 15:44 Post subject: |
|
|
Vi kain itj skvise ut Azar å Frode.. Grunn: Azar er eit dritt stort talent.. Kaptein på U21.. Gi hain tid å hain vil bli stor.. Frode e ein kvalitetsspiller på toppnivå.. Har kansje itj vært så go i d siste, men heile RBK har vært litt down i ein periode.. Men d snur.. Te neste år har vi jo ein tittel te å vinne.. Royal League, eiller ka dæm kjæm te å kalle dein.. Da træng vi alle vi har, pluss litt te.. _________________ UN99 |
|
Back to top |
|
 |
|